Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella ihmisestä, joka

Vierailija
15.11.2012 |

esti minut facebookissa? Ei siinä mitään, mutta kun en ole tavannut kyseistä ihmistä ikinä. Nähnyt vain kuvan ja kommentoinut hänen sanomisiaan noin kerran. On sukulaiseni poikaystävä. Onko mies tosikko vai herkkä? Veikkaan tämän keskustelun olleen pohjana:

ap: muuttakaa pk-seudulle, älkää nyt poriin menkö. Koska Pori on...Pori. ;)

mies: eipä olisi ikinä uskonut että vielä tänä päivänä esiintyy tuollaista pk-seutukeskeisyyttä.

ap: etenkin kun sen sanoo henkilö joka ei ole lähelläkään pk-seutua. Ettei nyt ihan tosissaan. ;)

Tuostakohan se veti herneen palon nenäänsä? Vai johtuuko se siitä, että se on porilainen? ;)

Ja oikeasti, miksi mun pitäisi ajatella ko. henkilöstä yhtään mitään. Mutta voi kun uteliaisuus polttaa miksi joku minut blokkasi! ;D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuosta. Aika herkkis on, mutta niinhän ne jotkut.

Vierailija
2/3 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Seinäjoelta ja se on mulle paitsi kaupunki, niin ennen muuta ystävät, suku, koulumenneisyys, opiskeluajat, koko elämä siis. Jos joku haukkuu sitä, niin haukkuu tavallaan koko mun elämää. Kannattaisiko vähän miettiä, mitä kirjoitat ihmisille, joita et tunne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turhasta myös vittuilit.

Hei ihan oikeasti, toi on ihan sama ku HIFK versus Jokerit, Tappara versus Ilves, Espoo versus Vantaa, Turku versus muu maa.

Ennakkoluulot jyrää. Joillekin noi vaan on kato sydämenasioita, eikä ole sun paikka mennä niistä vittuilemaan.

Onko sulla paljonkin kokemusta Porista paskana paikkana kun noin sitä vihaat? Tietysti SUN mielipide on ainoa oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän