Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaako silikonit?

Vierailija
21.11.2012 |

Haluaisin rehellisiä vastauksia miehiltä, onko silikonirinnat naisella totaalinen turn off?

Jos tapaisit naisen, joka on kaunis, fiksu ja muutenkin ihana, petipuuhat sujuu jne. mutta joka jonkun ajan päästä kertoisi, että hänellä on silikonit, niin mitä tykkäisit? Onko sillä väliä?

Itselläni on silikonirinnat. Ne ovat pienet silti, koko B (aiemmin AA), silikoni on lihaksen alla eli se ei näy eikä myöskään tunnu mihinkään. Kukaan mieystävistä ei ole huomannut että olisi silikonit, eikä edes rintoja tutkinyt gynekologi, oli todella yllättynyt kun kerroin. Ne näyttävät ja käyttäytyvät kuin tavallinen rinta.

SILTI yksi kokemus on sellainen, että mies sanoi minua feikiksi, kun kerroin, että otin pari vuotta sitten silikonit. Kuulemma ei olisi mitenkään uskonut että tällaisella fiksulla, korkeakoulutetulla naisella olisi silikonit, kuulemma ovat "bimbojen" juttuja. Sittemmin en ole silikoneista kertonut, enkä helpolla kerrokaan.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseillä ei nussita. Iso kyrpä tuntuu erilaiselta yhdynnässä kuin pieni. Isot tissit ei tunnu yhdynnässä erilaiselta, koska tissipano on aika harvojen harrastus. Naisella voi olla todella väljä tavara ja siitä ei nauti mieskään jos kalu on pieni.

En sanonutkaan, että tissit ja penis olisivat verrokkeja keskenään. Molemmilla kuitenkin on seksuaalisuudessa varsin merkittävä osa. Moni nainen kokee itsensä seksuaalisesti riittämättömäksi pienten/"rumien" rintojensa vuoksi ja vastaavasti monella miehellä on ongelmia seksin suhteen koska kokevat peniksensä olevan riittämättömän kokoinen.

Kaikki ihmiset ovat varmasti jossain määrin turhamaisia. Jollekin on tärkeää kauniit vaatteet, joillekin hieno auto, viimeisen päälle sisustettu koti. Joku haluaa hieman täytettä rintoihinsa. Itse olen huono arvostelemaan muita, siksi tätä asiaa onkin hieman vaikea ymmärtää. No, onneksi kaikkea ei edes tarvitse.

Vierailija
22/96 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin jo ensimmäisellä kerralla, ei tarvitse jankata. Kuten sanoin, rinnoilla ja peniksellä molemmilla on kuitenkin seksissä ja seksuaalisuudessa yleensä varsin tärkeä osa, ja veikkaan, että jos peniksen muokkaus olisi yhtä helppoa kuin rintojen, miehet käyttäisivät mahdollisuutta hyväkseen.

Naisille rinnat yleensä ovat tärkeä osa naiseutta, en minä tuntenut itseäni joksikin puolinaiseksi AA-kuppisena, mutta nyt kun rinnat ovat edes jonkun kokoiset niin kyllähän se hyvältä tuntuu. Tiedän, että on olemassa paljon miehiä jotka pitävät erittäin pienistä rinnoista, ja se on hieno asia. Ja en itsekään toivo, että kukaan ihastuu minuun rintojeni vuoksi, vaan minun itseni vuoksi.

AA-kuppisena oli todella vaikea löytää mitään kauniita liivenä, valikoima oli lähinnä jotain lapsille tarkoitettuja Muumi-liivejä tai vastaavaa. B-kupille jo löytyy kaikenlaista kaunista ja on mukava, ettei pelkästään koon perusteella tarvitse liiviostoksia tehdä vaan voi katsoa kuosia ja muitakin asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hakisin yhden illan seuraa niin ei paljoa merkitsisi onko luomut vai silikonit, mutta vaimolla pitää olla leikkelemättömät versiot jo ihan terveysriskien ja lasten imetyksen takia. Turhamaisena pitäisin enkä kyllä penistäni lähtisi leikkelemään muutaman sentin takia.

OK jos tunnet itsesi naiselliseksi pienen lisän jälkeen ja esim. rintasyövän yhteydessä ymmärrän hyvin tarpeen korjata ulkonäköä, mutta mulle ne valitettavasti olisivat jos ei turn off niin ainakin vakava hidaste.

Vierailija
24/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja ja penistä ei voi verrata. Rinnoilla ei ole funktiota seksissä. Aivan turha väkisin vääntää tästä. Ne eivät ole verrannollinen fyysinen ominaisuus. Rintojenkaan muokkaus ei ole helppoa". Niistä tulee lähes aina epänormaalin näköiset. Naisille yleensä riittää, miltä ne näyttävät vaatteet ja rintsikat päällä. Jos niitä voisi verrata penikseen, joka toisella miehellä olisi pari tennissukkaa boxereissa.

ymmärsin jo ensimmäisellä kerralla, ei tarvitse jankata. Kuten sanoin, rinnoilla ja peniksellä molemmilla on kuitenkin seksissä ja seksuaalisuudessa yleensä varsin tärkeä osa, ja veikkaan, että jos peniksen muokkaus olisi yhtä helppoa kuin rintojen, miehet käyttäisivät mahdollisuutta hyväkseen.

Vierailija
25/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Otin ne tuossa 4kk sitten ja sukupuolenkorjausleikkaus seuraavaksi.

Vierailija
26/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle ollenkaan turn off ,juttu.

Vaimollani on ihan aidot rinnat, mutta jos hän haluaisi silikonit, niin ei se minua haittaisi.

Jos sillä saa esim. itsetunnon normaali tasolle, suon sen naiselle.

Eli jos menee tukiaislinjalle, että on litran silikonit, niin sitten en ihan ymmärrä.

Mutta kertomasi perusteella ei olisi minulle turn off.

Vierailija
27/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan väärässä. En kuitenkaan jaksa alkaa jankkaamaan tässä asiassa, koska se ei johda yhtään mihinkään eikä näkökantamme siitä huolimatta kuitenkaan kohtaisi.

Kiitos muille asiallisista vastauksista :)

Vierailija
28/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset menevät pillun tiukennusleikkaukseen ja jotkut miehet laittavat rintalihasimplantit. Jos et tajua miten kaukana nämä asiat ovat toisistaan niin voivoi. Katsoin kerran dokumenttia jostain homosta, jolla oli pakkomielle suurentaa kasseja ja kalun varteenkin ruiskutettiin jotain täytettä. Vehje oli yhdyntäkelvoton. Mies pääsi hädin tuskin kävelemään.

Tissit ovat naiselle pääasiass itsetuntokysymys, peniksen koolla on lähinnä toiminnallinen merkitys, josta jo mainitsinkin. Nainen jolla on isot tissit pääsääntöisesti korostaa niitä vaatteilla, avoimilla kaula-aukoilla ja rintaliiveillä, joilla tissit törröttävät suoraan eteenpäin. Vastaavaa isojen vehkeiden korostamista ei ole miehillä, joten penis/tissit ei ole mitenkään vertailtavissa.

Olen aivan väärässä. En kuitenkaan jaksa alkaa jankkaamaan tässä asiassa, koska se ei johda yhtään mihinkään eikä näkökantamme siitä huolimatta kuitenkaan kohtaisi.

Vierailija
29/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikille ole tuo sinun "pointtisi" tullut esille, mene muualle pätemään.

Minua ei silikonit haittaa JOS ne ovat sopusuhtaisen näköiset, kuten varmaan aloittajalla asian laita on. Yhdenkään silikonirintaisen kanssa en ole koskaan seurustellut joten sen kummempaa kokemusta aiheesta ei kylläkään ole.

Vierailija
30/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikille ole tuo sinun "pointtisi" tullut esille, mene muualle pätemään.

Vierailija
31/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuna naiset ovat parasta. Jos tarvitsee silikonit, niin ajastaan tulee tyytymättömyyttä jonkin mun kehon osan suhteen. Tai jos menettääkin kehostaan jotain onnettomuuden tai sairauden takia-onko se sitten elämän loppu. Kovin pinnalliselta tuntuu ihminen, joka hankkii silarit vain kohentaakseen ulkonäköään. Itsetunnostahan se kuitenkin on kiinni.

Vierailija
32/96 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, joka kirjotti mm. viestin nro 29.

Jep, minustakin silikonit ovat turhamaisia mutta ei se nyt ihmisessä kuitenkaan ole pahin mahdollinen piirre kuitenkaan.

Vierailija
33/96 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja ja penistä ei voi verrata. Rinnoilla ei ole funktiota seksissä. Aivan turha väkisin vääntää tästä. Ne eivät ole verrannollinen fyysinen ominaisuus. Rintojenkaan muokkaus ei ole helppoa". Niistä tulee lähes aina epänormaalin näköiset. Naisille yleensä riittää, miltä ne näyttävät vaatteet ja rintsikat päällä. Jos niitä voisi verrata penikseen, joka toisella miehellä olisi pari tennissukkaa boxereissa.

mihinkään.Miksi sitten rintasyöpäleikatut teettää verorahoilla itselleen kalliit leikkaukset? Ja maksa vain poliklinikkamaksut? Ei mitään perusteita laittaa uutta rintaa tilalle, liiviin saa sen kumiproteesinkin. AA kuppinen on sama kuin ei rintoja. Kannattaa vähän miettiä tarkemmin, vaikka omalle kohallekin. Vaikka sen kautta että jos tulisi rinta syöpä ja poistettaaisiin rinnat,niin olisiko sillä merkitystä vai ei.

Niin ja kyllä voi verrata!

Vierailija
34/96 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäli silikonit eivät ole mitkään naurettavan kokoisen jalkapallonpuolikkaat, niin tuskimpa haittaisi. Siis minulle ei ole mitään silikonitissejä vastaan, mutta sellaiset yliampuvat saattaisivat saada aikaan naurureaktion :D

M35

Vierailija
35/96 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään rintoja ei voi verrata penikseen, koska naiset eivät hanki silikoneja esitelläkseen niitä tyttöjen saunailloissa, vaan jotta voivat pukeutua vaatteisiin, jotka korostavat rintoja.

Penis ei pienene, vaikka sitä kuinka imettäisiin. Toisin on rinnoilla. Naisen on vaikea sopeutua tyhjiin maidon venyttämiin pussukoihin.

Tämä on minun käsitykseni. Silikonit hankkineet naiset voivat kertoa motiivejaan.

Miksi sitten rintasyöpäleikatut teettää verorahoilla itselleen kalliit leikkaukset? Ja maksa vain poliklinikkamaksut? Ei mitään perusteita laittaa uutta rintaa tilalle, liiviin saa sen kumiproteesinkin. AA kuppinen on sama kuin ei rintoja. Kannattaa vähän miettiä tarkemmin, vaikka omalle kohallekin. Vaikka sen kautta että jos tulisi rinta syöpä ja poistettaaisiin rinnat,niin olisiko sillä merkitystä vai ei.

Niin ja kyllä voi verrata!

Vierailija
36/96 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niitä tuodaan esille. Yleensähän niitä on ulkonäkökeskeisillä naisilla, misseillä, malleilla, naisbodareilla(joilla rinnat katoavat). Toki pahempia piirteitä on, mutta aika paljon se kertoo elämän sisällöstä.

Jep, minustakin silikonit ovat turhamaisia mutta ei se nyt ihmisessä kuitenkaan ole pahin mahdollinen piirre kuitenkaan.

Vierailija
37/96 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä otin silarit 3 vuotta sitten tallinnassa tiina jylhän klinikalla... kokoa lisättiin maltillisesti 300cc, eli ei mikään megalollo... Kaikki miehet ei koskettaessaan edes usko et on silarit.. että silleen...

Vierailija
38/96 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on turn off jos ne on luonnottoman kokoiset, näköiset eli jos ne heti silikoneiksi tunnistaa. Apn kuvauksen perusteella sinulla on maulla ja tyylillä tehdyt, omaa itsetuntoa kohottavat ja silloin ihan ok minulle.

Vierailija
39/96 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikeät silikonit ovat naurettavat, enkä usko, että minulla olisi yhteistä ajatusmaailmaa sellaiset ottavan naisen kanssa. Normaaleilta rinnoilta näyttävät herättäisivät jonkinlaisia ennakkoluuloja naisen mielenterveyttä kohtaan. Ymmärrän, jos vaikka syöpä vie toisen rinnan tai rinnat ovat pahasti epämuodostuneet, mutta omilla rahoilla tehdyt kauneusleikkaukset ovat minusta hölmöyttä. En sano, että se olisi ehdoton turn off, jos nainen olisi muuten mukava, tasapainoinen ja sopisimme yhteen (esimerkiksi nuorena turhamainen nainen olisi muuttunut keski-ikäisenä vähemmän turhamaiseksi), mutta jonkinlainen ennakkoluulomuuri siitä syntyisi.

Vierailija
40/96 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi