n te lihavat ihmiset syötte päivän mittaan? saisko esmierkkiä
Kommentit (53)
Tässä miten olen läskini kerännyt
AAMU:2 leipää juustolla
LOUNAS :mitä nyt ruokalassa on pastaa, kiusausta, keittoa.. leipä ja maitoa, joku jälkkäri
VÄLIPALA ei mitään tai näkkäri tai pari keksiä jos kahvipöydässä on
PÄIVÄLLINEN kotiruokaa runsas annos
TUNTI PÄIVÄLLISESTÄ jos ei mitään tekemistä, niin jugurtti tai kahvin kanssa pari keksiä
ILTA pari leipää
170/96
Ruoka on vaan niin HYVÄÄ
Tässä kysyttiin YHDEN päivän syömisiä. Mä esimerkiksi syön 5-6pv viikossa täsmälleen samalla tavalla joka ikinen päivä. Liian vähän. Tämä johtuu siitä, että en pysty syömään muita ruoka-aineita kuin noita. Ja joo, en ole allerginen, vaan ehkä av:n mukaan jonkin sortin mielenterveysongelma.
Aamulla 2 x paahtoleipä juustolla + Stevia-jugurtti
Illalla normaalia kotiruokaa normaalin kokoinen annos + 2 x ruispala juustolla.
Kahvia rasvattomalla maidolla ja makeutusnapeilla menee n 4 pannullista per päivä.
Kerran viikossa sitten pidetään perheen kera herkkuilta, sipsiä, karkkia, poppareita, jotain tosi hyvää ruokaa.
Totta kai keho menee tälläsellä sapuskalla säästöliekille ja ihan sekaisin, ja kun toi mättöpäivä tulee, vetää satavarmasti joka ikisen kalorin ja rasvamöykyn elimistöön SUORAAN vararavinnoksi. Ei auta se seuraavan päivän hirvee ripuli yhtään puhdistamaan kehoa, kyllä ne on joka ikinen kalori kiinni jo siinä vaiheessa, kun muuten keho "nälkiintyy" koko viikon.
Toi Etiopia heitto on ihan turha, ne siellä nääntyvät joka ikinen päivä vuodesta... Eivät varmasti kertaakaan saa tollasta mättöä.
Aamulla maustamatonta luonnonjugurttia js banaani
Juustoleipä ja kahvia
Vegaaniruokaa lounaaksi
Omenapiirakan pala ja kahvia
Makaronilaatikkoa desi, kasvispihvi, salattia
Päivä oli epänormaali siksi että juustoleipä ja omenapiiras poikkeavat normaalista, olin koulutuksessa jossa nuo olivat tarjolla, muuten ne olisi jääneet väliin.
Karkkia, sipsejä ja suklaata en syö, paino ei laske
Säästöliekki on läskien tapa huijata itseään.
aamupalaksi ei mitaan
10-11 aikaan alkaa olemaan kamala nalka ja huono olo ja jos joku tuonut toihin jotain herkkua niin sorrun suorastaan ahmimaan sita (esimerkiksi juutoa ja suolakekseja)
jos ei ollut kahvihuoneessa mitaan syotavaa niin ahmimalla iso lounas kuten pastaa tai muuten paljon hiilareja sisaltava
jos sain 10-11 aikaan valipalaa niin lounas yleensa terveellisesti salaatti tai pieni taytetty leipa jossa paljon vihanneksia ja kevytta leikkeletta
valipalaksi jotain nopeasti sokereja kohottavaa kuten suklaapotko tai lisaa niita suolakekseja.
tassa kohtaa alkaa tulemaan sitten jo janokin kun olen unohtanut vedenjuonnin koko paivaksi ja juon 1-1.5l vetta jotta paansarky helpottaisi
17-18 kotiin ja kokkaamaan illallista ja
samassa vetaisen huonoon oloon jotain pikaista kuten suolakekseja, karkkia, suklaata, lusikallinen nutellaa/maapahkinavoita. ja tietysti maistelen padoista ruokaa.
illallisaikana pieni annos illallista kun ei enaa edes ole niin nalka. yleensa kasviksia ja proteiinia.
pari lasia viinia ja siihen kalvavaan nalantunteeseen "jotain hyvaa"
olen 165cm ja 98kg
Aamupala: annos veteen keitettyä kaurapuuroa, kourallinen mustikoita.
Lounas: 2dl light-limua, täytetty kinkku-juustopatonki.
Välipala: 2 tummasuklaatryffeliä, 3dl sitä limua.
Päivällinen: toinen täytetty patonki.
Iltapala: appelsiini, vettä.
Tässä yksi artikkeli tutkimuksesta. Jos et ymmärrä englantia, niin voi voi...
http://journals.cambridge.org/action/displayFulltext?type=6&fid=890224&…
Tässä yksi artikkeli tutkimuksesta. Jos et ymmärrä englantia, niin voi voi...
<a href="http://journals.cambridge.org/action/displayFulltext?type=6&fid=890224&…" alt="http://journals.cambridge.org/action/displayFulltext?type=6&fid=890224&…">http://journals.cambridge.org/action/displayFulltext?type=6&fid=890224&…;
Tieteellisen tekstin lukeminen on varsin helppoa. Huomannet myös itse, että kyse on "during weight loss." Tässä ketjussa ei läskit ole laihdutelleet, joten kyse ei ole thermogeneesistä, vaan itsensä kusettamisesta, joka useimmiten onnistuu. Minun kusettamiseni ei sen sijaan onnistu.
Kukaan ei paina 120kg sillä et syö 6 päivää viikossa terveellisesti ja sit yhden päivän mässää.
Kukaan ei voi mässätä päivässä itselleen pysyvää 60kilon ylipainoa.
Kannattais kirjautua mielisairaalaan jos tollaseen uskoo.
Kukaan ei paina 120kg sillä et syö 6 päivää viikossa terveellisesti ja sit yhden päivän mässää. Kukaan ei voi mässätä päivässä itselleen pysyvää 60kilon ylipainoa. Kannattais kirjautua mielisairaalaan jos tollaseen uskoo.
Onko sun mielestä 2krt päivässä syöminen terveellistä?? Tuon kirjoittajahan syö vaan aamulla normi aamupalan ja illalla normi kotiruokaa. Tämäkö siis normaalia???? No ei tasan ole.
Syön tismalleen samaa ruokaa kuin laihemmatkin, mutta huomattavasti isompia annoksia. Lisäksi napsin välipaloja silloin tällöin.
Minulle ei riitä yksi lautanen, vaan syön lähes aina itseni ähkyyn - se tuo mulle hyvän olon (joksikin aikaa, kunnes morkkis iskee). Sama pätee herkkupäivinä - en osta parin euron karkkipussia vaan kilon säkin.
Nyt olen laihiksella ja kotona on kaapit tyhjillään. Jos teen esim. lasagnea, pystyn syömään koko vuoallisen päivässä. Ja sama pätee terveelliseen ruokaan - salaattiin lotraan yleensä niin paljon kastikkeita, että se siitä terveellisyydestä.
165cm/85kg.
Syön tismalleen samaa ruokaa kuin laihemmatkin, mutta huomattavasti isompia annoksia. Lisäksi napsin välipaloja silloin tällöin.
Minulle ei riitä yksi lautanen, vaan syön lähes aina itseni ähkyyn - se tuo mulle hyvän olon (joksikin aikaa, kunnes morkkis iskee). Sama pätee herkkupäivinä - en osta parin euron karkkipussia vaan kilon säkin.Nyt olen laihiksella ja kotona on kaapit tyhjillään. Jos teen esim. lasagnea, pystyn syömään koko vuoallisen päivässä. Ja sama pätee terveelliseen ruokaan - salaattiin lotraan yleensä niin paljon kastikkeita, että se siitä terveellisyydestä.
165cm/85kg.
Tämä on se yleisin ongelma eli isot annoskoot. Itse en pystyisi syömään lasagnesta kuin ehkä 200 g annoksen kerralla.
monien ruokavaliolla ei voisi olla lihava. vain muutamat ovat rehellisiä ketjun vastauksissa.
4:50 puuro ja maitokahvi
7:30 2kpl ruisleipää munavoita ,vihanneksia, appelsinimehua ja kahvi
10:15 4 lihapullaa 2 keitettyä perunaa ja salaattia(ei kastiketta)
15:00 fazerin tummasuklaapatukka
16:30 miilunpolttajan pastaa
20:00 2kpl rieskaa (pienempiä) kinkulla ja juustolla
160cm ja 80kg
Tänään:
aamulla mysliä ja rasvatonta jugurttia
lounaalla päärynä ja omena
päivällinen pinaattipastaa, tomaattikastiketta, juustoraastetta ja suolalihaa
iltapala mysliä ja rasvatonta jugurttia
Aika monesti korvaan lounaan ateriankorvikkeella, välipalaksi joskus myös ateriankorvikejuoma.
