Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiongelma miesystävän kanssa

Vierailija
13.11.2012 |

Ongelma on se, että kun hänellä alkaa tulemaan, se pano ja rynkytys on jotakin ihan käsittämätöntä. Mulla sumenee silmissä kivusta ja häpylyy on päiviä kipeänä sen jälkeen. Muutoin seksi on hyvää siis ennen rynkytystä.

Miehen kanssa on puhuttu tästä ja ei vain jotenkin pysty kontrolloimaan itseään siinä loppuhetkillä. Mulla on useinmiten verenvuotoa ja menkkamaisia alavatsakipuja aina yhdynnän jälkeen päivän kaks. Yhteen väliin ajattelin, että mulla on jokin tulehdus noiden vuotojen takia ja kävin gynekologilla, joka totes, että sun kohdunnapukka on epätasainen :/. En kehdannut ottaa puheeksi meidän seksiä sitten sen lekurin kanssa.

Pikkuhiljaa alkaa seksi kuivumaan kasaan, kun en taas jaksaisi sitä lopun kipua vaikka jollain tavalla nautinkin siitä. Aivan sairasta siis. Onko kohtalotovereita?

Ja lisään vielä sen ettei auta mitään jos lopussa hyppään miehen päälle, osaa kyllä painaa mun pepun niin syvään, että taju lähtee sittenkin melkein.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä puhut.

Vierailija
2/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä mitään muuta. Hän voi vahingoittaa sinua ihan tosissaan. Keskeytä seksi heti, kun mies aloittaa tuon. Huuda kovaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä mitään muuta. Hän voi vahingoittaa sinua ihan tosissaan. Keskeytä seksi heti, kun mies aloittaa tuon. Huuda kovaa!

menee vaan hullummaksi se rynkytys jos huudan, hiljaisuus (mun) jonkin verran lievittää sitä.

ap

Vierailija
4/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu on totta, niin yksi AV-huora ainakin saa munaa ihan kunnolla...!!! Aisaa niin että paikat repee!!! Njam, kiitos jutusta, taidanpa alkaa tässä vähän vatkaamaan! :)

Vierailija
5/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muistuttaa miestä juuri ennen seksin aloittamista tai vaikka sen aikanakin, että on varmasti tuoreessa muistissa. Se on sellainen juttu, että kun tuntuu oikein hyvältä orgasmin lähestyessä on vaikeampaa kontrolloida itseään, mutta ei mahdotonta kuitenkaan. Jos mies väittää sen olevan täysin mahdotonta hän mielestäni puhuu pehmoisia.

Vaikka asiasta on aikaisemmin puhuttu se ei välttämättä ole juuri tuona hetkenä hyvin mielessä. Seksin sanot selvästi miehelle heti, kun sattuu ja vaadit ettei työnnä niin syvälle eikä niin kovasti.

Itsekin joskus intoudun liian kovaotteiseksi ja tyttöystävälle on tullut jälkikäteen alavatsakipuja, koska olen osunut kohdunkaulaan (itse en tuntenut sitä). Olen häntä kehoittanut heti sanomaan, jos alkaa tuntua pahalta ja nykyään hän siitä ilmoittaakin mikä on hyvä juttu.

Vierailija
6/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vaan hullummaksi se rynkytys jos huudan, hiljaisuus (mun) jonkin verran lievittää sitä. ap

Vai onko nyt niin, että sä nautit siitä tai nautit trollaamisesta?

Vierailija
7/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myöskin vihjaista, että voit joutua "pari viikkoa" parantelemaan kipeitä paikkoja selibaatissa mikäli hän ei onnistu hillitsemään itseään lopussa. Tulee kummasti motivaatiota parantaa tapojaan ;)

Vierailija
8/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjaannuttaa sitä miestä "lempeämpään" laukeamiseen oraalisen ja käsipelin avulla.. Vai eikö siinäkään laukea ilman hervotonta vatkaamista?

Vierailija
9/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muistuttaa miestä juuri ennen seksin aloittamista tai vaikka sen aikanakin, että on varmasti tuoreessa muistissa. Se on sellainen juttu, että kun tuntuu oikein hyvältä orgasmin lähestyessä on vaikeampaa kontrolloida itseään, mutta ei mahdotonta kuitenkaan. Jos mies väittää sen olevan täysin mahdotonta hän mielestäni puhuu pehmoisia.

Vaikka asiasta on aikaisemmin puhuttu se ei välttämättä ole juuri tuona hetkenä hyvin mielessä. Seksin sanot selvästi miehelle heti, kun sattuu ja vaadit ettei työnnä niin syvälle eikä niin kovasti.

Itsekin joskus intoudun liian kovaotteiseksi ja tyttöystävälle on tullut jälkikäteen alavatsakipuja, koska olen osunut kohdunkaulaan (itse en tuntenut sitä). Olen häntä kehoittanut heti sanomaan, jos alkaa tuntua pahalta ja nykyään hän siitä ilmoittaakin mikä on hyvä juttu.

eli auttaisko se muistuttelu sitten seksin aikana? Sen mulle mies onkin jo sanonut, että jos ääntelen, hän menee aivan johonkin muihin sfääreihin vaikkakin se olis kipuääni...Tulee joku pakkorynkytys, en tajua.

ap

Vierailija
10/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjaannuttaa sitä miestä "lempeämpään" laukeamiseen oraalisen ja käsipelin avulla.. Vai eikö siinäkään laukea ilman hervotonta vatkaamista?

ongelma suuseksissä, käsihommia meillä ei edes harrasteta. Se on vaan ku saa pildeä niin on aivan hallitsematona.

ap

Vierailija
11/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli auttaisko se muistuttelu sitten seksin aikana? Sen mulle mies onkin jo sanonut, että jos ääntelen, hän menee aivan johonkin muihin sfääreihin vaikkakin se olis kipuääni...Tulee joku pakkorynkytys, en tajua.

ap

Pitää saada ne sanat ulos suusta. Pelkkä ääntely saattaa aiheuttaa jopa sen, että mies luulee sinun nauttivan.

Sanot sille selkeästi, että "kevyemmin", "lopeta" tai jotain muuta selkeää ohjetta ja toistat sitä niin kauan, että menee perille.

Vierailija
12/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu on totta, niin yksi AV-huora ainakin saa munaa ihan kunnolla...!!! Aisaa niin että paikat repee!!! Njam, kiitos jutusta, taidanpa alkaa tässä vähän vatkaamaan! :)

mennä hoitoon? Sairas tapaus sinä.

Vierailija
13/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Pitää saada ne sanat ulos suusta. Pelkkä ääntely saattaa aiheuttaa jopa sen, että mies luulee sinun nauttivan.

Sanot sille selkeästi, että "kevyemmin", "lopeta" tai jotain muuta selkeää ohjetta ja toistat sitä niin kauan, että menee perille.

kiitoksia, tällä kokeillaan eteenpäin. Pitää miehen kanssa sopia joku turvasana, että tajuaa lopettaa ajoissa. Kiitti paljon sulle :)

ap

Vierailija
14/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan. Taitaakin se oma käsi olla ainoa mitä saat, ainakin pidemmän päälle.

Vierailija
15/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia, tällä kokeillaan eteenpäin. Pitää miehen kanssa sopia joku turvasana, että tajuaa lopettaa ajoissa. Kiitti paljon sulle :)

ap

Toivottavasti auttaa ;)

Nosta asia tarvittaessa aina uudestaan esille ettei lipsu vanhoihin tapoihinsa. Me miehet olemme joskus valitettavan lyhytmuistisia. ;)

Vierailija
16/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvaiheessa sidot miehen kädet kiinni sängyntolppaan ja olet itse päällä, jolloin pystyt kontrolloimaan tilannetta. Opetat miehen hitaampaan tahtiin ja riittävän monen harjoittelu kerran jälkeen voit vapauttaa miehen kädet. Jos rynkytys edelleen jatkuu, jatkat sidontaharjoituksia kunnes tulos on toivottu.

Vierailija
17/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hänet hoitaa loppuun ulkopuolella, voi tulla helpomminkin jos saa vaihtelevaa stimulaatiota.

Vierailija
18/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista melua taidat sisko saada.

Omalla miehelläni on kapea pippeli, ei olisi moinen mahdollista. Tasan ei käy onnenlahjat- itse unelmoin moisista "kyydeistä".

Vierailija
19/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista melua taidat sisko saada.

Omalla miehelläni on kapea pippeli, ei olisi moinen mahdollista. Tasan ei käy onnenlahjat- itse unelmoin moisista "kyydeistä".

mutta älä unelmoi. Tai siis, en voi miestä haukkua, hän aina hoitelee minut ensin suulla että kostun ja sitten yhdynnällä ja melkein aina saankin ennen tätä käsittämätöntä rynkkykohtausta, joka ihan oikeasti käy niin v-tun kipeää, että tähtiä näkyy silmissä ja sitten oletkin seuraavat 2-3 vrk niin kipeenä alapäästä ettet tiedä itkeäkö vaiko itkeä.

ap

Vierailija
20/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipua ei kuulu olla seksissä, saati verenvuotoa . Johan tuossa rupeaa koko touhu hirvittämään etukäteen.

Kokeilkaa eri asentoja ja tuo sinun oleminen päällä voisi kyllä olla paras asento, saat määrätä tahdin. Mies voi pitää kätensä rinnoillasi, eikä painaa mistään muualta.

Tai kyljellään takaa?

Kyllä miehen on opittava huomioimaan sinutkin, kivut eivät ole osa hyvää seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan