Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaako silikonit?

Vierailija
21.11.2012 |

Haluaisin rehellisiä vastauksia miehiltä, onko silikonirinnat naisella totaalinen turn off?

Jos tapaisit naisen, joka on kaunis, fiksu ja muutenkin ihana, petipuuhat sujuu jne. mutta joka jonkun ajan päästä kertoisi, että hänellä on silikonit, niin mitä tykkäisit? Onko sillä väliä?

Itselläni on silikonirinnat. Ne ovat pienet silti, koko B (aiemmin AA), silikoni on lihaksen alla eli se ei näy eikä myöskään tunnu mihinkään. Kukaan mieystävistä ei ole huomannut että olisi silikonit, eikä edes rintoja tutkinyt gynekologi, oli todella yllättynyt kun kerroin. Ne näyttävät ja käyttäytyvät kuin tavallinen rinta.

SILTI yksi kokemus on sellainen, että mies sanoi minua feikiksi, kun kerroin, että otin pari vuotta sitten silikonit. Kuulemma ei olisi mitenkään uskonut että tällaisella fiksulla, korkeakoulutetulla naisella olisi silikonit, kuulemma ovat "bimbojen" juttuja. Sittemmin en ole silikoneista kertonut, enkä helpolla kerrokaan.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn-off, kertoo paljon niiden käyttäjästä. Silareihin menevän ajan, vaivan ja rahan voisi käyttää huomattavasti fiksummin. Omien kokemuksien perusteella silarit kyllä huomaa - jos tuntuu aidolta niin haalistuneet arvet paljastavat. Niiden tuntuma myös muuttuu huomattavasti parin ekan vuoden jälkeen.

Vierailija
82/96 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit olipa minkä näköiset hyvänsä on paremmat kuin silaritissit.

Ei haittaa, vaikka vähän roikkuis. Tärkeintä on kuin ryhdikkäästi tissejään kantaa.

Luomu on valttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa silarit.

Pääasia on että nainen on sinut tissiensä kanssa, luomuilla tai silareilla. Silarit tuovat varmasti itsetuntoa ja se jos mikä tekee naisesta myös seksikkään. Eikä ne loppujen lopuksi nyt niin kalliita ole, maksaa ne autot ja asunnotkin maltaita.

Itse suosin isorintaisia naisia ja jos olisin sinkku niin jokunen nainen voisi jäädä väliin pienirintaisuuden takia. Kuulostaa sovinistille mutta kyllähän naisia riittää maailmassa niin mulle kuin muillekkin.

Jokainen tyylillään.

Vierailija
84/96 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit ovat täydellisyyttä!

Pidän hyvin paljon.

Vierailija
85/96 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota naista ilman silareita. Ne ovat täydelliset rinnat!

Vierailija
86/96 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienistä tisseistä tulee todella upeat ja tiukan kiinteät silikonilla. Muutenkin isot menee pilalle. Yhden tuollaisen tiukan kanssa olin ja kertoi herkkyyden kasvaneen melkoisesti. Ja sen huomasi.

Vaimo halusi aikoinaan. Sillä on ollut varmaan 10 vuotta. Oli pienet ja seksikkäät alun perin, mutta se on vähän pervo ja haluaa seksistä kaiken irti, ja minulle nautintoa. En kannattanut hankkimista, mutta halusi silti. Upeat ovat, todella piukat eikä liian isot, joku B tai silleen, just käteen sopiva. Nää oli kalliit, mutta hyvät.

Vierailija
87/96 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin rehellisiä vastauksia miehiltä, onko silikonirinnat naisella totaalinen turn off?

Jos tapaisit naisen, joka on kaunis, fiksu ja muutenkin ihana, petipuuhat sujuu jne. mutta joka jonkun ajan päästä kertoisi, että hänellä on silikonit, niin mitä tykkäisit? Onko sillä väliä?

Itselläni on silikonirinnat. Ne ovat pienet silti, koko B (aiemmin AA), silikoni on lihaksen alla eli se ei näy eikä myöskään tunnu mihinkään. Kukaan mieystävistä ei ole huomannut että olisi silikonit, eikä edes rintoja tutkinyt gynekologi, oli todella yllättynyt kun kerroin. Ne näyttävät ja käyttäytyvät kuin tavallinen rinta.

SILTI yksi kokemus on sellainen, että mies sanoi minua feikiksi, kun kerroin, että otin pari vuotta sitten silikonit. Kuulemma ei olisi mitenkään uskonut että tällaisella fiksulla, korkeakoulutetulla naisella olisi silikonit, kuulemma ovat "bimbojen" juttuja. Sittemmin en ole silikoneista kertonut, enkä helpolla kerrokaan.

Olisin ollut kiinnostut tietämään sattuuko silareitten puristelu esimerkiksi jos puuttuu toinen rinta. Nimittäin jos seksissä sattuu niin mitä voi miehelle sanoa. Onhan rintoja leikattu ja siksi ymmärränkin että toisen rinnalle voisi laittaa silarin. Sattuuko jos silikoni rintoja näykkii, eli onko tuntoherkkyys tallella tai voiko ne rikkoontua.

Vierailija
88/96 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomut ilman muuta. Silikonilla haetaan seuraa kauneudella.

Vierailija
89/96 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Pidän suurista, pyöreistä ja täyteläisistä rinnoista. Mielestäni niiden ei tarvitse olla niin sanotusti luonnollisen näköiset. Suuret silikonirinnat ovat oma estetiikan lajinsa. Pidän niistä enemmän kuin luomurinnoista. Luonnollisuus ei ole minusta itseisarvo, ja itse asiassa myös epäluonnollisuus vetoaa minuun. Jokin siinä vain vetoaa, että nainen tahtoo korostaa seksuaalisuuttaan suurilla keinotekoisilla rinnoilla.

Totta kai pidän myös luomurinnoista, ei tässä ole mistään joko-tai -valinnasta kyse.

Rinnat ovat kuitenkin toissijainen asia. Tärkeintä on tietenkin naisen henkinen elämä. Rinnat ovat osa seksuaalisuutta, mutta eivät tärkein. Seksuaalisuus puolestaan on osa ihmisyyttä, mutta ei se olennaisin. Puolisollani on luomurinnat, ja hän pitää silikonien hankkimista epämiellyttävänä ajatuksena. En ole ehdottanutkaan, koska tiedän hyvin ettei hän asiasta innostuisi. Vaikka mielelläni näkisin hänellä uhkeamman rintavarustuksen, ei tämä ole missään mielessä ongelma. En rakastaisi häntä silikonirintaisena enemmän kuin nyt. Tärkeintä on se, että viihdymme erittäin hyvin yhdessä, enkä voisi kuvitellakaan suhteen lopettamista. Varsinkaan niin pöljästä syystä kuin rintojen koosta.

Vastaus kysymykseen siis on, että silikonit eivät häiritse, vaan ovat luomuja mieluisammat. Huomattavasti tärkeämpää on kuitenkin henkinen yhteys, josta vain pieni osa on seksuaalisuutta. Silikonien merkitys ihmisen viehättävyydessä on siis pidemmässä juoksussa vain hyvin pieni.

Vierailija
90/96 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että se on miehille mikään turn off jos rinnat eivät näytä pahalta (joskushan käy näin). Jos nainen on kaunis, ihana, älykäs ja muuten kaikkea mitä mies voisi kumppanilta toivoa niin miten se, että on ottanut silikonit ja vielä onnistuneet silikonit voisivat pilata kaiken. Aika vähän on niin ajattelevia miehiä. Rumat silikonit ja kauneusleikkaukset ovat tietenkin miinus, samoin häiritsevän huono itsetunto tai se, että on koukussa kauneusleikkauksiin.

Itse olen välillä harkinnut silikoneja koska kolmen raskauden jälkeen tissit voisivat kaivata vähän täytettä. Kohotusta eivät tarvitse, mutta koon lisää saisi olla. Mieheni kuitenkin pelkää, että lopputulos olisi huono kun nytkin ovat kauniit eikä minua haittaa vaikka raskaudet niihin ovat jättäneet jälkensä. Itse pidän sopusuhtaisia rintoja eroottisimpana, joten itse en ottaisi isoja. Ja itseänikin arveluttaa, muttei bimbo-leiman vuoksi vaan koska jäljestä ei ole hyvää takuuta eikä etukäteen tiedä miten oma kudos reagoi, koteloituuko, tuleeko millainen arpi... ja leikkaukset ylipäänsä pelottavat.

Mutta jos on jo silikonit ottanut ja tisseissä ei ole vikaa niin miehille se on varmaan plussa. Muille naisille toisten naisten meikkaaminen, hiusten värjääminen, treenaaminen ja silikonit ovat tietysti myrkkyä ja vääristävät kilpailua.

Vierailija
91/96 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tissit on kivat niin ei sillä väliä olisi, kaiken lisäksi valinta niiiden ottamisesta olisi tehty ennen kuin itse olisin tullut mukaan kuvioihin niin mitäpä minä menneisiin puuttumaan

Mies, 38

Vierailija
92/96 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silaritissit ei haittaa, mutta jos on laittanut implantteja pyllyyn niin saa joku muu mies hoitaa, ei ole minua varten.

Vierailija
93/96 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit on ehdottomasti turn-on! Se on sitten eri asia kiinnynkö kantajaansa. Huomion niillä saa, mutta ei niitä voi käyttää luonteen puutteiden korvaamiseen. Minusta on aika pinnallista vetää ihmisestä lopulliset johtopäätökset vain sen perusteella, että tisseissä on täytettä. Ihmisiä on monenlaisia.

Vierailija
94/96 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi, varsinkin jos lopputulos näyttää hyvältä? Jos silikonilla saisin isomman varustuksen jalkoväliin, niin tasan tarkkaan ottaisin. Joten todellakin ihan hyvällä mielellä silarit kehiin ja nauttimaan täysin rinnoin!

Vierailija
95/96 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt nainen mutta mulle oli aika iso turn off, kun selvisi miehen eksällä olleen silarit. Tykkäsi heikkoitsetuntoisista naisista (minäkin olin tuolloin mutta tiedostin asian). Se ex-silarinainen oli tavallaan varoitusmerkki. Jätin miehen joitakin vuosia myöhemmin eikä jäänyt ikävä. Käsittääkseni mies on ollut sinkkuna viimeiset 9 vuotta.

Vierailija
96/96 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantatiikeri kirjoitti:

Miksi haittaisi, varsinkin jos lopputulos näyttää hyvältä? Jos silikonilla saisin isomman varustuksen jalkoväliin, niin tasan tarkkaan ottaisin. Joten todellakin ihan hyvällä mielellä silarit kehiin ja nauttimaan täysin rinnoin!

Terveysvaikutuksista siis viis? Nykylääketiedekö hoitaa kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan