Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä BMI on SINUN mielestäsi läskiraja?

Vierailija
21.11.2012 |

Virallinenhan on 25.

Mutta mikä on av-raadin raja?

Tuon virallisen rajan mukaanhan esim. 174cm pitkä voi painaa 75kg ja on vielä normaalipainoinen.

Mutta av-raadin mukaan on jo kaamea valas.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien olemisen tai olemattomuuden, näkee peilistä ja tuntee sormissa. Ei siihen mitään typerää BMI:tä tarvitse. Ilman selkeää lihastreeniä, kaikki yli 20-21 BMIläiset on kyllä näpeissä ja peilissä selkeästi vuorattu voipaketeilla. Kauneus on sitten katsojan silmässä ja tykkäähän sitä joku läskeistäkin. T: BMI 25, silti lihastreenattu ja hoikka

tämä sitä että olisit valmis sanomaan kenelle/kenestä tahansa joka ei käy salilla ja jonka bmi on 22-24 että olet LÄSKI?

On tämä maailma mennyt kummaksi- toisella puolella reilusti ylilihavia,jotka eivät piittaa terveydestään, toisella puolella vartalonpalvojia joille ainoa oikea elämäntapa on itsensä/kroppansa jatkuva kuritus.

t siltä väliltä,normaalipainoinen bmi 23 läski joka myös liikkuu

En ole valmis sanomaan kellekään, että joku on läski. Jokainen valitkoon oman tapansa elää. Ei siinä ole oikeaa, eikä väärää.

Kukin toivottavasti kantaa mukanaan vain sen verran läskiä, kuin haluaa ja hankkiutuu eroon siitä, mitä ei halua mukanaan kantaa.

Itse kuljen mieluummin vähempien läskien kanssa.

Tärkeämpää on se, että kukin on itse tyytyväinen itseensä ja läskeihinsä.

T: BMI 25, silti lihastreenattu ja hoikka

Vierailija
22/67 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ja kauniin raja on noin 22, ja kun yli 25 mennään niin äärimmäisen harva enää näyttää hyvältä. Jotkut pitävät itseään lihaksikkaina ja ties mitä, mutta harvoin ne siltä muille näyttävät. Lihapullien tekosyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21,1 ja en kyllä ole hoikka.

Vierailija
24/67 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 30 pidän läskinä. Ylipaino on eri asia. Läski on läski.

nimim. "BMI 31 ;D"

Vierailija
25/67 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteesta riippuen.

Vierailija
26/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen kauneusihanne on liian miehekäs ja suorastaan naisvihamielinen. Sehän vaatii, että rasvakudosta on ainoastaan perseessä ja tisseissä, mutta muuten on oltava rasvaton. Sula mahdottomuus, ja yleensä haluttuun vaikutelmaan pääsemiseksi tarvitaan implantteja. Ei tarvitse kauhistella enää 1700-luvun korsetteja, nykyisin mennään jo paljon pidemmälle.

Riittävä rasavprosentti takaa normaalin hormonitoiminnan ja kuukautiskierron naisella. Siis noin 20-30% välissä.

Itse sanoisin että BMI 30 alkaa olla jo aika lihavan näköinen.

Vierailija
27/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin yksilöllistä mihin kukakin vertaa, ja mikä omassa silmässä näyttää hyvältä. Mun mielestä saa jonkun verran olla läskiäkin, ja jos on lihaksia niin nehän painaa myös.

Mulla on itsellä nyt yli 44,ja jos laihtuisin 30 olisin taas ihan ihmisen näköinen. En edes haluisi olla niin laiha kuin joskus nuorena, eipä ollut silloin tissejäkään, ja nyt jos laihtuis siihen painoon, niin missä asti mahtaisi tissit roikkua ja mahannahka raskauksien jälkeen...

Vierailija
28/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran, että en ihan plösöimmästä päästä ole. Bmi 25,8 ja kyllä se vaan on liikaa. Kun istuessa tulee kaksi michelinrengasta syliin niin minusta se ei kerta kaikkiaan tunnu kauhean terveeltä. Vatsarasva kutiaa joskus näinkin vaikka sitä ei ihan hirveästi ole. Koostumus ei ole kiva. Ei tollanen kuulu ihmiseen, vaikka muuten olenkin ulkonäkörasismia vastaan. Ihmisiä ei pitäisi sortaa ulkonäön perusteella vaan koettaa rohkaista rakastamaan ainoaa kehoaan ja kohtelemaan sitä hyvin. Tästä näkökulmasta tähän läskikeskusteluun osallistun.

Vierailija
29/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on bmi 26, mutta olenkin lihaksikas naiseksi, rp taisi olla 20 viime mittauksessa.

Mutta kuten täälläkin on todettu, on olemassa niitä laihoja läskejäkin, eli niitä joiden bmi on pieni, mutta yleiskunto kropalla on veltto. Monessakin mielessä bmi on sinällään huono mitta.

Vierailija
30/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saa olla niin paksuja kuin ovat enkä heitä lähde läskiksi sanomaan.

25 on se raja jossa itse alan kokemaan oloni läskiksi.

Vierailija
31/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varsinkaan hauku ketään läskiksi.

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
32/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMI on 21,63 ja läskiä on. Olisin tyytyväinen jos se olisi alle 21.

Vierailija
33/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 30 siitä alkaa läskiraja.

Itsellä BMI yli 40

Vierailija
34/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän yli 24 ja ahistaa.

Vierailija
35/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25:n BMI on plösö 99% tapauksista. Hyvin harva ihminen on niin raamikas (bodaajat poislukien), että ton rajan voi ilman löllöjä rikkoa.

Joillekin naisille rasva tulee tismalleen oikeisiin paikkoihin, mutta sekin on aika harvinaista.

Jos BMI lähestyy 30:tä ei hoikkuudesta tai sopusuhtaisuudesta kannata enää puhua samassa lauseessa painon kanssa.

Vierailija
36/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25:n BMI on plösö 99% tapauksista. Hyvin harva ihminen on niin raamikas (bodaajat poislukien), että ton rajan voi ilman löllöjä rikkoa.

Joillekin naisille rasva tulee tismalleen oikeisiin paikkoihin, mutta sekin on aika harvinaista.

Jos BMI lähestyy 30:tä ei hoikkuudesta tai sopusuhtaisuudesta kannata enää puhua samassa lauseessa painon kanssa.

Ja oma lukemani siis inahduksen yli 25, ja olen plösö.

Vierailija
37/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri uusimmassa koulutuksessa sanottiin, että itseasiassa terveellisin paino aikuiselle naiselle on BMI 25-28..

No, mitä tulee omaan mielipiteeseeni niin ulkonäöllisesti se riippuu tosi paljon ruumiinrakenteesta. Mutta jos nyt jotain pitäs heittää, niin sanoisin 32.

Vierailija
38/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös vaikea ymmärtää, että tämä

<a href="http://kroppsbild.wordpress.com/2010/08/01/lotta/" alt="http://kroppsbild.wordpress.com/2010/08/01/lotta/">http://kroppsbild.wordpress.com/2010/08/01/lotta/</a&gt;

olisi BMI 26

koska itse olen paljon "läskimpi" BMI 25:llä.

ja bmi 25,5

Melkoisen tuhti tyttö olen!

Oma rajani on alle 25, mielellään 22-23

Vierailija
39/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulos on yli 20

Vierailija
40/67 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselleni Bmi 22 on siinä rajoilla, jossa alkaa mahamakkaroita ja kaksoisleukaa pukata, silloin olo tuntuu läskiltä.

Olen keskipituinen ja siro.