Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaako silikonit?

Vierailija
21.11.2012 |

Haluaisin rehellisiä vastauksia miehiltä, onko silikonirinnat naisella totaalinen turn off?

Jos tapaisit naisen, joka on kaunis, fiksu ja muutenkin ihana, petipuuhat sujuu jne. mutta joka jonkun ajan päästä kertoisi, että hänellä on silikonit, niin mitä tykkäisit? Onko sillä väliä?

Itselläni on silikonirinnat. Ne ovat pienet silti, koko B (aiemmin AA), silikoni on lihaksen alla eli se ei näy eikä myöskään tunnu mihinkään. Kukaan mieystävistä ei ole huomannut että olisi silikonit, eikä edes rintoja tutkinyt gynekologi, oli todella yllättynyt kun kerroin. Ne näyttävät ja käyttäytyvät kuin tavallinen rinta.

SILTI yksi kokemus on sellainen, että mies sanoi minua feikiksi, kun kerroin, että otin pari vuotta sitten silikonit. Kuulemma ei olisi mitenkään uskonut että tällaisella fiksulla, korkeakoulutetulla naisella olisi silikonit, kuulemma ovat "bimbojen" juttuja. Sittemmin en ole silikoneista kertonut, enkä helpolla kerrokaan.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut kun on kaikki 100+ naista ollut isorintaisia. Nyt nuorikolla tosi pienet ja haluaisi isommmat pitkä ja hoikka, olisko C liikaa?

Vierailija
2/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, jos aidotkaan rintarauhaset/rintakudos ei sijaitse rintalihaksen alla? Luulisi, että haittaa esim. rintalihastreeniä, kun lihaksen alla ylimääräistä. Silarit ei haittaa niin kauan kuin niitä ei huomaa koostumuksesta, muodosta, liikkeistä, heilumisesta, leikkausarvista. Nännin kautta laitetut on törkeät, nännipiha pilalla. Olisit vaan pitänyt ne AA-kokoisena. Naisella on mielenterveysongelmia jos ottaa silikonit. Yhtä typerää kuin miesten rintalihasimplantit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ladan jalopuuratti, kiva hivellä mutta kyyti ei parane. En haluaisi omalle vaimolle silikooni rintoja. Jotain kohutus leikkauksia ymmärtäisin.

Vierailija
4/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haittaisi, niin ei varmaan fitness-harrastajatkaan silikoneja laittaisi. Itsekin harrastan mm. kuntosalia ja juoksua eikä silikoneista ole mitään haittaa.

JOS silikoni on pyöreä, se laitetaan vähärasvaiseen vartaloon lihaksen PÄÄLLE, niin silloin se voi näkyä ja näkyykin helpommin. Jotkut haluavat todella näyttävät rinnat eikä heitä haittaa vaikka näkyisi kuuhun asti, että silikonit on.

Minun rintojani ei ole kukaan koskaan arvannut silikoneiksi, ei petikumppanit, saunassa ystävät, rintoja tutkinut gynekologi. Parille ystävälle olen silikoneista kertonut ja toinen heistä halusi koittaa miltä tuntuu. Kuulemma tuntui ihan tavalliselta, niin kuin asia onkin. Luonnollisen näköiset silikonit saa kun pidättäytyy kohtuudessa ja implantti tulee lihaksen alle kokonaan tai osittain.

Nännin kautta ei silikoneja todellakaan laitella "normaalisti", ainoastaan jos itse nänniä on syytä korjailla. Minulla oli muutaman sentin viilto rinnan alla, silikonien laitosta on tosiaan jo vuosia eikä arpea enää ole. Laitettiin tosi osaavalla klinikalla Tampereella.

Vierailija
5/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

implantit (ei pyöreät) joiden koostumus oli vielä pehmein mahdollinen. Silikoneissa on aivan valtavasti eroja, niin muodossa kuin pehmeydessä, ja jos haluaa luonnollisen näköiset rinnat niin se on täysin mahdollista. Usein vaan ne törkeän näköiset ovat eniten esillä esim. julkisuudessa.

Vierailija
6/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisee, mutta kyllä jos terveelle naiselle laitetaan silikonit ilman terveysperustetta, niin kyllä se peruste sitten on mielenterveydellinen.

>>>> miksi ottaa riskiä tulee sitten ensimmäiseksi mieleen.

Vierailija
7/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisee, mutta kyllä jos terveelle naiselle laitetaan silikonit ilman terveysperustetta, niin kyllä se peruste sitten on mielenterveydellinen.

>>>> miksi ottaa riskiä tulee sitten ensimmäiseksi mieleen.

Vierailija
8/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ehi kattoon tissejä. Pillu on pääasia.

Vierailija
9/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa? No, värjään myös hiuksiani, käyn kampaajalla, kävin silmien laserleikkauksessa ettei tarvitse käyttää laseja (hui kamala, siinäkin on riskejä), poistatin yhden minua häirinneen luomen jne. Läpeensä feikki siis olen :)

Veikkaanpa, että jos peniksen pidennykset/suurennokset olisi samalla lailla saatavilla, suht helppo ja riskitön toimenpide, niin aika moni mies käyttäisi mahdollisuuden hyväkseen.

Minulla ei ollut itsetunto-ongelmia AA-kuppisenakaan. Elämässä tehdään paljon asioita vain siksi, kun halutaan, ja minä hankin hitusen suuremmat rinnat vain siksi, kun halusin.

Vierailija
10/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdallani jos sattuisi moinen nainen, niin en pystyisi jatkaa. Sillarit ovat pahin turn off mitä voin kuvitella.

Ne pitää myös uusia aika ajoin, ne kun eivät ole koko eliniän kestäviä, ja sitäpaitsi niihin liittyy täysin turhia ja isoa terveysriskejä.

Mielestäni silikonien ottaminen kertoo enemmän henkilön ajatusmailmasta, arvoista ja henkisistä "puutteista" jne. kuin fyysisistä seikoista.

Vierailija
11/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silikonit on laitettu suurentamaan poikkeuksellisen pieniä rintoja, ei niistä pahaa sanottavaa ole. Mutta jos ne on tarkoitettu korvaamaan sitä mitä korvien välistä puuttuu...

Vierailija
12/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietääkseni pienin mahdollinen rintaliivikoko, tuo koko oli itse asiassa minulle liian suuri, eli voisin sanoa että rintani olivat todellakin hyvin pienet. Ei nämäkään isot ole, mutta isompia en edes halunnut koska identiteettiini kuului ja kuuluu niin vahvasti pienet rinnat.

Onneksi yhdellekään ystävälleni silikonirintani ei ole ollut ongelma. Heille olen yhä se sama ihminen mitä olen aina ollutkin. Ei silikonien hankkiminen tehnyt minusta aivotonta bimboa joka ajattelee vain ulkonäköä. Silikonirintojen hankkijoista on isoja stereotypioita. Kuitenkin suurin osa heistä (meistä) on aivan tavallisia, normaaleja ihmisiä, joilla jokaisella oli omat syynsä hankkia lisätäytettä liiveihinsä.

Tokikaan kaikkien ei tarvitse silikoneista tykätä, ei todellakaan. Mutta se, että arvostelee jonkun ihmisen henkisiä ominaisuuksia tällaisen valinnan perusteella, on vähintäänkin omituista. Silikonit ovat kuitenkin vain pienen pieni siivu ihmisestä eivätkä todellisuudessa kerro kantajastaan paljon mitään.

Vierailija
13/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ei ole kyse väljän pillun kiristysleikkauksesta. Tisseillä ei nussita. Kyrpä ei ole vastaava elin kuin tissit. Kyrvän pidennys ei ole esteettinen toimenpide. Jos kyrpä olisi 5 cm löysänä ja 20 cm jäykkänä, koitapa arvuutella, olisiko tarvetta suurentaa...

Veikkaanpa, että jos peniksen pidennykset/suurennokset olisi samalla lailla saatavilla, suht helppo ja riskitön toimenpide, niin aika moni mies käyttäisi mahdollisuuden hyväkseen.

