Mikä teitä ärsyttää ryhmäliikunnassa?
Tein tuon mainion kuntosaliketjun innoittamana oman avauksensa ryhmäliikunnasta, kun siihenkin riittäisi mulla sanottavaa ;).
Eli, mikä teitä ärsyttää ryhmäliikuntatunneilla (jos joku ärsyttää)? Itseäni vauhdikkaasti liikkuvien tuntien harrastajana korpeavat nämä, jotka eivät osaa katsoa ympärilleen, etenkin täydessä salissa. Kerran jos toisenkin joku on peruuttanut päälle, vaikka yritän tietysti itsekin varoa, mutta aina ei vain esim. takarivissä mahdu enää peruuttamaan mihinkään. Sitten nämä ihmiset tietenkin mulkoilevat sen näköisenä, että eihän se heidän vikansa ollut, sinähän se tässä tiellä olet. (Kas, niinpä onkin. Opettelenpa sulautumaan seinien läpi tai kohoamaan katonrajaan ensi tuntia varten.)
Huvittavia ovat myös ne, joilla täytyy aina olla vakipaikka salissa ja jos menet sille, he tulevat ihan iholle kiinni mulkoilemaan.
Kommentit (22)
jos jollain jumppaajalla on paljon hajuvettä, iskee migreeni :(
pois ennen venyttelyjä, mutta en koskaan pumppitunnilla, koska se on niin epähuomaavaista muita kohtaan. Syy on se, että tunnin lopussa tehdään nopeat, palauttavat venytykset ja vain tietyille lihaksille. Haluan itse tehdä rauhassa venytykset kaikille mahdollisille lihaksille ja muutenkin saada kropan vähän rentoutumaan treenin jälkeen. Siksi ne loppuvenyttelyt eivät ole ihan minua varten. Poistun kuitenkin vain, jos siitä ei ole haittaa muille.