Ulkomailla asuvan suomalaisen (tai ulkomaalaisenkin) hyvä, tavallinen blogi?
Ei siis mitään elän luksuselämää ja shoppailen -blogia. Älkää ainakaan vinkatko sitä, missä on se joku täti Lontoossa ja kaikki on vaan kallista vaatetta!
Haluaisin lukea blogia, jossa kerrotaan elämästä toisessa maassa rehellisesti. Ja ehkö esitetään hauskoja näkökulmia. Ei mitään kiiltokuvamaista itsetehostusta.
Kommentit (34)
Muistelen sellaista blogia, kun Buttermilk Biscuits, mutta nyt en löydä sitä enää :o
Onko se loppunut, tietääkö kukaan??
sellainen blogi kuin Siirtolaisrouvana Baijerissa.
Mutta kun nyt katson, se ei oikeastaan kerro ulkomailla elämisestä mitään. Enemmänkin sellainen "meillä on kaikki niin ihanaa ja täydellistä" -blogi.
kermakeksit.blogspot.fi siis.
Asuu Hollannissa. En ole lukenut pitkään aikaan, ja näköjään sinne on tullut vauvakin, joten toivottavasti blogi ei kärsi kovin pahasti vauvoittumissyndroomasta.
vilijonkka ja tyttäret
tosin palannut nyt suomeen. kuitenkin hyviä kuvia ja uskomattomia havaintoja kiinalaisesta elämästä.
useitakin. Katso vaikka blogilistalta ulkosuomalaisten blogeja. Enemmän kyl löytyy aupairien kirjoittelemia blogeja, jos sellasia kiinnostaa lukea. :) Tällä hetkellä lemppari on Miss Nanny, mut se kirjottaa lähinnä lastenhoidosta ja töistä.
Kun nyt katson tuota Siirtolaisrouvaa Baijerissa, niin huomaan että rouva on tainnut lukea Kaunista pientä elämää vähän liikaa :D
Ma olen lukenut sellaista kuin:
http://elamaaulkomailla.blogspot.fr -
mukavan tavallista ja arjesta kertovaa :)
inmyballerines.blogspot.fr -
tykkaan, mutta toisaalta kirjoittajalla on myos luksusvaatteita ym. joten ehkei sellaista mita haet
http://abottleofchampagnevol2.blogspot.fr -
taa on aika uusi suosikkini, kertoo hyvin salaperaisesti ulkomailla asuvasta perheesta. Oon ihan koukuttunut :) blogissa kylla on jonkin verran luksustuotteista puhetta, mutta mielestani blogistilla ei kuitenkaan itsellaan ole liikaa kallista merkkia kalliin peraan
siirtolaisrouva Baijerissa, myos kuuluu suosikkeihini. Mutta ma tykkaankin kaunis pieni elamaa blogistakin joten :) ei kai nyt kauniit ja harmoniset kuvat tee blogista arsyttavaa? Ei tuossa blogissa ole mitaan "meilla on taydellista" vaan itse tekemalla askarrellaan kauniita juttuja :)
Laura de Lille, en tiedä blogin nykytilasta kun en ole seurannut, mutta oli Ranskassa opiskelevan blogi.
Omamaamansikka, Usassa asuva lapsiperhe, äiti kotona ja tavallista elämää, ei hypetystä
Tai sitten voisin alkaa itse kirjoittamaan...? :)
Mahtaisiko sellaisella olla lukijoita?