G: Osallistutko joulupuukeräykseen?
Jos kyllä, niin yhdellä vai useammalla lahjalla ja minkä arvoiset lahjat. Kerro lisäksi, miksi osallistut?
Jos et, niin miksi et
Kommentit (28)
Olin yhden hyväntekeväisyysjärjestön varainkeruussa, ja sen viikonlopun lahjoituksilla hankimme 10 pakettia joulupuukeräykseen.
Hinta 15-30 euroa. Itse en ole koskaan tarvinnut vaikka olenkin ollut monen lapsen yh. Tämä on hyvä tapa opettaa omille lapsille että kaikilla ei ole asiat yhtä hyvin.
Joulupuukeräyksen piste, jonne voi viedä lahjoja. En ole aiemmin koko juttuun törmännytkään. Tänään ruokatauolla kävin katselemassa mitä siellä on vinkattu että eri ikäryhmän lapsille voi antaa, ja että mitä paketeissa oli (niissä luki kortissa aina päällä mitä paketti sisältää). Aika halpoja oli osa pakettien sisällöistä, esim. muutamassa luki Aku Ankan taskukirja. Sitten taas oli kalliimpaakin, uusimpia legosarjoja, barbieita, urheiluvälineitä.
Aion itse hankkia jotain siltä listalta missä kerrottiin vinkkejä lahjoista ja viedä pari pakettia sinne keräykseen.
lahjaa joulupuulle. Pienelle pojalle Cars-autoja, kouluikäiselle pojalle legoja ja teini-ikäiselle tytölle lahjakortti vaatekauppaan ja suklaalevy. Toivottavasti menevät tarpeeseen.
Joka vuosi olen pyrkinyt ainakin pari pakettia antamaan tuonne, ja tänä vuonna on tarkoitus osallistua vielä kukkakaupan järjestämään juttuun, jossa voi ostaa joulukukan yksinäiselle vanhukselle.
Ostin 20 euron arvoisen Stigan "lumilaudan" 9-11-vuotiaalle pojalle
Halusin tuoda iloa jouluun jollekulle omien poikieni ikäiselle
Tiedän, koska oma lapsemme oli minun masennukseni vuoksi vuoden verran lastensuojelun alaisena. Ei meillä ollut rahasta puutetta, päin vastoin- olin juuri saanut isohkon perinnön. Eikä meillä mitään muutakaan ongelmaa kuten huumeet, alkoholi, väkivalta tms.
Tiedän, koska oma lapsemme oli minun masennukseni vuoksi vuoden verran lastensuojelun alaisena. Ei meillä ollut rahasta puutetta, päin vastoin- olin juuri saanut isohkon perinnön. Eikä meillä mitään muutakaan ongelmaa kuten huumeet, alkoholi, väkivalta tms.
Eipä tietenkään ole välttämättä köyhä, mutta laitoksissa ym. on paljon lapsia jotka eivät saa lahjoja vanhemmiltaan tai sukulaisiltaan ja heille lahja saattaa olla kullan arvoinen asia tuomaan joulumieltä.
Olemme huonotuloisia ja tiedän, että aina ei ole varaa extraan, joten joku tyttö sai meidän avulla vaatetta ja lelun.