Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiongelma miesystävän kanssa

Vierailija
13.11.2012 |

Ongelma on se, että kun hänellä alkaa tulemaan, se pano ja rynkytys on jotakin ihan käsittämätöntä. Mulla sumenee silmissä kivusta ja häpylyy on päiviä kipeänä sen jälkeen. Muutoin seksi on hyvää siis ennen rynkytystä.

Miehen kanssa on puhuttu tästä ja ei vain jotenkin pysty kontrolloimaan itseään siinä loppuhetkillä. Mulla on useinmiten verenvuotoa ja menkkamaisia alavatsakipuja aina yhdynnän jälkeen päivän kaks. Yhteen väliin ajattelin, että mulla on jokin tulehdus noiden vuotojen takia ja kävin gynekologilla, joka totes, että sun kohdunnapukka on epätasainen :/. En kehdannut ottaa puheeksi meidän seksiä sitten sen lekurin kanssa.

Pikkuhiljaa alkaa seksi kuivumaan kasaan, kun en taas jaksaisi sitä lopun kipua vaikka jollain tavalla nautinkin siitä. Aivan sairasta siis. Onko kohtalotovereita?

Ja lisään vielä sen ettei auta mitään jos lopussa hyppään miehen päälle, osaa kyllä painaa mun pepun niin syvään, että taju lähtee sittenkin melkein.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista melua taidat sisko saada.

Omalla miehelläni on kapea pippeli, ei olisi moinen mahdollista. Tasan ei käy onnenlahjat- itse unelmoin moisista "kyydeistä".

mutta älä unelmoi. Tai siis, en voi miestä haukkua, hän aina hoitelee minut ensin suulla että kostun ja sitten yhdynnällä ja melkein aina saankin ennen tätä käsittämätöntä rynkkykohtausta, joka ihan oikeasti käy niin v-tun kipeää, että tähtiä näkyy silmissä ja sitten oletkin seuraavat 2-3 vrk niin kipeenä alapäästä ettet tiedä itkeäkö vaiko itkeä.

ap

Jos ei kunnon muna kelpaa, ryhdy vaan lesboksi.

Vierailija
22/22 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upotatko munaa pyllyyn ihan pohjaan asti, ja kunnon rynkytyksellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä