Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

Vierailija
541/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut testailla, täti tuli eilen illalla kp28. Nyt sitten suuntaan elokuisiin paremmalla onnella.

Vierailija
542/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wagner, minäkin luulin että kaikki plussat testssä tarkottaa plussaa. Mutta ei niin taidakaan olla :D niin hassulta kun se tuntuukin.

Neea, minäkin ajattelen niiiiin näin "monet, varsinkin ne lähimmät kaverit, tulee raskaaks suunnilleen siitä jos ne syö miehensä kanssa sipsejä samasta kupista" :D Niin pitäis olla toisten puolest onnellinen, mutta on se välillä aika vaikeeta kun itellä ei natsaa sitten mitenkään :( Välillä vähän katellinen toisten plussille ja vauvauutisille ja kaikelle. Vaikka eikait se kateus niin hyvästä ole? :P

Pohojalaanen, mullakin on ollut nyt viikkokausia tuota "väriltään ja hajultaan voimakkaampaa pissaa" vaikka juonkin tosi paljon ja käyn useasti vessassa. Silti aina töissä joskus 7-10 aikoihin on tosi vahvaa. Pitäsköhän se testi tehdä sitten siihen aikoihin, eikä herättyä klo 4, koska sillon se tuntuu olevan melko laimeeta? Ihankun vettä :D

Merinark, okei :) Tuolla clearbluen sivuilla vaan oli ohjeet sen tulkitsemiseen jos joku haluaa sen avata ja tutkia mahdollisia haamuja, vaikka testi näyttäisikin "ei raskaana". Löysin tuosta aiheesta lukuisia keskustelujakin. Jotkut olivat raskaana, vaikka näyttikin "ei raskaana" ja viivat oli tuollaiset, jotkut ei taas uskonut tuohon ollenkaan.

MITÄ NE SUN VERIKOKEET NÄYTTI?? :)

Merinark, Purple, mullakin tuo apteekin oma anto kahteen testiin (roskis)haamun. Ja ihan selvän sellaisen punaisen viivan, mutta kuitenkin ohuempi kuin se kontrolliviiva. Laitoinkin tuonne kuvia siitä.

Ja Purple, sanoppa muuta. Minäkin oon tähän asti luottanut eniten tohon apteekin omaan, mutta nyt se on pettänyt mut kahdesti tässä kierrossa jättäen siihen roskishaamun! Oon lukenut juttuja että joillakin se on merkannut raskautta ja toisilla taas ei. Ihmettelen kuitenkin sitä, että kun testasin ekan kerran apteekin omalla, siihen ei tullut mitään. Sen jälkeen (eri pv) testasin davidin liuskalla ja davidin puikolla, eikä tullut mitään. Sitten testasin taas apteekin omalla ja testiajalla siinä näky sellanen tumma viivanpaikkajuttu, ei viivaa mutta sellanen että "no tuossa se olis jos olis" -kohta. Se oli sitten myöhemmin muuttunut tosi selväksi haamuplussaksi, mutta ohuemmaksi kun kontrolli. Sen testin jälkeen seuraavana pvn tein taa davidin liuskan ja davidin puikon, eikä mitään. Mutta seuraavan aamun apteekin omassa taas se sama tumma kohta, joka myöhemmin muuttui ohueksi punaiseksi viivaksi. Mutta ei kait nuita uskalla ajatella plussana kun ovat tulleet niin kauan testiajan jälkeen!? :) Nyt en oo uskaltanut testailla kun meen ihan sekasin noista :D Seuraavan kerran huomisaamuna ja apteekin omalla. Kiitos kun oot niin positiivinen, ihana! Piristi mieltä ja kaikkien "ei tästä kierrosta ainakaan enää raskauduta" ajatuksien jälkeen taas tuli pieni valo tunnelinpäähän ;) Toivottavasti sun tuhru ei ollu mitään vaarallista, onneks ei tullut enempää! Eihän sulla ole kipuja? :) Toivotaan että kaikki on hyvin! :)

Emila, sullakin! Mulla tuli kahteen. Ja niinkun tuossa aiemmin selitin, niin niitten välissä muihin (herkempiin) testeihin taas ei tullut mitään :| Saa nähä. Tuuhan sit kertomaan mitä sun testi näyttää aamulla :)

mago, sun oireet kuulostaa mahtavalta ;) peukut pystyssä ootellaan sun plussaamista! ;) mä painin täällä haamujen ja epätietoisuuden kanssa. Veritestiin ei oo mitään mahollisuutta päästä. Ei auta kun ootella ja testailla, tai olla testaamatta ja ootella. Tai olla olematta mitenkään. :< Puuh.

ON: Ei mitään uutta. Samat oireet. Tissit törröllään ja kippeet, valkkari lisääntyy, verisuonet ympäröi tissejä ja näyttää tosi hurjalta, nännipihat kahvikupin kokoset, pissa on vahvan väristä ja hajuista, nenä tukossa kokoajan, repäisykipuja vähäm jos nousee rajusti, kokoajan nälkä, itkutunneherkkä, kiukunpuuskat ihan kamalat (ihme kun mies ei oo jättäny mua) :D

Tuli tässä vaan mieleen.. Että kun mulla olis pitänyt 5.pv alkaa menkat, niin siitä laskettuna nyt olis niinkun kp12.. Eli voisko mulla olla nyt "uus" ovulaatio (vaikka "edellisessä" ei olis tullutkaan)? Kun oikeestaan noi repäisykivut, valkkarin lisääntymnen ja tissien arkuus vois viitata siihenkin..? Tosin ei mulla kyllä yleensä oo mitään verisuonia noussu näkyviin näin voimakkaasti, eikä nännipihat suurentuneet. En tiiä enää yhtäänn.. Mutta voisko niin käydä? Että tavallaan yhet menkat olis vaan jostain kummallisesta syytä jäänyt välistä? Vai tartteeko se uus ovulaatio ne menkat ensin? Tai tartteeko täti ovulaation tullakseen kylään?

Noh, testailen kuitenkin vielä aamulla kaikesta huolimatta. Sitten luovutan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä tänään pikaisesti testin töissä, kun muita ei ollut paikalla. Laitoin sitten testin laukkuun, menin omalle työpisteelle ja vastasin puhelimeen. En voi millään tietää, menikö siinä yli 5 minuuttia kun katsoin testiä. Mitä te tuosta kuvasta sanotte?

Vierailija
544/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoo kun että PLUSSA :D

Ei tuo enää haamu ole ;) ONNEA!!!!!!

Vierailija
545/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko? Vaikka olis ollut siellä laukussa yli sen 5 min? Kun ohjeissa sanottiin, että viiden minuutin päästä testitulos ei oo enää luotettava...

Vähän sekava olo :D

546/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mun mielestä ihan selkeä plussa on, ei mikään haamu joka voisi tulla liian pitkän tetsiajan jälkeen! ONNEA!!

Vitsit täällä kyllä monet menee tosi pitkillä kp:lla, kummaa ettei testit näytä plussaa vaikak oireitaon kuinka paljon eikä menkat ala :/ Bella, merinak ja muut piinailevat; hurjat tsempitkset teille jotta epätietoisuus vaihtuisi kahteen selkeään viivaan tikussa!

Marjana: melko aikaisinhan testasit, eiköhän se plussa sieltä vielä sinullekin piirry! Vakaasti uskon niin!

Täällä on kyllä hurrjan pitkä tämä heinäkuisten viestiketju! Hyvä niin! Toivottvasti vielä saadaan tuo komea plussajono kasvamaan entisestään! Ja pahoittelut niille jotka elokuisiin tippuivat, toivotaan sinne paljon tärppejä!

napsunen rv 7+3

Vierailija
547/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on plussa se!!! :) Mun testissäni luki ettei saa katsoa enää 15min jälkeen. Uskon että 5min jälkeen se näyttää varmasti juuri oikeaa tulosta sullakin, vaikka olis eri merkkiä. Ei se niin paljon huijaisi että tuo olis muka nega ;)

t. yksi joka on säästänyt oman plussatestinsä kaappiin :) Ja edelleen sekin näyttää usean viikon jälkeen ihan samalta plussalta

Vierailija
548/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Testaan vielä aamulla uusiks, ennen sitä en usko! Kysyin mieheltä, mitä mieltä on testistä. Sanoi vain, että ei osaa tulkita niitä. Vastasin, että yks viiva on negatiivinen ja kaks viivaa positiivinen. Mies vastasi: no eihän tässä sitten oo mitään epäselvää, oot raskaana!

Nyt voikin sitten pikkuhiljaa alkaa pelkäämään asioita. Oon siinä mestari. Lisäks tuli heti mielipaha, kun tässäkin pinossa on monia, jotka on yrittänyt niiiiiin pitkään. Että miksi juuri me, toisesta kierrosta? Ei tee vauvaa yhtään vähemmän halutuksi meille, että (mahdollisesti) raskauduin nopeasti, mutta surettaa vaan kun tietää sen kaipuun mikä monella on.

549/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samanlaisia ajtuksia ollut mulla, tuntee jotenkin huonoa omaatuntoa siitä että on raskautunut niin nopeasti. Mutta olen yrittänyt järkeillä asiaa niin, että sille ei vaan voi mitään eikä meidän vauva ole pois keneltäkään muulta. Vaikka epäreilultahan se tuntuu. yritä nyt vain nauttia alkaneesta raskaudesta!

Bella: katsoin tuota sun linkkiä siitä CB:n puretun digitestin tulkitsemisesta, mun mielestä noi sun testit kyllä näyttää tuolta "Pregnant and conception occurred approximately 2-3 weeks ago", mutta nuo sun testiviivat on vaan vähän haaleammat kuin tuossa CB:n ohjeessa... On se kyllä kumma kun sullkain noita haamuja kummittelee yhdessä sun toisessa testissä, tulis se plussa nyt!!!

Vierailija
550/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin mielestä.. Mutta just siks en uskalla uskoo siihen kun ovat niin vaaleat :D Diih, haluuvat vaan kiusata mua..

Vierailija
551/605 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät hetket menossa, kun saattaa jo tänään alkaa kuukautiset. Eilen herkkä(kin) testi oli nega, joten kyllä varmaan alkaakin. Kiertokin on kuitenkin ollut joka kuukausi eri sen jälkeen, kun kuukautiset alkoivat heinäkuussa minipillereistä huolimatta.

Vierailija
552/605 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden (apteekin) testin nyt aamulla. Vielä haaleampi viiva kuin eilen, mutta viiva kuitenkin. Ilmestyi näyttöön noin kahdessa minuutissa. Miten näitä tulkitaan?!

Vierailija
553/605 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pissa vaan on ollut laimeampaa tms? Tee vaikka clearbluen digitesti, siinä ei paljon oo tulkitsemisen varaa ;)

Vierailija
554/605 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs arvot olivat alhaisemmat kuin noilla viikoilla pitäis. Mulla kuulemma laskee erittäin hitaasti, joten voi kuulemma mennä vielä pari viikkoakin että poistuu elimistöstä..

Mutta kyllä helpotti kun saatiin varmistus tähän asiaan, ei tarvi enää jossitella..

Plussatuulia ja Onnea plussanneille!!

555/605 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kono: mulla aamutestien viivat on aina ollut haaleampia kuin esim aamupäivällä tai puolen päivän aikaan testatessa. Hcg:n pitäisi kai olla eniten koholla just aamulla mutta mulla ainakin testien mukaan se on enemmän koholla aamupäivisin...

pohojalaanen: hyvä että sait varmistuksen, tsenpit uuteen yritykseen!

Vierailija
556/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kono, jos se pissa tosiaan olikin laimeampaa tällä kertaa? Ootko tehny uutta testiä? Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että sieltä tulee oikein selvä plussa! Muillekin paljon tsempityksiä! Marjana, onko mitään uutisia suuntaan tai toiseen...?

Ja vielä lisäys siihen edelliseen postiin: mää oon siis ihan aidosti iloinen kaikista vauvauutisista :) Tarkotin vaan sitä että on tosi kiva kun on tällanen palsta missä voi vaihtaa ajatuksia ja jännätä yhdessä piinapäivinä kun lähipiirissä on tää tikkujen tuijottelu jääny vähän vähemmälle. Eli ei tunnu kauheen luontevalta alkaa viilata jotain kiertopäiviä ;) Eikä kenenkään tarvi tosiaan olla huonolla omallatunnolla jos on heti tärpännyt. Ihanaa vaan jos jollain käy toiveet toteen.

Pohojalaanen, harmi että siellä ei ollu salamatkustajaa kyydissä. Toivotaan että hormonit palautuu pian normaaliks ja pääsette taas tositoimiin.

