Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panoseuraa Turusta?

Vierailija
14.11.2012 |

Hei yh-mammat ja mt-ongelmaiset mamupatjat. Täällä olis yksi 32v kundi Turusta vailla pantavaa tälle perjantaille. Baariin en jaksa lähteä vosuja iskeen kun kaljaa saa samalla rahalla kotona juotua kolmesti enemmän. Eli tuu mulle niin saat ilmaiset kaljat sinäkin. Ronkeli en ole kunhan tissit on vähintään c-kuppia ja persettä voi puristaa. Naamalla ei ole väliä. Jos on monta innokasta vosua täällä niin voin hoidella teidät seuraavina päivinä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä huoli. Olisit vaan rehellinen. ;D Vaikka olisitkin kivan näköinen ( mitä epäilen ) niin kun avaat suusi, on sun mahdollisuudet menetetty.

Kyllä nainenkin haluaa jotain siitä yhden yön panosta ja noin urpo "mies" ei voi olla hyvä sängyssä.

Vierailija
2/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin taidan passata tämän tarjouksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa saat jos juomaa on riittävästi ja olet Tuksun määritelmien mukaan "karismaattinen herrasmies".

Hyvällä tuurilla saat vielä kaksi homoa kaupanpäälle ja yhden koomassa olevan kauniin ja hoikan siskon.

Oikein miellyttävää viikonloppua sinulle.

Vierailija
4/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä huoli. Olisit vaan rehellinen. ;D Vaikka olisitkin kivan näköinen ( mitä epäilen ) niin kun avaat suusi, on sun mahdollisuudet menetetty.

Kyllä nainenkin haluaa jotain siitä yhden yön panosta ja noin urpo "mies" ei voi olla hyvä sängyssä.

Nainen on kiitollinen kun mies saa orgasmin.

Vierailija
5/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa saat jos juomaa on riittävästi ja olet Tuksun määritelmien mukaan "karismaattinen herrasmies".

Hyvällä tuurilla saat vielä kaksi homoa kaupanpäälle ja yhden koomassa olevan kauniin ja hoikan siskon.

Oikein miellyttävää viikonloppua sinulle.

Tuksun katujyrän tositoimissa nähtyäni pysyn kaikilta edes ohimennen tuksun siskoksilta näyttävistä vosuista erossa.

Tämän aloituksen tyyli sopii yleensä 40v ja yli naisiin. Niille voi sanoa suoraan "vosu, tule tänne niin ehkä nussin sinua" Siinä (viimeistään) on rajapyykki jossa alkaa paremmin kuluneemmankin naudan makuuhuoneessa olemaan sen verta epätoivoista porukkaa että siinä ei haittaa jos mieheltä on parta jäänyt ajamatta tai hengityksessä haiskahtaa eilisillan keitot.

vanha sananlasku naisesta ja koiranpaskasta elää viisaana totuutena.

Vierailija
6/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat yh-äippää jota voi puristaa perseestä. Puolet tänne kirjoittavista kun tuntuu olevan reilun kokoisia matameita.

Vierailija
7/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat yh-äippää jota voi puristaa perseestä. Puolet tänne kirjoittavista kun tuntuu olevan reilun kokoisia matameita.

Vierailija
8/9 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto! Kuulostat ihan mun unelmamieheltä, mutta mulla on vain B-kuppi. Olisin tuonut kaljatkin, mut no bonus tällä kertaa.

Vierailija
9/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto! Kuulostat ihan mun unelmamieheltä, mutta mulla on vain B-kuppi. Olisin tuonut kaljatkin, mut no bonus tällä kertaa.

Pidä liivit päällä niin kyllä säkin kelpaat jos perse edes on kunnossa. Anna sähköposti niin saadaan osoitteet vaihdettua. Ja lisä kaljat kyllä kelpaa!!!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän