Opiskelijallani oli Nirvana-paita. Ei jumakauta.
Poika ei ollut edes syntynyt silloin. Enpä viitsinyt kertoa, että ope rokkaili v. 92 Ruikkarissa Nirvanan tahtiin :D
Jotenkin hassua.
Kommentit (66)
Nuoriin Dingo-faneihin en ole vielä törmännyt.
ap
Ainakan Turussa tai Stadissa kukaan ei sano ruikkari vaan ruissi. :D
Taitaa olla linjoilla joku dementikko? ;D Kurt 4ever!!!
n78
Miksei myös ruisleivästä. Molemmissahan on siis ruis...
ap
Mä oon 13 ja Nirvana on mun lempibändi, on ollu siitä asti kun täytin kymmenen ja smells like teen spirit sattu soimaan radiossa. Ja sehän siinä on just se ongelma, et en ollu syntyny sillon väkisinkin tuli kyynel silmäkulmaan, kun youtubesta sitä ruissin keikkaa katoin. Antasin mitä vain jos olisin sillon eläny. Ja todellakin omistan Nirvana-paidan ja jos pilkkua viilataan niin montakin.
Minäkin pidän monista vanhoista bändeistä, jotka on perustettu jo ennen omaa syntymääni. Miksi hyvä musiikki kuuluisi vain teidän ikäisille? Meidän aikamme muusikot ei osaa mitään ilman autotunea, joten pakko kuunnella old schoolia ;)
ja heti yleensä oletetaan, että 2000 luvun ipanat kuuntelee jotain justin bieberiä
Ketä kiinnostaa, mitä turkulaiset sanovat.
yleensäkin kun googlettaa mitä tahansa tulee joku vauva-palstan keskustelu siihen silmien iloksi
Pitääkö olla elänyt sitä aikaa tai muuten ei sellaista paita saa pitää?
Missä ap sanoi, että ei saisi pitää Nirvana-paitaa? Kun se nyt vaan on jotenkin hämmentävää, että nuoret, jotka eivät ole edes eläneet silloin, niin fanittavat Nirvanaa.
Missä ap sanoi, että ei saisi pitää Nirvana-paitaa? Kun se nyt vaan on jotenkin hämmentävää, että nuoret, jotka eivät ole edes eläneet silloin, niin fanittavat Nirvanaa.
eli ei saa fanittaa gunnareita, nirvanaa, the beatlesia, alice in chainssia jos ei oo eläny sillo tai se on jonku mielestä hämmentävää? :) mut mikä siinä on hämmentävää
Ja pitääkö olla elänyt sitä aikaa tai muuten ei saa kuunnella/fanittaa sitä bändiä?
Ja pitääkö olla elänyt sitä aikaa tai muuten ei saa kuunnella/fanittaa sitä bändiä?
no näköjään pitää :) mut eihän kolmekymppiset saa sitte fanittaa esimerkiks elvistä, kun ne ei eläny sillo
no näköjään pitää :) mut eihän kolmekymppiset saa sitte fanittaa esimerkiks elvistä, kun ne ei eläny sillo
niimpä :DDDD
Tajuatte noin 20 vuoden kuluttua, mitä tarkoitan sillä hämmentävällä.
Olin kesällä tyttöni kanssa festareilla Apulannan keikalla eturivissä. Eipä haitannut yhtään tuo äiti - tytär -asetelma.
-2-
Tajuatte noin 20 vuoden kuluttua, mitä tarkoitan sillä hämmentävällä.
Ehkä en ole vielä tarpeeksi vanha :)
Lapseni on vihainen, kun ei ole elänyt Dingon kulta-aikana. Ei tosin ollut Nirvanan aikaankaan vielä syntynyt.
Se on muuten Ruissi eikä Ruikkari. :)