Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, minun iltameno vs miehen iltameno

Vierailija
21.11.2012 |

Eli siis kuinka te toimisitte?

Minulla ja kavereilla ollut n.vuoden puhe "tyttöjen illasta" ja päivämäärä sovittu. Miehet ehtivät tuon innoittamana viettämään oikein koko vknlopun jo aikoja sitten.

Nyt kuitenkin tuon "tyttöjen illan" päivämäärä lähestyy ja tämä siis minun ainoa vknloppu meno n.2vuoteen. Eilen mies ilmoitti saaneensa liput erääseen tapahtumaan juuri tuona päivänä,että voi voi...

Mies ehdotti että pyytäisi jonkun hoitamaan lapsia jotta voisimme mennä molemmat,joku siis olisi lähes koko päivän lasten kanssa ja laittaisi heidät myös nukkumaan.

Tähän asti kukaan muu kuin minä tai mies ei ole lapsia suostunut hoitamaan joten olisin varmasti todella jännittynyt ja mun rentouttava ilta voisi olla aikamoista sressaamista :(

Kun kuitenkin miettisin miten siellä kotona menee..

Tottakai ymmärrän että joskus hyvä uskaltaa jättää lapset hoitoon mutta täytyykö sen olla juuri nyt? Kun ekaa kertaa itse pääsisin jonnekin.

Asia olisi toinen jos mies menoiltaan tulisi edes nukutukseen mukaan mutta ei,lapsetkin olisivat ekaa kertaa hoitajan kanssa joten luonnollisesti jännitän miten se nukkumaan meno onnistuu..

Anteeksi pitkä sepostus mutta mitä tässä voi tehdä,menenkö omiin menoihini silläkin seurauksella etten osaa nauttia ollenkaan ja tuijotan vaan puhelinta vai olenko "ilkeä ämmä" ja sanon miehelle että hän on jo monta iltaa saanut että tämä on minun?

Lapset ovat pieniä,vauva ja taapero.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverini tuli meidän tyttöjen iltaan, niin kertoi, että hänen 2,5 vuotias tyttönsä oli suunnilleen työntänyt äidin ovesta ulos, jotta pääsisi viettämään isän kanssa illan kaksistaan. Olivat jo koko viikon suunnitelleet iltaa, pelejä, leipomista ja isä oli ostanut uuden iltasatukirjankin, jota sitten luettaisiin ekaa kertaa "isän illassa". Voisin kuvitella, että tyttö olisi ollut hiukan pettynyt, jos isä sittenkin olisi valinnut jonkun oman häppeningin, kun ne ilmaisliputkin kerran sai... Joo, mutta näin se vaan menee, jotkut välittää enemmän lapsistaan kuin toiset...

Harmi, että isä ja lapsi saavat viettää aikaa kaksistaan vain jos äiti on poissa. Joo, mutta näin se vaan menee...

Miten pitkä aika tuo on ollut lapselle. Antakaa iseille ja lapsille vähän enemmän tilaa viettää aikaa keskenään.

Vierailija
82/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hänelle varmaan erittäin tärkeää mielestään :)

Tosin noita matseja tulee ja menee..tässä nyt se spesiaali että olis ilmaisliput hienolle paikalle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua hyvin, ap. Mäkään en haluais jättää lapsiani tuntemattoman hoitoon noin vaan. Meillä pienempi ainakin huutais koko illan, ja tämän tietäen en pystyisi rentoutumaan. Onko sun miehesi pitkävihainen? Mä oon ite sellainen, et voisin sun miehen asemassa just sanoo samoin kuin se, mut en mä oikeesti jaksais tuollaisesta mököttää. Sit on vähän eri juttu, jos tuo miehen meno on joku järjettömän tärkeä.

ihminen moneen otteeseen. Eivät ole kukaan huutanut koko iltaa, miksi olisivat? Kannattaako niitä lapsia pitää tynnyrissä jos elämä on noin vaikeaa heti kun äiti oven laittaa perässää kiinni? huh mitä hommaa

Vierailija
84/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverini tuli meidän tyttöjen iltaan, niin kertoi, että hänen 2,5 vuotias tyttönsä oli suunnilleen työntänyt äidin ovesta ulos, jotta pääsisi viettämään isän kanssa illan kaksistaan. Olivat jo koko viikon suunnitelleet iltaa, pelejä, leipomista ja isä oli ostanut uuden iltasatukirjankin, jota sitten luettaisiin ekaa kertaa "isän illassa". Voisin kuvitella, että tyttö olisi ollut hiukan pettynyt, jos isä sittenkin olisi valinnut jonkun oman häppeningin, kun ne ilmaisliputkin kerran sai... Joo, mutta näin se vaan menee, jotkut välittää enemmän lapsistaan kuin toiset...

Harmi, että isä ja lapsi saavat viettää aikaa kaksistaan vain jos äiti on poissa. Joo, mutta näin se vaan menee...

Että kun yhden tilanteen kertoo, niin joku sitten sieltä arvailee koko perheen tilannetta...

On se tosiaan tosi kauheaa, että isä haluaa yhden ihan erityisen perjantai-illan järjestää lapsensa kanssa, riippumatta siitä millaisia ne arki-illat ovat...

Tuskin noin pienen kanssa kummallakaan vanhemmalla ihan hirveästi niitä omia menoja (töiden lisäksi) olekaan, joten miksei ihan omasta illasta kumman tahansa vanhemman kanssa saa tehdä jotain erityistä?

Vierailija
85/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain matsia ois menossa katsomaan

Just joo, joku jääkiekkomatsi menee sun puoli vuotta sitten sovitun menon edelle. Matsit jatkuu pitkälle keväälle ja niitä oman joukkueen kotipelejäkin on ainakin kerran viikkoon.

Ja se matsi näyttää ihan samalta piippuhyllyltä kuin paraatipaikalta.

Menkää vaikka koko perhe sitten yhdessä matsiin joskus myöhemmin ja tuon yhden illan mies hoitakoon lapsiaan.

Vierailija
86/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmen tunnin kuluttua hoitaja soitti että lapsi sairas, pakko tulla kotiin. Ja soitti mulle koska mies ei omassa menossaan vastannut puhelimeen. Mä yritin soittaa miehelle joka lopulta laittoi tekstarin ettei aio lähteä mihinkään. Eli mun oli pakko lähteä kotiin ja mun ilta jäi sitten siihen.

Huh, kamalaa! En enää ikinä voisi luottaa tuollaiseen mieheen. Ettei edes omista lapsistaan välitä! Jos olisin tuossa tilanteessa, hankkisin lapselle äkkiä toisen vanhemman.

Vierailija
87/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla ei ole mitää sosiaalisia suhteita, että saisi lapsen hoidon järjestymään yhdeksi vaivaiseksi illaksi.

Eikö teillä kummallakaan ole vanhempia, sisaruksia, ystäviä tai sukulaisia, joihin lapsillanne olisi muodostunut side.

No, se on vaan joku tyttöjen ilta. Tosin noita iltoja tulee ja menee...

Vierailija
88/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua hyvin, ap. Mäkään en haluais jättää lapsiani tuntemattoman hoitoon noin vaan. Meillä pienempi ainakin huutais koko illan, ja tämän tietäen en pystyisi rentoutumaan. Onko sun miehesi pitkävihainen? Mä oon ite sellainen, et voisin sun miehen asemassa just sanoo samoin kuin se, mut en mä oikeesti jaksais tuollaisesta mököttää. Sit on vähän eri juttu, jos tuo miehen meno on joku järjettömän tärkeä.

ihminen moneen otteeseen. Eivät ole kukaan huutanut koko iltaa, miksi olisivat? Kannattaako niitä lapsia pitää tynnyrissä jos elämä on noin vaikeaa heti kun äiti oven laittaa perässää kiinni? huh mitä hommaa

eli kuopus ei välttämättä huutaisi koko iltaa, mut kuukausi sitten olisi vielä huutanut. Ollaan pikku hiljaa totutettu pientä olemaan erossa äidistä ja välillä myös molemmista vanhemmista. On vaan iso ero siinä, aloittaako totuttamisen kolmen vartin lenkillä vai tempaiseeko heti koko illan, jonka aikana pitäis kyetä itsekin rentoutumaan.

T. 81 (?)

Vierailija
89/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä näin toistaseksi koska mun vanhemmat asuvat n.600km päässä, sisko lähempänä mutta hänellä myös pienet lapset työ ja koulu.

Miehen vanhemmilla aikamoinen alko-ongelma,haluavat kyllä nähdä lapsia mutta hoitamaan heistä ei ole.

ap

Vierailija
90/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne kyllä syö, kakkaa ja nukkuu hoitajankin kanssa.

Hoitaja saattaa jopa leikkiäkkkin lasten kanssa. Äiti, kun ei näytä tekeävän mitään muuta, kuin vain istuvan tietokoneella.

Vierailija
91/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toki omani.

Kaverin nuorin oli sellainen että huusi kurkku suorana jos oli vieraan hoidossa. Jompikumpi joutui aina tulemaan kesken illan takaisin koska kukaan ei kestänyt sitä ja hoitaja luuli että lapsi lähinnä kuolee.

tiedän myös pph:n joka lopetti työnsä koska hänelle tuli lapsi joka huusi koko ajan eikä esimies suostunut hankkimaan lapselle muuta paikkaa. Sai sitten etsiä kaikille neljälle uudet paikat :)

Vierailija
92/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrännä miestäsi vähän paremmin. Alkoholistin aikuinen lapsi saattaa kärsiä jatkuvasta pahasta olosta ja jos ei ole saanut hoivaa lapsuudessaan ei sitä osaa antaa omille lapsillekkaan. Miehesi lukkiutunut tiettyyn vuorovaikutuskuvioon eikä siitä noin vaan irti pääse.

Vierailija
93/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tukenut miestäsi isyydessä. Nyt ymmärrännä miestäsi vähän paremmin. Alkoholistin aikuinen lapsi saattaa kärsiä jatkuvasta pahasta olosta ja jos ei ole saanut hoivaa lapsuudessaan ei sitä osaa antaa omille lapsillekkaan. Miehesi lukkiutunut tiettyyn vuorovaikutuskuvioon eikä siitä noin vaan irti pääse.

...ja en ole ap.

Vierailija
94/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne kyllä syö, kakkaa ja nukkuu hoitajankin kanssa.

Hoitaja saattaa jopa leikkiäkkkin lasten kanssa. Äiti, kun ei näytä tekeävän mitään muuta, kuin vain istuvan tietokoneella.

Meilläpä on läppäri niin ylhäällä että sen edessä seisotaan ei istuta ja oon kokenut hyväksi viettää kerran viikossa kunnon siivouspäivän eli silloin en ulkoile. Ei ole hankalaa ollenkaan siivota,hoitaa lapset ja olla koneella..En oikeastaan tiedä miksi edes selittelen mutta nyt moro tästä keskustelusta :)

ap

Vierailija
95/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi voi itsellesi. Ei kai se niin idiootti ole, että osti liput siihen tapahtumaan ilman lupaasi? Jos oli niin kärsiköön nahoissaan. Sinä menet iltaa viettämään ja miehesi hoitaa lapsia.

Vierailija
96/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne kyllä syö, kakkaa ja nukkuu hoitajankin kanssa. Hoitaja saattaa jopa leikkiäkkkin lasten kanssa. Äiti, kun ei näytä tekeävän mitään muuta, kuin vain istuvan tietokoneella.

Meilläpä on läppäri niin ylhäällä että sen edessä seisotaan ei istuta ja oon kokenut hyväksi viettää kerran viikossa kunnon siivouspäivän eli silloin en ulkoile. Ei ole hankalaa ollenkaan siivota,hoitaa lapset ja olla koneella..En oikeastaan tiedä miksi edes selittelen mutta nyt moro tästä keskustelusta :) ap

Pitää heittäytytä marttyyriksi, kuinka raskas päivä on ollut lasten kanssa ja kuinka vaikeaa on hoitaa kotia ja lapsia.

Vierailija
97/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö nuorin lapsi täyttämään 2 vuotta ennen, kun tämä perhe hajoaa. Tai tuleeko perheeseen kolmaskin lapsi egon jatkoksi.

Vierailija
98/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö nuorin lapsi täyttämään 2 vuotta ennen, kun tämä perhe hajoaa. Tai tuleeko perheeseen kolmaskin lapsi egon jatkoksi.

on tilaamassa välittömästi hoitajaa lapsille että isi pääsee matsiin kun isi haluaa, eikä isi halua hoitaa omia lapsiaan vaikka niin on sovittu. Nuo mammat on niitä miehensä paapojia ja vässyköitä, miehen ei ikinä tarvi kantaa todellista vastuuta mistään kun mammat ei vaadi mitään eikä vaadi miestä toimimaan kuten on sovittu. Näille mammoille miehen tarpeet menee lasten ja omien edelle, kun miestä ei huvita niin miehen ei tarvi.

Vierailija
99/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö veikataan koska tulee seuraava tapaus Eerika,hei jee kaikki mukaan. huh huh

Vierailija
100/102 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut tietoinen sun menostas, ja jos mies olisi fiksu hän olisi kysynyt ensin sinulta (ennen lippujen ottamista), että onnistuisko jos molemmat menis samana iltana omille menoille.

Yksi vaihtoehtohan tässä on vielä nimittäin se että mies käy matsissa, ja tulee sieltä suoraan kotiin lapsien luo, näin ollen lapsilla olisi vain muutaman tunnin joku muu hoitamassa. Eihän ne matsit koko yötä kestä, ja jos mieskin on jo tässä ryypiskellyt ja mennyt halutessaan, niin eipä hänen tarvitse matsissa juoda...