Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä elokuvan näit liian nuorena

Vierailija
16.11.2012 |

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopiomurhaaja, copycat. Olin 6 -8v. Hirvittävät painajaiset tuli enkä suostunut nukkumaan omassa huoneessa varmaan puoleen vuoteen edes valot päällä. Yöt itkin ja nukuin äidin vieressä.

Vierailija
122/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilampaat, 12v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista elokuvan nimeä,mutta siinä oli poika jolla oli tekojalka/jalat ja se juoksi jotain pakoon ja se tekojalka irtosi. En muista yhtää edes juonta mutta tuo on jäänyt mieleen... mutta oon ollu ehkä 7v. ja se oli jotenki liian jännittävä...

Vierailija
124/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingin romaaniin perustuva "Se". Näin aikuisiällä elokuva ei enää pelota, mutta lapsena pelkäsin pitkään jopa suihkussa käyntiä. Ajattelin, että se pelle tulee viemäristä kimppuuni :D sen elokuvan ansiosta pelkään pellejä.

Vierailija
125/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lötköjen yö 12-vuotiaana. Sellaiset iilimadon näköiset löllöt menivät ihmisten ruumiinaukoista sisään.

Vierailija
126/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia monia kauhuleffoja. Isän kanssa yhteinen harrastus oli vuokrata kauhuleffoja ja sitten katsoa ne yhdessä siis kauan ennenkuin mulla oli ikää niiden katsomiseen

Vierailija
127/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kwai-joen silta. Vieläkin nousee niskavillat pystyyn, kun kuulen sen "vihellysbiisin" siitä.

Vierailija
128/155 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihollinen vuoteessani. Olin joku 8-vuotias ja tosi ahistava fiilis jäi elokuvasta.

Vierailija
129/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
130/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bad taste, joka nykyään vaan naurattaa, mutta katoin liian nuorena ekan kerran. Lisäksi jotain Manaajaa en pysty kattomaan vieläkään.

Vierailija
131/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappajahai. olin ehkä 9v enkä tajunnut, ettei suomen järvissä ole haita! pysyin monta vuotta ihan rantavedessä..

nyt aikuisena lähinnä naurattaa se tökerö tekohai :D

Vierailija
132/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:19"]

Muistaako joku 90-luvulla iltapäivisin tullutta nuorten(?)ohjelmaa, jonka nimi oli muistaakseni "Pelottaako". Siinä oli joka jaksossa erilainen kauhukertomus. Muistan, että pelkäsin hirveästi jaksoa, jossa joku olento tuli seinästä kädet ojossa ja käveli hitaasti kohti.. Ajattelin tätä lapsena usein ja pelkäsin niin maan perkeleesti! Muistaako kukaan muu tätä? :D

en muista kyseista jaksoa, mutta sarjan kyllä ! naureskelin kun pikkusiskoa pelotti ja sitten olin kuitenkin itse  paniikissa, kun piti mennä suihkuun kellariin :D

[/quote]

Vierailija
133/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar ja Hirviö :D Se on yhä pelottavampi kuin monet kauhuelokuvat.

Vierailija
134/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin erään jännittävän elokuvan siinä mielessä liian nuorena, että en muista mikä se oli. Olin reilusti alle kouluiän kun katsoin jotain trilleriä tms. Vain yksi kohtaus on jäänyt mieleeni: Ollaan junassa. Päähenkilöt ovat trenssitakkisia hattupäisiä miehiä. Kulkevat junassa hermostuneina. Mustavalkoinen elokuva. 

Jos joku tietää tällaisia "junaelokuvia", olisi kiva kuulla nimiä. 

Vierailija
135/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä katselin salaa Tuntematonta sotilasta. Olen nyt 47v ja pelkään edelleen elokuvassa olevan kaltaisia suoalueita. Samoin kurkin pikkulikkana Polttouhreja, ahdistava minisarja.

Vierailija
136/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaaja 12-vuotiaana

Vierailija
137/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melkein kaikki 70-luvun lopun / 80-luvun alun leffat tuli nähtyä ihan liian aikaisin.

Siellä muistoissa on jotain ahdistavia Peltirumpuja ja joku leffa, jossa oli ahdistavia Mussolinin ajan fasisteja jne. ja joku ehkä puolalainen leffa, jossa joku nainen taisi joutua jossain autokorjaamossa raiskatuksi.

M42

Vierailija
138/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:19"]

Näin erään jännittävän elokuvan siinä mielessä liian nuorena, että en muista mikä se oli. Olin reilusti alle kouluiän kun katsoin jotain trilleriä tms. Vain yksi kohtaus on jäänyt mieleeni: Ollaan junassa. Päähenkilöt ovat trenssitakkisia hattupäisiä miehiä. Kulkevat junassa hermostuneina. Mustavalkoinen elokuva. 

Jos joku tietää tällaisia "junaelokuvia", olisi kiva kuulla nimiä. [/quote]

Aika pahan pistit. Elokuvahistoria on täynnä filmejä, joissa hattupäiset miehen trenssitakeissaan kulkevat hermostuneesti junassa :D

Olisiko jokin Hitchcock-leffa? Muukalaisia junassa? (Strangers on a Train)

Vierailija
139/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic! Itkin ja ulvoin kun tiesin että Jack olisi ihan hyvin mahtunut sen oven päälle Rosen viereen. Ja samoin surin kaikkia köyhiä joille ei riittänyt pelastusliivejä. Traumaattista lapsen silmille ja mielelle.

Ja sitten joku sisaruskateudesta kertova elokuva, olisiko nimi ollut "sisarelleni", jossa nuorempi sisko raiskattiin ja hänen pikkuhousut tungettiin suuhun ettei olisi huutanut. Sitten tämä uhri kuitenkin tunsi olevansa parempi kuin isosiskonsa, kun menetti neitsyytensä ennen häntä. Muistan sen katseen kun se uhri omahyväisesti ja häijyn näköisesti katsoi isosiskoaan.

Minusta se oli niin kauhea elokuva ja satuin sen vaan näkemään kun vanhemmat olivat (yllättäen) baarissa ja katsoin silloin aina myöhään telkkaria.

Vierailija
140/155 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:19"]

Jos joku tietää tällaisia "junaelokuvia", olisi kiva kuulla nimiä. [/quote]

Aika pahan pistit. Elokuvahistoria on täynnä filmejä, joissa hattupäiset miehen trenssitakeissaan kulkevat hermostuneesti junassa :D

Olisiko jokin Hitchcock-leffa? Muukalaisia junassa? (Strangers on a Train)[/quote]

Toinen Hitchcock klassikko, jonka tapahtumat sijoittuvat kokonaan junaan: Nainen katoaa (The Lady Vanishes). Katsottavissa muuten kokonaisuudessaan YouTubessa.