Lauantai Gallup: kun olet 50v , minkä ikäisiä ovat lapsesi?
Pahin vaihdevuosi-ikä ? Vanheneminen - surettaakohan?
Mulla lapset 28v, 24v, 20v
Ja toiveissa iltatähti , joka olisi sitten tuolloin 13v.
Ehkä ensimmäinen lapsenlapsi esikoiselta tai kaksi:) ihanaa
Kommentit (36)
Täytän kohta 41, sain esikoisen 28 vuotiaana ja nyt odotan seitsemättä.
lapset sillon 31 ja 30, toivottavasti myös nuorempiakin.
Toivottavasti tuolloin on jo lapsenlapsiakin:)
27, 26 ja 24
Jeee! Joskus se vapaus vielä koittaa!
Vai oonkohan vastannu tähän jo aiemmin?!? =D
Kun olen 50v, lapset ovat:
tytöt 29,28,26,
pojat 25, 23, 15, 13
ja iltatähdet 7v tyttö ja poika
Onneksi on vielä 10 vuotta armoaikaa :D
Talo just maksettu, ja toivottavasti kaikki edelleen hyvin :)
lapseni ensimmäinen "erä"31-25 v ja iltatähdet 10 ja 11, vaihdevuosista ei tietoakaan sais jo tulla olisi nekin käyty läpi:) lapsenlapsia 3 9-1 v, ihania pienokaisia, vanhuus ei pelota eikä sureta peilistä katsoo sama ihminen kuin nuorempana vähän vanhemmassa kuoressa vaan.moni arvaa ikäni aika paljon nuoremmaksi mutta käsistä näkyy ikä ja myös rintojen yläpuolella olevasta ihosta vaikka kasvot vielä aika rypyttömät on, huulipunaa laittaessa kyllä jo pikkuhiljaa huomaa juonteita joita ei vielä pari vuotta sitten ollut, nämä vanhemisen merkit voisi tietty tulla hitaammin mutta minkäs teet.Ikä jo sillä toisella puolella koska vaikka sukuni molemmilta puoöilta aika pitkäikästä (yli 90 v suurin osa kuollessaan)niin ei silti ole yli 100 vuotiaita eli yli puolet luultavasti takana päin, hauskaa on ollut ja olen elämästäni onnellinen ja jälkikasvustani ylpeä, ja vielä jaksan työ elämässä harrastuksissa sekä lasten ja lastenlasten harrastuksissa joten vanhuus tuntuu kaukaiselta, enkä pidä omia vanhempianikaan hieman yli 70 vuotiaina mitenkään vanhoina sukupolvi heidän edellä yli 90 vuotiaina on kyllä jo vanhoja mutta ei hekään tunnu ikälopuilta ovatpahan vaan pitkään eläneitä.
15- ja 13-vuotiaat. Siihen on kaksi vuotta aikaa. Ei minua sureta vanheneminen yhtään, jos sitä alkaisi surra saisi olla jatkuvasti viiltämässä ranteitaan auki. Kun huolehtii itsestään, ei 50-vuotiaana tarvitse olla mikään elähtänyt romu.
21,19,17,14,12,10 ja 9v.Täytän kohta 41, sain esikoisen 28 vuotiaana ja nyt odotan seitsemättä.
olemme siis samanikäiset.
Kun olemme 50-vuotiaita, lapset ovat 13- ja 14-vuotiaat.
30v ja 31v :) Onneksi siihen on vielä 29 vuotta :D
Muut lapset 26, 24, 22 ja 19. Aikaa siihen vielä 7v :)