Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko entisiä yrittäjiä paikalla? Sellaisia, jotka ovat lopettaneet yritystoiminnan...

Vierailija
18.11.2012 |

kannattamattomana?

Oliko liikeideasi epärealistinen vai mihin yritys kaatui?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ollut pienellä paikkakunnalla tarpeeksi kysyntää tuotteille joita kauppani myi. Pari vuotta sitä pidin mutta sitten lopetin kannattamattomana.

Vierailija
2/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi velkaa yrityksen takia itsellesi?

Pienestä kuvauksesta pystyn päättelemään, että olet elänyt samaan aikaan miehesi rahoilla, koska yrityksesi ei kattanut edes kuluja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurien ketjujen paineessa?

Vierailija
4/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettelemassa liiketoimintaa. Tai siis kunhan oikeita töitä löytyy, niin pillit pussiin vaan. Ei ole löytynyt tarpeeksi asiakkaita että sillä pystyisi asuntolainaa lyhentämään.

Olen ollut lasten kanssa kotona ja siitä syystä pudonnut pois kehityksestä, eikä osaamiseni oikein ole enää ajan tasalla. Samalla verkostoituminen kollegoihin, asiakkaisiiin ym. on kuihtunut. Toisaalta olen ollut ehkä liiankin varovainen (saita) panostamaan markkinointiin sekä itseni kouluttamiseen.

Kun on lahjakas ja ahkera, sillä pärjää jo lähes varmasti. Itsessäni epäilen kumpaakin ominaisuutta.

Vierailija
5/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä kuvauksesta pystyn päättelemään, että olet elänyt samaan aikaan miehesi rahoilla, koska yrityksesi ei kattanut edes kuluja...

miehen tuloilla elettiin. Velkaa ei onneksi ollut kovin paljon, ja sekin oli miehelläni, koska minä olin työtön ja tuloton yritystä aloittaessa joten en olisi lainaa edes saanut. Lainaa lyhennettiin suunnitelman mukaan koko ajan, vielä 3 vuotta yrityksen lopettamisen jälkeen. Mutta mies on onneksi suurituloinen joten asia ei ollut taloudellemme kokonaisuudessaan mikään rasite.

Henkisesti kylläkin, se epätoivo kun tajusi että voi olla sateisia päiviä jolloin liikkeessä ei käy ketään, ja kun öisin paniikissa laskee että kuinka monta kertaa tietyllä rahasummalla ostavia asiakkaita pitäisi käydä päivässä että liike kannattaa jne, ja tajuaa että ei tule kannattamaan. Miehelle oli enemmän harmin paikka minun stressitasoni yrittäjänä kuin se hänen mittakaavassaan varsin pieni rahanmeno jota siitä kokeilusta tuli.

Vierailija
6/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mielestäni sillä ei ollut järkevää taloudellista pohjaa. Teen nyt samaa työtä kuin yrittäjänä olisin halunnut tehdä, mutta minulla ei ole yrittäjän riskiä hommassani.

En siis edes olisi saanut vastata tähän kyselyyn, vastasinpa silti :D

Vierailija
7/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tuloilla elettiin. Velkaa ei onneksi ollut kovin paljon, ja sekin oli miehelläni, koska minä olin työtön ja tuloton yritystä aloittaessa joten en olisi lainaa edes saanut. Lainaa lyhennettiin suunnitelman mukaan koko ajan, vielä 3 vuotta yrityksen lopettamisen jälkeen. Mutta mies on onneksi suurituloinen joten asia ei ollut taloudellemme kokonaisuudessaan mikään rasite.

Henkisesti kylläkin, se epätoivo kun tajusi että voi olla sateisia päiviä jolloin liikkeessä ei käy ketään, ja kun öisin paniikissa laskee että kuinka monta kertaa tietyllä rahasummalla ostavia asiakkaita pitäisi käydä päivässä että liike kannattaa jne, ja tajuaa että ei tule kannattamaan. Miehelle oli enemmän harmin paikka minun stressitasoni yrittäjänä kuin se hänen mittakaavassaan varsin pieni rahanmeno jota siitä kokeilusta tuli.

tai siis haluaisin ilmaista tuon otsikon kysymyksen kohteliaammin ja ystävällisemmin, mutta tuli nyt kirjoitettua se tuohon muotoon...sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän