Hassuimmat kokemukset nuukista ihmisistä?
Kommentit (113)
vierailimme äidin sukulaisten luona kauempana,tarkoitus oli siis jäädä yöksi. kun tuli ruuan tekemisestä puhe perheen isä meni vähän noloksi että heille on viikkobudjetti laskettuna koko vuodeksi kerrallaan ja että ruokaa tehdään vaan niin ja niin paljon että budjetti sen kestää. Olivat ihmeissään kun ehdotin ulkonasyömistä kun eivät kuulemma sellaista harrasta. ja tosiaan ei perheessä ole pikkurahan puutetta. lapset kyllä innostuivat mutta turhaan kun vanhemmille tämä ei käynyt.
syödään vaan omassa huoneistossa.
Hmm. Itse nuukailen vaikka missä, ruuassa, matkustamisessa jne.
Bruttoni on n. 800e/kk, ja saan siitäkin rahaa säästöön. Säästöjä kerrytän "pahan päivän varalle".
Ärsyttää ne ystävät, jotka loukkaantuvat esimerkiksi kun kieltäydyn yhteisistä reissuista tai maksullisista tapahtumista / ulkona syömisestä sanomalla, että nyt ei valitettavasti ole varaa. Kuulemma on, kun kerta on säästöjäkin.
Samaan aikaan ystäväni joka tienaa nelinkertaisesti minun tuloihini nähden, on aina ihan PA n. viikkoa ennen palkkapäiväänsä, minulla on hyvin harvoin käyttötili tyhjillään.
Ei ne tulot vaan ne menot, ystävät hyvät! ;)
lompakko on aina jäänyt kotiin, kun on jokin synttärikeräys, arpojen myynti tms. töissä.
Omistaa useampia kiinteistöjä, on palkkatöissä ja lainaton. Vaikea kuvitella että kahvinjuonti veisi konkurssiin
Tai jos ei varasteta niin tungetaan ostoksia hedelmäpusseihin. T. Kaupan kassa
lämintä vettä. Kylmä vesi on halvempaa ja sillä pitää pestä kädet ja muutenkin peseytyä. Ja vessaa ei saa joka kerta vetää
keitettyä kahvia yli, se säilytetään keittimessä ja seuraavalla kahvihetkellä kaadetaan kuppeihin ja lämmitetään mikrossa. Rahaa kahviin kyllä olisi, heillä on perittyjä arvokiinteistöjä Helsingissä ainakin kaksi ja niistä monen tonnin vuokratulot hyvien eläkkeiden lisäksi.
vakioasiakas vie muovikassit pullonpalautuskoneen viereisestä roskiksesta. (Mahtaakohan pestä ne ennen uusiokäyttöä?)
lämintä vettä. Kylmä vesi on halvempaa ja sillä pitää pestä kädet ja muutenkin peseytyä. Ja vessaa ei saa joka kerta vetää
jos ei vessaa vedä. Voi ällö..
Hmm. Itse nuukailen vaikka missä, ruuassa, matkustamisessa jne. Bruttoni on n. 800e/kk, ja saan siitäkin rahaa säästöön. Säästöjä kerrytän "pahan päivän varalle". Ärsyttää ne ystävät, jotka loukkaantuvat esimerkiksi kun kieltäydyn yhteisistä reissuista tai maksullisista tapahtumista / ulkona syömisestä sanomalla, että nyt ei valitettavasti ole varaa. Kuulemma on, kun kerta on säästöjäkin. Samaan aikaan ystäväni joka tienaa nelinkertaisesti minun tuloihini nähden, on aina ihan PA n. viikkoa ennen palkkapäiväänsä, minulla on hyvin harvoin käyttötili tyhjillään. Ei ne tulot vaan ne menot, ystävät hyvät! ;)
Herää myös kysymys, miten ja missä asut, jos tuosta jää vielä säästöönkin? Perityssä asunnossa, josta ei ole kuluja, ilman sähköä, vettä, nettiä, puhelinta, ruokana vain halvinta eli epäterveelistä? Vai maalla toisten nurkissa?
Exän mummo kielsi jouluna repimästä lahjapaketteja auki. Teipit piti avata niin varovasti kuin suinkin, että mummo saattoi säästää lahjapaperit seuraavaksi jouluksi. Hän myös toivoi itselleen lahjaksi suklaalevyjä ja pisti ne säästöön tulevia syntymäpäiviä ym. varten että sai antaa ne lahjoina eteenpäin. Itse sain kyseiseltä mummolta jouluna suklaalevyn ja ex kehotti tarkistamaan päiväyksen, sanoi ettei ole takeita miten monta vuotta vanhaa suklaa on.. :D
kaiken maailman työpaikan keräyksiin. Palkkani on ihan hyvä, mutta siitä on pakollisia menoja tosi paljon. Niin ärsyttää työpaikan keräykset! Vähän väliä joku lopettaa, on nimpparit, synttärit, vauvan saanut. Ja aina pitää kylvää 5 e. Eihän se sinänsä iso raha tietty ole, mut kun mä en hyödy niistä mitään. En edes erityisesti pidä kenestäkään, ja joutuu vähän väliä kylvämään sen vitosen ja sen vastineeksi saa työpaikan kahvikassasta (johon itsekin kuulun) keitetyn kahvikupillisen ja siivun porkkanakakkua (jota erityisesti inhoan ja joka tuntuu olevan oikein suosikki kaikkien keskuudessa) tai keksin, enkä edes syö makeaa ;)
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa :D
En kyllä tajua tollastakaan, että säästetään ja säästetään ja tuijotellaan pankkitilillä olevaa saldoa, mitään ei voi tehdä kun pitää säästää ja säästää vielä enemmän.
Sit on säästetty ja vanhana huomaa, että sitä pahaa päivää ei tullutkaan, rahaa on, mutta mitään ei tullu tehtyä.
Emmä nyt sitä tarkoita, että kaikki rahat vaan haiseen tai näin, mutta kyllä raha on tarkoitettu käytettäväksi ja elämä nautittavaksi silloin nyt kun se on. Se nyt on vain rahaa.
Hmm. Itse nuukailen vaikka missä, ruuassa, matkustamisessa jne. Bruttoni on n. 800e/kk, ja saan siitäkin rahaa säästöön. Säästöjä kerrytän "pahan päivän varalle". Ärsyttää ne ystävät, jotka loukkaantuvat esimerkiksi kun kieltäydyn yhteisistä reissuista tai maksullisista tapahtumista / ulkona syömisestä sanomalla, että nyt ei valitettavasti ole varaa. Kuulemma on, kun kerta on säästöjäkin. Samaan aikaan ystäväni joka tienaa nelinkertaisesti minun tuloihini nähden, on aina ihan PA n. viikkoa ennen palkkapäiväänsä, minulla on hyvin harvoin käyttötili tyhjillään. Ei ne tulot vaan ne menot, ystävät hyvät! ;)
Olen alkanut pilkkoa konetiskitabletit, ja testata kuinka pienellä palalla tulee vielä sama pesutulos. Noh, vastaus on 1/4 osa palaa vastaa pesutulokseltaan kokonaista. Lidlestä ostin (oli tarjouksessa) Niissä on se huuhtelukirkastekin, sitä ei voi jakaa, mutta se tilee siis joka neljäs kerta.
Halvaksi tulee, ja näillä tuloilla on tultava.
Tai jos ei varasteta niin tungetaan ostoksia hedelmäpusseihin. T. Kaupan kassa
Ei ole nuukuutta vaan varastamista. Me tosinuukat käytämme omia kestokasseja. Jos kassit unohtuisivat kotiin, niin sitten voisin kyllä ostaa vain muutaman tuotteen ja tunkea ne hedelmäpussiin. Niillä muutamilla tuotteilla sitten pärjäisi seuraavaan päivään, jolloin voisi tulla omien kassien kanssa uudelleen ostoksille.
Lidlissä oli hyvä vessapaperitarjous hiljattain, joten piti hamsteroida. Sitä ennen piti selvittää kaikki faktat: paperin nelinkertaisuus, rullan hinta ja arkkimäärä rullassa. Tunsin outoa mielihyvää saatuani näin loistodiilin. Joskus vähän pelottaa, minkälainen ihminen minusta on tulossa. :D Ja rahaa mulla kyllä on. Siinä kai se vitsi onkin... Kun olisi varaa ostaa mitä vaan, saa parhaat kiksit siitä, että saa tehtyä hyvän ostoksen halvalla.
Olen alkanut pilkkoa konetiskitabletit, ja testata kuinka pienellä palalla tulee vielä sama pesutulos. Noh, vastaus on 1/4 osa palaa vastaa pesutulokseltaan kokonaista. Lidlestä ostin (oli tarjouksessa) Niissä on se huuhtelukirkastekin, sitä ei voi jakaa, mutta se tilee siis joka neljäs kerta.
Hyiii, miten epähygieeninen olet :(
En ole kyseinen tabletin säästelijä, mutta tiedätkö minkälaista myrkkyä konetiskiaineet on? Vähemmälläkin todistetusti selviää...
mutta ex-miehen äiti antoi lapsenlapselleen 7-vuotis lahjaksi euron kolikon. Oli kuulemma unohtanut synttärit. Kuitenkin kun kiipesivät portaat yläkertaan olohuoneeseen, oli muistanut leipoa synttärikakun.
Ja ei ole rahasta kiinni.