Lue keskustelun säännöt.
Nyt tähän laiskuuteen ja vetämättömyyteen tulee muutos!
05.11.2012 |
Oon niin kyllästynyt olemaan kaikki päivät väsynyt, ärsyyntynyt ja voimaton. Tänään oon siivonnut koko kodin lattiasta kattoon ja vaatekaappeja myöten. Heti huomisesta aamiaisesta lähtien aion syödä ravintoarvoiltaan parempaa ruokaa ja tehdä joka päivä edes hetken jotain mieltä kohentavaa ja piristävää.
Onko ideoita siihen, miten tehdä arjesta iloisempaa ja pirteämpää?:)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahtava asenne. :)
Itse olen huomannut että ruoka vaikuttaa ihan hirveästi olotilaan. Riisi/leipä/pasta -mätöistä tulee itselleni ainakin ns. hiilarikrapula. Vetää olon veltoksi.
Yksi ehdotus voisi olla, että tee kalenteriin joka päivälle tavoite, joka pitää saada hoidettua. Vaikka ihan pieniä juttuja, esimerkiksi "Tänään öljyän vuosia narisseen saranan keittiön ovesta". Pienillä tavoitteilla ja niiden saavuttamisilla saa ihan erilaisen fiiliksen, kun tuntee saavuttaneensa jotain mihin on tähdännytkin.
Yksi juttu voisi olla oppia joka päivä jotain uutta. Jos olet kiinnostunut mistä tahansa luonnontieteestä, niin sieltä löytyy opittavaa. Jos kirjallisuus kiinnostaa, niin allokoi joka päivälle vaikka vartti, että tutustut jonkun kirjailihan teoksiin pintapuolisesti.
Joitain ehdotuksia vain mitä itselleni tuli mieleen. Tsemppiä! :)