Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näistä kohdista pätevät sinuun? (minä olen tällainen)

Vierailija
01.09.2012 |

-olet kaunis

-olet hoikka

-sinulle on tärkeää säilyttää itsesi kauniina ja hoikkana

-olet kiinnostunut muodista

-sinulla on paljon merkkivaatteita

-sinulla on paljon meikkejä ja ihonhoitotuotteita

-arvioit ihmisiä heidän ulkonäkönsä perusteella

-koet joskus syyllisyyttä siitä kuinka paljon kulutat itseesi

-olet mielestäsi jossain määrin pinnallinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain kaksi ensimmäistä. Lisäksi olen älykäs.

Vierailija
2/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään noista. Sen lisäksi helvetin tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken olekaan mallimitoissa, en lihavakaan. Olen normaalissa määrin kiinnostunut ulkonäöstäni mutta lähinnä terveyden kannalta painostani. Muuten en taida olla samanlainen kuin ap. En ole pinnallinen ja olen jo oppinut, että ulkomuoto voi pettää.

Vierailija
4/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka en ole, mutta en lihavakaan. Mahtaa ap:n kaltaisia vanheneminen ahdistaa, vai tuleeko silloin kirurgia mukaan kuvaan?

Vierailija
5/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-olet kaunis

Olen tavallinen.

-olet hoikka

Liikakiloja on, ei tosin paljoa.

-sinulle on tärkeää säilyttää itsesi kauniina ja hoikkana

Huolehdin itsestäni, syön hyvin, liikun säännöllisesti, käyn kampaajalla sännöllisesti ja pidän itseni huoliteltuna, painosta en niin paljoa piittaa, ts. hyvä ruoka maistuu, enkä laske kaloreita.

-olet kiinnostunut muodista

Muoti ei kiinnosta pätkääkään. Toki normaalilla havanoinnilla pysyy suht tietoisena siitä mikä on muotia ja mikä ei. Mutta vaatekaapin sisältö on ns. klassinen, tiedän mikä pukee minua ja mikä ei, en siis kulje legginseissä tmv. vain siksi että ne saatuvat muotia olemaan.

-sinulla on paljon merkkivaatteita

Minulla ei ole merkkivaatteita, ostan vaatteet tavallisista kaupoista H&M, VeroModa, Espirit ym.

-sinulla on paljon meikkejä ja ihonhoitotuotteita

Olen löytänyt minulle parhaat tuotteet, ja en enää ostele kun ehkä kerran vuodessa jotain uutta, =sellaista mitä en ole aiemmin kokeillut. Tuolloin yleensä kyse luomiväristä tmv. pikkujutusta.

-arvioit ihmisiä heidän ulkonäkönsä perusteella

En arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella, ellei kyseessä ole todella epäsiisti ihminen. Tunnen paljon vaihtoehtoihmisiä, eli erilaiset lävistykset, tatuoinnit ja muut vastaavat myös ihan tavallisia minun silmissäni.

-koet joskus syyllisyyttä siitä kuinka paljon kulutat itseesi

En koe, toki ostan jotain turhaa aina joskus, mutta shoppailen hyvin vähän nykyään. Minusta useimmilla tulee nuorena "shoppailuvaihde" päälle, mutta ikää tulee, ei enää kiinnosta "ajan kuluksi" shoppailla, vaan ostaa lähinnä tarpeeseen. Rakennekynsiä tmv. turhaa minulla ei myöskään ole.

-olet mielestäsi jossain määrin pinnallinen

En koe olevani pinnallinen, haluan huolehtia itsestäni, mutta loppujen lopuksi minua kiinnostaa moni muu asia enemmän. Juhliin laittaudun hyvin, töissä olen siisti jne. mutta en todellakaan ole kiinostnut asioista mitä pidetään pinnallisina. Elän varsin vaatimatonta elämää, kuljen bussilla töihin, en asu omakotitalossa jne.

Vierailija
6/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen ainakin ja luulen, että täytän melko hyvin tälle ajalle ja kulttuurille yleisen kauneusihanteen.

Mutta nämä asiat ei ole auttaneet mua saavuttamaan mitään niistä tavoitteista, jotka on mulle tärkeitä tai joista olen ylpeä.

Joten loppu viimein aika yhden tekeviä asioita.

Vierailija
7/7 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä plastiikkakirurgiakin on mahdollista. Tosin pyrin välttelemään sitä niin kauan kuin mahdollista. ap

vai tuleeko silloin kirurgia mukaan kuvaan?