Rikkaan ruokana tänään
Aamulla muroja ja leipää, kahvia ja kaakaota
Porkkanasosekeittoa ja leipää, maitoa
Illalla pannaria ja leipää, juustoa.
Parit kahvit aikuisille. Juu ja kolme keksiä löytyi kaapista.
Kommentit (24)
Köyhällä opiskelijalla tänään:
Herättyäni join kupin mustaa kahvia.
Illalla:
-2 satsumaa
-100g edellisiltä päiviltä jäänyttä uunilohta
-puolikas broilerin fileeleike
-5dl maitokiisseliä
-3dl mehukeittoa (1/2 Vital-mehua 1/2 vettä)
-2 ananasrengasta
-3 valkuaista päällystettynä 5 vpl Polar 5%-juustoa (mikrossa lämmitettynä)
-6dl rasvatonta ja sokeritonta jogurttia
-4dl "tavallista" jogurttia
-3dl ällönmakeaa X-tra mansikkarahkaa
-jälkkärinä 100g tiikerijäätelöä ja tikkariEttä sellasta gourmet-ruokaa....
kiisselii, jugurttii...litrakaupalla ???????
onks sul joku nestepaasto , vai mikä ????
muisti ei riitä kertomaan, mitä kaikkea olen tänään syönyt. Erittäin vahva muistikuva siitä, että söin aamulla puuroa Oivariinilla.
Ponnistelulla muistan iltapäivällä kotimatkalla hakeneeni noutoruokaa ja syöneeni sitä eli sienikääryleitä ja lämpimiä kasviksia, päälle kolme jotain vuohenjuustoleipäjuttuja.
Tässä kohdin muistan, että mausteisista kasviksista tuli maha kipeäksi.
Biojätepussi kertoo minun syöneen myös banaanin ja useampia omenia sekä juoneen ihan liikaa kahvia.
Onko mulla joku syömishäiriö, kun en osaa listata syömisiäni. Vai muistihäiriö? :D
muisti ei riitä kertomaan, mitä kaikkea olen tänään syönyt. Erittäin vahva muistikuva siitä, että söin aamulla puuroa Oivariinilla.
Ponnistelulla muistan iltapäivällä kotimatkalla hakeneeni noutoruokaa ja syöneeni sitä eli sienikääryleitä ja lämpimiä kasviksia, päälle kolme jotain vuohenjuustoleipäjuttuja.
Tässä kohdin muistan, että mausteisista kasviksista tuli maha kipeäksi.
Biojätepussi kertoo minun syöneen myös banaanin ja useampia omenia sekä juoneen ihan liikaa kahvia.Onko mulla joku syömishäiriö, kun en osaa listata syömisiäni. Vai muistihäiriö? :D
myös syönyt lämminsavulohta ja salaattia. Mä tein itse sen salaatin, ja muistin sen vasta jääkaappiin katsomalla. Tuli nälkä lukiessa nääs....
Eli persaukiset köyhät syö paremmin ja herkullisemmin ja osaa nauttia elämästään, kun taas rikkaat luulee pärjäävänsä myslillä lopun ikäänsä :D