Neea

557/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut sulle Kono!

Itselläni tilanne on se, etten saanut perjantaina tuloksia, koska kaverini joutui itse kyssiin.

Nauroin eilen illalla, että jos olen raskaana niin minulla on ainakin 15 alkuraskauden oiretta ja yksi hieman harvinaisempi. (tämä ihottuma)

Nyt tullut uutena oikean puolen korvan lukkoon meneminen. Huomiseen pitää malttaa odottaa ja jotenkin vain on edelleen olo että olisin raskaana. Tosin pakko vielkin epäillä, ettei tipahtaisi niin korkealta.

Eilen miehen kanssa mietittiin että millon mulla alkoi viime menkat, mutta mies veikkasi niin alkukuuta etten uskonut :o

Minulla on varmaan nuoruusiän dementtia, ku en ollenkaan muista!

Miten ne neuvolassa sitten määrittää raskauden alun kun en itse muista?

Vierailija
558/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi poistaa listalta.

559/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak: Sä menisit ensin ultraan ja sitten vasta ensimmäiseen neuvolaan. Saisit siis alkuraskauden ultran kunnalta, koska raskauden kesto pitää määrittää siitä. Mä sain alkuraskauden ultran kunnalta myös, vaikka tiedän milloin mulla on ollut viimeksi kuukautiset. Soitin neuvolaan ja sanoin, että kierukka on poistettu syyskuun puolivälissä, ensimmäinen kierto jäi vajaaksi ja seuraavat kuukautiset alkoivat 5.10.2012. Neuvolan täti sanoi samantien, että tehdäänpä niin, että käyt ensin tuossa ultrassa ja katotaan sulle sitten ensimmäinen neuvola-aika. Tämä varhaisultra on ensi viikolla, jännittää pirusti :)

Kono: Onnea plussasta! :) Tuo on aivan selkee plussa ja hormoonitasot vaihtelee vuorokauden aikojen mukaan. Testeissäkin on heittoja ja siinä, että pissasitko siihen liuskaan vai vähän liuskan viereen ;) Onnea, plussa se on :))

Bella: Voisit huomenna soittaa itsellesi verikokeeseen ajan, jotta saadaan tämä plussa varmistettua. T. Äiti

Marjana: Kukkuluuruu? Mikä tilanne?

Tsempit elokuisiin pudonneille ja Pohojalaaselle iso megatsemppi uuteen kiertoon!

Purple 6+2

560/605 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purple: Onko se vuoto pysynyt poissa, eikä tuhrua ole enää tullut? Tsemppiä! Yritä vaan rentoutua... Niin helppoa kuin se olisikin.

Kono: Paljon onnea! Kyllä tuo on plussa, vaikka siitä minuuttia tahi pari olisi yli mennytkin testiajasta! Eri päivinä ne viivat voi olla erivahvuisia ihan virtsan vahvuudesta riippuen. Älä siitä huoli.

Pohojalaanen: Hyvä asia, että tilanne varmistui joka tapauksessa. Jossittelu on pahinta. :/

ON: Täällä testattiin tänä aamuna puhdas nega. Testinä Sofin herkkä testi. Meinasin jo, että heitän tässä vaiheessa Lugesteronit kaappiin ja annan olla tämän kierron suhteen. Lueskelin kuitenkin vielä noita nettipalstoja ja siellä on jotkut testanneet 10 päivää siirron jälkeen vielä puhdasta negaa, mutta muutaman päivän päästä ovatkin plussanneet. Ehkä siis vielä jatkan noita lääkkeitä varmuuden vuoksi ainakin siihen keskiviikkoon ja testaan sitten uudestaan. Uskoa minulla ei kyllä ole siihen plussaan, kun oireita on melko vähän ylipäätään, mutta en halua kuitenkaan omalla käytöksellä riskeerata asiaa.

Eilen ja tänään on ollut jo hieman menkkamaisia oireitakin alavatsalla, mutta viimeksi kyllä tuo Lugesteron piti vuodon poissa siihen asti, kunnes lopetin lääkkeen. Pitkiä nämä piinapäivät kyllä on, vaikka kuinka keksii muuta tekemistä ja ajateltavaa, eikä istu 24/7 lukemassa vauvafoorumeita tai mitään!

Marjana kp 35/36-37 yk 31

Ketju on lukittu.