*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Hienoja uutisia muillakin :)
Oikeesti mun ainoa oire on ollut seksinhalujen palaaminen :P Sillä saralla ollut tosi tosi tosi hiljaista 3kk.
Itse ajattelin odottaa kunnolla ennen neuvolaan soittoa, lähinnä menneen tapahtuman takia :/ ja aion vänkää itteni varhaisultraan.
tervetuloa mukaan Sanna! Voisi tuonne odotuspuolellekin laittaa pinon pystyyn sitten kun meitä plussanneita on vielä enemmän!
Kokosin näistä mun viesteistä ”oireita” ylös:
kp 16 ovis ? Jotain tuntemuksia oli, tikkuihin ei tullut tasavahvoja viivoja
dpo 4-5 juostessa vihlaisi alavatsaa
dpo 6-7 joku tökki mun alavatsaa neulalla sisäpuolelta :D
dpo8-9 menkkamaista aaltoilevaa alavatsakipua. Pää kipeä ja väsyttää, sormet turvoksissa
dpo 10-11 loistava, pirteä olo!
dpo 11-12 eli toissa päivänä Plussa!
dpo 12-13 eli eilen vahvempi plussa :)
Oikeastaan eilisen ja tämän päivän aikana ollut vaihtelevasti kamalaa väsymystä, etovaa oloa, jatkuva nälkä, lievää menkka-maista kipua, sormien turvotusta… Ja sitten hetkiä jolloin olo on aivan loistava!
Muistaakseni aika samanlaisia oireita oli myös edellisissä raskauksissa. Tosin viime raskaudessa aloin oksentelemaan rv 7 ja sitä jatkuikin sitten päivittäin yli rv 20 asti, toivottavasti nyt ei tulisi sitä samaa! Ekassa raskaudessa en voinut pahoin kuin satunnaisesti joskus iltaisin oli etova olo.
napsunen rv4+1
muoks: oliskohan ovis sittenkin ollut jo aiemmin, kun eilen jo dpo 12-13 tuli apteekin testiin vahvat viivat vaikkei kyseessä ole mikään erityisen herkkä testi...?
Tänään kiertopäivänä 29/30 vatsaa nippailee menkkamaisesti..pikkuhousunsuojaan rusehtavaa vuotoa kerran..paperiin ei mitään,ainakaan vielä onneks :) ja voin kertoa että nyt pelottaa alkaako menkat..vai voisko tää olla esim.kiinnittymisvuotoa? Yöllä valvoin taas pari tuntia janon,vessahädän ja jonkun kamalan sipulinhajun takia,mies teki kyllä valkosipuliperunoita,mutta se haju yökötti Mua vasta 9h pääst..
Täällä ois vielä yksi, kp 23/28
mut voi poistaa listoilta. Menkat alkoi jo tänään, odotettua aiemmin eli kp26. Ja ei kun seuraavaan kiertoon...
Voi tätä pettymyksen määrää.
Kovasti plussaonnea kaikille ja onnea paljon jo plussanneille!!!!! :)
Mago kp1/26-29
Pikaseen laskin et LA ois 5.7. Eli tänään on 4+1 kasassa, heh..tuntuu vielä niin mitättömältä ja sitten sitä odottaa niitä menkkoja kokoajan, jokainen tuntemus pistää miettimään " nytkö ne sit alkaa".
Pitäis ruveta kuntoilemaan, vieläkin 10kg plussaa viimeisestä, HUI! 68kg näyttää puntari..vaikkei se nyt niin kauhealta tunnukkaan, lähinnä tuollaista irtolöllöä.
Sanna.R: mun laskielmien (tai siis laskureiden) mukaan jos nyt on rv 4+1 niin la olisi 2.7....? Mulla näin, ja edelliset menkat siis alkaneet 25.9.
Joo kuntoilla pitäisi minunkin, nyt 72kg/171cm on kyllä ihan liikaa!!! Syön vissiin "vähän" liikaa kun kuitenkin juoksen useamman kerran viikossa ja potkunyrkkeilen myös... Kasviksia syön kyllä paljon, mutta sit taas pasta ja leipä on paheita joita välillä lähes ahmin :/
Minä vissiin siirryn elokuisiin,nyt illalla jo tullu paperii myös hieman verta..muttaven poistu ennenkuin alkaa kunnolla,koska esikoisesta oli myös ekojen kk:n aikaan pientä vuotoa..toivottavasti teillä muilla ne plussat tulee :) ja onnea kaikille joille se jo on tullut..
Pysyn sittenkin täällä,vaikkei nyt tärppi olisikaan käyny,niin 29 päivän kierrolla seuraava olis 31.7..palaillaan! Nyt näyttää kyllä oudolta,mutta aika varma olen ettei tässä nyt raskaana olla..mutta silti..ei mun menkat ala koskaan näin..pientä tihkua vuotaa vaan..
elikkäs tänään negatesti tehty.. mutta se täti ei vissiin tulekaan.. ei nippaile mahaa, ei särje selkää tai rintoja enään.. minkäänlaista oiretta ei näy eikä kuulu.. todella outoa, koska su-ma nippaili niin kovaa alavatsaa ja nyt ei yhtään mitään..
I feel u pohojalaanen.. Minäkin negatestin aamulla, oloja vatsassa ja yököttelyä.. Tiedä sitten..
Täytyy myös korjata omia aiempia laskelmia eli tänään jo kp37.. Ois isot sukujuhlat lauantaina ja ois niiiin kiva tietää suuntaan tai toiseen sitä ennen niin tietäisi voiko ottaa muutaman skumpan vai ei.. Toivottavasti ei tarvis olla varmuuden vuoksi ottamatta.
Onnea plussanneille!! :-) Huippuaaaaa!!!
Auringokukkanen:), höh!! Teilläkin noin paljon yritystä takana, niin kyllä jo luulis että vidoin olis suotu se plussa =/ Mutta tosiaan, onhan niitä tapauksia, joissa nega on muuttunut plussaksi ja niitä, joilla ei koskaan tuu plussaa tikkuun, vaikka oliskin raskaana. Onko teillä siis jotain tutkimuksia jo tehty ja onko niissä selvinny jotain?
MUUTEN, pääseekö sinne varhaisultraan siis vaikka vaan sen takia, että ite haluaa? Vai pitääkö siihen olla joku hyvä syy? :-)
haaveissa neljäs, jos ne menkat ei nyt kuitenkaan tulis. Voihan noi oireet olla jotain ihan muutakin ;-) Mutta voi ne menkat oireilla tolleen hassusti ihan vaan vaikka sen takia, että stressaat nyt että alkaako ne vai eikö ne ala jne. Mutta toivotaan parasta ;-)
Pohojalaanen86, niin kauan on toivoa kun täti ei tule ;-)
ON: Mä en nyt yhtään tiiä että oliko mun ovis sittenkin sillon heti kuukautisten jälkeen vai onko se vasta tulossa. Nyt kuitenkin jo kp17. Vai onko mulla sitten vaan ns. oireeton ovulaatio? Rinnat ei oo kipeet, eikä enää juuri limojakaan oo (luulisin), seksihalutkin oli huipussaan jo aiemmin, ja ei oo vielä nippaillutkaan. Paitsi just sillon heti kun menkat oli loppunut. Onko muilla käynyt niin, että ovis on aiemmin oireillut tosi huomattavasti, mutta sitten se tuleekin huomaamamattomsti? Tai sitten, mä en tässä kierrossa ovuloikaan? Höh.
Toisaalta mä toivon, että se olis jo ollu, niin olis ainakin talleteltu hyvin ja en oo juurikaan ehtinyt ajattelemaan=stressaamaan näitä puuhia. Mutta toisaalta ärsyttää, jos en nyt ovuloikaan ja mieskin on ollut niin innoissaan peitonheiluttelupuuhissa. Ja tietysti ens kierrossa sitä taas väsyttää!
Noh, saa nähä. Mut en usko että tässä kierrossa tärppää kun ei oo ovulaatiosta tietookaan.
Voi negat sentään :( Auringonkukkanen, Pohojolaanen, haaveissa neljäs ja flygrl; toivottavasti sieltä vielä plussat pärähtäisi ruutuun!!!! *sormet ja varpaat ristissä* Ja hei, itse plussasin viime raskaudessa vasta kp43/28, sitä ennen tuli puhdasta negaa! Ekassa raskaudessa plussasin jo kp 26/28 ja nyt siis 28/28-43...
Bella: Kai se ovis voi periaatteesa olla poikkeuksellisesti missä kohtaa kiertoa tahansa..? Ei taida varhaisultraa saada pelkän haluamisen perusteella, vaan kai siihen täytyy olla kunnon peruste. En nyt kyllä yhtään muista mitä se maksaa yksityisellä, olisko jotain satasen pintaan...?
Viola79: ootko jotestaillut...?
Voihan harmitus negojen testaajille! :( tylsää ja tyhmää, mutta toivon kipinä vielä on kunnes kuukautiset oikeasti alkaa! Pidetään vielä pukkuja. täällä apeat tunnelmat, taitaa olla mulle tyypillinen pms-oire päällä tänään. plaah. mutta pueni toivo vielä elää, ei vaan yhtään ole semmoista oloa, että pluss tulis tässä kierrossa. edellisissä raskauksissa sitä jotenkin "tiesi" olevansa raskaana jo ennen testiä, nyt ei tunnu oikein miltään. paitsi siis tämän päivän depistä oloa mikä siis enteilee kuukautisia. mutta odotellaan ja kattellaan :) nyt nukkumaan! Hyviä öitä ja paljon plussia kaikille! Palaan paremmalla mielellä lukemaan/kommentoimaan enemmän.
Sabriina
Onnea kaikille plussanneille! ja voihan harmitus kaikille joilla ei vielä ole tärpännyt.
Itse testailin aamulla, ja negatiivistähän se näytti :/ Vielä kuitenkin toivon että plussaksi muuttuisi. Edellisissäkin raskauksissa olen saanut plussan vasta lähempänä 5. viikkoa, joten vielä odottelen. Oireita kuitenkin on, mutta tiedä nyt niistä sitten.
Hirmuisesti plussa onnea kaikille!
Kyllä se täti tuli,nyt vuotaa jo kunnolla..mutta siis tosissaan pysyn heinäkuisis,kun seuraava la menis vikaa päivää..nyt siis kiertopäivä 1/29-30..lasken tälle päivää ekan vuotopäivän kun eilinen oli niin tiputtelua..
Siltä se näyttää, kyllä tuossa tikussa toinenkin viiva erottuu. Pitää testata uudelleen parin päivän päästä varmistuakseni. Iikks, nyt vähän jänskättää ja hieman shokki olo heti aamun alkajaisiksi. Mahdollista laskettua aikaakaan en ehtinyt vielä kuikuilla.
Pompula
Onnea pompula!!!:)
napsunen, oliko sulla sit menkat tulematta kokoajan, vaikka oli jo kp43? Aikahirjaa, että plussa tuli vasta niin myöhään.
Mä mietin (tiedän, ihan hullua) ettävoiskohan olla raskaana vaikka tikut näytti negaa viime kierrossa ja menkat tuli niukkana? Kun eilen kaupassa muytamat ohikulkijat katto mun mahaa. Mieskin huomautti, että mitähän nemun mahaa kattoo. Ja oon kyl ollu tosi kiukkuinen koko tämän kierron. En yleensä. Paino on noussut, mut sekin voi johtua siittä että on hirvee karkinhimo kokoajan. :D
haaveissa neljäs: pahoittelut :(
pompula1: onnea hurjasti!!!!
Bella: ei tullut menkat silloin ollenkaan, testit näytti negaa eikä juuri mitään oireitakaan ollut kunnes sitten yhtäkkiä kp43 tulikin plussa! Ovulaatio tuskin oli ollut myöhemmin koska kaikissa ultrissa sikiön koko vastasi edellisten kuukautisten perusteella laskettuja viikkoja... Mistä lie silloin johtunut!
ON: Eilen illalla oli tosi paha olo, oksennus kurkussa sain olla :/ Toivon tosiaan ettei nyt toistu sama päivittäin oksentelu kuin edellisessä raskaudessa...
napsunen rv 4+2
Millaisia oireita muilla plussanneilla on ollut? Itsellä ei ole muuta kuin turvonneet ja kipeät rinnat. Jotenkin pelottaa, että voinko oikeasti olla raskaana kun ei ole muita oireita, ja rinnat mulla on kipeät myös ennen kuukautisia.
Tänään kp 30/30 ja aamulla Pregcheckin testiin tuli viiva. Kuinka kauan kannattaa odottaa ennen kuin uskaltaa varata neuvolaan ajan?
Tsemppiä kaikille plussaa odottaville! Mukava jännittää muiden kanssa ja vaihtaa kokemuksia :)