Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

521/605 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilua tuntuu vähän väliä jo :D

Bella: en tiedä mikä on kp, en nimittäin muista ollenkaan että millon oli viime kuussa menkat.

Testiin tuli haamu heti, mutta vahvistui myöhemmin hieman.

522/605 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista mikä kp testasin, mutta välillä kp 28-42 ja kp 43 alkoi sitten menkat. Tuona ajanjaksona tein ties kuinka monta testiä, herkkiä ja tavallisia ja Clearblue näytti plussaa 3 kertaa, niitä ennen, niiden välissä ja niiden jälkeen muut testit negaa... Joten mun luotto siihen testiin meni tuossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/605 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsunen, ok :) Ei siis luoteta siihen testiin ;)

avasin clearbluen digitaalisen, joka sanoo "ei raskaana", onko kukaan muu koskaan tehnyt niin? :D Ohjeessahan sanotaan, että patteri pitää irrottaa ja hävittää erikseen, niin samalla vilkaisin ;)

Sieltä löytyi kaksi liuskaa, toinen kontrolliliuska, ja toinen testiliuska... Tuolta se sitten näytti. Ja täältä löyty jopa ohjeetkin sen tulkitsemiseen: http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/Clearblue_Pregnancy_Test_with_Conce…

mutta en kyllä osaa tulkita tuosta mitään :D

Huh. Pää tässä kohta hajoaa. Pitäs vaa lopettaa kaikki testailut ja "entäs jos" -ajattelut :)

524/605 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsunen: Toivotaan siis, että sormien turvottelu tietää minullekin hyvää. :)

Ja kyllä, se Clearbluen plus-testi antaa minulle aina väärän positiivisen. Kertaakaan se ei kyllä ole ollut raskaus, eikä edes kemiallinen sellainen. Viiva on hieman kapeampi kuin oikea plussaviiva olisi, mutta selvästi värillinen ja ärsyttävän hämäävä. Sen testin herkkyys on 10iu/ml.

Wagner: Jos kierron pituudesta ei ole varmuutta, niin yritä malttaa vielä muutama päivä ennen testailua. Se odottaminen on kyllä niiiin hankalaa!

Ele: Niin oikeassa olet kyllä, että turha näitä on etukäteen murehtia. Mutta varmasti hyppään kyllä lääkäriin, jos yhtään on alkuraskaudessa epämääräisiä oireita. Itseasiassa yhdellä tutulla jouduttiin munanjohdin poistamaan, kun sitä kohdunulkoista ei huomattu ajoissa. :/ En muuten yhtään tiedä, onko mahdollisuus varhaisultraan, jos raskaus alkaa lapsettomuushoidoilla... En ole niin pitkälle uskaltanut varmaan edes ajatella. :D

Tiedän niin hyvin tuon tunteen, kun näkee jonkun raskaana olevan polttavan tupakkaa! Hyi että! Siinä ei paljon lasta ajatella...

Bella: Minä olen kerran purkanut tuon Clearbluen digitestin huvikseni myös. Eihän siitä mitään hyötyä ole, mutta uteliaana piti katsella miltä näyttää sisältä.

ON: Tänään on ollut kohtuullisen oireeton päivä poislukien ne aamulliset sormien turvottelut ja rintojen arkuus päivälläkin. On ollut juuri sellainen "tuskinpa vaan raskaana" -olo. Ei siis millään tavalla muuten huono fiilis, mutta kun ei tunnu miltään. Onneksi on tulossa viikonloppu ja kaikkea kivaa tiedossa. Vähän pikkujouluja, hyvää ruokaa, ystävien tapaamista ja paljon ulkoilua. :) En valita siis!

Marjana kp 32/36-37 yk 31

Vierailija
525/605 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hakea varmuudeksi jonkin muun testin tuon kaapissa olevan Clearblue plus-testin tilalle, jos se antaa vääriä plussia. Olen luullut, että plussa on plussa, jos se testiin ilmestyy. No näköjään aina oppii uutta :-)

Vierailija
526/605 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina tuli ekan kerran vuotoa. Et se siitä. Menkat alko aikasemmin mitä oletinkaan.

Mulla on niin ristiriitasia ajatuksia! Välillä aattelen et pitäis nauttia näistä kahesta lapsesta mitä nyt on ja näissäki täysi työ saaha aikuseksi. mutta siltiki!! Tahtoisin vielä kokia sen raskauden ja vauvan ihmeen!! Tänään juttelin yhen tutun kans ja sano et heille on saanu vauva tulla jo 6 vuoden ajan mut ei oo kuulunu. Aika hurjaa!

Taijan tehä sen mitä oon jo kauan harkinnu. Tilaan sen clearbluen ovulaatio monitorin. Se on kuulema auttanu monia löytämään tarkat päivät. Onko teillä kokemuksia?

Vierailija
527/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Edelleen täällä jännäilen teidän kaikkien piinailijoiden puolesta. Hermoja raastavaa! Pidän peukkuja että jollekin se plussa pärähtää jo viikonlopun aikana.

Mut voi siis poistaa tuolta listalta koska täti on jo ystävällisesti kyläillyt ja uus Clomi-kuuri on jo menossa. Pari viikkoa viela niin sitten sitä taas kärvistellään itsekin piinapenkissä. Huh heijaa. Kiva että on tällänen vertaistukikanava kun tuntuu että monet, varsinkin ne lähimmät kaverit, tulee raskaaks suunnilleen siitä jos ne syö miehensä kanssa sipsejä samasta kupista. Eli on tultu raskaaks joko vahingossa tai sitten ekasta tai tokasta kierrosta ja järjestään kaikilla on jo kolme lasta. Itellä alkaa kohta ikä tulla vastaan eli haaveet kolmesta alkaa olla kuopattu ja toivotaan vaan että jos ees yhden sisaruksen sais hommattua tolle ensimmäiselle. Kiitos kun sain purkautua.

Plussia kehiin!

Neea

Vierailija
528/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs eilen aamulla kävin piikillä.. Yritin eilen jo kysellä jos olis tulokset tullu, mutta tänään vasta saan.. Juuri tuolla arvojen laskemisella kuulemma saadaan selville mikä tässä mättää.. Elikkäs jos ne nousee, todennäköisesti ultralla varmistetaan sitten, josko salamatkustaja löytyy. Kyllä menee maailmankirjat sekaisin jos näin käy. Yritän olla toivomatta liikaa, pitää vaan jaksaa odottaa..

Marjana: Mulla oli myös tuo virtsa sellaista vahvempaa alkuoireina, edellisessä kierrossa vaivasi myös tuo virtsatietulehdus, mutta tämä oli erilaista, joten laitoin siitä vaan asian merkille. Vahvempaa (väriltään ja hajultaan) ja sai käydä usein, mutta ei minkäänlaisia kipuja kun rakko tyhjeni. Eli siis raskauteen viittasi minulla. Ramppasin vessassa koko ajan sen muutaman päivän. Pidän kyllä sormet ja varpaat ristissä että plussaat!!!

529/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku kyseli sitä clear... joku testistä- Olen sen itsekkin joskus avannut ja sinne tulee aina nuo viivat.

Samoin huonot kokemukset siihen, johon pitäis tulla + ja - niihin ruutuihin jos on raskaana ja jos ei oo niin tulee vain - ja -

Minulla tuli haamu siihen plussaan ja selkee sellainen, vaikken ollut raskaana.

Nyt menen kahdeksaan terveyskeskukselle, kun kaveri laittaa lähetteen verikokeisiin. Eipä tarttee enää sit miettiä ja arpoo noiden haamujen kanssa.

530/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wagner: En tiedä johtuuko ne Clearbluen väärät plussat/kapeammat viivat siitä, että elimistössähän on aina hcg-hormonia pienissä määrin ja se testi on niin herkkä. En kyllä ole koskaan asiaa kysynyt mistään, mutta olen vain pienessä mielessäni pohtinut...

tuulikello: Mielestäni ainakin Minni86 on käyttänyt sitä Clearblue-monitoria. Liekkö hän siellä elokuisten ketjussa jo mukana? Minulla on ollut vain ne hymynaamatestit käytössä. Kannattaakin keskittää kaikki ajatukset niihin olemassa oleviin lapsukaisiin ja nauttia heistä. Kyllä se kolmaskin sieltä putkahtaa sitten. :)

Neea: Tämä paikka on juuri sitä purkautumista varten. Ihmeellistähän se on, miksi toisilla se raskaus vaan alkaa niin helposti ja toisilla ei sitten millään...

Pohojalaanen: Odottelen täällä innolla, mitä labratuloksista selvisi! Tulehan heti kertomaan. Olisihan se hurjaa, jos siellä olisikin matkalainen kyydissä nyt kaikesta huolimatta. :) Ja kiitos henkisestä tuesta!

Merinak: Mahtavaa, saatko jo tänään ne veritestin tulokset? Tulehan kertomaan sitten heti!

ON: Menin tänä aamuna sitten tekemään herkän Sofin liuskatestin ja negatiivinen se oli. Ei se sinänsä harmittanut edes, mutta tietyllä tavalla se negatesti aiheuttaa sellainen luovuttamisfiiliksen kierron suhteen, vaikka tietääkin, että tottakai se vielä voi plussaksi muuttua, kun alkionsiirrosta on vasta 8 päivää. Mutta ainakin on nyt testattu, että Ovitrelle on poistunut elimistössä, eikä kummittele herkässäkään testissä. Tosin niin laskinkin, että sen määrän on oltava jo niin pieni, ettei testeissä näy. Nyt yritän odotella muutaman päivän ennen kuin testaan uudestaan.

Minun käskettiin käyttää Lugesteronia veritestiin saakka, mutta en pääse siihen veritestiin silloin kuin kuuluisi ensi viikolla, niin ajattelin kyllä testata ihan virtsatestillä ja jos se on negatiivinen, lopettaa nuo Lugesteronit. Laskin vähän kalenterista nimittäin sitä, että jos vuodon alkua venytetään nyt kovin pitkälle tuolla Lugesteronilla, niin seuraava mahdollinen alkionsiirto saattaisi osua jouluviikolle ja silloinhan se tuskin onnistuu... En tietenkään lopeta sitä lääkettä ennen kuin on varmaa, että raskaus näkyisi jo virtsatestissä, mutta en minä sitä halua turhaankaan käyttää. On se ensinnäkin jo niin ällöttävä käyttääkin. :/

Marjana kp 33/36-37 yk 31

Vierailija
531/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa jo aiemmin uumoiln, niin elokuisiin vaan. Vauvahaave on nyt vuoden ikäinen tällä erää ja voin sanoa, että kyllä turhauttaa vaikka ei juuri enää nämä menkkojen alut yllätä.

Ihan simppana tsemppiä lopuille, kyllä niitä plussia on nähdäkseni vielä tälle jengille tulossa;) Ja monta!

Aliina

Vierailija
532/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikello: mulla on se monitori käytössä ollut jo useamman kuukauden ja hyvin näyttää ovulaation lisäksi ne hedelmälliset päivät mitkä

ovista edeltää. eli ne kun kohdunsuu ja lima on sellaisia että siittiöt pääsee serille odottamaan.Olen tykännyt kyseisestä laitteesta.

terv Minni dpo8 tuolta elokuisista

533/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain fiiliksen, et haluan testata kotona vielä ennenkuin hoitaja soittaa tulokset (hoitaja on kaverini) Halusin ekana tietää tuloksen ja ostin jonkun herkän testin (Elivo) niin on tyylipuhdas nega. :(

Miksiköhän lie apteekin oma näytti haamua ja elivo jonka pitäis olla herkkä näyttää negatiivistä.

Noh, odottelen nyt sen kaverin soiton, pitäisi soittaa puolen päivän aikaan, mutta ei ole ainakaan mitenkään odottava tunnelma.

534/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt per**** kumma, jos apteekin testi näyttää virheellisesti haamua! Oikeesti, tämä on ensimmäinen kerta kun kuulen, että apteekin oma testi temppuilisi jotenkin. Eri asia on tietenkin vialliset testit. Ärsyttää ihan :O En siis suostu uskomaan, että kysymys on muusta kuin alkaneesta raskaudesta ;)

Hyvät, että moni on mennyt verikokeisiin selvittämään tilannetta. Pidän peukut pystyssä, että tulos on toivotunlainen.

Marjana: Täällä on luettu kuulumisiasi ja pidetty kaikkia ulokkeita ristissä. Toivon sydämestäni, että heinäkuu on SE kuu myös sinulle :)

Bella: Toveri hei, se heinävauva tulee vielä. Mä tiedän, että se tulee :)

Täällä tulee vielä monta plussaa, niin se vaan menee :)

Tsempit elokuisiin, loppukesän lämmössä on ihana syntyä :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Purple 6+0, joka panikoi omia hommiaan. Keskiviikkoiltana, yhdellä vessareissulla, tuli pyyhkäistäessä tuhrua, jota ei ole onneksi tullut pisaaraakaan sen jälkeen. Kyllähän sitä kuitenkin huolestui ja nyt odottaa pelonsekaisin tuntein ensimmäistä ultraääntä ensi viikolla.

535/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lueskellut netistä paljon nyt et onko muille merkannut haamut jotain, niin paljon on niitä joille se on merkannut raskautta, mutta myös niitä jotka eivät ole olleet.

Miksi minä tätä pohdin, kohtahan saan tietää mitä verikokeet sanoo.. :D

Oireita on siis tosiaan kunnon liuta ollut, mutta entä jos olenkin keksinyt kaikki?

Nyt muistelen itse kaikki oireet: Rintojen aristus, kova kipu mahassa joka tuntui selässä asti, näppylöitä / ihottuma kohtia, vihlaisuja alamahassa, finnejä kaulaan/ selkään / navan yläpuolelle, haistoin kaupassa karkin tuoksun tosi voimakkaasti, pissalla juokseminen, yksi päivä oli tosiaan väsyväsy, niin että silmäluomet oikeasti painoi ja nukahdin illalla istueltani sohvalle, aamulla eilen herätessäni mahan iho (vai lihakset?) tuntui kipeältä ja hieman äklö olo.

SEKÄ toisesta rinnasta tihkuva maito/neste!!!!!

Eli tosi paljon näitä oireita. Miten muilla?

Sori tätä omaa napaa, en voi kenellekkään muulle puhua näistä yhtään mitään :(

536/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella mulla tuli kans apteekin omaan haamujen haamu, pitää huomenna tehä uudestaan aamuvirtsasta, jo ei täti yllätä tämän päivän aikana. Mulla pitkä kierto ei mikään ihme ole, on ollut joskus 54 päivääkin, eli ei vielä intoilla, vielä ne kerkeää alkaa. :)

537/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsunen,mulle voi päivittää tuonne kp 24/26 koska kierron pituus tulee olemaan 26 jos on,nimittäin ovulaatiosta on sitten sunnuntaina (eli ylihuomenna!!!!) se 14päivää joka on joka kierrossa pitänyt päivälleen paikkaansa. Eli ylihuomenna pitäisi kuukautiset alkaa. Tissit on kipeät ja öklöttää vaan kokoajan.... Kaikenlisäksi mulla on ollut inhottavia repäisykipuja mahassa,mutta myös lieviä kuukautiskipuja. Katsotaan,josko ne sitten sieltä pärähtää... Pessimisti ei pety!!;)

Marjana,jospa se pieni olis tarrautunut kiinni! Ehkä on kuitenkin vielä aikaista testailla:) Minäkin ajattelin (jos maltan) odotella ensiviikkoon,koska niinkuin sanoit niin aina fiilis on ihan maassa tehdyn negan jälkeen.

Pohojalaanen,pistähän heti kuulumisia kun saat tietää tulokset!!! Vähänkö mua rupes jänskättään ku luin noita sun juttuja :)))

Bella,mites siellä??

Mago kp 24/26 yk6

538/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuitte tuosta clear bluen testistä- mulla tehnyt joka kerta haamun vaikka raskaana en ole ollut. Sen takia jäänyt tuonne kaappiin yksi käyttämätön jonka heitän kyllä pois.

539/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat juuri Apteekin omaa testiä, eikä mitä tahansa raskaustestiä ja haamua?

Mä olen pitänyt Apteekin omaa testiä kaikista luotettavimpana aina, mutta toki voin olla väärässä ja hyvin usein olenkin :)

540/605 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin ihan omaa apteekin testiä meinaan. Maanantaina saan vasta tulokset lääkäriltä.

Ketju on lukittu.