Mitä 11-vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi?
Saatiin kutsu synttäreille. Kyseessä perhe, jota en vielä kovin hyvin tunne. En osaa sanoa, mistä asioista poika tykkäisi, enkä nyt mitään krääsää ajatellut ostaakaan.
Ehdotin omalle samanikäiselle tytölleni, että antaisimme esim. lahjakortin johonkin vaateliikkeeseen (Jack&Jones tms. josta myös pojat löytää varmasti jotain) Mutta tytön mielestä pojalle ei voi antaa lahjakorttia, vaan tytöille. Tyttö haluaisi antaa karkkipussin tms. helpon lahjan.
Olisiko teillä hyviä vinkkejä? Mistä teidän n. 11 v pojat tykkää?
Kommentit (14)
Sai itse tilata Lekmeristä lahjan.
Tilasi:
- Angry Birds pehmon
- -,,- pelin (lautapelin tapainen)
- Star Wars värityskirjan
-akun ankan taskukirja ja karkkipussi
tai aku ankan isompi kovakantinen kirja + karkkipussi
- leegoja
- joku kirja, kirjakaupassa osaavat neuvoa
- vitsikirja, esim. koululaisvitsit + karkkipussi
- kaksi leffalippua
EI MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN LAHJAKORTTEJA, ei ainakaan vaatekauppaan. Ei siksi, etteikö pojat vaatteita tarvitse, vaan siksi, että tuollainen lahja on TYLSÄ.
terveisin 9 v pojan äiti
Kiitos ideoista. Tuo leffalippu oli hyvä idea :)
Oma tyttö tykkää lahjakorteista, samoin kaverinsa. Tykkäävät päästä shoppailemaan :) Jotenkin ajattelin, että se olisi helppo lahja. Nojaa, onhan se ehkä vähän tylsä.
Oma tyttö pyytää joskus rahaa lahjaksi. Minun mielestä se on tylsin lahja, jos ei ole mitään todellista kohdetta, mitä varten säästäisi (esim. oma tietokone tms.)
just sain listan "joulupukkia" varten samanikäiseltä: sisältö 10 erilaista lego laatikkoa...
Guinnesin ennätysten kirjan. Oli kuulemma lah´jansaajalle ihan mieluinen.
Guinnesin ennätysten kirjan. Oli kuulemma lah´jansaajalle ihan mieluinen.
saa laitella vielä lisää ideoita, jos tulee mieleen
ap
että lahjakortti vaatekaupppaan tai urheiluliikkeeseen on ok. Samoin leffaliput.
Ennenkuin ostat legoja tai kirjoja, kannattaa varmistaa, onko pojalla mitään kiinnostusta näihin.
Olen 11 v poika ja olen sellaisessa tilassa että minun pitäisi keksiä mitä pyytää?
Lahjakorttia minäkin ehdotan: Sub Way, Mäkkäri, leffa, urheilukauppa.
Tai, jos tiedätte esim. mitä poika harrastaa, niin jotakin siihen liittyvää.
Olisi kiva tietää hintaluokka, että kuinka kallista saa olla?
Ite ostan tällä hetkellä vain 11v pojalleni "Fortnite Skinejä"
Jack and Jonesista ei saa vaatteita tuo ikäisille. Jos tietää, että on esim Ps4 kotona, niin siihen ps-rahaa. Meillä tykätään technic Legoista. 5 sekuntia oli myös menestys jouluna, se on lautapeli.
Kai te vastaajat ymmärrätte, että ko. poika täyttää tänä vuonna jo 18. Vinkit tulevat siis ihan "hieman" liian myöhään.
Sai itse tilata Lekmeristä lahjan.
Tilasi:
- Angry Birds pehmon
- -,,- pelin (lautapelin tapainen)
- Star Wars värityskirjan