Vierailija
14/96 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta ja turhamaisuudesta nyt vaikka aluksi. Kuinkahan moni huippusprintteri/yleisurheilijanainen hankkii silikonit? Tai yleensäkään kukaan, jolla on terve suhtautuminen kehoonsa? Terve sielu terveessä ruumiissa.

Silikonit ovat kuitenkin vain pienen pieni siivu ihmisestä eivätkä todellisuudessa kerro kantajastaan paljon mitään.

Vierailija
15/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonutkaan, että tissit ja penis olisivat verrokkeja keskenään. Molemmilla kuitenkin on seksuaalisuudessa varsin merkittävä osa. Moni nainen kokee itsensä seksuaalisesti riittämättömäksi pienten/"rumien" rintojensa vuoksi ja vastaavasti monella miehellä on ongelmia seksin suhteen koska kokevat peniksensä olevan riittämättömän kokoinen.

Kaikki ihmiset ovat varmasti jossain määrin turhamaisia. Jollekin on tärkeää kauniit vaatteet, joillekin hieno auto, viimeisen päälle sisustettu koti. Joku haluaa hieman täytettä rintoihinsa. Itse olen huono arvostelemaan muita, siksi tätä asiaa onkin hieman vaikea ymmärtää. No, onneksi kaikkea ei edes tarvitse.

Vierailija
16/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat hyvällä maulla tehty ja laadukkaasti.

Vierailija
17/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonnottomat. Ihan sama jos nainen pitäsi Marilyn Monroe kuminaamaria päässä jos kokisi olevansa ilman sitä ruma.

Luomut on aina luomut, oli sitten pienet tai isot.

Vierailija
18/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämäkään isot ole, mutta isompia en edes halunnut koska identiteettiini kuului ja kuuluu niin vahvasti pienet rinnat. ... se, että arvostelee jonkun ihmisen henkisiä ominaisuuksia tällaisen valinnan perusteella, on vähintäänkin omituista.

En naisena ota kantaa niihin jättisuuriin lolloihin, kukin tyylillään, ei ne minulta ole pois tai tuo mulle mitään lisää. Mutta sinä ap, vaikutat oikein fiksulta naiselta, siitä huolimatta, että sulla on silarit, aatella! =D Olet ajatellut asian hyvin tuon identiteettisi kannalta, sinulla on nyt hyvä ja luonteva olo kehossasi ja jos tuo pieni lisä siinä auttoi, niin en käsitä miten se voisi ketään kaivella. =)

Vierailija
19/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helkkarin takia niitä tissejä pitää mennä isontamaan? Mielestäni AA-rinnat ovat seksikkyyden huippu.

Vierailija
20/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämäkään isot ole, mutta isompia en edes halunnut koska identiteettiini kuului ja kuuluu niin vahvasti pienet rinnat. ... se, että arvostelee jonkun ihmisen henkisiä ominaisuuksia tällaisen valinnan perusteella, on vähintäänkin omituista.

En naisena ota kantaa niihin jättisuuriin lolloihin, kukin tyylillään, ei ne minulta ole pois tai tuo mulle mitään lisää. Mutta sinä ap, vaikutat oikein fiksulta naiselta, siitä huolimatta, että sulla on silarit, aatella! =D Olet ajatellut asian hyvin tuon identiteettisi kannalta, sinulla on nyt hyvä ja luonteva olo kehossasi ja jos tuo pieni lisä siinä auttoi, niin en käsitä miten se voisi ketään kaivella. =)

Tämä on mielenkiintoinen juttu.

Minä pidän muhkeista rinnoista (kukapa ei pitäis).

Vaimollani on DD eli ei taritse silareita.

Jotkut naiset kärsivät pienistä patalapuista, toiset taas riippurinnoista.

Miehenä en näe silareissa näinollen mitään kummallista, miksi ei voisi silareita laittaa?.

Urheilullisille naisille taas on hyötyä pienistä rinnoista, esimerkiksi juostessa suurista munkeista on nähdäkseni haittaa.

Minä katson naisia kokonaisuutena enkä ajattele ensiksi pillua.

Vartalohan on parasta silmänruokaa, mutta kyllä sieltä korvien välistäkin pitäisi jotain löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan