DHL toimittaa mulle paketin.
Kommentit (7)
Nää kotiintoimitukset on vähän hankalia kun harvoin ollaan kotona päivällä. Arvioitu toimitusaika seurannassa kun on.
voi soittaa asiakaspalveluun ja sopia siitä. Yleensä voi sopia jonkun aikavälin, jona aikana paketti tuodaan. Tai voit sopia noutavasi sen itse DHL:n terminaalissa, tai jos teillä yhteistyökumppani on posti, sen voi sopia noudettavaksi postista.
Näin oli ainakin muutama vuosi sitten, ihan viime aikoina en ole asioinut DHL:n kanssa.
Oon kaksi kertaa DHL:n kautta saanut paketin. Molempina kertoina kuljettaja on soittanut noin tunti ennen toimistusta ja varmistanut, että olen paikalla. Toisella kertaa toi paketin mulle töihin, koska kotona ei olis ollut ketään sitä vastaanottamassa.
Onneksi olen kotona. Asumme kaukana kaikesta joten mitään terminaalia ei ole lähellä. Posti tietenkin on 20km päässä.
Eli tällä kertaa osui ihan hyvin. Joskus aiemmin paketista ei ole ilmoitettu mitään eikä ketään tietenkään kotona. Paikalle oli vaan jätetty ilmoitus että pakettia oli yritetty toimittaa. Onneksi saman paketin pystyi noutamaan postista seuraavana päivänä.
kerran DHL toimitti pakettia ja olin kotona, mutta menivät väärälle ovelle ja näin, kun hurauttivat vauhdilla tiehensä. Jättivät kuitenkin lapun käynnistään sinne väärälle ovelle ja kun soitti sinne numeroon, sai sopia ajan, milloin tulevat (ja neuvoa ajo-ohjeet).
mutta DHL:llä voi olla sopimus postin kanssa niin, että postin työntekijä tuo sen sinulle.