*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Marjana, siis senkö takia joudut nyt käymään läpi nuo hoidot yms kun sulle tuli se yksi onneton ovuloimaton kierto? Mietin vaan, että pitääkö mun tässä jotenkin alkaa jotain tekemään asian suhteen? Lähin ultra on 100km päässä ja muutenkaan ei ole varaa lähtee mihinkään hoitoihin.. Jos en ovuloi normaalisti niin enkö voi tulla enää luomusti raskaaksi? :/ nyt alkoi huolestuttaa..
Liisuli, onnea kovasti :)
Taukku, niin.. Noh, täytyy odotella ja testaan isänpäivänä uudelleen:) ellei täti yllätä.
BTW, kävin eilen siellä apteekissa, niin raskaustesti hyllyt oli melko tyhjillään.. Ei oo ennen ollu :D taitaa heinäkuu olla se plussakuukausi ;D
Niin hei, kuka se luuli ettei ovuloi mutta plussasikin myöhemmin? Millä kp:lla? Oliko oireita? :)
ON: masua polttelee ja höpötykset jatkuu.
Vihdoinkin perjantai! Tää viikko on mennyt ihmeen nopeasti mutta on se perjantai aina yhtä odotettu, varsinkin kun aurinko paistaa.
Pohjalaaselle ja Angelbluelle pahoittelut! Toivottavasti ensi kierto olisi sitten That's it-kierto :). Nokka kohti uutta yritystä!
Marjanalle pidän peukut pystyssä! Kunpa se pikkuinen nyt lähtis siitä jakautumaan ja kasvamaan. Tutun sukulaiselle tehtiin jonkin aikaa sitten alkionsiirto ja nyt hän on onnellisesti raskaana :).
Liisulille oiken paljon onnea plussasta! Kyllä on tullut paljon plussauutisia heinäkuulle. Ehkä se on tämä syksyn pimeys :).
Bellalla on vielä toivoa kun ei näy tätiä vaikka testit näyttävätkin negaa. Sun pitää nyt vain odottaa ja yrittää olla stressaamatta (helpompi sanottu kuin tehty, tiedän).
Rahtarinnalle suosittelen kans yksityiselle menemistä. Kuka hullu jaksais odottaa menkkoja puoli vuotta! Jestas sentään!
ON: Ovispäivä, ihan selvästi oireiden perusteella (jomotusta)! Eilen tuli laitettua pikkuveijareita matkaan ja tänään voisi taas yrittää perjantain kunniaksi :). Jospa tämä olisi nyt se kierto kun tärppää ja saisimme neljännen nyytin syliin heinäkuussa. Toiveet on korkealla ja korkealta sit tiputaankin loppukuusta. Onneksi on 2 viikon lomamatka tulossa niin ajatukset ovat muualla kun on niin paljon pakattavaa :D. Jos ei nyt tärppää niin sit hässitään kuin jänikset loman aikana! Vähän vaikeeta tietysti kun 3 lasta nukkuu samassa huoneessa, mut kyllä me keinot keksimme :D
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja kunnon plussamyrsky!
Ja tärkein meinas jo unohtua: sukuun syntyi tällä viikolla ihana uusi prinsessa!
Misu78, kp 13/25-26
Onnittelut plussanneille!
Pohjalaanen: Hirmuiset pahoittelut :(
Bella: Mulla oli myös vuosi sitten yksi kierto jossa oletin etten ovuloinut ollenkaan. Menkat oli yli viikon myöhässä mutta testit negaa. Eli mulla ovuloimattomasta kierrosta kierto vaan piteni jonkun verran. Muuten on kyllä ollut aika säännölliset menkat. Tsemppiä kuitenkin et sulla muuttuis vielä plussaksi!
Marjana: Suuren suuret tsempitykset täältä, sormet ja varpaatkin pystyssä että nyt vihdoin tärppää! Raskaana olet kunnes toisin todistetaan! :)
ON: Ei vaan jaksa edes ajatella enää raskautumista. Ehkä sen on tehnyt tämä aika ja se kun kaikki aina vaan menee päin helvettiä (anteeksi karski kielenkäyttö) mutta jotenkin en jaksa uskoa että tärppäisi ja jos tärppää niin kesken menee heti alkuunsa. Sitten kun on vielä nämä muut terveysongelmat (selkä). Tulee jos on tullakseen, edelleen, mutta en enää vaan usko siihen kun kaksi lasta kuitenkin saaneet helposti alkunsa ja nyt mennyt jo yli 2 vuotta. Ehkä sitä kolmatta ei ole meille tarkoitettu.
Ele (kiertopäivistä ei hajuakaan, ei kiinnosta seurata koko kiertoa senkään vertaa mitä aiemmin)
Misu, toivottavasti saatte hyvät talletukset ;) Kiitos paljon, kerrankin joku antaa ees vähän toivoa :D Ja ele kans :)
ON: Alavatsa on kyllä ihmeen kipee, nippailee ja kouristelee. Mutta ei mitään menkkatuntemuksia. Töistä lähdin kahdelta niin sen jälkeen alko hirvittävä huimaus, piti kaupassa kärryistä pitää rystyset valkosina kiinni. Eikä auttanut vaikka söin suklaapatukan, joten tää taitaa olla jotain ihan muuta kun liian alhainen verensokeri ;) Tuntuu että tissitkin alkais vähän aristaa ;o Kaivoin äsken sen eilisen viivatestin roskiksesta ja ihan kun siinä testiviivan kohdalla olis vähän jotain punaista väriä, mutta ei siis mikään haamu tai viivanpaikka edes. Tai sitten vaan kuvittelin sen siihen ;) Apteekista lähti kaksi testiä mukaan ja aion tehdä seuraavan isänpäivän aamuna, ellei sitten täti yllätä ennen sitä :) Samalla ostin niitä raskausvitamiineja!
Bella, kp33/29
Marjana: täälläkin on sormet ja varpaat ristissä jotta alkio jakautuisi ja kiinnittyisi oikein tiukasti!!! kyll äolisi jo teidän vuoro! Soititko polille miten sen yhden alkion kävi?
82: kyllähän se raskaushormonin määrä kuulemma on suurimmillaan aamusta (itse kyllä luulen että mun kohdalla aamupäivällä…) joten kyllähän se voi vaikuttaa että iltapissasta testaa! Toivottavasti tulee isänpäiväplussa!
angelblue: pahoittelut ja tsemppiä elokuisiin!
liisuli: onneaaa!!!!!! :)
taikku: sullakin jo oviksesta 10 päivää, onko oireita mihinkään suuntaan…?
Bella: on sulla kyllä tosi lupaavat oireet! Nyt en kyllä muista ootko kertonut, mutta onko sun kierto yleensä päivän tarkka? Eli onko ihan normaalia että menkat myöhässä..? Kyselit kuka luuli ettei ovuloinut mutta plussasikin myöhemmin. Mä siis kerroin edellisestä raskaudesta että plussasin vasta kp 43/28, sen kierron ovulaatiosta ei ole mitään hajuakaan kun en silloin sitä niin kyttäilly kuin nyt… Mutta nyt luulin tässä kierrossa etten ovuloinut, mutta näköjään ovuloin :)
Misu78: Hyvä että saitte talletukset tehtyä, toivottavasti tuottaa tulosta! Nyt vaan parin viikon jännäilyä…
ele: hali ja jaksamista! Osaan samaistua tunteeseen ettei mistään tule mitään ja kaikki menee päin helvettiä, itselläni ollut samanlaisia tuntemuksia, kuten varmaan monella muullakin ajoittain… Ei varmaan paljon lohduta, mutta kyllä se aurinko taas sinnekin paistaa!
ON: Sain tänään vihdoin varattua neuvolan. Aika on 27.11. eli tasan rv 9+0. Varmaan ennen joulua tulee sitten se np-ultrakin ellei sitten joulun välipäivinä. Ja se varhaisultra mulla on 19.11., ei enää kuin reilu viikko! Nyt tuntuu että aika menee jotenkin nopeasti, justhan vasta plussasin ja nyt "jo" rv 6+3
TOIVOTTAVASTI SAADAAN PALJON PLUSSIA JA VARSINKIN ISÄNPÄIVÄPLUSSIA :)
Vielä parisen viikkoa tämä ketju ainakin pysyy "hengissä" kun on heinäkuunlopun kuumeilijoita :)
napsunen rv 6+3
Aina on menkat alkanut kp29 illalla tai heti seuraavana aamuna/päivänä. Enempää heittoja ei oo ollu :) Siksi tässä ihmettelenkin.
Millä kiertopäivillä plussasit tässä kierrossa? :) Ja mitkä maximikiertopäivät yleensä sulla on? :)
Wiiih. Tulis jo sunnuntai niin pääsis testaamaan :) Huono olo jatkuu ja masua vihlaisi vasemmalta puolelta, jonka jälkeen heti myös vasemasta tissistä :D auts.
Nyt sormet ja varpaat ja kaikki ristiin!! :))
plussasin tässä kierrossa kp 28/28-43, taisi olla silloin dpo 11-12... Ja tämä oli siis eka luomukierto minipillereiden loptuksen jälkeen, enne pillereitä joskus "sata vuotta sitten" kierto oli aina säännöllinen 28-29. Mutta tosiaan eri raskauksissa plussannut eri vaiheissa:
ekassa kp 26/28 yk5
tokassa ko 43/28 (eka luomu kierto silloinkin)
nyt 28/28-43...
tosiaan sormet ja varpaat on ristissä sinunkin puolesta, tule sit heti kertomaan mitä testi näyttää!
Meillä on yritystä takana (periaatteella saa tulla jos tulee) ja on/off tyylillä yli vuoden ellei vajaa kaksiki.
Ensimmäistä yritettiin 2.5 vuotta. Toinen tuli lyhyellä yrittämisellä. Missään hoidoissa tai tutkimuksissa ei olla käyty.
Niin ja onnea!!!! :)
Liisuli, aivan superpaljon onnea!! :) Sinulla on miehelle ihania uutisia kerrottava. Maltatko odottaa, että hän tulee kotiin?
Nykyisin siirretään pääasiassa yksi alkio, mutta myös kahdenkin siirtoa tehdään. Itseasiassa minun lääkäri eilen selvästi mietti, että siirretäänkö molemmat alkiot, mutta ei sanonut sitä suoraan. Kautta rantain vähän tiedusteli minun mielipidettä asiaan. Onneksi ei kysynyt suoraan, koska en olisi ehkä osannut vastata. En kaksosia kuitenkaan haluaisi...
Bella: No höpsis! Ei yhden ovuloimattoman kierron takia ketään lähdetä hoitamaan. :) Suurimmalla osalla naisista on välillä ovuloimattomia kiertoja ja se on ihan luonnollista. Toisilla vaan se vuoto ei sitten käynnisty normaalisti sellaisen jälkeen, kuten ei minullakaan. Jos ovulaatio tapahtuisi todella harvoin, niin sen takia toki kannattaa lääkärissä käydä, kun siihen on ihan lääkehoitoja. Mutta sinähän olet ovuloinut ihan normaalistikin, joten älä murehdi turhaan. :)
Misu: Kannustavia nuo tarinat, että hoidoista on tultu oikeasti raskaaksi. Ja onnea sinulle uudesta sukulaisesta. :) Oikea asenne, että ei anna lasten häiritä parisuhteen iloja!
Ele: Pää pystyyn siskorakas! :) Kyllä se kolmas tulee, kun sen aika on. Minä uskon vakaasti siihen, että niin vielä tulee käymään. Halaus!
ON: Muutamat kyselikin meidän kolmannen alkion kohtalosta täällä jo... Ja tadaa!! Se rääpäle oli lähtenyt jakaantumaan ja matkasi siis tänään takaisin pakkaseen odottelemaan vuoroaan! :) Ette usko, että meinasin kirkua puhelimessa, kun labrahenkilö sanoi alkion jatkaneen kehittymistä. Nyt on oikeasti toivoa, että tämä kyydissäkin oleva alkio on jatkanut kehittymistä ja tarraa pian tiukasti kiinni kohtuun. Voi että ihminen voi toivoa siitä niin paljon! Ja nyt meillä on vielä tuo yksi huurunenä pakkasessa odottamassa, jos tästä ei raskaus alkaisi. Minulla on pelottavan kova usko tähän nyt. Toivottavasti en tule korkealta alas kahden viikon päästä...
Alavatsalla on nipistelyä ollut tänään. Toivotaan, että se johtuu mönkijästä, joka alkaa tekemään itselleen pesää minun sisälle. ;)
Milloinhan sitä uskaltaisi sitten antaa itselleen luvan testata. Ovitrelle-piikki antaa varmaan vielä viikon ajan väärää positiivista tulosta...
Marjana kp 26/36-37 yk 31
napsunen, ai siis sulla olikin nyt ovulaatio vai mitä hä? Kun dpo:ista puhuit :) Kiitos, toivotaan parasta. Oon kyllä niin kärttynen, naama kukkii ja vatsassa nipistelee, että ihme jos ei tuu plussaa tai täti :D
Marjana, kiitos vastauksesta :)
Ihanaa kuulla, että kaikki menee suunnitelmien mukaan. Varmaan tosi jännää? Siltä se ainakin kuulostaa! Toivottavasti "rääpäle" tarrautuu tiukasti kiinni ;) Pidän sulle peukkuja tosi kovasti! :)
ON: liikutuin kyyneliin kattellessani tuota nenäpäivän showta. Ja kaikki herkät biisit saa kyyneleet silmiin!? Nyt taas niitä menkkatuntemuksia taas.
Mies lähtee aamulla viideltä töihin, joten mulla on kokonainen päivä ihan vaan itseä varten (todella harvinaista!!) Mitähän sitä osais tehdä? Mietin kun mulla on kaks testiä jemmassa, että oonko hölmö jos testaan jo huomenna? Ja sitten isänpäivänä? :D Mä arvasin, että tässä käy näin kun mä meen ostelemaan noita testejä. Puuh :P
Marjanalla on salamatkustaja kyydissä, Bella kärvistelee testien kanssa ja live-elämässäkin miehen lähisukulaiselle asennettiin tänään toivon mukaan hienosti jakautunut alkio kyytiin...
Itselläkin niin jännää, että jo kahtena eri kertana olen apteekissa hypistellyt early-testejä käsissäni päiviä laskien:) Isänpäivä tietty mielessä, vaan sinne jätin, ei ne vielä mitiä ois näyttäny kuitenkaan... Ja oireitakin tietty, kuten vauvakuumeisen taudinkuvaan kuuluu;) Ihkauusia sellaisia joku tulimöykky kohtu/munasarjaosastossa ja "samalla kohtaa" alaselässä. Ja selkäkivut ei ole kuuluneet taudinkuvaan kuumeessa eikä ilman koskaan. Oishan se ihanaa jos olisikin tärpännyt, yritän säilyttää nykyisin saavuttamani rennon olotilan vaikka tiukkaa tekee.
Aliina
Liisuli: Ihan mahtavia uutisia! Oon niin ilonen sun puolesta. Toivottavasti saadaan pian muiltakin samanlaisia uutisia (esim Bellalta...? :)
Marjana: onnittelut myös sulle! Kyllä siellä on nyt vahva yksilö petaamassa itelleen hyvää paikkaa, ja toinen yhtä ehta pakkasessa jos tarvis tulee. Pidän peukkuja!
ON: fyysisia oireita ei ole oikeen suuntaan eikä toiseen. Menkkamaisia kipuja ei ole ollut mutta toisaalta ei mitään raskauteenkaan viittaavaa. Se järkyttävä PMS-ärsytys mikä mulla tavallisesti iskee muutama päivä ennen menkkoja on loistanut tässä kierrossa poissaolollaan... Voiskohan olla lupaava merkki? Normaalisti musta kuoriutuu ihan kauhee hirviö PMS:n aikaan mutta nyt on ollu aika tavallinen olo. Tänään myös vuodatin pari kyyneltä autossa kun kuunneltiin yhtä "herkkää" lastenlaulua, eli jotain tuolla tunnepuolella on kyllä meneillään. Tai sit mää oon muuten vaan väsynyt :) Testit on nyt hommattu ja jos oikein jaksan pinnistää (kun tunnetusti oon niiiiiin kärsivällinen testaaja, he he) ja jos täti pysyy poissa niin tarkotus ois testata isänpäivän aamuna.
Tsemppiä kaikille piinailijoille, ja voimahalit niille joille tuli negat tai meni kesken.
Neea
Napsunen: Niin se aika rientää :) Hetken päästä teillä on käärö sylissä ;)
Neea: Eihän ne oireet useimmilla ihan heti ala.. Toivoa on! Henkiset asiat kuulostaa lupaavalle.
Bella: Mä niin oon käyny täällä nyt sata kertaa päivässä kyttäämässä sun ja muiden kuulumisia. Jännää on! Mikä vointi tänään?
ON: Fyysisiä oireita ei oikein täälläkään.. Lisääntynyt jano ehkä? Nippailutkin on loppuneet tai korkeintaan ihan jotain pientä (kuviteltua :D) oon tuntenu.
Jos täti on tullakseen niin tulis jo. Ei venyis kierto. Mitään merkkejä ei kyllä siitäkään oo. Olo on jopa epätavallisen normaali.
Taikku dpo 11
Suuret kiitokset onnitteluista kaikille!
Taikku: testiviiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mutta varsin selvä tulos kyllä. Tein testin apteekin omalla ja päivä oli suunnilleen se, jolloin menkkojen viimeistään olisi minun kiertoni mukaan pitänyt alkaa.
Misu-78: kiva että ajoitus oli kohdillaan! Nyt sitten vain jännäilemään :)
Eleanora: tsemppiä ja jaksamista. Voin kyllä kuvitella että tympäisee. Pohjalta on matka vain ylöspäin... :)
Napsunen: minäkin ajattelin mennä varhaisultraan jos sinne saakka päästään. Aikaisemmissa raskauksissani muistan käyneeni noin viikoilla 8 tai 9, mutta kuinkahan aikaisin voi jo mennä?
Bella: sulla on jännät paikat, kovin lupaavia oireita ainakin!
Tuulikello: teilläkin on jo jonkin aikaa sitten vauvan toivomista takana, toivottavasti pian tärppää!
Marjana: hienoa, että teille jäi vielä pakkaseen yksi alkio odottamaan! Ystävälleni, joka näitä hoitoja kävi läpi, tuli siis lopulta yksi lapsi (muistaakseni kolmannesta tai neljännestä siirrosta), vaikka kaksi alkiota siirrettiinkin, mutta tokihan siinä on kohtalainen kaksosten mahdollisuus. Pidän peukkuja että tästä nyt alkaa teillä pikkuisen odotus!
Aliiina: sielläkin on kovin jännittävät paikat, kerrothan heti kun testaat!
Neea: toivotaan parasta! Mainitsit noista PMS-oireista, niin tulipahan tässä juuri mieleen, että niitä ei tosiaan ollut minulla tässä kierrossa! Eli olisikohan hyvä merkki :)
ON: no niin, ilouutiset miehelle kerrottu eilen kun kotiutui reissultaan. Ja kyllähän tämä uutinen oli niin kovin suuri hänelle (toki minullekin). Ja halusi välttämättä heti alkaa juttelemaan mahalleni (lieneekö vähän aukkoja biologiassa sikiönkehityksen suhteen)... Jos olinkin eilen yllättynyt ja vähän epäileväinen, niin tänään tuntuu jo aivan raskaana olevalta. Eli ihmeen nopeasti ne aivan selvät oireet tulivat, rinnat on kuin painavat kipeät kivisäkit, mahaa turvottaa, pientä etomista, selvä painontunne alavatsalla.
Toivon niin kovasti että Marjana ja muut vielä liittyvät plussanneiden joukkoon, ja että raskaus etenee hyvin kaikilla! Mukavaa viikonloppua!
Liisuli
aliina, :)
Ihania oireita, uskot että plussa sieltä sulle tulee ;) Yritä vaan säilyttää se renot fiilis :) Tsemppiä piinapäiviin, raastavia nää on :D
Neea, toivotaan. Vielä ei oo tapahtunut muutoksia :D Henkiset oireet ainakin lupailee! Testaatko huomenna? Tuu heti kertomaan! :)
Liisuli, kuulostaa ihanalta! Minä kun kerroin miehelle eilen, että menkat on 4pv myöhässä (joka on tosi epätavallista minulla) niin mies alkoi huhuilemaa masulleni :D Vaikka testitkin näyttävät negaa :D Tsemppiä odotukseesi ja paljon tarrasukkia!! :)
Taikku, mäkään en osaa olla kauaa täältä pois. :D Puhelimella käyn aina päivittelemässä onko tullu uusia juttuja, ihan hassua! Kyllä täällä on niin mahtava porukka *nyyhkis* :D
ON: Ei oo tapahtunut muutoksia. Paitsi että menkkajuilinnat on loppunu taas, niitä näköjään tulee vaan iltaisin!? Kahvi maistuu p*skalta ja kiiwi ei maistunut. Yöllä näin unta että sain kahteen tikkuun kaksi viiva, tosin ne oli vinossa ne viivat, ei ihan pystysuorassa :D Ja uni jatku sitten tosi selkeenä. Kymmeneltä sitten hypähdin sängystä ylös ja marssin vessaan tutkimaan sitä edellistä tikkua ja tein toisen testin (tyhmä minä) ! Eihän niissä kummassakaan plussaa ollut :/ Mutta mä en ymmärrä mitä tää on, kun oviksen aikoihin meillä oli se reissu, ja oli tosi mahtavaa ja kiihkeetä ja romanttista, eikä stressiä ainakaan omasta mielestä. Ja siitä lähtien oon ollut normaalia rennompi, en oo miettinyt oikeestaan vauvajuttuja ollenkaan, nyt vasta sitten kp30 kun alko olla menkat myöhässä. Niin kaiken jären mukaan en oo ollu yhtään stessaantuneempi kun yleensä (oikeestaan jopa paljon vähemmän) niin miten joku stressi sais mun menkat pois tai että en olis stressin takia ovuloinut? Kai mä ite tietäsin jos mä olisin stressaantuneempi kun ennen? :) Mutta kun just tässä kierrossa en oikeestaan ees ollut. En ymmärrä yhtään.
