Miks miehen pitäisi vastata naisen orgasmeista?
Eiks oo aika epäoikeudenmukaista, että miehen pitää vastata aina kaikesta? Aina muka olis miesten vika. Jos ei seiso niin ei saanut edes vehjettään seisomaan ja jos nainen ei saa orkkua niin ei saanut naistaan nauttimaan??
Kommentit (72)
Kyllä se niin on, että vaikka miehen täytyy ottaa nainen huomioon seksissä, on nainen itse kuitenkin vastuussa orgasmin saamisesta. Toisin sanoen, naisen täytyy tietää miten se saadaan ja tehdä itsekin "töitä" sen eteen. Ei voi olettaa, että on vaan ja mies hoitaa kaiken. Ei se nyt niin ole.
miehelle seksi = orgasmi. Naisellekin tämä olisi kiva oletus, mutta juuri ap:n kaltaiset viestit kertovat, että se ei ole. Jos miehen täytyy käyttää naista pussien tyhjennykseen, niin velvollisuus on vastavuoroisesti työskennellä naisen orgasmin eteen. Jos sitä velvollisuutta ei ole, joutaa mieskin runkata.
nyt kaksi eri asiaa, seksi ja orgasmi. Eikai se miehen vika ole jos nainen ei saa? Jos nainen ei halua rakastella niin sittenhän se lopettaa ja rikkoo suhteen.
kuinka seksi parisuhteessa on velvollisuus. Jos miehellä ei ole vastuuta naisen orgasmista, ei silloin ole naisellakaan -> ei ole velvollisuutta seksiin.
Siis lesboilla ei ole tätä ongelmaa laisinkaan. Miksikö? No siksi, että naisen orgasmi on itsestäänselvyys ja se tuotetaan toiselle. Jos oletetaan, että sen naisen orgasmi on niin helevetin vaikeaa, niin miten on mahdollista, että lesboseksissä kaksi naista saa ja aina. Näin siis täysin oletusarvoisesti. Ei tulisi mieleenkään jättää toista tyydyttämättä, paitsi pyynnöstä.
Kyllä se niin on, että vaikka miehen täytyy ottaa nainen huomioon seksissä, on nainen itse kuitenkin vastuussa orgasmin saamisesta. Toisin sanoen, naisen täytyy tietää miten se saadaan ja tehdä itsekin "töitä" sen eteen. Ei voi olettaa, että on vaan ja mies hoitaa kaiken. Ei se nyt niin ole.
Mutta ei nainen ole yksin vastuussa, niin kuin ei mieskään. Harvempi mies on tyytyväinen "lahnaan" (=mies vastuussa omasta orgasmistaan). Eiköhän naisten odota mieheltä lähinnä sitä, että seksiä harrastetaan YHDESSÄ molempien osapuolten toiveet huomioiden.
Mitä sitä aiheella päätänsä vaivaamaan.ennen itsekkin yritin ja sainkin useasti naiselle orgasmin, kiitoksena oli jatkuvaa nalkuntaa ja huutoanyt sitten en enää välitä kuin omasta nautinnosta ja naisia riittää riesaks asti lisää haluamasssa.
että näin...
Laasalainen ATM elää fantasioissaan.
nyt kaksi eri asiaa, seksi ja orgasmi. Eikai se miehen vika ole jos nainen ei saa? Jos nainen ei halua rakastella niin sittenhän se lopettaa ja rikkoo suhteen.
kuinka seksi parisuhteessa on velvollisuus. Jos miehellä ei ole vastuuta naisen orgasmista, ei silloin ole naisellakaan -> ei ole velvollisuutta seksiin.
jos seksi loppuu miehen saadessa orgasmin, vaikka olisi sen kymmenen keinoa hoitaa se homma loppuun myös naisen osalta.
Edelleenkin nainen varmasti osaa runkata keskenään, mutta jos rakastellaan ( tai vaikka vaan pannaan, nussitaan, naidaan millä nimellä ikinä sitä haluaakaan kutsua), on nautinto molempien vastuulla.
naista siihen asti kun nainen saa, tai hoitaa O naiselle ennen aktia. Jos mies saa 2 minuutissa ja nainen ei, on todella itsekästä lopettaa homma siihen.
Se oli yksi syy miksi exä on exä. Nykyisen mieheni kanssa saan aina. Hän kestää sen yli 2 minuuttia..
No kun tämä nyt todennäköisesti on mun aloituksesta seksipalstalla virinnyt tämä keskustelu, niin voin aivan käsi sydämellä sanoa, että oman osani hoidan varmasti. Meillä se on enemmän mies, joka tykkää siitä, että minä ratsastan ( tykkään itsekin), ja hän on se joka vaan makaa.
naista siihen asti kun nainen saa, tai hoitaa O naiselle ennen aktia. Jos mies saa 2 minuutissa ja nainen ei, on todella itsekästä lopettaa homma siihen.
Se oli yksi syy miksi exä on exä. Nykyisen mieheni kanssa saan aina. Hän kestää sen yli 2 minuuttia..
