Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä BMI on SINUN mielestäsi läskiraja?

Vierailija
21.11.2012 |

Virallinenhan on 25.

Mutta mikä on av-raadin raja?

Tuon virallisen rajan mukaanhan esim. 174cm pitkä voi painaa 75kg ja on vielä normaalipainoinen.

Mutta av-raadin mukaan on jo kaamea valas.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "oma" läskiraja on 22.5, nyt oma bmi 21.8 eli turvassa ollaan.

Ei oikeastaan muiden vartaloiden koot tai muodot kiinnosta - eivät ne minulle kuulu.

Vierailija
62/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21,1 ja en kyllä ole hoikka.

Olen 22,2 ja pudotettavaa 5-7kg. Silloin oon hoikka, mutta kaukana laihasta.

Sopusuhtaiseen ja kauniiseen vartaloon ei kuulu jenkkakahvat, isot mahamakkarat (paitsi, jos pelkkää löystynyttä ihoa raskauden/runsaan laihumisen jäljiltä) jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21,1 ja en kyllä ole hoikka.

Olen 22,2 ja pudotettavaa 5-7kg. Silloin oon hoikka, mutta kaukana laihasta.

Sopusuhtaiseen ja kauniiseen vartaloon ei kuulu jenkkakahvat, isot mahamakkarat (paitsi, jos pelkkää löystynyttä ihoa raskauden/runsaan laihumisen jäljiltä) jne.

Oon siis BMI 21,2 2nkä 22,2...

Vierailija
64/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran, että en ihan plösöimmästä päästä ole. Bmi 25,8 ja kyllä se vaan on liikaa. Kun istuessa tulee kaksi michelinrengasta syliin niin minusta se ei kerta kaikkiaan tunnu kauhean terveeltä. Vatsarasva kutiaa joskus näinkin vaikka sitä ei ihan hirveästi ole. Koostumus ei ole kiva. Ei tollanen kuulu ihmiseen, vaikka muuten olenkin ulkonäkörasismia vastaan. Ihmisiä ei pitäisi sortaa ulkonäön perusteella vaan koettaa rohkaista rakastamaan ainoaa kehoaan ja kohtelemaan sitä hyvin. Tästä näkökulmasta tähän läskikeskusteluun osallistun.

Ei ole tervettä ei ja ärsyttää suunnattomasti ulkonäöllisesti itseäni esim istuessa, valitettavasti ei lähde laihduttamalla eikä treenaamalla. Toisaalta yritän aina muistaa, että minulla on asiat vielä hyvin.

Vierailija
65/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli 25 BMI on edelleen ylipainoinen ja yli 30 lihava.

Vanhuksilla lievä ylipaino on terveellisempää kuin laihuus.

Vierailija
66/67 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bmi yli 40.. naurettavia puheita normaalipainoisilla muutaman kilon tähden..olisi lottovoitto jos kolmen lapsen äitinä saisin painoindeksin edes 30:een..ei kannata valittaa turhasta... kun kerran ongelmat ovat noin pieniä. Itse olen 20 v sitten ollu painoindeksissä 25..oliko elämä kauhean paljon ihmeellisempää? Onnellinen voi olla hyväkuntoisenakin vaikka painoa onkin 30-40 kiloa liikaa. Itselläni on erittäin raskaan liikunnallisen työni vuoksi hyvä kunto. Ikää on nyt 45 v ja tavotteena on toki pudottaa yhteensä 20 kg. Mutta silti vaikka pudottaisin 40 kg niin mua haukuttaisiin läskiksi. Niin tehtiin ja sanottiin mulle kun painoin 25 v:aana 65 kg. Joten siitä päättelen että paino ei ole se ongelma vaan ihmisten kateus ja epäystävällisyys..toisten loukkaamisen halu ja narsismi. Nyt kun olen näinkin ylipainoinen..ei kukaan hauku. Kaikki hyväksyy mut tällaisena kuin olen ja olen itse jopa tyytyväinen itseeni. Ympärilläni on ihmisiä jotka ovat normaalipainoisia ja silti hukassa, onnettomia ja vihaisia. Kaikkee ei voi elämässä saavuttaa.

Nimimerkillä onnellinen vaikeasti ylipainoinen perheenäiti..

Vierailija
67/67 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdalla pystyn oleen itseni kanssa vielä jos bmi 27-28. Sit alkaa ahdistaa. Ihanteellinen itselleni ois varmaan joku 22.

Muiden bmi:t ja painot ei kauheesti kiinnosta.