Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi 2013 - kevät 2014 vauva

15.10.2012 |

Heipsan kaikille. Vanhoille oonkin varmaan jo tuttu aikaisemmista keskusteluista. Vauvahaave pistettiin emidän talossa vireille tammikuussa 2012 nyt on jo 10kuukautta tätä haavetta yritetty. Välillä on toivo menetetty mutta aina se jossainvaiheessa kuuta palaa. Vuoden vaihteessa päästään lapsettomuus tutkimuksiin samalla kun aloitetaan järjettömien menkka kipujen selvittely. Vielä siis on parikuukautta yritttämistä luultavimmin ilman tulosta, jossakin kun on väkisin oltava vikaa ajoitus kun ollut aikas kohdillaan useaan kertaan.. Laitoinpa siis keskustelun nimeksikin talvi 2013-kevät 2014 vauva, meillä kun alkaa loppua pikkuhiljaa mahdollisuudet aikaisempaan vauvaan.

Tervetuloa uusille ja vanhoille tähän keskusteluun. Toivottavasti löydetään taas ahkera porukka kirjoittelemaan tänne.

Haaveilija20 yk10 kp5/23-33

Kommentit (771)

Vierailija
81/771 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anpiainen: Pahoittelut menkoista :(

Haaveilija: Rahanmeno ei varmasti yhtään helpota jo valmiiksi "kurjassa" tilanteessa kun ei vauvaa kuulu  ja lapsettomuustutkimuksissa rampatessa :( Mut kantsii kokeilla noita halpistestejä, ihan hyvin ne toimii. Mä oon tilannu sekä kotitesti.fi:stä ja halpatesti.fistä ja joka ikinen testitikku on tullut ja toiminut. Nytkin tuolla näkyy olevan tarjouksessa 14 kpl 9,50 euroa. Ne riittää useampaankin kiertoon, jos tietää suunnilleen oviksen ajankohdan. Täytyykin taas tilata uus satsi jos tämä kierto päättyy tätiin.

ON: Ovis oli lauantaina. Testissä pe haamu, la plussa, tänään ei enää mitään. Luulen, että mun ovis on todella pian ton plussan aikaan, kun oireetkin yleensä häviää jo heti sen päivän aamuna - ja vähän nää epäonnistuneet kierrotkin puhuis sen puolesta, että on myöhästä enää seuraavana päivänä touhuta. Vaikka ohjeen mukaan munasolu irtoaakin 12-48 tunnin kuluessa plussasta. Nyt ehdittiin siis ennakoida ja voi että kun NYT olisi tulosta. Rupeen nimittäin itekki pikkusen huomaamaan sellasta turnajaisväsymystä tässä tekohommassa... Onneksi on kesä ja paljon puuhaa ulkona yms niin mielessä on muitakin juttuja kuin pelkästään oman navan seudun vahtaaminen.

Myax yk7/kp15/26-36

82/771 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myax, sullakin on aika kova vaihtelu kiertojen pituudessa... Mut se on hyvä merkki että löydät oviksen tikuttamalla, koska sillon se tapahtuuu ees.. :)

ON: Veikaten ovis oli ja meni tai sitten on nyt eilis illasta lähtien vaan sattunut olee vähän kuivempi hetki. Nimittäin sunnuntaina alkoi valkovuoto runsastua ihan yht äkkiä runsaasti. Se oli kirkasta, venyvää tai oidemaista (riippui aina hetkestä) ja sitä tuli kyllä koko ajana. Vähän välii sai ravata vessassa... Samana päivänä satuttiin touhuamaankin..... Että nyt pidetään peukut pystyssä.
Mies vähän lupaili että kosta vois töiltä ehtiä sinne näytteeen antoonkin, se oliskin mukava saada sieltä tulokset vielä tän keirron aikana. Nyt vain odotellaan ja katsellaan. Pe olis se verikoe (en mä niist vissiin mitään tuloksii saa ennenkuin vast sit kun ilmotan alkoko menkat vai ei.)  Mutta nyt on siis taas ensiviikko jännäilyä, tää viikko vielä odottelua (kerta jos ovis olis ollu su..)

Haaveilija20 yk16 kp 26/27-40, ovis kp24?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/771 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tuo sinun apteekkireissusi Haavelija! Mutta hyvä, että mies on nyt menossa tutkittavaksi niin tarvittaessa asia pääsee eteenpäin. Jospa nyt olisi tehty kunnon talletuksetkin :)

Anpiaisen tie käy nyt lääkäriin, onneksi taidan selvitä sisätutkimuksesta kun sattuu vielä menkat olemaan. Mutta eipä tuosta edellisestä käynnistä ole kuin 4kk niin tuskin on tarvekkaan. Katsotaan mitä minulle sanotaan :)

anpiainen yk11 kp5/47-46-40-39-26-36-42-36-36-29

84/771 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipparallaa!

anpiaiselle pahoittelut menkoista,toivottavasti lääkärireissu menee hyvin :) 

ja toivottavasti haaveilija ja myax teillä nappaa tällä kertaa :)! pidetään peukut pystyssä! 

ON: huoh ja argh tätä tilannetta! sain kuin sainkin sitten sen ajan sinne naistentautienpoliklinikalle,7.6. neuvolan aika olisi ollut 10.6 ja soitin sinne ja kysyin että onko väliä kumpaan menen (kun se poli maksaa vähän vajaat 30e ja neuvolan juttu olisi ollut ilmainen) niin se neuvolantäti suositteli että menisin sinne polille että saisin mahdollisimman nopeasti sitten varattua sen neuvolan. sekin olisi ultra ja todennäköisesti siinä olisi vielä joku tutkimuskin. eli peruutin sen 10.6 ajan. no tänään tuli UUSI kirje äitiyspoliklinikalta : olemme varanneet sinulle ajan 18.7.2013 klo 10.30. .... siis mitähän tämä nyt meinaa!? yritin soittaa neuvolaan mutta sieltä ei vastattu enää kun soitto aika oli ohi,sitten yritin soittaa sinne äitiyspolille mutta sinne voikin soittaa vain ma ke ja to. "jos kyseinen aika ei sovi,ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian" no aika vaikeaa kun ei voi soittaa! :o 

koko päivä mennyt aivan pilalle kun ei tiedä mistään mitään. pahimmassa tapauksessa se aiemmin lähetetty kirje oli se jonka ne joutui vetämään takaisin,ja tämä on nyt joku korvaava ja ehdin jo perua sen neuvolan 10.6 ajan. oon varmaan jo yli puolessa välissä raskautta kun pääsen ensimmäisen kerran edes ekaan neuvolatapaamiseen,saatika ultraan :( :( tämä tuntuu jotenkin epäreilulta.

ingela rv ei vieläkään tietoa!

85/771 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus! se uusi poli aika oli siis 18.6 eikä 18.7 :) 

Vierailija
86/771 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten lääkärissä käyty. Maksimissaan 10min meni ja juteltiin nopsasti vaan. Mitään tutkimuksia ei tehty kun tammikuussa tehty jo ja papa otettu. Verikokeisiin määräsi, ne perus hiv & klamydiatestit otetaan molemmilta (vaikka ei olisi oikeasti tarvetta) ja virtsanäytteet kummaltakin, lisäksi minulta mitataan jotain prolaktiinia. Sitten vain odotetaan kutsua sairaalaan tutkittavaksi ja se aika on tultava tästä kolmen kuukauden sisään, silloin siis ainakin mieheltä spermanäyte otetaan. Onneksi nyt on miehellä jonkun aikaa asennoitumisaikaa tuohon näytteeseen :D

Etkös Haavelija sinä saanut aika nopeasti sen ajan tutkimuksiin? Toivottavasti ei tulisi nyt mitään katkoja kun kesä tulee.

Kylläpä on Ingela harmi, että on tuollaista edestakaisin soittelua tuo sinun ajan saaminen. Oneksi kuitenkin kesäkuussa eikä vasta heinäkuussa :D Mutta toivotaan, että asia järjestyy.

anpiainen yk11 kp5/47-46-40-39-26-36-42-36-36-29

87/771 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela, harmista kyllä työ teidän terveysaseman toiminta. :( Toivottavasti nyt tuo aika pitää ja kaikki menee hyvin :)

Anpiainen, joo siis mulle tuli kutsu niihin tutkimuksii hhmm, viikko tai kaks lääkärissä käynnin jälkeen ja sit se ite tutkimus oli siit vielä kuuakuden päähän, eli suunilleen 1 ½kk meni tutkimuksiin pääsyssä. Meille ainkin sanottiin että sperma näytteeen voi käytä tekemässä jo ennen noit kutsunta tutkimuksii, koska sillon se nopeuttaaa taas niit tutkimuksii. Meillä se näytteen antaminen on vaan vähän venynyt... :D

ON: täällä vaan pohditaan että oliskos voinu kädä niin hyvä tuuuri että su olis ollu ovis ja sillon touhuttiin niin nyt sit tärrpäis. Sitten taas oon välil niin epäuskonen että ei meillä tästä touhusta tuu mitään.... Ärsyttävää. :D

88/771 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilija,toivottavasti ei tarvi piinailla hirveän kauaa vaan se plussa pärähtäisi nopeasti näyttöön :) ! 

On: phuuh,soitin sinne neuvolaan -taas- :D ja kysyin että mikäs tämä viimeisin äitiyspolikutsu on,niin täti ihmetteli myös ja sanoi että joku virhe,siellä ei edes tehdä mitään rv selvityksiä,tiedä sitten mitä ne on sekoilleet. mutta saan siis perua sen ja se 7.6 on nyt se oikea aika jolloin menen sinne ultraan :) siihenkään ei ole enää kuin 8 pv. iik :) !

Vierailija
89/771 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myax ja Haavelija, teille taitaa olla piinaviikko menossa.. Joko löytyy oireita?

Kohtahan sinulla Ingela onkin jo se ultra aika!

Ovulaation testaus taas kerran aloitettu ja ylihuomenna veri- ja virtsakokeisiin!

anpiainen yk11 kp11/47-46-40-39-26-36-42-36-36-29

90/771 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan pitkästä aikaaa.

Täällä on sellanen lahopää että viime viikolla unohtelin ihan kaiken. Esim perjantain verikokeeseen menon. Eli ei nyt sitten tullu verikokeita kun tältä päivältä...
Anpiainen, sä se uskollisesti jaksat ovista metsästää. Toivottavasti teilläkin alkaa selkiintyy tutkimusten avulla.

ON: Mitään erikoisia tuntemuksia ei ole ollu. Heh jos ei tuota huonomuistisuuttaa voi tän projektin piikkiin laittaa? Oli meinaan viime viikko sellanen viikko ettei mikään pysyny päässä, haahuilin ihan omia ja olis voinu vaan nukkua. :)
Nyt on jo paljon pirteempi olo. Nyt vain odottelen että koska ne menkat alkaa ja koska tuo mies pääsee sinne tutkimuksiin asti. Viimeistään ens viikol pitäis sitten menkkojen alkaa.

Tsemppiä kauheasti kaikille.

Haaveilija 20 yk16 kp32/27-40

91/771 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan pitkästä aikaa :) !

haaveilija: hehheh,mitäs jos tuo sinun väsy ja muu johtuukin raskaudesta ;) ? en kyllä ihmette vaikka unohteletkin aikoja,sulla tuntuu olevan koko ajan johonkin joku aika :D ja patista nyt sitä miestä viemään se näyte perille !

anpiaiselle onnea oviksen metsästykseen,onko vielä näkynyt mitään?

ON: meillä on huomenna se eka ultra,jännittää niin kovaa,tosin positiivisella tavalla! enkä jännitä pelkästään sitä että sen ötön näkee siellä,vaan myös sitä että viimeinkin saadaan selville ne oikeat raskausviikot,ja sen jälkeen voidaan alkaa kertomaan perheelle tästä :) (tosin miehen isälle ja veljille kerrottiin jo viimeviikolla,olivat iloisia,mutta appiukko sanoi että toivoi että oltaisiin jaksettu odottaa vielä vähän aikaa,mutta osasi kyllä odottaakin tätä meiltä :D tämä on sen eka lapsenlapsi,joten kyllä se aika iloiselta vaikutti,olisi olliut valmis tilaamaan mulle vauvalehdenkin,mutta se nyt jo tulee mulle :) ) huoh,luulin selviäväni ilman pahoinvointia,mutta sieltä se viime viikonlopulla tuli -.- olisikin edes vain sitä aamupahoinvointia,mutta tämän laatu on enemmänkin semmoinen koskavaanpahoinvointi. ja varsinkin silloin kun alan tehdä ruokaa niin äklötys nousee huippuun,saati silloin kun pitäisi syödä tai sen syömisen jälkeen se iskee viimeistään. tai silloin kun nälkä kasvaa liian suureksi. ja valitettavasti nyt tekisi mieli syödä vain mäkkärin hampurilaista,pizzaa tai tacoja :D esim. wokki ja uudelit saa aikaan kamalan ällötyksen,melkein yökkäilen kun mietinkin sitä. 