Näin vedän arkipäivät, viikonloppuisin en syö aamupalaa enkä päivällistä, mutta syön raskaamman lounaan (lihaa, pastaa tai perunaa, kastiketta) sekä vedän viikonlopun aikana karkkia yleensä pari pussillista ja puoli pulloa viiniä, lisäksi usein myös jotain suolaista tai makeaa leivottua iltapalaksi. Siitä ne läskit kertyy.
Jos saisinkin viikonloppusyömiset kuriin, saattaisin laihtuakin, nyt vaan lihon koko ajan.
Liikuntaa harrastan kolme neljä kertaa viikossa tunnin kerrallaan.
07:00 - 17:00
n. kymmenen kupillista kahvia
17:00
päivällinen, lautasellinen jotain perussafkaa, ja ehkä vähän lisää jos oli hyvää. Jos tuntuu nälältä niin syön vielä ruisleivän. Sit pitää saada jälkiruoka, esim. jätski, pulla, suklaapatukka tms.
21:00
pari ruisleipää voilla ja juustolla, mehua
22:00
karkkia kourallinen
23:00
maustamatonta jogurttia kupillinen ja ripaus mysliä.
vai ei,mutta tänään
AAMIAINEN 1 ruisleipä ja 1 hapankorppu oivariinilla 17% juustoviipaleella kinkulla ja tomaatilla kaurapuuroa mustikoilla mehukeitolla kevytmaitokahvia 2 kuppia
LOUNAS desi hirvikäristystä 1/3 pussi riisinuudeleita ja iso kasa porkkanaraastetta raejuustolla +vähän hunajamelonia
VÄLIPALA ruisleipä hapankorppu kiiwi
PÄIVÄLLINEN makkarakasvispaistosta maissia ja raejuustoa
iltapalaksi menee vielä rahkaa mehukeitolla ja päärynä
Joo... Yksi mun päivistä vast'ikää oli tälläinen.
Aamulla ei mitään, light colaa kylläkin ja runsaasti.
Tein lasagnettea, söin puolet koko laatikollisesta ja oksensin.
Sitten söin lopun lasagneten ja oksensin jälleen.
Sitten söin 4 viipaletta kauraleipää voimariinilla ja juustolla
Ja 4 viipaletta ruisleipää voimariinilla, juustolla ja kurkulla. En oksentanut näitä, vaikka olisi pitänyt. No, seuraavan päivän olin alle 500 kalorilla.
Että sellanen päivä.
Ihmeen vähän syötte te läskit... Minä voisin syödä vaikka puoli sikaa ja sitten vielä sen toisen puolen... :P
Aamulla: maitokahvia puoli pannua, joskus myös esim. jukurtti
Iltapäivällä: maitokahvia puoli pannua.
Iltapäivällä/ illan suussa tulee ekan kerran nälkä. Silloin jotain tavallista ruokaa (tyyliin makaronilaatikkoa) jos olen kotona. Jos olen liikkeellä (opiskelupaikassa tms) saatan ottaa mukaan jotain pientä kahvilasta tai kaupasta.
Myöhään illalla/yöllä syön parikin kertaa, esim. pilttipurkin jotain marjamössöä ja juustoleivän ja iso tuopin kaakaota.
166 cm/ 75 kg on mitat. On paljon päiviä jolloin syön vain kerran noiden kahvipannullisten lisäksi ja joskus keitän kolmannen puolikkaan pannun. Erikoistilanteissa tulee syötyä enemmän, esim. jos miehen kanssa ulos syömään mitä tapahtuu harvoin. Silloinkin täytyn aika nopeasti eli en pysty syömään jättiannoksia. Minulla on muuten kilpirauhasen vajaatoiminta (ja lääkityskin on). Ennen sairautta olin koko elämäni laiha, vaikka söin varmaan kolme kertaa enemmän ja myös makeaa kuten karkkia. Nykyään ei tee mieli edes karkkia, joten sitä ei tule syötyä lainkaan.
vaatekoko 46, ja tän päivän syömiset.
Aamulla lasi Fantaa. Töissä kuppi teetä, yksi pala sokeria, musta leipäpala, Beceliä ja kaksi juustosiivua.
Ennen lounasta soin 3 suklaapiparia.
Lounaaksi kiinalaisessa ravintolassa riisiä, kanaa kastikkeessa ym mitä siellä nyt on. Kerran hain lisää.
Töissä taas teetä ja suklaapipareita 3 kpl, lisäksi 4 kpl Mariannea.
Kotona riisiä ja kanaa, vettä.
Tänään ei toistaiseksi muuta, klo tosin vasta 19.