Syitä, miksi avovaimo jätti ihanan ja herkän Jonne Aaronin...
voisivat olla:
1. kuusi vuotta vanhemman avovaimon (erotessa siis 33v) biologinen kello alkoi pahasti tikittää ja hän tuli siihen tulokseen, ettei 27v. rokkarin levotonta ja liikkuvaista elämää viettävä Jonne olisi ollut tarpeeksi kelpo/läsnäoleva isä lapselle.
2. avovaimon arvot olivat koventuneet/tulleet konservatiivisemmiksi ja hänen imagoonsa ja suunnitelmiinsa edetä pankkiurallaan ei sopinut rokkarin huolettoman habituksen ja elämän omaava Jonne.
Nopealla googletuksella löytyi tällainen nimitys:
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/nimitykset/nimitys-28074/
3. avovaimoa sytyttää naismaiset miehet ja Jonnen ulkoinen muutos miehekkäämmäksi hiivutti intohimon?
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1656273/jonne-aaron-mu…
(muutosta oli tapahtunut jo 2011)
En muuten pohtisi syitä jonkun erolle, mutta koska Jonne on julkisuudessa sanonut, että ero tuli täytenä yllätyksenä, kun hän oli jo kosintaakin miettinyt, niin tietty siinä automaattisesti alkoi vähän miettiä avovaimon motiivia. Ja olivat sentään 9 vuotta olleet yhdessä. Kaduttaakohan vielä joku päivä, että päästi Jonnen menemään. Jos multa kysyttäis, niin Jonne on vasta nyt muuttunut houkuttelevammaksi eli miehekkääksi ja vastuullisemmaksi. Oon kuitenkin seurannut Negativen taivalta alusta asti (oon 25v), mutta fani en ole ollut. Jonne on kyllä nyt paljastanut ihanan herkkyytensä, että ottajia tietty löytyy. :)
Kommentit (59)
Olishan siitä ollut otsikot myös iltapäivälehdissä. Ei löydy mitään vahvistettua tietoa tuosta.
Tällainen otsikko löytyy netistä, kun googlettaa "Jonne Aaron ei ole enää vapailla markkinoilla". Itse juttuun tuosta ei kyllä pääse... Mutta päiväys on 7.9.2012
Ystäväni erosi ns. yllättäin avomiehestään pitkän suhteen jälkeen kun mies kertoi haluavansa lopettaa. Ei vaan enää toiminut ja jälkeen ajatellen oikea päätös. Kumpikin uusissa suhteissa ja ilmeisesti onnellisempia. Ihmiset muuttuu ja sillä hyvä.
siinä tapauksessa hänelle pitäisi myöntää maailman parhaimman näyttelijän palkinto.
perus tunteeton nainen, jättää herkän ja ihanan taiteellisen miehen jonkun pankkiherran takia tarkoitan siin yleisesti en tiedä miten tämä tapaus on mennyt. mutta tämä vertaukseni kuvaa hyvin ainakin suomalaista naista ja sitä kuinka kylmiä he ovat, hyvin monet! Onhan se kiva nuolla pankkiherran pippeliä iltaisin niin saa elää luksus elämää siinä sivussa kivasti, hyi helvetti, että vihaan sellaisia naisia ja niitä on paljon! Ja sit ne ihmettelee että "kaikki miehet on sikoja" kun ne itse valitsee jotain "herroja" miehikseen jotka osoittautuvat usein psykopaateiksi jne, sitä sitten itketään ja yleistetään kaikki miehet samaan muottiin, omapahan on ongelmansa eipä se minulta henk.koht ole pois mutta olen huomannut vain tälläisen asian elämässä! Olen muuten mies ja ihan hetero mutta sanon, että harvinaisen ihanan oloinen ihminen Jonne Aaron! ♥ Jos olisin nainen niin pitäisin hänet varmasti mieluummin kun jonkun fucking toimitusjohtajat tai muun vastaavan herraskaisen!
perus tunteeton nainen, jättää herkän ja ihanan taiteellisen miehen jonkun pankkiherran takia tarkoitan siin yleisesti en tiedä miten tämä tapaus on mennyt. mutta tämä vertaukseni kuvaa hyvin ainakin suomalaista naista ja sitä kuinka kylmiä he ovat, hyvin monet! Onhan se kiva nuolla pankkiherran pippeliä iltaisin niin saa elää luksus elämää siinä sivussa kivasti, hyi helvetti, että vihaan sellaisia naisia ja niitä on paljon! Ja sit ne ihmettelee että "kaikki miehet on sikoja" kun ne itse valitsee jotain "herroja" miehikseen jotka osoittautuvat usein psykopaateiksi jne, sitä sitten itketään ja yleistetään kaikki miehet samaan muottiin, omapahan on ongelmansa eipä se minulta henk.koht ole pois mutta olen huomannut vain tälläisen asian elämässä! Olen muuten mies ja ihan hetero mutta sanon, että harvinaisen ihanan oloinen ihminen Jonne Aaron! ♥ Jos olisin nainen niin pitäisin hänet varmasti mieluummin kun jonkun fucking toimitusjohtajan tai muun vastaavan herraskaisen!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2012 klo 17:45"]
valmistunut AMK:sta eli ei korkeasti koulutettu.
Tiinan isä on pankinjohtaja, joten tytär päässyt etenemään isän avulla. (Yleinen käytäntö varsinkin Osuuspankeissa)
Ero tod näk toisen miehen ja biologisen kellon vuoksi.
[/quote]
Taas näitä, amk on amk, korkeasti koulutettu höh..
[quote author="Vierailija" time="17.11.2012 klo 17:45"]
valmistunut AMK:sta eli ei korkeasti koulutettu.
Tiinan isä on pankinjohtaja, joten tytär päässyt etenemään isän avulla. (Yleinen käytäntö varsinkin Osuuspankeissa)
Ero tod näk toisen miehen ja biologisen kellon vuoksi.
[/quote]
Taas näitä, amk on amk, korkeasti koulutettu höh..
Mitenkä olisi päihteidenkäyttö, joka ei pysynyt hanskassa....?
Hannu Routamaa ei liene kristitty, jos kerran on vapaamuurari.
Koskaan ei pariskunnan ulkopuolinen voi tietää, mitä seinien sisäpuolelle kuuluu.
Elo taiteilijan kanssa ei ole aina tasaista, ja jos tässä suhteessa toinenkin on taiteilijaluonne, niin yhteentörmäyksiltä tuskin on vältytty.
No onpa lapsellinen aloitus, jopa av:n mittapuulla... se mitä me tiedetään Jonne Aaronista, on vain hänen julkisuuskuvansa! Ikinä ei voi tietää juuri kenestäkään yhtään vieraammasta ihmisestä millainen tämä on siellä kotiseinien sisällä, saati sitten vielä julkisuuden henkilöstä! Sama pätee myös tähän ex-avovaimoon. Aika jännä, että tällaista joutuu rautalangasta vääntämään... Nyt kasvakaa ap ja muut, ei kenenkään eron syitä voi tietää!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:32"]No onpa lapsellinen aloitus, jopa av:n mittapuulla... se mitä me tiedetään Jonne Aaronista, on vain hänen julkisuuskuvansa! Ikinä ei voi tietää juuri kenestäkään yhtään vieraammasta ihmisestä millainen tämä on siellä kotiseinien sisällä, saati sitten vielä julkisuuden henkilöstä! Sama pätee myös tähän ex-avovaimoon. Aika jännä, että tällaista joutuu rautalangasta vääntämään... Nyt kasvakaa ap ja muut, ei kenenkään eron syitä voi tietää!
[/quote]
no just, menin lankaan, vanha juttu...!
Tiina on taiteen harrastaja. Samalla tavalla kuin minä en ole muusikko vaikka laulan karaokea
Tässä toisessa ketjussa mainitaan "pankkineitieksä". Hmm....
http://www.vauva.fi/keskustelu/1634179/ketju/tamperelainen_kerro_jotain…
Huvittaa, kun arvioitte ihmistä pelkän julkisuuskuvan perusteella.
rupes pyöriin nurkissa kälynä koko ajan. Kaaaaaauhee kilpailutilanne tollaselle nuorelle naiselle.