Onko mielestäsi liian epäterveellisestä jos leivon joka viikko ja syön ne kaikki?
Esim viime viikolla leivoin kuivakakun no sitä en ihan kokonaan syönyt, vaan puolet. Tällä viikolla teen mokkapaloja.
Kommentit (10)
Ei. Itse leivon lähes joka päivä, suolaista ja makeaa myös. Sämpylät menee nopeammin, pullaa ja kakkua laitan sitten pakastimeen ja yhden pullan syön joskus aamukahvin kanssa, iltapäivällä sitten ainakin makeaa kahvin kanssa.
Ja olen yli 50-vuotias, täysin terve, normaalipainoinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse leivon lähes joka päivä, suolaista ja makeaa myös. Sämpylät menee nopeammin, pullaa ja kakkua laitan sitten pakastimeen ja yhden pullan syön joskus aamukahvin kanssa, iltapäivällä sitten ainakin makeaa kahvin kanssa.
Ja olen yli 50-vuotias, täysin terve, normaalipainoinen ihminen
Ihanaa. rakastan leipoa :3
itse leivon joka toinen kk 5 munan retrotäytekakun, mansikka kermakkakku/käytän kuohukermaaa kun en kuljettele mihinkään. Päällinen voi olla 1 kokonainen faz sin levy murskeena ja viinirypäleitä, Mansikat talvella vetisiä siksi. Ja joo syön tuon 2 pv aikana YKSIN.
Kerran vuodessa 1 omena-puolukkapiirakka. 1 Pullapohjainen mustikkapiirakkka.
1 kuivasuklaakakku UUdeksi vuodeksi., Joskus kerma mansikka tuulihattuja.
Eli en joka kk.
Mutta; Jouluaattoaamuna on aina klo 7 Täytekakku. Siinä chillaan ja katson joulupukin kuumaa linjaa, sitten taaaas ikivanhoja joululauluja ja odottaen päälounasta Turun julistuksen jälkeen.
Ehken sinuna söisi joka viikko leivonnaisia. Itse en useaan viikkoon edes namuja,limuja jne. Väli kk tai viikkoja pitää olla.
Mitäs sä tykkäät noin niinkuin leipoo. Onnistuuko karjalanpiirakat, voideltu suolaisessa voissa ja ruiskuorinen, vain kaulinnassa venhää. Ja joo itse usein muusipohjaista, tai no fifty sixty riisin kanssa. Noi juusto ja liivatejutut ei nappaaa mua. Hedelmäkuivakakkukin ihanaa, sopii talveen
On tietysti eikä se mikään mielipidekysymys ole. Kai sinä peruskoulun olet käynyt ja nettiinkin on pääsy joten tiedolta tuskin olet voinut välttyä.
Itse leivotuissa monesti on vähemmän sokeria kuin valmiina ostetuissa, ja kaikenmaailman lisäaineet jäävät myös pois.
Uskotko jos vauva-palstalla joku sanoon että ei ole epäterveellistä?
Minä leivon vain leipää, erilaisia leipiä, rieskoja, suolaisia piirakoita ja voisarvia silloin tällöin. Tykkään leipomisesta.
Huh. Mä en jättäisi puolikasta kakkua syömättä, ap.