Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunne itsesi ja ympäristösi syvällisemmin!

Vierailija
15.11.2012 |

Tieto ei ole vain valtaa, vaan apu oman elämän hallintaan. Tieto avaa sinulle ovia yhä uusiin näkymiin.

Tiede kehittyy koko ajan, pyri seuraamaan aikaasi.

Ihminen tuntee, tietää, rakastaa ja on rakastettu. Pysy ajan hermolla etsi ja löydä elämäsi suurin rakkaus!

Haluatko kehittää itseäsi? Klikkaa linkeistä sisään ihmeelliselle tutkimusmatkalle, jonka kautta voit löytää ja kokea syvemmin itsesi sekä ympäristösi!

http://www.jariiivanainen.net/ajankuvia.html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta paskaa nuo sivut täynnä!

Huumorimielessä suosittelen lukemaan toki.

Loukkaanuin. Loukkasit mua. Suvaitsematonta ahdistavaa. Älä tuomitse ettei sua tuomita. Sä oot tosi rakkaudeton tyyppi.

pitäisi suvaita moista skeidaa?

Jos terve järki ahdistaa niin vian löydät peiliin katsomalla.

Tuomitsen paskan paskaksi jos asian laita on niin, miksi turhaan kierrellä.

Vierailija
22/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsematonta ahdistavaa. Älä tuomitse ettei sua tuomita. Sä oot tosi rakkaudeton tyyppi.

Niin just. Vähän niin kuin uskovaiset ja kaikki heistä poikkeavat. Otetaan nyt homot tai sellaiset jotka haluaa panna ennen avioliittoa. Helvettiin perkeleet ja äkkiä.

Uskikset ovat suvaitsemattomimmasta päästä ihmisiä kuin vain voi olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitaako noita juttuja suvaita. Puhuin tiedon tarkeydesta. Kyseessa ei ole huumorisivusto.

Vierailija
24/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitaako noita juttuja suvaita. Puhuin tiedon tarkeydesta. Kyseessa ei ole huumorisivusto.

sivuilla tieto on aika vähissä, sen tilalla on uskomuksia jotka eivät ole totta.

Huumori on hyvä keino kommentoida tällaista sontaa.

Vierailija
25/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsematonta ahdistavaa. Älä tuomitse ettei sua tuomita. Sä oot tosi rakkaudeton tyyppi.

Niin just. Vähän niin kuin uskovaiset ja kaikki heistä poikkeavat. Otetaan nyt homot tai sellaiset jotka haluaa panna ennen avioliittoa. Helvettiin perkeleet ja äkkiä.

Uskikset ovat suvaitsemattomimmasta päästä ihmisiä kuin vain voi olla...

Loukkasit taas. Kylvet ympäristöösi pahaa hedelmää. Olet suvaitsematon ja rakkaudeton kovasydäminen ihminen. Miksi loukkaat?

Vierailija
26/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasit taas. Kylvet ympäristöösi pahaa hedelmää. Olet suvaitsematon ja rakkaudeton kovasydäminen ihminen. Miksi loukkaat?

se on niin että uskovaiset kylvävät pahaa hedelmää ja väkivaltaa.

Että kannattaisi olla ihan hiljaa mitä tulee suvaitsevaisuuteen ja rakkauteen.

Se ei merkitse kovasydämisyyttä että sanoo asian todellisen laidan.

Jos loukkaan niin loukkaan, en pidä ahdasmielisten hihhuleiden tunteita kovinkaan suuressa arvossa, sen verran pahaa se sakki saa aikaan joka päivä tällä planeetalla.

Vierailija
27/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sivusto on kyllä täyttä soopaa. Tässä muutama esimerkki, jotka pistää noin äkkiseltään silmään.

Ensinnäkien siellä haukutaan pystyyn kaikki materiaalien iänmittaamismenetelmät. Kuitenkin kaikki hänen linkittämät lähteet ovat lähes 50 vuotta vanhoja. Ei vissiin ole uudempia löytynyt.

Ja taas 40-vuotta vanha lähde sanoo:" Yksi todiste sen puolesta, että dinosaurukset ovat eläneet lähimenneisyydessä, ovat monet suuriin lohikäärmeisiin ja lentäviin liskoihin liittyvät kertomukset ja kuvaukset. " Just joo. Joku on kertonut sadun lohikäärmeestä, niin sehän on pätevä syy todeta, että dinosaurukset ovat eläneet ihan tässä muutama tuhat vuotta sitten...

"Seuraava kuvaus vuodelta 1938 kertoo myös siitä, miten ihmisen jalanjälkien näköisiä jälkiä on löydetty "yli 200 miljoonaa" vuotta vanhoista kerrostumista ..."

Ja mitään kehitystä ei ole tapahtunut viimeiseen 100 vuoteen? No ei ainakaa raamatussa...

Jne. Ei jaksa tuhlata enempää aikaa tuon soopan lukemiseen. Olisi mukava jos tuon höpinän tueksi löytyisi jotain korkeintaa viisi vuotta vanhaa tutkimusta. Mutta turha sitä varmaan on odottaa.

Onneksi meillä on Tieteen kuvalehden kirja, joka kertoo elämän synnystä ja kehityksestä maapallolla. Sitä meidän 5-vuotias haluaa usein lukea. Onneksi.

Vierailija
28/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, AP, suuruudenhulluudessasi luulet olevasi viisaampi kuin tuhat viisainta miestä, jotka ovat eläneet ennen sinua, tai jotka elävät edelleen, ja jotka ovat omistaneet elämänsä näiden asioiden TUTKIMISEEN. Sinä kyseenalaistat vuosikymmenien, jopa vuosisatojen, HAVAINNOT, joita ovat tehneet meitä viisaammat ja totuudenhakuisemmat miehet ja naiset. Sinä heität heidän tekemän työn menemään kuin omenanraadon.

Mutta ei se mitään.

Tuo on vain luontaista käytöstä uskovaiselle. Raamatussahan kiellettiin hedelmän syöminen siitä yhdestä puusta. Kristityt vain hiljaa toteuttavat tätä tiedonkieltämyksen oppiaan, ja yrittävät saada ihmiset hylkäämään TIEDON ja FAKTAN ja TUTKIMISEN. He yrittävät epätoivoisesti vetää sivilisaatiota taaksepäin, ikään kuin toivoen, että paluu menneeseen on olemassa.

Minkä sinä luulet olevan syyn siihen että uteliaisuus on olemassa? Kuka sen meille antoi ja onko uteliaisuus olemassa sitä varten, että meidän pitäisi tukahduttaa se, vai siksi, että meidän pitäisi seurata sitä? Tieteen ja uskonnon ratkaiseva ero on se, että tiede on luonnostaan AVOIN ja JOUSTAVA. Uskonto on jääräpäinen. Uskonto on havaintojen kieltämistä.

Minä en mikään tiedemies ole, vielä vähemmän uskovainen. Mutta jumaliste jos minun pitää valita uskonko minä ennemmin luonnontutkimisen asioissa uskonnon miestä ja sieluntuntijaa, vai tiedemieslegioonaa, voit olla ihan varma että valitsen tieteen miehet ja naiset joka kerta. Sinä päivänä kun voit tieteellisin menetelmin, edes jokseenkin aukottomasti osoittaa, että maapallo on sen maagiset 5000 vuotta vanha, sinä päivänä sinua kuunnellaan. Tällä hetkellä on PALJON enemmän todisteita siitä, että maailma on miljoonia vuosia vanha, tai vanhempi, kuin todisteita siitä että maailma on vain naurettavat 5000 vuotta vanha. YMMÄRRÄTKÖ SÄ ITSEKÄÄN MITEN RÄIKEÄSTI ERILAISTA SOOPAA SINÄ TUPUTAT KUIN MITÄ MEITÄ VIISAAMMAT OVAT HAVAINNEET?! Luuletko, että moderni tiedeyhteisö on niin täynnä ylpeyttä, että voisi ummistaa silmänsä niin pahasti, että tuollainen pikku ero maailman iänmäärityksessä jäisi noteeraamatta?

Jumalauta jos minun lapsi olisit...

Tässä lisää huumoria

http://en.wikipedia.org/wiki/Young-Earth_Creationism

Vierailija
29/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta paskaa nuo sivut täynnä!

Huumorimielessä suosittelen lukemaan toki.

Loukkaanuin. Loukkasit mua. Suvaitsematonta ahdistavaa. Älä tuomitse ettei sua tuomita. Sä oot tosi rakkaudeton tyyppi.

Ime kyrpää mulkku

Vierailija
30/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaa nii ei suakaan loukata. vanha viisas sanonta pätee yhä tänä päivänäkin.

Vierailija
31/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaa nii ei suakaan loukata. vanha viisas sanonta pätee yhä tänä päivänäkin.

No AP aloitti loukkaamalla tiedeyhteisöä päättömillä höpinöillään...

Vierailija
32/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi antaa seksiä velvollisuudesta ja vielä iloisesti ja aktiivisesti, koska avioon mentyämme ruumiimme ei ole omamme. yööh...

Vierailija
33/33 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuntemallani naisella on kaunis lauluääni. Häntä pyydetään usein laulamaan kirkossa tai kokouksissa. Hänen aviomiehensä haluaa vaimonsa mieluummin pysyvän enimmäkseen kotona, sillä heillä on monta pientä lasta. Kerran kysyin häneltä: "Miten laulamisesi sujuu?"

Hän vastasi hymyillen: "Alan lopultakin oppia laulamaan vain silloin, kun Herra haluaa minun laulavan."

- "No, miten sinä tiedät, milloin Herra haluaa sinun laulavan ja milloin ei?", minä vastasin.

Hän nauroi ja vastasi iloisen varmasti: "Jumala on antanut minulle aviomiehen pääksi. Minä vain kysyn Jimiltä. Jos Jim kieltää, tiedän, ettei Herra halua minun laulavan. Jos hän vastaa myöntävästi, olen varma siitä, että Herra haluaa käyttää minua ja ääntäni. Niin yksinkertaista se on, ja se toimii todella hienosti."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi