Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erin

Vierailija
14.11.2012 |

Jotenkin tuo Erin, siis ex Nylon beat, ei ole enää yhtään niin hot kuin nuorempana. Joitakin "vanheneminen" pukee, mutta hänestä on tullut ehdottomasti liian tätimäinen!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana kuin parikymppisenä? Siis joku muu kuin sinä itse..

Vierailija
2/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en tod ole :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin on ihan huippukaunis verrattuna vaikka Nylon Beatin alkuaikoihin. Oikein hehkuu. Toki kiloja tullut, mutta silti. Todella kaunis kasvoiltaan, nuorena näytti tavikselta.

Vierailija
4/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän muutenkin vaikuttaa hyvin lämpimältä ja sydämelliseltä ihmiseltä ja se jos mikä kaunistaa.

Vierailija
5/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuu jotain, ehkä naisellisuuden ja onnellisuuden sekoitusta. Onhan tuolla vähän hippimäinen tyyli, mutta ei kaikkien tarvitsekaan pukeutua tiukkoihin vaatteisiin.

Vierailija
6/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon beat oli tyttöbändi jossa oltiin ns. "hottiksia". Nykyään Erin tekee erilaista musiikkia, uskon että siksi myös ulkoinen tyyli muuttunut (ja toki muutenkin harva ihminen pukeutuu jne. samanlailla 20-v mitä 35-v).

Muusikko on esiintyvä artisti, ja se vaan menee niin, ettei esim. hevibändi toimisi kovinkaan hyvin jos bändin pojat näyttäisivät "Matti Nykäsiltä", tai jos tanssilava bändin jäsenet olisivat mustassa goottilookissa lavalla.

Vierailija
7/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän muutenkin vaikuttaa hyvin lämpimältä ja sydämelliseltä ihmiseltä ja se jos mikä kaunistaa.

Minusta tuo sydämellisen ja lämpimän vaikkutelman antaminen näytöstää vain kehitellyltä roolilta1

Vierailija
8/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntuu oleva sinut itsensä kanssa ja se näkyy.

Jonna Kososen tyyli sen sijaan "Katso mua" -musiikkivideolla ei ollut aikakaan yhtään makuuni. Jonnako teistä on hot?

Vierailija
9/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna muuten on hot!

Vierailija
10/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo Erinin lisäkilot eivät kyllä pue häntä ja tekevät tosiaan hänestä tätimäisen näköisen. Kiloja varmaan 20 enemmän kuin kymmenen vuotta sitten. Luultavasti noita kiloja piilottaakseen pukeutuu niin löysiin vaatteisiin. Kauniit piirteet kyllä kasvoissa.

Vierailija
11/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntuu oleva sinut itsensä kanssa ja se näkyy.

Jonna Kososen tyyli sen sijaan "Katso mua" -musiikkivideolla ei ollut aikakaan yhtään makuuni. Jonnako teistä on hot?

Jonna sentään pitänyt kropastaan huolta ja näyttää nuoremmalta kuin Erin. Sitä paitsi tuossa videolla tuskin on omat vaatteet ja tyyli vaan tankotanssijan tyyli.

Vierailija
12/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen laiharilla oleva valas, ja tähtään johonkin erinin mittoihin, mielestäni hän on tosi kaunis ja hyvä vartalo (siis tarkoitan tällä nyt sitä että hyvä minun mittakaavassani, ja ehkä sellainen että minulla on realistiset mahdollisuudet päästä siihen tulokseen)

olisko joku koko 40? vai 38?

Vierailija
13/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 42

Vierailija
14/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tod. ole 38! Olen itse kokoa 40 ja Erin näyttää isommalta selkeästi. Eli 42-44 on mun veikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän