Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

Vierailija
561/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kp 37 ja sama meno jatkuu.. Ei tätioireita, mutta flunsaa. Testasin kaks negaa muistaakseni alkuviikosta pregcheckin liuskatestillä.

Marjana: Mikä tilanne? Ootko tehny uutta testiä?

Bella: Joko oot verikokeeseen menossa?

Kono: Varovaiset onnittelut täältäkin :) Toivottavasti viiva vahvistuu.

Oon joka päivä taustaillut täällä, mutta en oo muutamaan päivään kirjottanu mitään..

Vierailija
562/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munnuntai sen takia, että mulla on taas oma päivä, ihan yksin kotona! Ihanaa olla yksin omien ajatustensa kanssa ja tehdä mitä ite haluaa :)

Purple, kyllä äiti :D Mä vaan mietin miten saan pomolle (isi) selitettyä mun poissaolon töistä. Huomiselle saisin hyvällä tuurilla pekkasen, niin ei tartteis selitellä. Mutta pääseeköhän niihin niin nopeasti, että jos samana aamuna soitan niin sen päivän aikana pääsis? :o

Taikku, en tiedä miten se onnistuisi. Töistä en voi olla poissa sekuntiakaan. Mutta jos huomiselle saisin sen ajan niin huomenna on ainut päivä ennen joulua millon voisin olla poissa.

ON: Enään ei oo niin raskaana olevainen olo. Muita oireita ei näy kun rinnoissa ne kamalat verisuonet ja menkat ei oo vieläkäämn tullu. Vatsa ihan normaalintuntuinen eikä nippaile tai oo muitakaan tuntemuksia. Tissitkään ei oo enää yhtään arat. Ehkä se olikin vaan ovis? Nyt en usko raskauteen yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
563/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dpo14 ja vuoto alkoi. Eihän tämä mikään yllätys kyllä ollut. Hohhoijjaa...

Mago kp1/26 yk7

564/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut heinäkuisista tipuuneille :( Parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

Marjana: Onko sillä jotain merkitystä testaamisajankohdan kannalta onko raskaus saanut alkunsa luomusti vai ei? Kun jos testaisi dpo 10, niin sehän olisi melko varhaisessa vaiheessa että plussa vielä näkyisikään... Vieläkö sulla on ollut sitä sormien turvotusta?

Bella: luulisin että saat lähetteen saman tien verikokeisiin jos aamulla terveyskeskukseen soitat! Saisit sitten ainakin varmuuden asiaan!

Listaa päivittäesäsni katsoin että tosi monilla on kierrot jo hurjan pitkällä ellei ole sitten listasta pudonneet.

Omaa napaa sen verran että mulla on huomenna alkuraskauden ultra. Jännittää että mitä siellä näkyy, toivottavasti on tyyppi kyydissä.

napsunen 7+5

Vierailija
565/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis soitanko mä terveyskeskukseen vai sairaalalle vai äitiysneuvontaan vai minnekkä? :D Mä oon ihan ulalla.

Huomiseksi sain pekkasen taivuteltua itselleni. Toivottavasti saisin sen ajan sitten huomiseks :/

Toivotaan että on tyyppi kyydissä :) Tuuhan sit kertomaan mitä ne siellä sanoo :)

EDIT: näkeekös ne muuten siitä samasta verinäytteestä jos se onkin nega, että mistäs tää menkkojen poisjäänti johtuu, onko stressiä, kilpirauhanen tms? Ja pitääkö olla syömättä tai juomatta ennen sitä?

566/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä soittaisin ihan terveyskeskukseen. En tiedä mitä kaikkea ne siitä näyttestä testaa, voisin kuvitella että laajempaan verenkuvaa tarviis ihan lääkärikäynnin, mutta en ole kyllä varma...

Vierailija
567/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Tein digitestin, ja sehän näytti raskaana 1-2 viikkoa. En tosin tehnyt aamupissasta, eli viikot hedelmöittymisestä ei välttämättä kohdillaan. Tällä hetkellä tekay.fi -osoitteen kiekon mukaan rv 4+4. Oon ilmeisesti ymmärtänyt jotenkin väärin tuon laskemisen, itse olisin saanut 4+6 mutta ei kai se päivän tai parin päälle ole... Ei kai se auta ku soittaa huomenna neuvolaan. :)

Muoks. Nyt vasta kun postasin oman viestin, näin liudan uusia. Eli pahoittelut tippuneille ja tsemppiä vielä toivoville! Yritän iloita tästä omasta plussasta, vaikka miehen kans ollaan iltapäivä ihmetelty, miten voi näin nopeasti tärpärä. Tosin mies sanoi, että "jos tää kaikki nyt menee hyvin, ja tulit näin nopeasti raskaaksi, niin tää oli varmasti tarkoitettu näin".

568/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsunen: Niin minulla on tällä hetkellä menossa dpo 12 ja piinapäivä 10. Eli alkio siirrettiin kaksi päivää ovulaation jälkeen. Arvelin, että jotain pitäisi kyllä jo testissäkin näkyä, mutta eihän sitä tiedä. En ole keneltäkään kysynyt, että onko kiinnittymisajalla esim. eroa normaaliin raskauden alkuun. Veritestiaika minulle annettiin vasta piinapäivälle 15, enkä tullut kysyneeksi miksi se on noin myöhään.

Oli minulla aamullakin sormissa turvotusta... Olen kyllä kääntynyt tosiaan uskomaan, että sekin johtuu Lugesteronista.

Tsemppiä ultraan! Tulehan kertomaan mitä siellä näkyi. :)

Bella: Hoitaja tuskin pystyy laittamaan muuta kuin sen raskaustestilähetteen sinulle labraan. Muut vaatii lääkärin arvion, mitä labroja on tarvis ottaa. Ja terveyskeskus on oikea paikka soitella huomisaamuna. Sitten käyt vaan labran aukioloaikana antamassa näytteen. :)

Kono: No ehdottomasti keskityt nauttimaan omasta plussasta. Jokaisella on siihen oikeus. :)

Vierailija
569/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kono, Ihanaa! onnea! :')

Joo noi raskausviikkojen määrityksetkin vähän vaihtelee noilla netin laskureilla. Joku muukin huomautti siitä ja ite oon huomannu saman :) Mutta siellä neuvolassahan ne sitten varmistuu, viimeistään ultrassa :)

napsunen, ookoo. kiitti :)

ON: Just kun pääsin kertomasta että ei oo niin raskaana olevainen olo, niin alko rintoja taas pakottaa, alamasua nipistelemään ja kun kyykistyy niin kohdun kohdalla tuntuu painavan joku pienenpieni möykky. :') Mutta tosiaan se digitesti oli tänäänkin 'ei raskaana' ja sisällä oli samanlaiset liuskat samoilla viivoilla kuin siinä edellisessä.

muoks. Marjana, ok!

570/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Kono!! :)

Täällä tehtiin eilen apteekin testi uudelleen ja iltapissasta. Tulekseksi tietenkin tuli nega :(

Tänään sitä sitten saa sen lääkärinkin suusta kuulla, mut jotenkin vain olen varma että negahan se on. Oireet on hävinnyt kokonaan :(

Tekis mieli vaan vieläkin tehdä testi aamusta kun pojan vien hoitoon, mut ei kai se auta enää kun ei ole ihan aamupissasta.

Noh, minä ilmoittelen!

Vierailija
571/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinark, ootko testannut haamuja tai plussia? Eihän sitä tiedä, monilla se ei aamupissassa tai iltapissassa näy, mutta päivällä kyllä. Itselläni vahvin pissan on 10-12 aikoihin. Testaa vaan uudelleen ;)

Sitten vähän omaa juttua.

Meidän terveyskeskus on jaettu maantieteellisesti eri alueisiin ja oma alue on auki

ma ja to 9.30 - 12.00

ti 9.30 - 15.00

ke 8.00 -15.00

eikä mulla ole mitään mahdollisuuksia päästä noihin. Labrakokeita tehdään vaan keskiviikkoisin klo 8.00 - 9.30.

Soittoaika alkaa 8:15 ja yritän saada ihan kaupungin terveyskeskuskelle, koska täällä itse nyt olen. En tuolla omalla "sivukylällä".

Mitä luulette, onko mulla mahdollisuuksia päästä tohon kaupungin labraan? Onko muilla tällasia alueellisia jakoja ja kokemuksia niistä? Vai onko ihan toivotonta ees yrittää? Tässä vaan kyselen kun on vähän tylsää ootella tohon vartinyli kaheksaan :D

572/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli lopullinen tulos, en ole raskaana.

Kävin niissä verikokeissa ja sain tuon tuloksen. Joten apteeksin oma näytti turhaa haamua.

En usko enää mihinkään raskaustestiin, ja ketuttaa kyl tää ku toivoi pitkästä aikaa.

Nyt lopettaa tämä mamma taas nää haaveilut kakkosesta.

573/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ole topakkana :D Sanot, että oot tulossa ja asioihin on saatava nyt selvyys. Välillä terveyskeskuksilta saa vaatia asioita. Älä siis luovuta, jos joku alkaa känisemään ;)

Merinak: Höh :( Uskon, että harmittaa ja kovasti. Et kai kuitenkaan luovu kokonaan unelmista, vaikka nyt koetteleekin?

Marjana: Vuotoa ei ole enää ollut. Viime viikolla keskiviikkona ja perjantaina oli samantapaiset jutut. Yhdellä ainokaisella vessareissulla, molempina päivinä, jäi paperiin pyyhittäessä pientä tuhrua. Tämähän voi olla mitä tahansa, kuivista limakalvoista aina alkavaan keskenmenoon. Toki mietityttää kovasti, onneksi keskiviikkona on ultra.

Puprle 6+3

574/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan haluttu kakkosta heti esikoisen jälkeen.

Ennen esikoista halusin lasta 4 vuotta ja sain sitten kun vaihtui mies kusipäiseen valehteliaan.

olen miettinyt että hakeutuisin lääkäriin katsomaan onko kaikki ok, mutta eipä meillä ole ainakaan varaa mihinkään kalliisiin hoitoihinkaan :/

Vierailija
575/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on soitettu ja pääsen tänään jossain välissä. Ei siihen tarvinnu ees aikaa varata :) Jännittää. Vaikka tiiänkin että se on negatiivinen :D

Ärsytti vaan kun hoitajatäti kysy heti että "onko toivottu raskaus" -.-

Vierailija
576/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä ihme tapahtua jos se veritesti on positiivinen. Tänään tein apteekin oman puolen päivän aikoihin ja täyttä negaa näyttää, vaikka olin käymättä vessassa 6h, enkä paljon mitään juonutkaan. :( Toivotonta tämä.

577/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tyyppi tiukasti kyydissä, sydän sykki hirmuisesti :) Viikot vastasi 7+3 ei vähän pienempi kuin menkkojen mukaan laskettuna mutta lääkräin mukaan parin päivän heiton takia ei la:ta tai rv:ta tarvii lähteä tässä vaiheessa muuttamaan, joten mennään sillä että nyt on 7+6 :)

Mites Bella? Tai Marjana?

578/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa poistaa listalta, täti kurvasi eilen paikalle, eli oli vain tavallista pitempi kierto. :)

579/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak: Älä luovu toivosta! Uutta kiertoa kohti vaan pää pystyssä! Tsemppiä! Eikä niihin hoitoihin ole pakko lähteä, eikä kaikki hoidot ole edes kalliitakaan, jos ongelma onkin hyvin pieni. Tutkimuksissa kannattaa aina käydä, jos vauvaa toivoo, eikä sitä ala kuulua. Joskus pari lääkekuuria ratkaiseekin koko ongelman.

Purple: Varmasti säikäyttää kaikki ylimääräinen vuoto. En epäile yhtään. Onneksi siihen ultraan ei ole pitkä aika, niin saat mielenrauhan asian suhteen. :)

Bella: Kuinkas kävi?

napsunen: Aivan ihanaa! Nauti nyt jokaisesta hetkestä, kun pienokainen on kyydissä! :)

ON: Tänään on ollut taas niin vahvat menkkaoireet, että epäilin vuodon alkavan Lugesteronista huolimatta. Alavatsalla on niin selvät tuntemukset, että en kyllä jaksa liputtaa raskauden puolesta. Minulla ei toisekseen ole mitään suuremmin poikkeavia tuntemuksia. Rinnatkaan ei ole edes niin arat kuin ne välillä on ollut loppukierrosta.

Tilasin joka tapauksessa raskaustestejä. Jos ne huomenna tulee, niin testaan huomisiltana (dpo14/pp12) ja varmuuden vuoksi vielä ke-aamuna. Jos silloin paukkuu testiin puhdasta negaa, lopetan nuo Luget ja odottelen vuodon alkua. Mittailin jopa lämpöjä tuossa, eikä nekään ollut kuin 36,9. Ei tullut sieltäkään liiemmin toivon kipinää raskauden puolesta. Nämä viimeiset piinapäivät on kyllä aika tympeitä, jos testit on olleet jo negoja, mutta odottaa vaan pitää.

Onneksi olen loppuviikon lomalla ja saan nauttia muista asioista. Ja ehkäpä hyvästä ruuasta viininkin kera, jos se vuoto alkaa.

Marjana kp 36/36-37 yk 31

Vierailija
580/605 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti kurvasi tänään paikalle. Kp1. Kierto oli pitkä, mutta onneksi ei enää tätä pidempi..

Bella: Noooooo?? Mikä on lopputulos?

Marjana: Peukut edelleen pystyssä. Toivotaan!!

Plussaonnea täällä vielä oleville ja tippuneiden kanssa piinaillaan toisessa pinossa jatkossa :)

Ketju on lukittu.