Mä en kestä enää nelosluokkalaisten tyttöjen kissatappeluita!? Muita?
Asumme kaupungissa varakkaalla alueella, jossa nämä pikkupissikset ovat aina toistensa kurkuissa. Olen niiiiin kyllästynyt näihin loputtomiin Wilma-viesteihin, sorsimiseen, vittuiluun, eristämiseen, bestiksen vaihtoon, ilkeilyyn ja haukkumiseen, että voisin tehdä näistä kaikista tyttölapsista keittoa?
Onko kellään muulla samanlaista vai onko lapseni vaan jotenkin hemmetin ärsyttävä?
Toki lapseni kertoo hyvin avoimesti kaikki mitä on tapahtunut, mitä moni muu lapsi ei tee... Monet vanhemmat tuntuu olevan ihan pihalla siitä, mitä koulussa tapahtuu...
Raivostuttavaa!!!
Kommentit (29)
vaihtoehto on todella köyhä asuinalue, jossa lapset on sen takia tuuliajolla.
Mä epäilen, että keskituloisilla alueilla pidetään lapsista parasta huolta.
ap
meillä vietetään aina mukavaa yhdessäoloa kun on tullut koulussa henkisesti turpaan ja yritetään kompensoida, että ei olisi niin paha mieli, mutta ei loputtomiin voi olla kivakiva-ilta kun lapsi tulee itkien kotiin. Rajansa silläkin.
voi vaikuttaa siihen, että tytöt pysyisivät mahd. kauan pikkutyttöinä.
Älkää päästäkö lapsianne nuorten maailmaan liian aikaisin. Pitäkää kiinni ikärajoista, älkää tuputtako popmusiikkia ja viihdekulttuuria. Tarjotkaa lastenkulttuuria!
Viihteen hallitsemaan nuorten maailmaan ehtii kyllä. Tuntuu, että monet vanhemmat krostavat pienten päivkotilastensa ta ekaluokkalaistensa "isoutta" tahallaan nuorisohenkisillä vaatteilla ym. ym.
Meillä pidetää kiinni jopa legojen ikärajoista! Ei Friendsejä 3- vuotiaalle tytölle eikä Ninjagota 4-vuotiaalle pojalle!
menee töissä hermot useamman kerran viikossa.
t. luokanope, Hki
menee töissä hermot useamman kerran viikossa.
t. luokanope, Hki
Onneksi ei asuta "paremmalla alueella" ja onneksi meillä on vaan poikia, huh.
vaihtoehto on todella köyhä asuinalue, jossa lapset on sen takia tuuliajolla.
Mä epäilen, että keskituloisilla alueilla pidetään lapsista parasta huolta.
ap
Minäkin uskon tähän. On vähän maanläheisempää tämä meno täällä keskiluokan parissa. Olen joskus miettinyt että jos rikastun niin en halua muuttaa pois täältä keskiluokan seasta.
tarve joillakin äideillä vauhdilla ikäännyttää tyttäret. Saatetaan jopa myydä tytön nukkevauvat ennen kuin tämä itse valmis. Jo ekalla luokalla kohkataan että eiköhän ton nukkeleikin pitäs jo kohta loppua... No loppuuhan se ja tilalle tulee - mitä?
Kun ei sitten muuta lapsille enää keksitä niin loputon harrastusrumba, vaikka lapsi voisi ihan nauttia leikeistäkin vielä. Kukin tavallaan, mutta monesti nämä varhaiskypsennetyt sitten purkaa toisiin omaa oloaan.