T:puolisostaan seksuaalisesti piittaamattoman vaimo
Mutta ei nainen ole yksin vastuussa, niin kuin ei mieskään. Harvempi mies on tyytyväinen "lahnaan" (=mies vastuussa omasta orgasmistaan). Eiköhän naisten odota mieheltä lähinnä sitä, että seksiä harrastetaan YHDESSÄ molempien osapuolten toiveet huomioiden.
No olen ihan samaa mieltä, että molempien tulee ottaa toisensa huomioon. Naisille on tärkeää opetella kuinka saa niitä, minkälaisista asennoista ja minkälaisesta kosketuksesta pitää ja _kertoa_ se miehelle. Miehen työ on opetella naisen avulla tuomaan tyydytystä naiselleen. Yhden naisen tyydyttämään oppiminen ei takaa onnistumista uuden naisen kanssa.
Yleistäen sanottuna miehelle orgasmin saaminen on ihan biologisista syistä helppoa, koska se on aina ollut lisääntymisen kannalta paljon tärkeämpää kuin naisen orgasmi.
Koska se on luonnostaan niin paljon helpompaa miehille, ei naisen tarvitse mielestäni keskivertomiehen kanssa osata tehdä _yhtään mitään_ ja mies saa sen silti. On orgasmeja ja Orgasmeja isolla O:lla. Jälkimmäisiä eivät kaikki naiset osaa antaa miehelle, ensiksi mainitut ovat triviaaleja tapauksia. Toki mieskin on vastuullinen kertomaan mistä pitää ja nainen ottamaan sen huomioon.
Mitä sitä aiheella päätänsä vaivaamaan.ennen itsekkin yritin ja sainkin useasti naiselle orgasmin, kiitoksena oli jatkuvaa nalkuntaa ja huutoanyt sitten en enää välitä kuin omasta nautinnosta ja naisia riittää riesaks asti lisää haluamasssa.
että näin...Laasalainen ATM elää fantasioissaan.
Siellä taas joku keittiöterapeutti esittää elämän viisauksiaan, kiva kun pääsit antamaan tämänkin arvokkaan panoksesi tähän viestiketjuun
Huorilta saa peruslähetyssaarnaajaa, kaikesta ekstrasta joutuu maksamaan. Suihinotto, eri asennot, jne. Ei muilla miehillä ole tuollaisia asento-ongelmia.
että näin...Laasalainen ATM elää fantasioissaan.
Siellä taas joku keittiöterapeutti esittää elämän viisauksiaan, kiva kun pääsit antamaan tämänkin arvokkaan panoksesi tähän viestiketjuun
viestisihän oli aivan uskomattoman sisällyksekäs ja toi paljon hyviä uusia näkökulmia tähän ketjuun, eiks niin?
Minä vastaan sekä miehen orgasmista että omastani. Mies on makuuhuoneessa alistuva ja minä nautin siitä, että ohjat ovat minulla. Suosittelen kokeilemaan. Nykyisin mies tekee myös nurisematta meikäläisenkin tiskivuorot, jos käsken. ;D
miten itseriittoisia useimmat naiset ovat kun kommentoivat että kyllä he antavat miehelle orgasmin antamalla sitä pillua? :D Siis samaan tapaan mies antaa sitä panoa, mutta kun ei kelpaa niin ei. Päälääkäriin kannattaisi mennä, eikä syytellä muita kun ette laukea.
Kunniallinen nainen ei syytä toista.
Eiks oo aika epäoikeudenmukaista, että miehen pitää vastata aina kaikesta? Aina muka olis miesten vika. Jos ei seiso niin ei saanut edes vehjettään seisomaan ja jos nainen ei saa orkkua niin ei saanut naistaan nauttimaan??
ja av-palstalaiset saavat nyt osansa hänen katkerasta vuodatuksestaan.
vain formuloissa ja on itsekästä käyttää toisen vartaloa kuin tumputusrukkasta. Se, että mies tyhjentää mällinsä ei ole rakastelua, eikä edes seksiä, se voi sitä toiselle olla, mutta pidemmän päälle toinen osapuoli alkaa inhota asiaa. Runkkusäkkinä/lapasena oloa siis. Laasasen vajukeille naisten alapään karttakin vaikea, pääasiana reikä ja se oma vehje, jonka sinne pistää 2min, hieman vatkaa ja aah! Monet naiset saavat tampaxista isommat kiksit...
Kunhan ei luule, että sillä jyystöllä kukaan laukeaa, vaan antaa naisen itse hoidella klitoriksensa siinä samalla.
Kunhan ei luule, että sillä jyystöllä kukaan laukeaa, vaan antaa naisen itse hoidella klitoriksensa siinä samalla.
nainen nyt alkaisi itseään vatkaamaan siinä kun mieskin on olemassa. Kadulle sellaiset jotka eivät laukaise naisiaan naisen "antaessa miehelle orgasmin" (=antamalla pillua eli saamalla seksiä).
Kyllä meillä suhde saattaisi loppua, jos seksin harrastaminen muuttuisi pelkäksi miehen panopuuksi olemiseksi.