Suosittele mulle TV-sarjaa!
Just katoin Mad menin vitoskauden loppuun enkä tiedä, mitä vois katsoa seuraavaksi. Meillä ei oo telkkaria, joten en "altistu" uusille TV-sarjoille.
Mun lemppareita ovat mm. seuraavat:
- Kylmä rinki
- Täydelliset naiset
- Mullan alla
- Weeds
- Game of Thrones
- House
Vanhemmista sarjoista mm. Frasier, Jeeves & Wooster.
Sopranosia en seurannut kovin intensiivisesti, se on harkinnassa (isäni omistaa kaikki tuotantokaudet). True Bloodista en tykkää, sitä kokeiltiin joskus. Moni on kehunut The Wireä, pitäis vissiin antaa sille uusi mahdollisuus, katsottiin ekaa jaksoa eikä oikein sytyttänyt.
Kommentit (28)
muten kauheasti innostunut.
Moneen sarjaan kyllä pätee se, että kun pääsee kärryille, on koukussa, joten ehkä pitäis antaa vaan uusi mahdollisuus.
Onko Pan am muuten hyvä?
Ap
Ja komppi tuolle Modernille perheelle, on aivan huippu!!!!!!
en ehkä ole oikein sitcom-ihminen. Ainoa sitcom, jota oon oikein fanittanut, on Frasier. Mun mies on kyllä tykännyt Seinfeldistä. (Me katsotaan aina kaikki sarjat yhdessä...)
Ap
miten sä noita sarjoja katot ilman telkkaria?
Areenasta, netistä...
Mun mielestä täykkäreissä oli jotain erityistä, noin kevyeksi sarjaksi. En osaa selittää. Ehkä vaan kasvoin kiinni niihin henkilöihin?
Ap
Parks and recreation
Office (jenkki tai britti, molemmat hyviä)
Rome
Deadwood
Girls
The Wire
ja se jo mainitsemasi Downton Abbey, katso!
muille hehkutan Game of Thronesia!!! katsokaa!
sanotaan vielä brittiläinen visailu Q.I. joka on aivan älyttömän loistava. Youtubesta taitaa löytyä paljon jaksoja tästä.
Criminal Minds on ainakin mun ehdoton lempisarja. Seuraan sitä itse Amerikan aikaan. Siellä tuli tällä viikolla 8. kauden 7. jakso.
Suomessa esitettiin 7. kautta, kun sarja jäi tauolle, mutta nythän tuota lähdetään ensi viikon torstaina jatkamaan.
Suosittelen. Tämä sarja on kestänyt jatkumisensa tosi hyvin ja on onnistunut kehittämään keskeisten hahmojen suhteita ja luonteita. Murhaajatkin pysyvät "tuoreina". Samaa ideaa ei kierrätetä.
Toinen mahtava sarja olisi Lie to me. Tim Roth on loistava.^^
Paras sitcom ikinä.