Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele mulle TV-sarjaa!

Vierailija
17.11.2012 |

Just katoin Mad menin vitoskauden loppuun enkä tiedä, mitä vois katsoa seuraavaksi. Meillä ei oo telkkaria, joten en "altistu" uusille TV-sarjoille.

Mun lemppareita ovat mm. seuraavat:

- Kylmä rinki

- Täydelliset naiset

- Mullan alla

- Weeds

- Game of Thrones

- House

Vanhemmista sarjoista mm. Frasier, Jeeves & Wooster.

Sopranosia en seurannut kovin intensiivisesti, se on harkinnassa (isäni omistaa kaikki tuotantokaudet). True Bloodista en tykkää, sitä kokeiltiin joskus. Moni on kehunut The Wireä, pitäis vissiin antaa sille uusi mahdollisuus, katsottiin ekaa jaksoa eikä oikein sytyttänyt.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä uppoaako yhtään mutta ehdotan silti...

Taisteluplaneetta Galactica. Siis se 2000-luvun versio, joka on aikuisille tehty, ei se 80-luvun lastensarja. Todella hyvä! Mun ja miehen lempparisarja, katsotaan just sarjaa läpi toista kertaa.

Vierailija
2/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma.

Tuotantokausia on kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä uppoaako yhtään mutta ehdotan silti...

Taisteluplaneetta Galactica. Siis se 2000-luvun versio, joka on aikuisille tehty, ei se 80-luvun lastensarja. Todella hyvä! Mun ja miehen lempparisarja, katsotaan just sarjaa läpi toista kertaa.

Onko se laadukas sarja? Nimi on tuttu, mutta yhtään jaksoa en oo nähnyt...

Ap

Vierailija
4/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista Miami Vice, Twin Peaks, X-Files.

Jos piirretyistä tykkäät niin Simpsonien alkupään tuotantokaudet on aivan loistavia edelleen. Samoin voisi suositella King of the Hilliä (suomeksi kai Kukkulan kuningas?).

Vierailija
5/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen sun on helppo päästä mukaan!

Vierailija
6/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät historiallisista laatusarjoista, Rooma.

Tuotantokausia on kaksi.

taiskin tulla telkkarista silloin kun mulla viimeksi semmoinen oli, muten koskaan katsonut. Nyt tuli mieleen vielä yks kehuttu sarja, jote en oo katsonut, Downton Abbey. Sitäkin vois vilkaista!

Ap

Vierailija
7/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon katsonut moneen kertaan, se on hyvä. Miami Vice ei oo ehkä oikein mun tyylinen sarja. X-files oli mun lemppari teininä, mutta onkohan siitä aika ajanut jo ohi... King of the Hillistä en oikein tykkää ja Simpsoneista oon saanut yliannostuksen.

Mä en edes pysty olemaan samassa huoneessa, jos telkkarista tulee Salatut elämät...

Ap

Vierailija
8/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan nyt Fringeä (suomeksi taitaa olla nimellä "Fringe - rajamailla") ja sarja tuntuu paranevan tuotantokausi tuotantokaudelta - nyt rapakon takana esitetään viidettä ja viimeistä kautta. Meikäläiseen uppoaa hyvin, toisaalta tykkäsin kovasti Lostistakin - samaa taustakaartia molemmissa sarjoissa.

Ideana siis aluksi tällainen "ääritapahtumien tutkiminen" FBI:n erikoisjoukkopuitteissa, mikä sitten laajenee vähän suurempaan mittakaavaan.

Etenkin alkukausilla moni jakso on usein oma keissinsä, jonka rinnalla kuljetetaan sitten sitä suurempaa tarinaa. Toisaalta jos Housen tyylikään ei haitannut, niin voisit hyvinkin tykätäkin tästä! Tässäkin sarjassa on kiinnostavia hahmoja sekä ihmissuhteita, ja maallikon silmin hauskan näköistä luonnontieteillä kikkailua, vähän Lostin (erityisesti neloskauden?) tyyliin. Tsekkaa toki jos innostuit. :)

Vierailija
9/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of Anarchy? Borgiat?

Vierailija
10/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan taustajoukoissa on mm. Martin Scorsese. Todella hyvä sarja, uskoisin että tykkäät. Juuri alkoi pari viikkoa sitten Yleltä 2. tuotantokauden jaksot.

Vierailija
11/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lostista tykkäsin, mutta se ei tullut edes mieleen sarjoja luetellessa, koska viimeinen tuotantokausi oli niin järkyttävää paskaa, että se pilasi koko sarjan...

Mä en usko, että lämpenen tuolle Walking Deadille!

Ap

Vierailija
12/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoa, mutta se ei oikein lämmittänyt. Sons of Anarchya en ole nähnyt yhtään, sitä vois kokeillakin, enkä myöskään Borgioita, se vois olla ihan kiinnostava!

Ap

Vierailija
13/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulvaton!

Vierailija
14/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausia taitaa olla jo kahdeksan, lääkärisarja mutta käsittelee tietysti enemmän niiden ihmisten välisiä suhteita. Ihan loistava sarja, kannattaa ainakin tutustua muutaman jakson verran. :)

Vierailija
15/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonkin katsonut Areenasta tuota Viimeistä päivää -sarjaa, ja se on hyvä! Täytyy tsekata sen 3. tuotantokausi.

Ap

Vierailija
16/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun meillä oli telkkari, ja kyllä ihan tykkäsin siitä, mutta nykyiseen makuun se tuntuu jotenkin... mikähän olis oikea sana... liian kevyeltä.

Ap

Vierailija
17/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt menee Alcatraz jossa vähän samaa tyyliä..

Sons of anarchy on loistava, komppi sille.

Jos tykkää komediasta, niin juuri alkoi Harrys law, josta tykkäsin tosi paljon, hyvät näyttelijät.

Vierailija
18/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeland, Moderni perhe tai Spartacus.

Vierailija
19/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän on jo vaikka mitä sarjoja! Kiitos! Täytyy tsekkailla, monta mielenkiintoista ehdotusta tuli.

Ap

Vierailija
20/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muten kauheasti innostunut.

Moneen sarjaan kyllä pätee se, että kun pääsee kärryille, on koukussa, joten ehkä pitäis antaa vaan uusi mahdollisuus.

Onko Pan am muuten hyvä?

Ap