Joku mainitsi nuista PMS-oireista, niin minulla niitä on tässä kierrossa olut kyllä enemmän kuin koskaa, huh! Tuntuu että olen aivan hirviö ja ana kun joku kismittää ja räjähdän miehelleni, niin heti perään tulee kamala katumuksen tunne ja pyytelen anteeksi. Se raukka vaan ei ymmärrä kiukunpuuskiani edes nyt kuin ne varmaan ovat vain PMS-oireita.. Hän luule minun olevan tahallaan ilkeä ja kiukutteleva hänelle. Pelkään millainen hänestä sitten tulee jos ja kun raskaudun ja mielialani heittelee sen takia. Hän suuttuu niin herkästi jo siitä, jos pyydän hänen olevan hiljaa, ettei tee asiasta pahempaa. :/
Nyt yritän olla mahd rentoja ja ulkoilla paljon, olla ajattelematta koko asiaa. Muuten stressaannun siitä kun luulen olleeni sillon stressaantunut :D
Ihana "oma-aika-päivä"! Mies on töissä ja minä sain jäädä kotiin! Yritän rentoutua, ja illemmalla teen isänpäiväjuttuja :)
Heh, just kun pääsin kertomasta, että ei oo oireita niin siitä lähtien ollu paineen tunne alamahassa.. Ei mulla muuta :D
noniiin ;) kuulostaa lupaavalta!
ON: yleensä menkkojen lähestyessä mulla on aika kuiva kausi, niinkun varmaan pitääkin? :D Mutta nyt on limoja melkein yhtä paljon kun oviksen aikaan.. Ja rintoja kihelöi vähän samalla tavalla. Voiko se ovis tulla vasta nyt, kp34???
Vitä vit.. En tajuu enää ollenkaan. Suututtaa ihan. :/
Kävin äsken suihkussa ja mun nännit oli ihan oudot sen jälkeen. Ne pienet pisteet nännin ympärillä oli ihan koholla ja paljon isompia mitä mulla on koskaan ollu. Mieskin huomasi eron :o
Nythän näitä "oireita" alko ilmestyä xD
Onko muilla vastaavaa ilmiötä? Rinnat ei oo kyl kipeet tai mitään.
Taikku, löytyy sekin oire :D
Mulla ne on tosi koholla ja semmoset vähän vaaleapäiset. Niinkun olis monta finniä tulossa nännipihalle, mutta ei ne kyllä finnejä oo :D Onko sulla nännipihatkin tummunu? Mulla nekin on vähän tummemmat kun yleensä. Mies siitä ekana huomautti :D
Angelblue: Pahoittelut :(
82: Toivotaan, että isänpäivänä tulis kuitenkin plussa! Pysy täti kaukana!
Liisuli: Ooooonneaaaaa :) Oliko jo ihan vahvat viivat?
Marjana: En saanu vielä aikaseks laittaa testejä tilaukseen.. Tänään varmaan sit.
Toivottavasti alkio pysyy mukana ja tämä hätävara kolmas alkiokin lähtee toimimaan. Täällä on peukut ja varpaat pystyssä! :)
Bella: No voi perk... Ihme juttu. Oireitakin on vaikka muille jakaa :) . Joillakin voi ne hormonit vaan nousta hitaammin. Kai se suositus ois oottaa pari päivää ennen seuraavaa testiä mikäki tätiä ei edelleenkään kuulu.
Taikku dpo10