mansikoita ja muita marjoja voisin syödä varmasti loputtomiin,mutta kun ne on aika kalliita vielä :( oon sortunut pari kertaa ja ostin hollantilaisia mansikoita,mutta pesin ne kahteen kertaan ja kuivasin yksitellen,tuskinpa niiistä silloin on niin haittaa :) ja yh (voi tätä valituksen määrää) nämä kesäiset helteet ei oo oikeen mun juttu tällä hetkellä. meillä sisällä mittari hipoi kuumimpina päivinä melkein +30 astetta vaikka 2 tuuletinta puhalsi täysillä. ja se auton kamala helleällötyshaju.. siitä tulee normaalistikkin huono olo,mutta nyt en voi muuta kuin avata ikkunan ja yrittää miettiä raikasta viileää ilmaa,muuten lentäisi oksu :< eli tässä se kesä sitten vissiin menee,sisällä hellettä vältellen,oksentamista peläten. 

92/771 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ingela, kerroppa sitten ultran jälkeen mitä sanoivat. :) saat vihdoin ne raskaus viikotkin tietää :) Ite ostin tänään belgialaisia mansikoita, enkä kyllä mitenkään niitä käsitellyt, heh paitsi että kuorutin suklaallla. Täällä syödään kanssa kasviksia PALJON. Perus eväät: banaani, vesimeloonia, ananasta, omenaa ja viinirypäleitä sekä appelsiinia :D

ON: Mittään kummosta ei oo apahtunut että ens viikolla sitten aikasintaan keskiviikkona testailen jos menkat ei nyt tässä ennen sitäö ala..

Vierailija
93/771 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela: Kerrohan ultrakuulumiset sitten!!! Ja tsemppiä pahoinvointiin! Mulla oli ekasta viikkoon 18 asti kanssa kokopäiväinen ja varsinkin ruuan käryt ja ihan oudot jutut sitä teki; Siihen aikaan pyöri telkkarissa Floran ruokakermamainos missä tippa kermaa valui sitä tölkkiä pitkin maahan. Mun piti _aina_ lähtee oksulle jos näin sen XD Kummallinen on raskausihmismieli!

ON: Eipä tarvinnut taaskaan piinapäiväillä kun kierto jäi 26-päiväiseksi >:[ Kärsimätön mies jo vihjaili kimppavisiitti klinikalle, mutta aattelin nyt ees noi perussisätutkimukset saada vinguttua julkiselta, vaikkei vuosi vielä täynnä olekaan. Blah. Liekkö tää helle, mutta nyt on iskeny tosi paha motivaatiopula. Semmonen ei tästä mitään tällä systeemillä tule -fiilis :/

Myax yk8/kp1

Vierailija
94/771 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja sitä piti vielä sanoa, että päästyäni tarkemmin tutkailemaan miehen sperma-analyysia, niin kyllähän siellä olikin vasta-aineet koholla mikä vaikuttanee hedelmällisyyteen :/ 

Ei poista luomun mahdollisuutta ja on onneksi lapsettomuushoidoissakin hoidettavissa sillä helpoimmalla reitillä, mutta tosiaan... vähän vetää mieltä maahan kuviot nyt...

Vierailija
95/771 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavelija: Tuo unohtelevaisuushan voisi olla raskaus oire ;) Aikooko miehesi tehdä kotona sen spermanäytteen?

Ingela: Ei ole vielä näkynyt mitään ovistestissä.. Viime kierrossa ovis oli kp17. Ihanaa, että tuleva ukkinne ilahtui uutisista. Tulehan kertomaan nyt ultra kuulumiset!

Myax: Aika lyhyeksi jäi kiertosi! Minä varasin syksyllä lääkäriajan, jolloin oltiin yritetty varmaan puoli vuotta. Silloin tavan lääkäri teki normaalin sisätutkimuksen muttei muuta. Ja varmaan myös siksi ettei minulle oltu ikinä tehty mitään vaikka pillereitäkin oli monta vuotta syönyt, eli aina voi kokeilla jos edes johonkin pääsisi.

anpiainen yk11 kp15/47-46-40-39-26-36-42-36-36-29

96/771 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myax, mä kävin jo kul otiin n. puolivuotta yritetty niin yksityisellä puhumassa asiasta ja silloin tehtiin sisätutkimus, papa ja verikokeita missä oli esim. kilpirauhanen ja joku hormooni,...

anpianen, tsemppiä oviksen bongaamiseen. :)

Kyllähän se unohtelevaisuus yhdellä viikolla tietty voisi olla jotain raskaus oiretaa, olo oli muutenkin kauhean seesteinen. Ei pahemmin ees ottanu aivoon että unohteli asioita. :D

Nyt kyllä taas tuntuu muisti pelaavan. Ja mitään oireita en ole suuntaan jos toiseen tullut bongailtua. Vielä on aikasita kuitenkin sano yhtään mitään. Menkat pitäisi alkaa sunnuntaina, mutta viimeistään keskiviikkona (tai jotain sellasta olin kattovinani). Eli siis rauhassa odotellaan mitä tuleman pitää. Kauheasti kyllä jännittää ja päässä on pyörinyt paljon ajatuksia. Lähinnä suurin mietintä on ollut se että kun niitä munarakkuloita oli kaksi saman kokoista, jos kumpikin on kehittynyt ja ovuloinut, ja jos tärrppi on tullut niin onko yksi vai kaksi?????! Mutta en haluu näille ajatuksille antaa vielä valtaan kun on muutenkin jo kova kolaus kun menkat alkaa. Suurin todennäköisyys on että menkat alkaa, tässä kierossa kun ei olla kauhee aktiivisia oltu. Harmittaa vaan että sitten pärähtää käyntiin 17 yritys kerta, ja kohta häämöttää 1½ vuoden yritys... :/

Haaveilija20 yk16 kp36/27-40

Vierailija
97/771 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan Haavelija, että teille olisi kuitenkin tärpännyt! Et vastannut kun kyselin aikooko miehesi tehdä kotona sen spermatestin ja miten se sitten pitää säilöä ja kuljettaa jos sen kotona tekee? Suosittelen ostamaan ovistestejä, itse tilasin tuolta kotitesti.fi nämä ja suosittelen. On kyllä toimineet, toisin kuin ne mammaksi.fi testit. Eikä ole kalliita ja minulle ei ainakaan stressiä tule tästä testailusta, päin vastoin.

Ovis bongattu tänään! Harmi vaan, että mies tulee vasta iltamyöhään kotiin, mutta toivotaan ettei silloin ole liian myöhäistä! :) Juhannusviikonlopuksi siis menkkoja odotellaan, mutta toivotaan ettei tulisi!

anpiainen yk11 kp17/47-46-40-39-26-36-42-36-36-29

98/771 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anpiainen, kappas enpä juu vastannutkaan. En tiedä miten mieheni meinaa spermanäytteen tehdä, luulen että menee ihan lääkäriin paikan päälle koska joutuisi sinne sitten kuitenkin ajamaan.... 

Kyllä tää ajatusten myllerrys on mitä kummallisinta. Pään sisäistä kamppailua :D Vauva kuumeen lisäksi kun on pieni heppa ja koira kuumekki :P Koetan nyt malttaa näiden kuumeilujen kanssa mieleni kun talo laajenee entisestään ja sitten alkaa pihan kunnnostus joten hommaa riittäää jo ihan tarpeeksi tällä eläin määrällä.. :D
Nyt vasta jännät päivät varsinaisesti alkoi. Mitään tuntemuksia ei ole olllu / en ole pitänyt merkille. Tosi huonosti oon nyt ylipäätään seurannut kiertoa/ tuntemuksia. Mutta nyt  päivä kerrallaan. 

Haaveilija20 yk16 kp38/27-40 

99/771 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä,

täälllä alkaa olee jänitys käsinkosketeltavaa. Eilen puhuin miehen kanssa tästä koska menkkojen pitäisi alkaa ja ruvettiin miettimään että mulla ei ole ollut niitä normaaleja ennen menkkoja oireita: rintojen arkuus ja vatsakipu toisinaan myös rinnat ovat turvonneet ennen menkoja. Näitä ei siis ole nyt ollut havaittavissa. Vielähän ne tietenkin ehtii tullee ja voihan se olla ett menkat alkaaa aivan varottamattakin. Kamalasti päässä pyörii ajatuksia että jos nyt onkin tärppi tullut... Mitä kaikkea se merkitseekään. Voi jukra  kattelin googlesta vähän tosta varhaisultrasta ihan mielenkiinnosta ja löytyi aika hyvä blogi, kahlasin sen nopeasti läpi ja kyllähän se ajatuksia herätti, tässä myös teille blogin osoite niin voitte lueskella. http://unelmavauvasta.blogspot.fi/2013/01/varhaisultra.html

Varhasi ultrasta lähin kiinostununneena lukemaan vain sikse että jos meille nyt pärähtää plussa, niin taidan mä kyl sinne ultraan haluu.. :) kauheee kun nyt jännittäääää!! Vielä pitää malttaa pari päiväää vaan ollla ja sitten vasta alan kattelemaan enemmän LA, ja ultra juttuja, nyt en vielä uskalla edes miettiä minne LA ajottuisi tai että koska olis eka ultra koska muuten kylllä menkkojen tullessa tipahdan todella korkealta ja kovaaa. Vaikka olisi se tiputus nytkin suuri, niiiiin paljon toivon että olisi meidän aika päästä iloitsemaan tästä asiasta.

Testin teen aikasintaan ke, koetan ehkä venyttää pitemmälle....

Haaveilija20 yks16 kp39/27-40

100/771 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik olipa tänne tullut paljon tekstiä viikonlopun aikana :D oltiin pienellä reissulla enkä jaksanut puhelimella räpeltää viestiä tänne niin nyt vasta voin kertoa kuulumiset :)

eli perjantaina oli se ultra,ensin tehtiin alatutkimus ja kaikki oli ok,ja sen jälkeen tehtiin ultratutkimus sisäteitse,ja siellä se pieni otus kölli ja sydän hakkasi kovaa vauhtia,taisinpa siinä pari kyyneltä tirauttaa,oli niin ihana nähdä että siellä on todella jotain :) viikot saatiin siis selville ja niitä oli perjantaina huimat 6+5, eli tänään 7+1 :D eli mulla oli vasta kp 48 se ovis ja kun tein testin niin oli vasta dpo 11,eli ei ihme että plussa näkyi niin haaleasti,hyvä että edes näkyi :) sanoin vaan miehelle että onneksi oltiin aktiivisia vielä silloinkin,vaikka kierto oli jo niin pitkällä,tuskinpa tässä jamassa muuten oltaisiin :) alkio oli n. 7,8mm pitkä eli pienen pähkinän kokoinen,nyt jo ehkä vääähän isompi :P sain myös tänään varattua neuvolan ja ajan saaminen venyi 1.7 asti,mutta sainpa nyt kumminkin :) niin ja LA on 27.1.2014. 28.1 ja 1.2 on mun vanhempien syntymäpäivät,olisi ainakin lahja jo tilauksessa siis :P  ah,onpa ihanaa kun sai nuo viikot selville,tuntuu heti paljon raskaanaolevammalta :D 

phöh,tosin pahoinvointi ei jätä arvailujen varaan,meni kyllä ihanat hotelliaamiaiset ihan plörinäksi kun mikään ei mennyt alas,vaikka melkein kaikkea yritin syödä -.-  hehe,ja aika tarkasti tuo pahoinvointi mulla alkoi,suunnilleen rv 6,niinkui se yleisesti alkaa :) ja kun täältä lueskelin lääkäriä varten mun oireita ja muita ennen plussaa,niin kun kp 48 oli ovis,niin kp 49:llä tuli rinnat kipeiksi,eli aika selvää :) on se vaan aika hyvä että tänne kirjottelee kaikkia oireita,kun ei niitä oikein muista enää sitten myöhemmin,ja täältä pystyi ne lunttamaan :D  

myax,voi kurjuus,toivottavasti teidän ei tarvitsisi mennä mihinkään hoitoihin asti :< 

anpiaiselle onnittelut oviksesta,toivottavasti lykästi tällä kertaa :) !

haaveilija,voi apua kuinka jännittävää! teidän kyllä olisi jo aika saada plussa sinne ruutuun :) ! ootko yhtään lämpöä mittaillut?

ingela rv 7+1

Ketju on lukittu.