Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, minun iltameno vs miehen iltameno

Vierailija
21.11.2012 |

Eli siis kuinka te toimisitte?

Minulla ja kavereilla ollut n.vuoden puhe "tyttöjen illasta" ja päivämäärä sovittu. Miehet ehtivät tuon innoittamana viettämään oikein koko vknlopun jo aikoja sitten.

Nyt kuitenkin tuon "tyttöjen illan" päivämäärä lähestyy ja tämä siis minun ainoa vknloppu meno n.2vuoteen. Eilen mies ilmoitti saaneensa liput erääseen tapahtumaan juuri tuona päivänä,että voi voi...

Mies ehdotti että pyytäisi jonkun hoitamaan lapsia jotta voisimme mennä molemmat,joku siis olisi lähes koko päivän lasten kanssa ja laittaisi heidät myös nukkumaan.

Tähän asti kukaan muu kuin minä tai mies ei ole lapsia suostunut hoitamaan joten olisin varmasti todella jännittynyt ja mun rentouttava ilta voisi olla aikamoista sressaamista :(

Kun kuitenkin miettisin miten siellä kotona menee..

Tottakai ymmärrän että joskus hyvä uskaltaa jättää lapset hoitoon mutta täytyykö sen olla juuri nyt? Kun ekaa kertaa itse pääsisin jonnekin.

Asia olisi toinen jos mies menoiltaan tulisi edes nukutukseen mukaan mutta ei,lapsetkin olisivat ekaa kertaa hoitajan kanssa joten luonnollisesti jännitän miten se nukkumaan meno onnistuu..

Anteeksi pitkä sepostus mutta mitä tässä voi tehdä,menenkö omiin menoihini silläkin seurauksella etten osaa nauttia ollenkaan ja tuijotan vaan puhelinta vai olenko "ilkeä ämmä" ja sanon miehelle että hän on jo monta iltaa saanut että tämä on minun?

Lapset ovat pieniä,vauva ja taapero.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa lastenhoitajan ja ottaa vastuun. Sun ei tartte omia, pitkään suunniteltuja sen takia pilata. Mutta ole onnellinen, saat kaksi ’huvittelureissua’ tämän takia :D

Vierailija
102/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nimittäin on 4- ja 2-vuotiaat lapset, eikä meillä ole ollut edes vaihtoehtona, että baaririentojen takia pitäisi jonkun vieraan hoitaa lapsia.

Tuollaista tilannetta meillä ei varmaankaan olisi tullut, koska mies olisi kysynyt ennen lipun hommaamista, että olisko se ok jos hän sillon ja sillon lähtee... ja olis jättänyt lipun hommaamatta kun olis tajunnut, että minä oli varannut sen illan.

Meille(kin) on ollut perhe aina etusijalla, eikä minustakaan ole tarpeen lapsia tuupata biletyksen takia hoitoon. Hoidossa he kuitenkin joutuvat väistämättä viettämään elämästään ison osan, kun vanhempien on käytävä töissä, joten mitä vähemmän muutoksia rutiineihin, sen parempi.

Niin, olen minäkin käynyt yön (ja jopa kolmen yön yli) reissuja, mutta sitten mies on pyörittänyt kotia sillä välin. Ja sitten taas toisin päin. Meillä on ollut vuosikausia aikaa ennen lapsia, ja tulee olemaan heidän kasvettuaankin. Nyt on lasten aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla