Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vittu miten ärsyttävää, unohdin käyttäjätunnukseni verkkopankkiin! Totaalinen black out!

Vierailija
13.11.2012 |

Ois tässä ollu muutakin tekemistä, kuin pähkäillä että miten hitossa se menikään. Sama käyttäjätunnus ollut jo vuosikausia, ja aina oon muistanut, nyt tuli vaan ihan totaalinen black out.

No, täytyy tulla vähäks aikaa tänne saamaan jotain muuta ajateltavaa, eiköhän se kohta taas muistu mieleen. Mutta ärsyttävää! Sitä ei ees oo mulla missään ylhäällä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin ja se palasi parin päivän päästä muistiini. Muistin tunnuksen varmaan yli kymmenen vuotta ennen sitä ja useita vuosia sen jälkeen. Outoa.

Vierailija
22/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä.

Hirvittävä tilanne.

Nykyään kirjoitan tunnukset kalenteriin ja moneen muuhun paikkaan ... jotta muistuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomenna vaan henkkarit mukaan ja käymään konttorilla :)

Mites kun asuu Lapissa ja matkaa pankkikonttoriin on 200 km?

Vierailija
24/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei toi ole mitenkään harvinaista. Pahinta on se, että jäät jumittamaan ja miettimään, miettimään ja miettimään, sen jälkeen hiipii epätoivo, myöhemmin PANIIKKI ja koodi saattaa unohtua päiviksi tai sitten kokonaan. Paniikki on pahin, esim. jos on just laskuja maksamaan menossa tai jotain.

Vierailija
25/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kerran muistella pankkitilini numeron. Pinnistelemällä sain numerosarjan kasaan, jonka jälkeen yritin mennä nettipankkiin tarkistamaan, onko oikein.

Olinkin sitten unohtanut nettipankin tunnuksen. Ainoa, mikä päähäni nousi, oli se hemmetin tilinumero 🙄. Ilmeisesti pääsäni on vain yksi muistipaikka.

Onneksi kotoa löytyi ikiaikainen matriisituloste, jossa pankkitunnus oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä