*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
En ole raskaana, niinkun oletinkin. Arvo oli alle yhden. Kyselin, että kun on menkat tasan 2vko myöhässä niin voiko se siitä vielä nousta kun kaikki oireet löytyy. Täti sanoi olevansa niin tyhmä ettei osaa sanoa, osasi vain lukea mulle näytöltä tuon tuloksen.
Kahden viikon päästä pitäisi tehdä uusi kotitesti jos ei menkkoja kuulu ja jos sekin on nega niin sitten hakeutua lääkäriin. Ensiapuun jos on kipuja. Turha reissu siis kaikinpuolin. En vieläkään tiedä miksi nuo menkat tuolleen temppuilee kun aina olleet niin säännölliset.
Kirjotin blogiin enemmän, käykää sieltä lukemassa.. Mutta se on semmonen paikka missä päästelen höyryjä, joten ei kannata ottaa liian vakavasti ;) eilen tuli sellaista settiä että nyt jo vähän nolottaa.
Vastailen teille iltapäivästä omiin juttuihinne :)
Tänään testattu puhdas nega. Ei tullut yllätyksenä, ei ollut minkäänlaisia oireita ja ruskea tuhru tuli lugeista huolimatta. Mut voi poistaa listalta.
Harmitteluni ryhmästä pois tippuville.
Itse odotan nyt niitä menkkoja alkavaksi, vaikka mielessä vielä kävikin, entä jos?
Toisaalta haluan luottaa verikokeeseen, mutta kyseinen kaverini sanoi vaan ettei näy mitään, vaikka hoitajana kuuluisi kertoa vissiin että onko ollenkaan hcg hormoonia ja jos on niin minkä verran.
Olo on vieläkin sellainen että haluan ostaa testin ja itsekkin viel varmistaa, mutta antaapa nyt mennä viikko ja jos ei kuulu niin sitten testiä.
Voi harmi Bella :( Toivottavasti ne menkat nyt sieltä sitten tulisi jotta pääsisitte uuteen yritykseen!
Pahoittelut myös sulle elluh!
Bella ja kaikki muut, pahoittelut negoista :(.
Konolle onnea plussasta kuitenkin :).
Minut saa poistaa listalta tältä erää, täti hyökkäs tänään visiitille. Lyhyempi kierto tuli taas, eli 24 päivää. Noh, kahden viikon lomamatka tulossa nyt ja paljon muuta mietittävää :D. En viitsi edes elokuisiin nyt ilmoittautua kun en kuitenkaan pääse koneelle vähään aikaan (kone jää kotiin), mut katsotaan sit matkan jälkeen missä mennään. Jospa kyytiin tarttuisikin pieni salamatkustaja ennen kotimatkaa ;).
Merinak: Se raskaustestihän voi olla myös vain sellainen, joka antaa positiivisen tai negatiivisen. Ei välttämättä mittaa hcg-arvoa lainkaan.
Bellalle pahoittelut, ettei se veritesti sitten antanutkaan plussaa. :/
ON: Negaa myös täällä. Tänä iltana testasin 4 tuntia rakossa olleesta virtsasta ja ihan puhdas nega. Pitkästä aikaa tuntui kyllä oikeasti aika pahalta. :( jotenkin sitä elätti niin kovasti toivoa siitä plussasta kuitenkin. Nyt ahdistaa aika paljon se, että uuteen kiertoon ei pääse kuin vasta ensi viikon alussa, koska en pääse siihen veritestiin kuin vasta ma-aamuna, joten saan luvan lopettaa Lugesteronit vasta maanantaina... Ellen sitten ominpäin lopeta, mutta kyselin muilta kyseisellä polilla hoidoissa olevilta ja eivät suositelleet kyllä omin päin lopettamaan. En vaan jaksaisi yhtään päivää enää. En nimittäin usko, että se tuosta en pystyisi plussaksi muuttumaan, kun alkionsiirrosta on jo 12 päivää ja dpo 14.
Mutta kyllä se tuntuu niin väärältä, että miksi meille vaan ei sitä plussaa suoda.
Tänään yksi tuttu yhteisistä harrastuksista kertoi olevansa raskaana ja raskaus alkoi vähän niin kuin vahingossa. Huoh, miten toisille vaan käy noin? Puhaltaisivat sitä onnea vähän meidänkin suuntaan.
Varmaan roikun täällä taustalla, kunnes saan jättää lääkkeet pois.
Marjana
Minua kans aina ärsyttää kun kaverini tulee heti tyyliin aina raskaaks. Soitti tuossa joku kuukaus sit et on taas raskaana eikä halua pitää sitä lasta. Aina harmittaa kun itse toivoo lasta eikä saa :( no mä oon tietty onnellinen tosta mun esikoisesta..
Toivottavasti kaikki sais plussa tuulia!!!!!!
On: menkat ei ole vielkää alkanu... ärsyttää, voisivat tulla jo niin tietäis että en ole raskaana. Mulla oli sitä vihlontaa, ja mietin et liekkö se ovulaatio ois sit ollu vasta niin myöhään??
Marjana: voi ei :( Kyll nyt viimeistään olsii oikeesti ollut teidän vuoro!!!!! Tsemppiä ja jaksamista. Voi kun se vielä plussaksi muuttuisi...
Misu, Ellu, Bella ja muut.. Pahoittelut :(
Marjana: Eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon. Sanoit näin minulle, kun olin testannut negan ja heittänyt kirveen ja kaiken muunkin kaivoon. Meni vielä useampi päivä, ennen kuin sain haalean plussan. On todellakin teidän vuoro. Tsemppiä.
Marjana: pahoittelut, kyllä on kurjaa, jos tästä ei plussaa tulee. Toivotaan toki parasta vielä. Tiedätkö muuten yhtään kuinka suurella osalla keinohedelmöitys yleensä onnistuu? Minulla on kaksi tuttavapariskuntaa, jotka näitä hoitoja ovat käyneet läpi, ja molemmilla onnistui lopulta, mutta toisella taisi olla siirtoja kyllä enemmän kuin viisi ennen kuin onnistui. Törmäsin muuten sattumalta tällaiseen
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/31438/Helosvuori%20Lup…
En tiedä kiinnostaako sinua, ja toivottavasti et pidä tunkeilevana, mutta minusta lyhyellä selauksella näkökulma oli varsin mielenkiintoinen ja jollain tavalla tervehenkinen.
Tsemppiä, onneksi teillä on vielä se yksi alkio pakastimessa odottamassa.
Liisuli
Moi!
Tulin vain ilmoittelemaan, että olen tipahtanut! Tsemiä täällä vielä oleville!
82
Täällä ei vieläkään ole täti tullut kylään.
Koetan malttaa nyt odottaa kuun loppuun asti, ja testaan sit jos ei ala.
Nyt eilen alkoi taas aristaa rintaa, mutta vain toista ja jos hyppi niin molemmissa tuntui ikävältä.
Tämä on ollut minulla aina merkki siitä, että menkat alkaa joten nyt siis luotan siihen että ne alkaa jos ovat alkaakseen!
Täällähän on ihan yhtä hiljasta kun mulla :D
Ei mitään merkkejä menkoista.
Hirvee siivousvimma iski alkuviikosta ja oon siivonnu, vaihtanu järjestystä ja heittänyt ylimääräsiä rojuja pois hiveellä innolla töissä ja kotona. Yleensä en töitten jälkeen jaksa tehdä mitään.
Nyt kp47 jos oikein muistan.
Ajattelin ootella menkkoja sinne kp58 (29+29) sillä logiikalla että jos yhet olis jäänyt välistä niin sillon tulis seuraavat.
Jos ei menkkoja näy niin testailen, niinkun täti käski:)
Bella ja Merinak: Kyllä on ihmeellisen pitkiä kiertoja... outoa!
Kyllä niitä plussia saisi nyt vielä tulla jotta olisi täältä heinäkuun lopun odottajiakin!
Kertokaahan toki kuulumsianne te jotka täällä vielä olette! Varsinkin Marjanan kuulumiset kiinnostaa!
Mitäs Nyytis? Joko olet testaillut..?
napsunen 8+3
Heippa! Minut saa poistaa listalta..menossa kiertopäivä 3/28-30
Hei kaikki!
Oltiin miehen kanssa tuossa muutama päivä reissussa, enkä ole koneella käynyt lainkaan. Mutta tilanne on siis ihan sama kuin ennen lähtöä. Eilen illalla (siirrosta 15 päivää) raskaustesti edelleen negatiivinen, joten kyllä tämä kierto vaan on tässä. Kyllä se testissä jo näkyisi, jos tässä raskaana oltaisiin.
Lisäksi eilen päivällä tuli jo tippa jotain värillistä vuotoa. Tosin sen jälkeen ei mitään, mutta menkkajomotuksia on koko ajan... Odottelen alkaako se vuoto jo nyt. Maanantaiaamuna käyn varmaan sitten siinä veritestissä, kun poli sitä kuitenkin haluaa varmuuden vuoksi.
Liisuli: En ole varma mikä on se onnistusprosessi näissä hoidoissa, mutta käsittääkseni jotain 20-30 prosentin luokkaa riippuen siitäkin montako alkiota siirretään jne. Ei siis juuri poikkea normaalin raskautumisen onnistumisprosentista, mutta on vaan rankempaa. Pääasia, että onnistuisi!
Tsemppiä kaikille vielä tässä pinossa roikkuville! :)
Oon taustaillut tässä jonkin aikaa. Pahoittelut negan saaneille tai tädin kohdanneille! :/ Tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se plussa sieltä vielä tulee! :)
ON: Kp 67 menossa eikä tätiä kuulu. En ole tehnyt testiä, mutta on kyllä ollut omituisia tuntemuksia mahassa.. Mietein, josko mulla olisi vain jäänyt yhdet menkat välistä ja nyt olisi siis menossa kp 28-29? Tämä voisi selittää pari viikkoa sitten bongatut limat ja kovat kivut.
Huomenna ajattelin mennä yksityiselle selvittämään mikä vaivaa, tämä jatkuva sairastelu pitää saada loppumaan. Samalla ajattelin kysyä josko voisi ottaa veritestin, saisi samalla selvyyden onko raskaana vai en. En ehtiny edes edellisestä angiinasta, flunssasta ja kuumeilusta parantua, viimisen antibiootin söin viikko sitte ja taas on kurkku aivan älyttömän kipiä, flunssaa ja kuumetta pukkaa. Nokka on ollu tukossa ties kuinka monta viikkoa.. Kamala olo kertakaikkiaan! Väsymys vain jatkuu, en tiedä johtuuko se tästä pimeydestä vai mistä.. voisin nukkua vuorokauden putkeen eikä sekään riitä. Töissä on ollut kyllä armoton tahti, työpäivän pituudet keskimäärin 16-23,5h ja parin tunnin unilla.
Jospa se tästä vielä selviäis, missä ollaan menossa.
Tsemppiä muille pinossa roikkuville ja elokuisiin siirtyneille! :)
Rahtarinna kp 67/38 yk2
Täti kurvasi tänään paikalle. En voi uskoo iyekään miten onnellinen oon yhistä menkoista :D enpä olis uskonu näkeväni tätä päivää ikinä :D hihi.
Ovis siis taisi olla juurikin silloin kun kuvittelin, eli mun laskujen mukaan just 14pv sitten:) Eli menkat ei myöhästynyt vaan ovis:)
Seuraava ovis olis itsenäisyyspvn hujakoilla:) Sillon meillä onkin 4pv vapaat;) hihii.
Mutta tosiaan vähln ihmettelin, koska tänään olis ollu kp50.. Että missä ne menkat luuraa kerran en raskaanakaan ole.. Ennen ei oo näin käynyt. Eikä toivottavasti enään käykään niin ei suotta pitkity kierrot ja yritys :( No mutta, minut voi poistaa listoilta, elokuisiin matkani käy:)
Minutkin saa poistaa listalta. Vuoto alkoi viime yönä ja odottelen nyt soittoa polilta, että mitäs nyt tehdään. Joulukuun työvuorot näytti kyllä sen verran mielenkiintoisilta, että näinköhän pääsisin edes PAS:iin joulukuussa... Pitkä kierto tästä kyllä tuli. Jonka takia en kuulu edes elokuisten pinoon, eli syyskuisissa sitten tavataan, ketä tavataan!
Marjana
Pahoittelut tippuneille emila, merinak ja taikku :( Leuka pystyyn ja kohti uutta kiertoa!
Bellaaa... ????
Marjana: noista lämmöistä sen verran että mä mittasin parina iltana niitä myös ennen plussaa, korkein taisi olla 36,7 ja vielä korvamittarilla, jonka pitäisi näyttää se 0,5 enemmän kuin kainalosta :O
Mä niiiin toivoin sulle sitä plussaa!!!!
Kyllä muuten ultran alku vähän säikäytti, monitorissa einäkynyt kuin musta läntti jonka tohtoi kertoi olevan kohtu. Kun käänteli sitä härveliä, niin esiin tuli valkoinen ympyrä. Siitä sitten lääkäri kertoi sen olevan ruskuaispussi ja selitti mitä se tarkoittaa, mitään muuta ei edelleenkään näkynyt. Onneksi kun alkoi taas kääntelemään aparaattia, ilmestyi näytölle myös se reilun sentin mittanen ihmisen alku. Huh, kyllä ehti säikäyttämään kun se ei heti siinä näkynyt! Oli kyllä muuten harvinaisen hyvä lääkäri, rauhallinen ja selitti ihan kaiken niin ettei mitään jäänyt epäselväksi! Laskuttikin vielä vähemmän kuin alunperin piti :)
Hurjasti tsemppiä vielä lopuille heinävauvan kuumeilijoille!