Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaaminen onnettomuuspaikalla - kumman vaihtoehdon valitsisit?

Vierailija
15.11.2012 |

Tilanne on se, että satut onnettomuuspaikalle täysin sivullisena ja alat ottamaan tilanteesta kuvia ihan omaksi iloksi. Palomies tarttuu sinua ranteesta ja pyytää menemään muualle.

Kumman vaihtoehdon valitsisit?

a) siirtyisit muualle

b) soittaisit paikallislehteen ja pyytäisit toimittajaa tekemään selvityksen siitä, saako palomies tarttua ranteeseen siirtääkseen sivullisen muualle.

Ihan näin mielenkiinnosta kyselen. Minä siirtyisin muualle ja tuntisin lievää häpeää siitä että jäin kiinni tirkistelynhalusta ja että olin pelastushenkilökunnan tiellä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se palomies yrittaa sita estaa?

taisi olla kertakayttokamera, joka nyt varastossa, mutta voi olla myos joku toinen kamera tai rulla, myos varastossa.

Vierailija
22/24 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun hän ei saanut otettua kännykkäkamerallaan kuvaa, jossa harmaa aivomassa leviää pitkin asfalttia ;(

Vuoden Palomies -titteli olis nyt jaossa ja ex-ammattikuvaajalle potkut Suomen Lehtikuvaajat ry:stä.

Taidan pirauttaa hänelle ja kertoa mitä mieltä olen hänen käytöksestään.

Kaleva teki jutun, mutta hän on entinen työntekijä, joten artekkilista tuli tietty tällanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas sekopää

Vieläkös hakkaat vaimoasi?

(Onkos monta putkareissua tehnyt?)

sinun mielestäsi on "sekoa" jos palomies poistaa onnettomuuspaikalta ammattilaisten työtä haittaavan tirkistelijän?

Toki tekstistäsi ilmenee että olet jollain tapaa sairas. Eihän sellaiselle itse mitään voi enkä siis ole vihainen.

Vierailija
24/24 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni henkilö, joka valokuvaa omaksi ilokseen onnettomuuspaikkoja, on ihan lähtökohtaisestikin henkisesti vajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi