*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Tsemppiä kaikille piinailijoille, täälläkin odotellaan malttamattomana seuraavia plussauutisia heinäkuisiin!
Menin varaamaan neuvolaan ajan, kivaa kivaa! Aika meni marraskuun loppuun ja on 29.11.
- Pompula
Hihi. :)
Viimeks kun kierto venyi niin kp32 jälkeen muistaakseni täti pyrähti paikalle. Joten ei tässä vielä hihkuta :)
Eilen pupuiltiin miehen kanssa "siinä siinäkin toivossa" että menkat alkaisi jos on alkaakseen. Mutta ei vielä näy. Yleensä tuo aukasee mulla hanat melko pian, jos menkat antaa ootattaa ihteensä :D Onko muut käyttänyt tota taktiikkaa? :D Ja onko vaikuttanut mitenkään, jos on vaikuttaakseen? :P
En tiiä. En uskalla ajatella nyt mitään, etten pety taas :)
Taikku, eipä juuri mitään ratkaisevaa. Vähän on alavatsatuntemuksia mutta nehän voi olla ihan kumpia vaan..:)
Itse olisin tuossa tilanteessa jo testannut, sulla on rautaiset hermot kun jaksat odottaa! :)
Mulla ainakin oli alavatsatuntemuksia ennen plussaa, sellaisia ihan perus menkkamaisia tuntemuksia ja luulin että täti kurvaisi kyllä paikalle. Mutta eipä ole niin tehnyt!
Testaatko loppuviikosta?
Hihi. Viime kierrossa kyllä testailin ihan millo sattuu.. Siitä oppineena kato hermotkin raudottuu ;) Sillon päätin että seuraavaks en kyllä testaa kun vasta sitten jos menkat on hirveesti myöhässä. Kroppa valehtelee nimittäin noilla olemattomilla oireilla, että ei niistä voi olla varma sitten mitenkään:)
Jos olisin ostanut jo aiemmin testejä kaappiin polttelemaan niin olisin tehnyt sen jo eilen.
Tänään käyn apteekissa ja teen sitten aamulla;) vai pitäskö oottaa viikonloppuun? Ne menkat alkaa kuitenkin parin tunnin päästä siitä testin tekemisestä, niinkun aina :D
Mulla oli ennen plussaamista niitä tuntemuksia vatsassa myös ja samaten rinnoissa verisuonet olivat pinnassa ja jotenkin paksummat.
Meillä myös pupuiltiin ennen plussaa siinä uskossa, että siitä ne hanat aukeaa.. Mutta kappas vain ;)
Aikaisemmin nimittäin täti on kurvannut paikalle ihan samantien pupuilun jälkeen.
Tsemppiä! Huomenna sun pitää testata, kun me muut ei jakseta enää odottaa :D
Purple, Hihi. Tänään en ehtinyt enää apteekkiin, mutta jos ei huomisen päivän aikana tapahdu muutosta, niin käyn kotiintullessa apteekin kautta ja teen sen illalla :) Vai mitä luulette, onkohan se sit vielä luotettava jos sen tekee vasta illalla?
Kyllä muakin vähän jännittää ;)
Mutta voiko menkat jäädä pois jos ei ovista oo tapahtunut? :D
Bella: älä sitten unohda hakea sitä testiä! Mää jännitän sun puolesta enemmän kuin omasta :)
Taikku: joo, samat on päivät. Millonkas oot ajatellu ottaa testit kehiin? Mulla ei oo testin testiä kotona koska jos sellanen kaapista löytyy niin mää en voi vastustaa kiusausta alkaa testailemaan liian aikasin. Kerrankin ostin testin ja tarkotuksena oli odottaa vielä päivä tai pari niin enkö mennyt jo heti siellä ostarin vessassa liruttelemaan siihen tikkuun. Todella "rautaiset" hermot täällä :)
Hilma3: sullakin on aika samat päivät ja samanlainen yrityshistoria. Mikäs sulla on tilanne? Pidän kovasti peukkuja että täti kiertää teidän talon kaukaa.
Neea* kp26/28-29
Neea: Mä en oo oikein kierron pituudesta selvillä, kun oon pillerit just lopettanu. Viimeks, kun lopetin niin kierron pituus vaihteli. Yleensä kai se on n. 30pvä mulla ollu, kun on tasaantunu. Oon alottanu hormonaalisen ehkäisyn vuosia sitten, niin en edes muista minkä pituinen kierto on alunperin joskus ollut. Aattelin testata vasta aikasintaan maanantaina ellei täti kurvaa paikalle ennen sitä.
Onko sulla mitään tuntemuksia kiinnittymisestä tms?
Bella: Pidän täällä peukkuja sulle!!
Elikkäs eilen illalla alkoi runsas vuoto. Joten kesken meni todenäköisesti. Kyllä se vaisto tais olla oikeassa kuitenkin, jotenkin sitä aavisti ettei kaikki ole kunnossa. Onneksi tuli jo tässä vaiheessa, eikä vasta kuukautta tai kahta myöhemmin, silloin olisin todennäköisesti ollut enemmän hajalla..
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!! :) Ja käyn varmasti kurkkimassa jos tähän ketjuun tulis lisää plussia ;)
Neea, en varmasti unohda ;) Mulla on toi sama.. Jos testi löytyy kaapista niin en voi vastustaa kiusausta olla tekemättä sitä :D Kiva, peukut pystyyn vaan ;)
Taikku, kiitos :) Mut onko sitä viisasta tehä illalla? Vai vasta huomisaamuna? :D (en kyllä jaksa oottaa sinne asti) hihi.
on: puhun ihan höpöjä! :D sanat menee sekasin kokoajan.. Hihi. :) ei mitään oireita mihinkään suuntaan. :(
Voi ei :(
voimia ja jaksamista sulle!
Nyt vaan heti sit uuteen yritykseen. Km jälkeenhän se tärppi on sit varmempi :) en voi kuvitella miltä susta tuntuu. Mutta hienoa, että jaksat kuitenkin olla positiivisin mielin. Itse en siihen varmaan pystyisi :)
Ei se maailmanloppu ole. Luonto hoitaa huonot yksilöt pois, niin vaan täytyy ajatella. Äidin kehohan poistaa, jos sikiössä on jotain vialla.
Just sain ajan lääkäriin, katotaan mitä se sanoo. Ainahan täs pieni toivonkipinä on, että siellä vois sydän sykkiä, mutta kyllä sitkee kaveri on jos siellä vielä on pysyny. Joten ennemmin asennoidun siihen että tämä oli tässä. Uutta yritystä perään heti ku lupa siihen annetaan :)
Pohojalaanen, totta. Niinhän se on. Hyvä kun ajattelet noin :) Tulethan kertomaan mitä lääkärissä sanotaan? :) Haleja!!!
Voimia pohojolaanen! Mulla itsellä on 6 vuoden takainen keskeytetty raskaus,kun sikiö ei kasvanut kunnolla ja olis todennäköisesti menny kesken myöhemmin,mutta ajattelin että parempi se,kuin että siinä vaiheessa kuin sitten kun on jo raskausoireet ym.. Täällä on aika hiljaista,halut on kadonnu,viime viikon lopulla on kerran pupuiltu..no jos vielä tulis takaisin..ei merkkejä siis oviksesta :(
pohojalaanen: osanotto :( Toivottovasti pian tärppää uudestaan! Ja tosiaan, vaikka on ihan kamala juttu, mutta niin kuin itsekin sanoit, niin helpommin siitä varmaan selviää nyt kuin jos se olisi tapahtunut myöhemmin! Voimia ja jaksamista! Jos jaksat niin tule lääkärikäynnin jälkeen kertomaan kuulumisia.
Marjana: sulla on tänään jännä päivä! Täällä on peukut ja varpaatkin pystyssä jotta kaikki sujuu hyvin! Tulehan sitten kertomaan miten meni!
Bella: nyt kyllä testaat jo! Täällä muut hermoo niin sun testituloksen puolesta! :D
ON: Mä en ole tiennyt että tämmöistä väsymystä voi olla olemassakaan! Aivan mieletöntä, olen meinannut nukahdella töissäkin... Ja palelee myös koko ajan :/ Muuten ei kyllä juuri mitään oireita ole, paitsi vatsan turvotus, olen kuin ilmapallo...
napsu rv 6+2
Pahottelut pohojalaaselle!!! Uutta yritystä vain :)
omaa: Elikkä oletettu ovis olis ollu kuun alussa. Touhuilut sattu suht kohilleen :) Eilen ja toissapäivänä on ollu vihlasuja alamahassa ja sellanen menkkamaisen kipee. Tänään ei mitään. Nyt on 23/30. Kierto on kyl saattanu olla päälle 30. Toivottavasti jo tärppäis. Kylhän tässä on jo ootettukki. Jännä vaan huomata et ku menkat alkaa ni vauva asiat pyyhkiytyy mielestä kokonaan pariksi viikoksi. Sitte ku ovulaatio hetki koittaa ja varsinki ne viimeset pari vkt ootellessa on tuskaset. Vielä kun haluaisin sen yhden lapsen (tytön).
Mut eipäs muuta kummempaa :) Lykka till jokaiselle :)
Lääkäri oli samaa mieltä että kesken meni. Ei kuulemma ultrata tarvitse, kun näin aikaisessa vaiheessa tuli. Kokeili vatsan päältä ettei kohdunulkoista vaan ole. Antoi loppuviikoksi sairaslomaa ja droppeja kipuja varten.
Saamme kuulemma heti yrittää, kun oli luonnollinen poistuminen :) Kaavinnan jälkeen kuulemma pitää yhdet kuukautiset odottaa.
Elikkäs heti kun vuoto loppuu, pääsee taas peuhaamaan ;) Neuvolan tätikin toivotteli onnea uutta koitosta varten (peruutin neuvola-ajan saman tien) :)
eikä mitään ihmeellistä oo tapahtunu suuntaan taikka toiseen! Viikonloppuna testasin negan ja nyt sitte tässä ootellaan mitä tapahtuu.. Soitin terveydenhoitajalle ja käski vain odotella. Jos ei puoleen vuoteen tätiä näy niin ottaa sitten yhteyttä uudestaann tai jos sitä ennen on epämääräisiä kipuja tms.. Ei jumalauta, eihän täsä puolta vuotta jaksaa oottaa!!!!! Muutenkin nämä kierron pituudet on ollut turhauttavan pitkiä! Saapa nähä tuleeko sitä plussaa ikinä tällä menolla! Toisaalta eihän tässä mikään kiire ole, mutta ei malta oottaa. :/ Muutenkin ottaa kupoliin kaikki, pari päivää ollu sängyn pohjalla kotiutumisen jälkeen flunssan ja kuumeen takia, ei vaan jaksa. Ensimmäinen päivä ko jaksaa nousta ylös sängystä ja saa silmät kunnolla auki. Jospa se tästä. :)
Pahoittelut Pohojalaaselle! :/ Sulla on onneks hieno asenne, tsemppiä!!! :)
Bella: Tuota on kokeiltu tässä jo usiampaan otteeseen muttei oo ollu vaikutusta. Aikaisemmin muistan pillereitä syödessä vuoto alko melkein samantien pupuilun jälkeen. Kysyit tuosta menkkojen poisjäämisestä, minusta tuntuu etten oo ovuloinut tässä kuussa ollenkaan ja näin voi hyvinkin olla, koska tätiä ei näy! Tsemppiä sinnekin piinapäiviin! :)
Rahtarinna Kp 50/38 yk 2
Rahtarinna: mene yksityiselle. Ei kenenkään puolta vuotta tarvii venata!!
Bella: Itse oon iltasinkin testaillu, kunhan on ollu useamman tunnin käymättä vessassa ensin.
Pohojolaanen: Pahoittelut :( . Olen jokunen vuosi sitten itsekkin km kokenut. En silloin tiennyt olevani raskaana ja kivut oli aika kovat. Sain antibiootit kohtu tulehdukseen ja lääkäri kertoi raskaudesta ja kivut oli supistuksia..
ON: Näin viime yönä unta, että olin raskaana viidennellä viikolla :)
Neea: Tervetuloa mukaan! Samoilla kp:llä mennään ja samalla ovispäivällä :) Jännää!!
Marjana: Tsemppiä pas:iin. Ilmottele kuinka kävi.
Bella: Onko oireita suuntaan tai toiseen?
Pohojolaanen: Kiva, että työpaikalla kaikki on ilosia sun puolesta ja sulla on siellä ystäviä :) Varmaan helpottavaa, kun ei tarvii salailla.