*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Hei tänne pitkästä aikaa! Ei ookkaan tultu kirjoteltua tänne pitkään aikaan.
Paljon paljon onnea plussanneille! Ja toivottavasti kaikki ne kenellä on ajatuksena antaa ihana isänpäivälahja onnistuu siinä! :)
Marjana: toivottavasti siellä tarrataan kovin kiinni! Peukut on pystyssä!
Bella: Kumpa se testi jo näyttäis plussaa, kuulostaa niin hyviltä noi oireet!
Pohojalaanen: Voimia teille sinne! En voi kuvitellakaan miltä tuo tuntuu. Halaus!
ON: Oviksen sain bongattua torstaina eli kp19. Tosi myöhään mulla on aina ovis, ei ihmekkään, etten ole tullut raskaaksi. Maanantaina alotan lugesteronit, toivottavasti niistä olis nyt apua :)
Laskeskelin muuten, että jos nyt tulen raskaaksi niin LA taitaa mennä elokuun ensimmäisiin päiviin. Mutta mä nyt hengailen täällä tämän kierron ainakin.
elluh kp22/37 yk5 (vaihdoin ton kierron pituuden kun lugien avulla se nyt menee niin pitkäksi)
Ketkäs on testaillut nyt isänpäivän kunniaksi?! Mitä testit näyttää?!?
Bella: siitä mun oviksesta, olin siis skeptinne sen suhteen kun en sitä tikkuun saanut bongattua ollenkana, oletetut dpo:t laskin ihan mutu-fiiliksellä pienistä oireista joita ehkä silloin oviksen aikaan oli. Mutta siis joo, todistettavasti olen ovuloinut :D
ON: Eilen se sitten alkoi, paha oli iski jo alkuillasta ja ennen nukkumaan menoa oksensin :/ ja aamulla uudestaan... herätessä oli ihan järkky nälkä vaikka yleensä syön vasta 1-2 h heräämisen jälkeen. Kauhulla muistan viime raskauden kun yrjösin yli rv 20+ joka päivä ja monta kertaa, saas nähdä tuleeko nyt sama. Tyttöä odottaessa en oksennellut ollenkaan vaikka oli paha olo, poikaa odottaessa yrjösin sitten senkin edestä...
napsunen rv 6+5
Bella: Mullakin ne pisteet nänneissä oli semmosia vähän vaaleita. Muutoin nännit on samaa väriä kuin ennenkin :D ja samaa kokoa. Nauroin eilen miehelle, että näyttää, kun niissä ois joku tauti :D Ahahahaa
Jos tätiä ei näy tänään niin meen huomenna ostaa testin. En saanu aikaseks r-keijulle laittaa tilausta. Yhtään testiä ei oo kaapissa.
Napsu: Toivottavasti paha olo helpottaa. Käy ostaa ne akupunktiorannekkeet jos jatkuu.
P.s olin eilen baarissa ja nyt vaivaa darra. Toivottavasti helpottaa kohta :) sen siitä saa..
Täti kolkuttelee ovella joten ei vauvan tuoksua meillä heinäkuussa..
Minä testailin ja negaa näytti :( eikä kuukautisistakaan tietoa. Ens viikon loppupuolella sit varmaan meen käväseen lääkärissä ja ihmetteleen tätä tilannetta...
Harmi ettei muiltakaan ole tänne isänpäiväyllätyksiä tullut!
kp 36/?
Testi näytti edelleen negaa. Mutta oireet senkun vahvistuu. Tätiä ei näy missään ja seksihalut on tipotiessään.
Oikeen nännipihan ympäri menee ihan järkyn musta verisuoni, mies ihmetteli että mikä siihen on osunut.. Mutta ei se kipeä ole eikä mihinkään osunut, mutta näyttää vaan tosi hurjalta kun on niin paksu tummansininen verisuoni, HUI!
Tänään on kyllä tullut niin paljon vedettyä kakkua ja herkkuja, että meillä alkaa nyt terveelliset ajat ihan kokonaan!! :))
Kauhee jano kokoajan. Ja alavatsaa polttelee, tuntuu painetta ja kihelmöi. Ja kaikenkukkuraks, mä oon ihan hirvee hormonihirmu! Siis oikeesti, en enää ees tunne itteeni kun otan pulttia niin pienestä. Voi mies parkaa sitten vähän myöhemmin kun oon todistetusti raskaana. Huh!
MUUTES: Jos en oo ovuloinu, eikä täti tuu, niin tuleeko silti PMS-oireet??
Koska sen tapaisiahan mulla on: turvotus, aivan kamala makeannälkä, mielialan vaihtelut ja kärttyisyys...
Tilasin raskauskeijulta niitä tosi herkkiä testejä niitä kympin herkkyyksiä ja 15 herkkyyden tikkuja. JO on kumma jos ei ala plussat näkymään!! :D
Ilmoittauduin mukaan jokunen aika sitten ja vielä saa jännittää osuiko tärppi kohdalle vai ei. Nyt kp24/28-30, joten loppuviikosta pitäisi olla viisaampi. Samantapaisia nännioireita on ollut teillä muutamalla muulla, mutta mene ja tiedä ovatko sitten raskausoireita vai ei...
Onnea plussanneille, toivottavasti tulee pian uusia plussanneita :-)
Minut voisi lisätä listalle, en löytänyt itseäni sieltä.
Aamulla tein testin ja selväähän selvempi nega siitä tuli. Tätikin jo änkeää kylään eli tää kierto oli sit tässä. Hilma3, harmi että teilläkään ei nyt tärpännyt. Mutta elokuisissa sitten jatketaan, paremmalla onnella :)
Käyn vielä vilkuilemassa teidän loppujen tilanteet eli laittakaahan niitä plussia tulemaan! Bella, tuuthan sit heti kertomaan kun testit on tulleet, noi sun oireet on kyllä aika hämmentäviä. Taikku, pidän edelleen peukkuja! Wagner3, sulla on nyt piinapäivät käsillä... Toivotaan että tulosta tulee!
Plussatuulia ja jarrusukkasia kaikille!
Neea
Neea, kerronkerron:) varmaan tiistaina tuleevat eli huomenna. Silloin taas testailen!
on: aivan järkky pahaolo alko kun nousin puol viiden aikoihin sängystä. Eipä oo ihan hetkeen tarvinnu yökkien suunnistaa keittiöön. Lasillisen veden jälkeen vähän helpotti mutta nyt 2h myöhemmin just kun töihin tulin niin se alko uudestaan. Saa nähdä mitä tästäkin päivästä tulee :D
olo on muutoin kun omenalla, masu heti aamusta ihan turvoksissa! Ja jotain hassua tuolla alavatsassa tapahtuu, niin oudosti kihelmöi ja on painontunnetta. Eikä oikeestaan yhtään voi vetää vatsaa sisään.
Ja näin taas niin selkeitä unia. Tosin en niin mukavia, mutta tosi todentuntuisia.
Jos en oo raskaana niin musta on varmaan tulossa höperö!! Unohtelen asioita, oon hajamielisempi ja höpöttelen ihan hassuja. Lauantaina pestä työvaatteet ja laitoin koneen pyörimään mutta unohin sieltä ne työvaatteet. Aamulla laitoin leipää paahtumaan, mutta unohdin painaa leivät alas...jne ei mulle yleensä tämmösiä käy!! :D
Voi että mitä ihania uutisia!!! Nyt kovasti onnea matkaan! Rukoilen täälä. :)
- Mami
Heissan,
Tsempit elokuisiin pudonneille, elokuu on myös hieno vauvakuu :)
Marjana: huippu-uutisia! Täällä on sormet ja varpaat ristissä.
Bella: Oot varmasti höperökin, mutta toivotaan, että lisäksi myös raskaana ;)
Kaikki: Ootan kovasti testaustuloksia!! +++
Heips. Olen edelleen mukana, tätiä ei vieläkään näy. Testiä en oo vielä tehny, ku oon tässä nelisen päivää ollut kovassa kuumeessa ja mahataudissa. :( mutta testin teen heti kun olo alkaa oleen normaali eikä tätiä kuulu. :) tsemppiä bella, jospa se plussa sullekki tulee, ei kannata heittää kirvestä kaivoo ennenkuin täti kurvaa paikalle jos on kurvatakseen :) Emila kp44/28-33
eikä mitään uutta.. Tosin en oo testannut kuin sen yhen kerran, onko siitä nyt reilu viikko?! Ajattelin vielä tämän viikon odotella.. Jos ei tätiä kuulu, testaan toisen kerran ja jos tulee nega otan lääkäriin uudelleen yhteyttä ja sanon pari valittua sanaa! En ala puolta vuotta ootteleen! Te suosittelitte yksityistä, eikö ne oo melko kalliita vai olenko väärässä?
Bella & Taikku:
Nuo teidän nännit kuulostaa täysin samanlaisilta kuin minulla oli tässä edellisviikolla :DDD Semmosia pieniä valkosia "näppyjä/nystyröitä" nännipihoissa, nyt en ole tarkemmin perehtynyt onko tullut muutoksia. Pitääpä illalla tarkistaa :p
Marjanalle isoooot onnittelut! Toivotaan, että kaikki menis hyvin tällä kertaa ja meneehän se!!! ;) :)))
Rahtarinna, bella: Kun kaikilla on näitä nännimuutoksia niin jos se vaan johtuu talvesta :( Tai optimistisemmin ajateltuna jos ollaanki kaikki raskaana :D
Mun fiilikset vaihtelee koko ajan.. Eilen plussaaminen tuntu mahdolliselta ja oli toiveikas olo. Tänään ei oo tuntemuksia (muuta kun valkkaria lorahtelee) niin en usko tähän kiertoon.
Apee olo.. Nälkäkin on, mutta varmaan enteilee tätiä. Yhtään mahatuntemuksia ei ole.
Loppuun vielä pahoittelut elokuisiin pudonneille
Eli nyt pregcheckin testillä tuli nega. Dpo13. Ärsyttää.
Onnea kaikille plussista ja tsemppiä vielä toivoville! :)
Mä yritän kovasti päättää milloin testaisin. Nyt kp 29. Alunperin ajattelin isäinpäivää, mutta sitten en varmaan olisi osannut olla omille vanhemmille kertomatta tohkeissani. Sitten ajattelin huomista (kp 30) mutta todennäköisesti en ehdikään apteekkiin tänään. Jotenkin on sellainen olo, että vuoto alkaa pian... Mutta ehkä "harjoitustestaan" kuitenkin tällä viikolla ellei ala parin pv:n sisällä! :D
hilma, pahoittelut!
82, mitkä sun kiertopäivät yleensä on? Ja bongasitko oviksen? Nyt en muista yhtään.
wagner, tulehan sitten kertomaan mitä testi näyttää. Lopummallaviikkoako testaat? :)
Marjana, onko jotain uutta tietoa?? :) Täällä kaikki jännäillään sun puolesta :)
Purple, kiitos. Toivotaan ;) Hihi.
Emila, huuui kun oot jo pitkällä kiertopäivissä. Rupesin tässä miettimään miten mun hermo kestää, jos itellä menee tosi paljon yli eikä näy muuta kun negoja. Lääkäriinkään en raahi mennä joten kait se olis vaan ooteltava :/ Tuuhan sit heti kertomaan mitä se testi sanoo!! :) Jännittää sun puolesta :)
Rahtarinna, testaa ihmeessä uudelleen :)
Onhan ne yksityiset vähän kalliimpia, mutta sieltä saa ainakin apua ja hoitoa. Noi kunnalliset yms on niin arvaamattomia ja ylityöllistettyjä että ne sanoo just noin että "oota puol vuotta", jos sittenkään saa varmaa vastausta mistään :) Noni, sunkin nännioireet varmaan enteilee hyvää ;) Voi kun oltaskin kaikki raskaana :D
Taikku, älä nyt manaile, se mitään talvesta johdu ;) Toivotaan että kaikilla olis tärpännyt! Hihii. Mulla vähän samat fiilikset. Välillä tuntuu siltä kun olis jo raskaana ja sitten tulee se todellisuus että eheeei.. Ja sitten taas no ehkä sittenkin.. Mulla kans nälkä!! Mitkä sun kiertopäivät yleensä on? :) Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :) Vaikkakin, tiedän että se ärsyttää.
Kono, no testaa jo ;);)
ON: maha ollut tosi kipeä koko päivän ja kerran päivällä repäisi tosi kovasti. Aamun jälkeen ei oo pahaa oloa ollut mutta kamala nälkä senkin edestä, vaikkakin oon päivän mittaan iha säännöllisin väliajoin jotain pistänyt suuhuni. Ja nännipihat on taas vähän tummemmat :S iiks. Ja ne näpyt näkyy edelleen ja suonet yhtä näkyvillä :P
Hitot se täti vielä mitään tullut, menkkajuilintaa ilman vuotoa..pari kertaa vaaleanpunaista valkovuodon seassa ei siis oo uus kierto vielä alkanu. Kiva yökin oli kun jomotteli ja juili, tulis nyt niin pääsis uuteen kiertoon.
bella: kuulostaa ihan siltä että jossain vaiheessa tässä sinulle se plussa testiin ilmestyy, oireet on niin lupaavat maltat vaikka viikonloppuna testata viimeistään uusiks.
pistäkäähän naiset plussia kehiin, monilla kuulostaa edelleen lupaavalta! :)
Tää jää nyt oottamaan sitä tätiä
hilma kp30/25-32
Nyt vaan omaa napaa. Mä oon niin sekasin tästä kaikesta. Nyt dpo4 ja tänään illalla pitäis alottaa lugesteron ja ihan yhtäkkiä alko ihan kirkas verinen vuoto. Menkat ei oo ikinä alkanu näin, ilman tuhrua. Ja mitä ihmettä?? Nyt jo?? Tää rupee tuntuu ihan toivottomalta.. En nyt sitten tiedä alotanko lugit vai en. Gyne sano, etten välitä siitä tuhru vuodosta joka mulla voi tulla ovulaation jälkeen, mutta ei ollu puhetta tälläsestä vuodosta. Ei nyt ihan solkenaan vuoda, mutta ihan verta tuli eikä mitään tippaa vaan ihan tuli kuitenkin.
Olis ihana kuulla jos jollain kokemuksia..
Kuulostaa kyllä raskausoireille te joilla rinnatkin on alkaneet muuttua niin että mieskin jo eron huomaa! Jännää! Täytyypä itsekin tsekata tilanne suihkun jälkeen.
Mutta hei, eiköhän testata porukalla heti isänpäivän aamuna? :) Jos tulis edes jollekin hyvä isänpäivälahja.
Neea