Parhaat ihonhoito-tuotteet / elintavat 46 vuotiaalle?
Parhaat ihonhoito-tuotteet ja elintavat vinkit jakoon keski-ikäiselle naiselle. Varsinkin kaikki ns. nuorentavat ja nuorekkaana pitävät vinkit tervetulleita. Miten muut samanikäiset hoidatte ihoa? Tuotteet? Millainen ruokavalio? Liikunta? Vitamiinit? Kertokaa omia rutiinejanne. Kyselen, koska tunnen, etten vain saa kiinni miten olisi hyvä elää ja huolehtia itsestään tämän ikäisenä.
- N46-
Kommentit (10)
Vesipesu ja sipaisu perusvoidetta vain kuivimpiin kohtiin tarvittaessa, ihoa ei kannata totuttaa mihinkään monimutkaisiin rutiineihin ja kasvovesiin.
T. Rypytön 58-v.
Vierailija kirjoitti:
Vesipesu ja sipaisu perusvoidetta vain kuivimpiin kohtiin tarvittaessa, ihoa ei kannata totuttaa mihinkään monimutkaisiin rutiineihin ja kasvovesiin.
T. Rypytön 58-v.
Ai saakeli sieltä se vesipesu ja sipaisu perushoidettava-vastaus tuli😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rypytön 58-v.
Vesi vanhin voitehista -sanonta ei ilmeisesti ole sulle tuttu? Iho ei tarvitse mitään ylimääräisiä kemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rypytön 58-v.
Vesi vanhin voitehista -sanonta ei ilmeisesti ole sulle tuttu? Iho ei tarvitse mitään ylimääräisiä kemikaaleja.
Sinun ihosi ei tarvitse koska olet onnekas ja olet saanut hyvät geenit ihon suhteen. Sillä että et ole käyttänyt "kemikaaleja" ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olet rypytön 58v.
Minimalismi. Pesu, kosteutus. Aurinkovoide kesällä.
Mä kokeilin kaikenlaisia voiteita ja pesuaineita eri hintaluokista. Joku sitten suositteli mulle Lidlissä myytävää kypsän ihon voidesarjaa: silmänympärysvoide, päivä- ja yövoide. Kappas vain, ne ovat ihan parhaita! Oon nyt käyttänyt noita tuotteita varmaan vuoden päivät, olen tosi tyytyväinen. Ihoa ei kinnaa eikä nipistele. Nää tuotteet on ihoa hyvin ravitsevia. Ja hinta - no koko setti alle 15 euroa. Kasvojen pesuun käytän vihreää Marseille-saippuaa. Se ei kuivata ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin kaikenlaisia voiteita ja pesuaineita eri hintaluokista. Joku sitten suositteli mulle Lidlissä myytävää kypsän ihon voidesarjaa: silmänympärysvoide, päivä- ja yövoide. Kappas vain, ne ovat ihan parhaita! Oon nyt käyttänyt noita tuotteita varmaan vuoden päivät, olen tosi tyytyväinen. Ihoa ei kinnaa eikä nipistele. Nää tuotteet on ihoa hyvin ravitsevia. Ja hinta - no koko setti alle 15 euroa. Kasvojen pesuun käytän vihreää Marseille-saippuaa. Se ei kuivata ihoa.
Elintavoista unohtui mainita. Käytän C-, B12+foolihappo - sekä monivitamiinia. Tuo ylimääräinen B12 lääkitykseni takia. Ruokavalio on normaalia kasvispainotteista kotiruokaa. Liikunta on hyötyliikuntaa (asun maaseudulla ok-talossa) ja kävelylenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rypytön 58-v.
Sinun ihosi ei tarvitse koska olet onnekas ja olet saanut hyvät geenit ihon suhteen. Sillä että et ole käyttänyt "kemikaaleja" ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olet rypytön 58v.
Seerumien ja voiteiden kanssa läträävillä tuntuu olevan jatkuvasti jotain iho-ongelmaa ja ryppyjäkin. Joku yhteys näillä kyllä on, iho rasittuu jos sitä jatkuvasti näprätään ja hinkataan.
Aironkosuojavoide spf50 vuoden jokaisena päivänä. Muista kaula, dekoltee ja kädet.