*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Heipähei :) Täällä toivotaan myös heinäkuun vauvaa! Clomit menossa nyt toista kierrosta, terot menneet jo muutaman kuukauden. On tässä jo hetki ehditty plussaa toivoa, nyt siis jo yk 10 menossa. Esikoista toivotaan.
4/28 yk10
Kiitos Napsuselle heinäkuisten perustamisesta, odottelinkin sitä jo vähän :)
Skppasin minäkin sitten nuo kesäkuiset eli toukokuisista suoraan tänne Napsusen tapaan. Nyt menossa yk 2 ja kp 6. Viime kierto oli ensimmäinen raskauden jälkeen, esikoinen nyt reilu 7 kk ja imetys luultavammin vaikuttaa vielä kiertoon ja ovulaation ajankohtaan. Ennen ensimmäistä raskautta kierto oli 30 kp. Nyt kierto venyi 34 päivään ja ovis on saattanut olla koska vaan. Eli tässä kierrossa ajattelin että peittoa saa heilutella usein ja pitkään :) Pikkukakkonen kun olisi kovasti toiveissa.
Hätähousuna meinasin jo tila ovistikkuja netistä, mutta josko vielä jättäisin väliin. Mitenkäs muut, käytättekö ja jos niin mistä olette hankkineet?
Kovasti plussatuulia meille kaikille heinäkuisille toivatan - Viola
niin ei tarvitse yksinään kuumeilla :)
Viola, kysyit ovistikuista. Itskein mniitä olen miettinyt, mutta en ehkä vielä ota käyttöön, nyt kuitenkin vasta eka yrityskierto käynnistynyt "oikeiden" menkkojen jälkeen..
Toivotaan tosiaan oikein paljon plussia heinäkuisille!!! :)
napsunen 5/28 (-43?) yk1
Mä oon parissa kierrossa käyttänyt noit ovistikkuja. Tavallaan onneks, niiden myötä heräs tosiaan epäilyt että tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan… Sitten yksityiselle gynelle, verikokeista selvis se mitä epäiltiinkin.
Nyt ajattelin taas et vois kokeilla! :)
Kesäkuusta putosin pois minäkin, josko heinäkuu olis suosiollisempi :)
Ikää siis 29 v ja esikoinen toiveissa. Nyt menossa kp 3/32-56 ja yk 6.
Minäkin siirryin sitten tänne, tulen kuumeilemaan teidän joukkoonne!
Napsunen, clearbluesta samat kokemukset. Oon testannut jo kaksi kertaa plussan vaikka kertaakaan en raskaana oo ollut!! Helvetti että pännii ja kalliitakin testit on verrattuna muihin :D
Ovistikkuja en oo kokeillut, enkä usko että tuun ihan heti kokeilemaankaan. Nimittäin varmasti stressaisin vaan sitten sitä ajankohtaa eikä mitään tärppiä koskaan tapahtuis :D Mennään näillä tuntemuksilla nyt... Hyvin oon bongannut oviksen kipujen ja limojen perusteella.
Pillereiden hormonit vielä varmaan vaikuttaa tässä minun kropassa.
Miehen kanssa edelleen mennään tulee sitten kun tulee -periaatteella:)
mago kp1/28-29 yk5.
Ja tervetuloa mukaan mago! Ai sulla myös kokemuksia clearbluen vääristä plussista! Todella kyllä otti päähän kun ne on niin kalliita ja tietty muutenkin! No, eipä tarvii niillä enää testailla.
ON: Viikon verran suurinpiirtein olisi vielä aikaa ovikseen. Vuoto loppui eilen eli ekat "oiket" menkat oli ihan samanlaiset kuin ennen pillereitäkin.
Ärsyynnyin eilen omaan itseeni, kun tajusin, että mä pidän jotenkin itsestään selvyytenä että meille tulee sitten heinävauva >:(
Edellinen raskautuminen mulla tapahtui yk2 (joka oli vasta 1. "luomukierto") ja jotenki mä olen päässäni ajatellut että niin tulee tapahtumaan taas. Ja kun tajusin näin ajattelevani niin alkoi omat ajatukset ärsyttää että enhän mä noin voi ajatella, ei ole mikään itsestäänselvyys että meille tulee kesävauvaa tai vauvaa enää välttämättä koskaan! Hölmö minä!
napsunen 7/28(-43?) yk1
Heips kaikille! Mä siirryin nyt tänne heinäkuisiin tuolta kesäkuisten joukosta, jos se nyt sit heinävauva sieltä tulisi, plussa puhureita siis kaikille meille kanssa sisarille. :) kerron vähän perheestäni, itse olen 23v, mies 25v ja esikoinen 3v, eli pikku kakkonen olisi toiveissa. Emila kp2/28-33 yk4
Tervetuloa uusille mukaan.
Noista ovistikuista vielä,niistä varmaan on apua varsinkin jos epäilee että ovista ei tapahdu, niin kuin Auringonkukka kirjoitti. Itsellä on tosiaan kanssa vasta yk kaksi ja itse asissa gyne viimekierron aikana olleessa tarkastuksessa sanoi että olen ovuloinut oikealta, niin aika rauhallisin mielin olen tässä, ainut mikä häiritsee on tosiaan se että imetys saattaa heittää ovulaation minne tahansa kiertoa. Mutta paljon petipuuhia vaan kp 10-20 välille :)
Mago ja Napsunen,itse tein kanssa viime kierrossa testin Clearbluella ja sain haalean vaalean viivan, en taida minäkään niitä enää hankkia...Voitte kuvitella monta testiä tein sen jälkeen kun hölmöyksissäni tein tuon ensimmäisen testin kp 24 kohdalla... Nyt en aio varmasti testata etuajassa.. toivottavasti tämä päätös vaan pitää.
Napsunen, mulla vähän samoja ajatuksia että tästä tämä varmasti jo tärppää. Esikoista yrittässä taidettiin mennä tulee jos tulee asenteella puoli vuotta. Puolen vuoden jälkeen aloin vähän miettimään että milloin oikeastaan ovuloin ja heti sitten tärppäsi siitä. Se raskaus kuitenkin päättyi keskenmenoon :/ Uudelleen raskauduin kuitenkin keskenmenon jälkeen kierrosta kaksi. Ja silloinkin ilmoitin vaan miehelle että nyt on ovis, äkkiä peittoa heiluttamaan. Mutta niin kuin sanoit, ei saisi odottaa liian suuria.
Tänään kp 9 ja taitaa alkaa meillä tästä eteenpäin reilun 10 päivän peitonheilutus talkoot.
Okei…. Hyvä tietää, ettei sitten osta noit clearbluen testejä!!
Mä jatkan samalla linjalla, tää on se kuukausi kun plussaan! :D toki meillä alkaa olee jo aika pitkästi yritystä takana, mutta nyt on meidän(kin) hetki :) omituista, mutta siltä vaan tosiaan tuntuu….
Hyvä, että muillakin on samanlaisia fiiliksiä, Paljon plussatuulia kaikille tähän kiertoon!!!!
sovitaan niin että tämä kuu on se plussakuu :) Ja Clearbluen testit on pannassa :D
Semmosta vähän ihmettelen, että mulla oli viime kierrossa lievää alavatsakipua ja häpyluun vihlomista n. kp 21 lähtien, joka loppui pari päivää ennen menkkojen alkua. Nyt kun menkat loppui, niin se lievä kipuilu/paineen tunne ja häpyluun vihlonta alkoi taas toissa päivänä eli kp6. Mitähän ihmettä nämä voi olla..? Ei kipuile mitenkään kauheen kovasti vaan just sen verran että tuntuu... Kummaa, täytyy varmaan seurailla!
napsunen kp 8/28(-43?) yk1
Kai se on liityttävä mukaan. Pillerit jätin pois elokuussa, joten nyt olleet yhdet "luomumenkat". Aika epätodennäköistähän se on että näin heti tulis raskaaksi, mutta päätin ajatella positiivisesti :) Välillä alavatsalla tuntuu painon tunnetta, mutta lienee vaan mielikuvituksen tuotosta. kp 7/30 yk 2
Melina84! Itse tulin edellisen kerran raskaaksi juuri tuossa vaiheessa, pillereiden jälkeen tuli yhdet luomumenkat (ja ennen niitäkin sain jo positiivisen, mutta se tuli saman tien ulos...). Mutta heti siis ekojen luomumenkkojen jälkeisesti kierrosta silloin tärppäsi, neljä vuotta sitten :)
Violalla alkaa vissiin ovis lähenemään...?
Vähän tylsää kuumeilua tämä alku kuu kun saa sitä ovista vaan odotella. Mä oonkin kääntänyt kelkkani ovistikkujen suhteen ja ajattelin huomenna käydä niitä jostain marketista ostamassa, ei ne kuitenkaan paljoo maksa :P
napsunen 10/28(-43?) yk1
Heips kaikille. Täällä menkat lähenee loppuaan, ja sitten alkaaki peiton heiluttelu urakka. :) jospa se tässä kierrossa tärppäis. Mä en oo koskaan ovis tikkuja käyttäny enkä käytä vieläkään, luomuna mennään, sillä tavalla se esikoinenkin on tehty, en mä oo ikinä oviksen varaan peiton heiluttelua jättäny. :) plussa puhureita nyt meille kaikille oikein paljon, kyllä ne heinä vauvat sieltä tulee. :)
Hei kaikille! Siirryn tuolta kesäkuun-ketjusta tänne eli kp 1 tänään.
Oon laskenu yrityskerrat (tähän asti) siitä asti, kun päätettiin, että vauva saa tulla. Mielessäni vaan en laske paria ekaa kuukautta ns. yrityskierroiksi kuitenkaan, joten oikeasti nyt tuleva kierto on yk 3. Aiemmat jotain "apua, ollaanko me nyt tosissamme"-kiertoja.
Ollaan siis kolmenkympin molemmin puolin, mies hitusen yli 30 ja minä alle. Mies on minun suureksi ihmetykseksi innostunut tästä vauva-asiasta todella, minä vaan olen se hätäisempi..
Ovulaatiotestit laitan taas tilaukseen, mulle ne ei tunnu tekevän stressiä. Tunnen kyllä ovulaation ja testillä vaan varmistelen tuntemuksiani.
Atiilia kp 1/27-32 yk 3
Napsunen, empä osaa ainakaan minä sanoa mistä tuollaiset tuntemuksen johtuu, kannattaa seurailla siis!
Melina, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka heti tärppäisi ;)
Emialialle tervetuloa ja hyvä että intoa peiton heilutukseen on riittämiin, kuulostaa rennolta asenteelta.
Napsunen, kyllä täällä alkaa tosiaan ehkä olla ovis käsillä tai sitten ei :) Olen lukenut että imetys voi myöhentää ovista ja joskus se saattaa jäädä kokonaan pois imetyksen vuoksi. Mutta koska ainakin viime kuussa olen todistetusti lääkärin mukaan ovuloinut, uskon niin käyvän myös nyt. Peiton heilutus on aloitettu :) Tuli muuten itsellekin hetken mieliteko sännätä halpistestejä hakemaan, mutta jos nyt ainakin tämän kierron vielä näin.. mutta jos Napsunen niitä hankit, niin kerrothan sitten miten ne toimivat!
Viola kp11/30-34
en ole itsekään niitä koskaan käyttänyt mutta nyt meinasin kokeilla. Koskaan en ole ovista mitenkään itselläni huomannut, mutta suhteellisen nopeasti aiemmin raskautunut silti... Ehkä ne tikut on sitten rahan hukkaa mutta olkoon :)
Ja tervetuloa mukaan atiilia!
Nyt lähtee kolmas kerta toden sanoo kerta käyntiin :-)
Kierukan otin pois elokuussa, kierto selkeästi lyhentynyt ja nämä vuodot ylipäätänsäkin ihan omaa luokkaansa, huoh.
Meidän uusiofuusio perheeseen toivotaan sitä ensimmäistä yhteistä rakkausvauvaa, itse olen 34v, mies 40v. E-suomesta.
Nyt tehdään +enkat tässä kuussa eikös vaan :-)
Maizaana kp1/n.27, yk3
Ja tosiaan ollan päätetty että tämä kuu on sitten se plussa kuu ;)
napsunen
Itse tipahdin tänne suoraan toukokuisista skipaten kesäkuun. Kierto venyi 43 päivään ja muutaman plussatestinkin ehdin tehdä, Clearbluella en testaa enää ikinä, se on varma! Siis clearblue näytti 3 x plussaa, muut testit ei juuri mitään.
Lopetin minipillerit elokuussa, menkat alkoi 3 päivää pillereiden lopetuksen jälkeen, mutta kestikin vain 3 päivää. Mut nyt olisi siis varsinainen ensimmäinen yrityskierto :) Aiemmat lapset 6- ja 3-vuotiaat.
napsunen kp 4/28(-43?) yk 1