Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

Vierailija
181/605 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmottaudun tänne viestiketjuun. Plussasin viikonloppuna, esikoinen olisi tulossa. Mirenakierukan poistatin tasan vuosi sitten. Minä 33 ja sulho 35.

Vierailija
182/605 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, täällähän on paljon tapahtunut :)

Mahassa juilii, en tiedä sitte hyvällä vai pahalla tavalla.. Yleensä menkkakivut alkavat sinä päivänä, mutta nyt on veistä käännetty eilisestä asti.. Toivotaan ettei täti tuu..

Rinnat edelleen arat, enemmän keskeltä ku sivuilta.. Testi laatikossa polttelee, mutta kyllä täs pitää kaks päivää vielä viittiä odotella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/605 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsuselle paljon onnea ja tarrasukkia matkaan, aivan mahtavaa! Kyllä kuvasta ihan selvän viivan erottaa :)

Minulla alun aktiivisuus täällä keskustelupalstalla jäi lyhyeen ja olen vain ajoittain ehtinyt käydä lukemassa teidän juttuja. Kiirettä on pitänyt nyt muualla :/

Täälläkin on jännät päivät käsillä, mutta tuntemuksia ei juurikaan ole. Paitsi kuviteltua pahoinvointia ehkä :D

Plussatuulia kaikille!

184/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oli uutta tuollainen "raskaana olevan pulssi" -termi. Ihan mielenkiintoista. Tuskin vaan itse sitä osaisi edes havaita...

Minni: Onneksi se kasvain on sentään "vaaraton". Tsemppiä jatkoon!

Bella: Täh? No eihän ketään voi sairaana töihin pakottaa. Ja jos on sairaslomalappu, niin käytännössä ei saa edes mennäkään, koska sitten ei mikään vakuutus korvaa, jos jotain tapahtuu.

Ja hankkikaa oma asunto! Oikeasti. Ei tuollaisessa tilanteessa kannata elää, jos siihen ei puhumalla tule ratkaisua. Meillä muuten oli riski tuohon samanlaiseen tilanteeseen, että miehen vanhemmat tarjosivat meille rivitaloasuntoaan "vuokralle", mutta minä jämptisti kieltäydyin ryhtymästä siihen lainkaan, koska arvasin, että se ei olisi hyvä ratkaisu.

Napsunen: Kyllähän tuo plussalta näyttää. Hurjasti tsemppiä ja testailehan uudestaan! :) Predictor earlysta ei varmaan hirveästi ole vielä kokemuksia voiko se antaa vääriä plussia, kun se uudistui vasta pari kuukautta sitten, mutta toivotaan, että tuo on ihan aito plussa. Clearbluella minäkin olen niitä vääriä plussia saanut monen monta kertaa, enkä aio enää testata sen merkin muulla kuin digitestillä.

Mummuli: Onneksi olkoon! Kannattaa mennä tuonne Odotus-puolelle. Täällä ketjussa kun vasta kuumeillaan sitä raskautta. ;)

ON: Tuli tuossa viikonloppuna laskeskeltua, että jos kaikki olisi mennyt putkeen alusta alkaen tämän vauvaprojektin suhteen ja oltaisiin oltu "normaalin hedelmällisiä", niin parhaimmassa tapauksessa meillä olisi jo kaksi taaperoa pyörimässä jaloissa. No eihän tätä näin kannattaisi ajatella, mutta tuli vaan mieleen, että on tässä ihan pirun kauan mennyt! Eihän se ihan siltä tunnu tietenkään, koska elämä ei ole pysähtynyt tämän projektin myötä vaan olemme eläneet sitä muilta osin. Talo on ostettu, matkoja tehty jne.

Ja nyt keskitytään vain tähän kiertoon. Menkat loppuivat lopultakin. Jos vähän peittoja heiluttelisi huvikseen tänään. ;) Minulla on ollut jotain syyssynkistelyä tässä. Kaikki periaatteessa hyvin, mutta mistään ei ole sellaista superhyvääfiilistä saanut ja pienet asiat latistaa helposti mielialaa. Yritän nyt tästä tsempata itseäni piristymään. Ohimeneväähän tämä on, mutta ärsyttää silti, kun menee päivät ns. hukkaan, jos niistä ei osaa kunnolla ottaa iloa irti. En siis makaa missään sohvan nurkassa, mutta en vaan ole saanut normaalia hyvää ja energistä fiilistä edes harrastuksista saati sitten, että työt kiinnostaisi yhtään. Mutta kyllä se varmasti tästä. Pirteitä syyspäiviä teille kaikille!!

Marjana

185/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Mitäs jos kokeilisit puuhailla jotain sellaista, mistä nautit erityisen paljon? Saisit hymyn huulille :)

Napsunen: Onnea plussasta! :)

Bella: Tuo vanhempien lampsiminen teidän kotiin on kurja juttu. Oletteko puhuneet vanhemmille siitä? Sairaspoissaolo on tarkoitettu tervehtymiseen, eikä silloin mennä töihin, jos ei olla kunnossa. HR -puolen asiantuntijana en kuitenkaan malta olla korjaamatta tuota vakuutuksiin liittyvää väitettä. On hyvin yleinen harhaluulo, että vakuutukset eivät ole voimassa, jos palaa aikaisemmin töihin kuin oletettu tervehtyminen. Kysymys ei kuitenkaan ole sairaslomasta, vaan poissaolosta. Vakuutukset ovat siis voimassa, vaikka töihin palaisikin.

Mikä noista raskaustesteistä mahtaa olla se luotettavin? On hyvin pöyristyttävää kuulla joka kuukausi näistä vääristä plussista, en voi käsittää sitä :O

Omassa olossa ei ole kehumista. Vatsaa kipristelee yötä myöten, alaselkäänkin juilii ja lisäksi on etova olo, tekisi melkein mieli oksentaa. Nenäkin on tukossa.. Taidan olla kipeeksi tulossa.

186/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa oleen jännät päivät kyseessä,pillereitä käyttäes kierto oli 27 päivää,viime kuussa oli ekat luomut ja kierto oli 30 päivää..eli varmaan kannattaa odottaa ainakin toi 30pvää ennenku testaa..ja sit mietin et mikä testi..luultavasti päädyn siihen apteekin omaan :)

187/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä päiviä elellään, kukas meinaa testailla seuraavaksi?!

Marjanalle paljon piristävää energiaa!

ON: Aamulla apteekin omalla testilläkin tuli sitten plussa :D Joten kai se uskottava on! Eilen illalla/yönä iski "paniikki", miten pärjätään kolmen kanssa, miten riittää rahat jne... Asuntoon onneksi mahtuu hyvin, samoin autoon! Ja eiköhän se siitä sitten suttaannu, sekavia aatoksia vaan.

Toivottavasti pieni pysyy matkassa mukana (ja toivottavasti siellä joku edes on mukana...), menkkojen perusteella la olisi 2.7.

+++PLUSSATUULIA HURJASTI KAIKILLE+++

napsunen rv 4+0

Vierailija
188/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea napsunen, ihanaa! Minnille tsemppihalit!

Nyt ihan pikaiset päivitykset vaan, palailen myöhemmin paremman ajan kanssa kommentoimaan teidän juttuja :)

Täällä alkoi menkat kp 25?! En muista että ois koskaan alkanut niin aikaisin! Voi olla, että kroppa on vähän sekaisin, kun sitä raskaushormoniahan oli veressä kp 10 asti. No pysyn jokatapauksessa listoilla, sillä jos nyt tärppäis tästä kierrosta niin la olisi ihan heinäkuun lopussa.

Ennen esikoista kierto oli aina 28 tai 29 päivää, mikäköhän siinä on että nyt niin kovin heittelee?

Ei auta kuin taas alkaa uuteen yritykseen, tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)

Nyytis kp 2/25-33 yk1+km +yk6

Vierailija
189/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn mukaan! Yritämme ensimmäistä lasta ja nyt on toinen yrityskerta käynnissä. Lauantaista lähtien raskaustestiin on ilmestynyt haalea, mutta selvästi näkyvä viiva :) Tänään on DPO 15, kp 29/30. Jos todella olen raskaana, niin edellisten kuukautisten perusteella laskettu aika olisi 1.7.2013.

Jännittää! :)

190/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin paljon paljon onnea Napsunen ja muut plussanneet! Katsotaas kuinka monta toivetta mahtaakaan tässä parin viikon aikana toteutua!

Itselläni ei yhtään mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Eilen tapasin ystävän, joka rv 18 ja oli niin ihana maha jo ja muutoinkin hehkui koko nainen. Ok, myönnän, hieman kade olen. En sillä, ettenkö heille sitä toivoisi, vaan että mulle tai meille kanssa, nyt heti!

Miehellekin heitin eilen vitsillä, että kun tässä kierrossa puuhailtu vähintään joka toinen päivä tyyliin, niin marraskuussa sitten tuplataan, että panokset kovenee :-) no ei toki, mutta kieltämättä alan jo ovistestejäkin harkitsemaan. Myös gynekäyntiä pohdin, kun ekassa yk ja nyt tässä kierrossa oli niin järkyttävät säryt vas.puolella ovulaation aikaan, niin pohdin onkohan siellä jotakin. Hitto. Tarvii seurata.

Onpas nyt jännät päivät monilla, tsemppiä taas meille kaikille, ja sovitaanko nyt porukalla että testataan vasta, kun oikeasti on sen aika. Saisin minäkin malttamaton jotain ryhtiliikettä itseeni ryhmäkurin avulla. Nyt jo pitäisi tietää. Kestän sen negankin paremmin, kuin tän entäpä jos-olotilan ja tutkailen joka hemmetin nipistystä ja muita mahdollisia oireita itsessäni koko seuraavan viikon.

Ps. Ystävä nähnyt unta, että olin raskaana, joten voidaanko tuokin jo melkein raskausoireeksi tulkita :-D

191/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purple: en ole ainakaan kuullut että Apteekin raskaustesti näyttäisi vääriä tuloksia, sillä olen itsekin kahdesti aiemmin plussannut ja ihan oikeita plussia ainakin ovat olleet, eikä muuten ole mitään epäselviä tuloksia näyttänyt! Mutta tosiaan se Clearblue näytti mulla kahdesti plussaa viime kierrosta, muut testit ei. Aika käsittämätöntä tosiaan, varsinkin kun tuntuu että Clearblue on paljon mainostettu luotettavaksi jne.

Pempsu: tervetuloa mukaan! Lisäsin sut suoraan tuonen plussanneiden listaan jos kerran viiva on jo testiin ilmestynyt! Onnea! :)

Jään tänne vielä muiden puolesta jännäilemään ja päivittelemään listaa, sitten kun meillä on täällä se piiitkä plussajuna niin pistetään pino pystyyn tuonne odotuspuolelle.

ON: sormet edelleen turvoksissa ja tänään iski aivan järkyttävä väsymys! En millään jaksaisi pysyä hereillä. Paristi myös etonut tänään, sellaista aaltoilevaa pahaa oloa....

Vierailija
192/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea napsunen plussasta, mahtavaa :) toivottavasti tästä plussahanat aukeaisivat oikein kunnolla niin saadaan jatkoa odotuspuolelle.

Täällä odotellaan, odotellaan... Ihan hyvä fiilis, ei mitään oireita puoleen eikä toiseen, näillä mennään. Oikeastaan on ihan rento olo, ei tule liikaa mietittyä tätä vauvaprojektia. Ehkä osittain siksi, että edeleen tuntuu niin epätodelliselta :) ihan mukava siis käydä täällä kurkkimassa fiiliksiä ja vähän jännäillä ja hehkutella kun ei sitä tule muuten tehtyä. Miehen kanssa tietty jutellaan ja mietitään että mitä jos? Muuten en ole tästä yrityksestä kenellekkään vielä puhunut. Vaikka on kyllä tehnyt mieli kertoa kun esim muiden raskausuutisia kuulee, mutta on tämä kuitenkin niin semmoinen ihana salaisuus vielä että tuntuu jännemmältä olla ihan hiljaa. Ehkä sitten, jos yrityskiertoja tulee enemmän niin on sitten suurempi tarve puhua asiasta, en tiedä...

Ei kun takaisin odottamaan päivien kulkua ja jännäilemaan kuka plussaa seuraavana! Monella näyttäis olevan kiinnostavat kiertopäivät jo menossa...

Plussatuulia puhaltaen,

Sabriina kp 23/~28, yk 1

Vierailija
193/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsunen, toivottavasti täältä tultais sankoin joukoin perässä odottavien puolelle :)

Mulla ollut normaaleja menkkamaisia kipuja, mutta myös vähän ehkä tissien arastusta. Huomenna testailen kyllä, enää en jaksa odottaa!

Pompula kp 25/25-26

194/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullu tuttu menkkojen alkamis oire..hirvee siivouspuhti :/ joka toisaalta on vähän surullista,kun tää sama tunne tulee kierrosta toiseen pari päivää ennen! Eikä tosiaan niitä oireita toiseen asiaan ole yhtään.. Mutta en vielä oo kuitenkaan täysin heittäny kirvestä kaivoo..

Vierailija
195/605 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*napsunen*: aurinkoiset onnittelut!!!

Maizaana: Tuollaiset unet saattavat tarkoittaa, että jokin uusi asia on tulossa elämääsi. Toivotaan, että se konkretisoituu oikeastikin juuri tuolla tavoin.

Olin laittanut tuon kp:n väärin eli nyt vasta menossa tuo kp 28. Kierto on joskus ollut jopa 40 päivää, mutta rauhoittunut kierukan poiston jälkeen, joten en oikein tiedä milloin kannattaisi testata.

Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia muuta kuin lämmöt edelleen koholla, mutta olen pirteä enkä ”kipeä”. Normaalisti olen sänkypotilas kun mittari näyttää yli 37. Outoa. Kaikki muut ”oireet” ovat täysin samoja kuin mitä ennen kuukautisia muutenkin (rinnat kipeät, turvonnut olo jne.). Ja tietysti kokeilen pulssia välillä – ihan kuin tajuaisin siitä jotain (joo syke tuntuu edelleen, tarkottanee että ainakin veri kiertää) :D

Toivottavasti saadaan pian lisää plussia!

Vierailija
196/605 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alaselkää särkee ja se enteilee mulle aina menkkoja, joten täällä tie taitaa käydä elokuisiin.. Luulin että olisin enemmän pettyny, mutta oikeastaan en yhtään.. Jotenkin sitä on muka jo tottunu, että aina se täti tulee vierailemaan.. No näillä mennään elokuisiin, ehkä se on se mun plussakuukausi :) Toivon todella että mun perässä ei täältä kukaan tulisi!

Plussatuulia kaikille!!!

Pohojalaanen kp1?/28-30

197/605 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purple: Juu kyllä minä teenkin sellaisia asioita, joista nautin. Juuri se harmittaakin, ettei niistä asioista osaa nyt ottaa sitä iloa irti, minkä normaalisti saa. Mutta varmasti ohimenevää. Ja eilen illalla ratsastus tuotti jo sitä normaalia riemuakin. :)

Minä liputan tuon Apteekin oman raskaustestin puolesta. Kertaakaan en ole saanut turhia haamuja sillä testillä. Clearbluen digitaalinen on varmasti myös luotettava.

napsunen: Paljon paljon onnea teille! Halauksia ja tarrasukkia matkaan!

Nyytis: Varmasti nuo hormonivaihtelut aiheuttaa tuota kierron heittelyäkin. Eiköhän se siitä tasoitu uomiinsa taas pian.

Maizaana: Kestääkö ne kovat säryt sinulla ovulaation aikaan kuinka kauan? Minullahan on myös todella kovat kivut silloin, kun munarakkula irtoaa. Kerroin siitä gynellekin muiden juttujen ohessa, mutta ei ollut lainkaan huolissaan, kun ne kivut ajoittuu nimenomaan ovulaation kohdalle ja menevät ohi. Olisi niihin saanut särkylääkettä ja Litalginiakin, mutta en ottanut.

Sabriina: Minustakin on pääasiassa ihana pitää tämä vauvaprojekti omana tietona vain, mutta kyllä jossain vaiheessa tosiaan tuli se tarve kertoakin parille lähimmälle ystävälle. Toisella on itsellään lapsia, joten hän erityisesti ymmärtää tämän tuskan välillä, kun sitä vauvaa toivoo niin kovasti.

Pohojalaanen: Ne alaselkäsäryt voi kertoa muustakin. ;)

ON: Hieman eilistä parempi olotila sentään jo, mutta edelleen kaikki tuntuu hieman lattealta. Mies houkutteli minut eilen petipuuhiinkin ja olihan se hauskaa, mutta jostain syystä se hyvä fiilis vaan ei jää päälle. Höh. Tsemppaan kyllä nyt ihan hurjasti ja aion selättää tämän alkavan syys"masennuksen" mukavilla asioilla ja niihin keskittymällä! Ja onneksi tulossa vapaa viikonloppukin. :) Muutaman päivän kun vielä jaksaa töitä pakertaa.

Marjana kp 10/28-22 yk 31

Vierailija
198/605 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin sunnuntaina jo innoissani, mutta negan. Eilen sitten uudestaan, ja taas nega. Eli nyt oottelen tätiä kylään ja siirryn elokuisiin…

:( varasin jo ajan lääkärille ensi kuulle, että

tutkittaisiin taas lisää. Semmosta täällä…

kp 29/28 yk 10

Vierailija
199/605 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkukkanen: onhan noita tapausia, joissa nega on muuttunut myöhemmin positiiviseksi..:) Eli toivo elää niin kauan kunnes täti oikesti tulee.

En uskaltanutkaan tänään aamulla vielä testata, koska menkkaoireet alkaa olla jo niin vahvoja että epäilen tädin tulevan kohta. Testailen huomenna tai ylihuomenna, jos on tarvetta.

200/605 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hieman "ängetä" joukkoon, kun en löytänyt odotuspuolelta heinäkuisia.

Meillä tosin plussattiin perjantaina, lauantaina ja tiistaina (jäärä ei usko).

Neljättä nyt yritetään. KM on takana yks jos toinenkin,huoh...viimeisin todettiin ultrassa "joo ei, tää on nyt kyllä kuollut" sanoilla menneen kesken, oli kova pala.

edelliset vm 02,04 ja 11. Mutta joo, näillä eväillä mennään ja pessimisti ei pety.

Ketju on lukittu.