Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

821/1501 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nyt tännekkin vielä laulelemassa että nappasin just elämäni ekan ovisplussan elämäni ekaan ovistestiin. :D Nyt saap lakanat suhista ja tosissaan.

822/1501 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vatipää ihka ekasta ovisplussasta :) nyt vaan toivotaan parasta.

Täällä suunnalla ei mitään ihmeellistä. Ovisplussan sai tosiaan viime sunnuntaina kp13, ja peittoja heiluteltiin sitä ennen perjantaina ja lauantaina, sekä sunnuntaina ovisplussapäivänä. Oviksen jälkeen peitot heilui sitten maanantaina ja keskiviikkona. Että ei ainakaan yrityksestä oo taas kiinni :D

Kaiken järjen ja logiikan mukaan PITÄIS tällä yrittämisellä tärpätä, jos kerran siittiötkin voi elää monta päivää tuolla sisällä.. Mutta ihan yhtä lailla ollaan muissakin kierroissa yritetty eikä sitä plussaa vaan kuulu......

Eikai tässä muu auta kun odottaa taas ja katsoa tämä kierto loppuun, mitä se tuo tullessaan..menkat sieltä taas vaan tulee, sanokaa mun sanoneen..

Kimallus-84     Kp 18/24-29     Yk 11.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
823/1501 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84 // Mä pidän sulle ihan hirrrmuna täällä peukkuja. :) 

Kaikki jotka testaatte ovista: Kuinka useana päivänä saatte yleensä ovisplussan?
Itsellä tosiaan pamahti siihen aivan ekaankin testiin nyt heti, niin mietin montako päivää tässä vielä testataan.

824/1501 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovistesti näyttää plussaa, eli 2 samanvahvuista viivaa, vain yhtenä päivänä. Plussaa edeltävinä päivinä vain hailakkaa, vähitellen voimistuvaa viivaa, ja plussan jälkeisenä päivänä on jo haalistunut niin että tuskin enää toista viivaa erottaa. Oon testannut vain kerran päivässä, iltapäivästä yleensä. Joskus myös illalla.

825/1501 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tämä viitannee sit vahvasti siihen että eilen oli hormonit huipussaan, koska tänään oli hailakampi testiviiva. :)

826/1501 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että eikös se ollut niin että itse ovulaatio, eli munasolun irtoaminen tapahtuu vasta 12-48 tunnin kuluttua tuosta ovisplussasta, tai testistä riippuen voi olla 24-36 tuntiakin..Korjatkaa jos olen väärässä..

827/1501 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just 30kpl lisää ovistestejä.. Joo, turha kai se on tässäkään kierrossa mitään turhia toiveita elätellä plussasta, ei mitään oloja suuntaan eikä toiseen, tänään dpo 8 (ovisplussa oli 16.3). Menkkoja odotellessa, jotka ens viikonlopun tienoilla alkanee.. mä en jaksais enää..viikonloppunakin kaupassa oli taas ainakin 2 naista maha pystyssä, masentaa nähä niitä vauvamahoja koko ajan joka puolella... :(    Miksei mulla oo???  Ja ihan turha nyt yrittää tsempata että "kyllä se plussaksi voi vielä muuttua tässä kierrossa.." oikeesti, EN USKO! :/   Masentaa!!!

Kimallus-84   Kp 21/24-29   Yk 11.

828/1501 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas seuraava 2-viikkoa kuluu sormet ja varpaat ristissä. Ovis bongattuna, hyödynnettynä ja kevään kunniaksi toiveet katossa. Jos tää kierto nappais niin laskettuaika olis vielä tän vuoden puolella. Millehhän asteekki jumalille tässä alkais uhraamaan. :D

829/1501 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään sulle peukut pystyssä vatipää :)

Kp 23/24-29.  Näin unta viime yönä että tein positivisen testin vihdoin viimein.. No, pitihän sitä sitten aamulla tyhmänä heti kokeilla että josko sama tulos tulis näin "oikeessakin elämässä", paskan marjat, puhdas nega.. eli menkkoja odottelen sitte viikonlopuks - taas :(  mä en vaan tajuu...en tajuu... miksei se onnistu!?.. 

Niinkuin tuolla aiemmin jo kirjoitinkin, niin ei ainakaan yrityksen puutteesta oo kiinni, ovis tuli todellakin hyödynnettyä!! Molemmilla oli paikat hellänä siitä kaikesta hyödyntämisestä :D

Mä just päätin että me yritetään tässä vielä 2 kiertoa (huhti,-ja toukokuun kierrot). Jos ei ens kierrosta tule plussaa niin mä meen ensin otattamaan iteltäni ne labrakokeet mitä gyne suositteli, katotaan onko niissä mitään, ja jos toukokuussakaan ei plussaa kuulu niin sitten saa ukko mennä myös siihen siemennestetutkimukseen! Kesäkuussa tuleekin sitten vuosi täyteen yritystä.... Mä en ihan aatellu et tässä vauvan yrityksessä näin kauan menis, ja et tää ois näin vaikeeta.. :(

*** Pitäiskö muuten laittaa pystyyn pikkuhiljaa sitä jatkoketjua, vauva vuodelle 2015 tai jotain..?? Onko kiinnostuneita vielä? Ei tässä itselläni ainakaan mahdollisuutta enää tälle vuodelle ole.. :(  ***

Täältä on tainnu porukka häipyä jo vissiin muihin ketjuihin (?) kun on ollu niin hiljasta viime aikoina..

830/1501 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimallus- 84: joo eiku uutta rymää vaan. Täällä vielä odotellaan menkkoja että joulukuu on teoreettisersti mahdollinen, mutta en usko plussaan lainkaan.

ON: MAAILMASSA ON SUURI VÄÄRYYS! sain paripäivää sitten tietää että minun nuorin siskopuoleni 14v ON RASKAANA! Aivan järkyttävää!!!!! Hän täyttää 15 kesäkuussa. En voi ymmärtää miten likka on niin TYHMÄ. Yritämme kovasti puhua abortin puolesta (ainoa oikea vaihtoehto tässä tilanteessa) mutta siskoni (joka tymä kuin saapas nähtävästi) aikooo pitää lapsen. Lapsen isä on 17v poika. Helvetin hienoa. Tunnen suurta katkeruutta kuinka itse haluan lasta mutta en saa, ja sitten joku idiootti teini yrittää olla aikuinen ja tadaaa!!!! Ei mee nallekarkit mitenkään tasan. ei mitenkään. En ees toivo että nyt itsellä joulukuulle tulisi tärppi, koska sitten olisi niin lähellä lasketut ajat tuon pikkusiskopuolen kanssa.  OIkeesti.... jos mun elämä on muutenkin ollut sekavaa niin eipä taas yhtään tämä auttanut.

831/1501 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa.

en ole käynyt täällä, koska oon jo luovuttanut. Vituttaa vaan suoraan sanottuna kaikki. oon miettinyt tätä parisuhdettakin. Tuntuu että oma minä on hukassa kun kroppa pettää tällä tavalla. Lääkkeet ei ole auttanu ja sivuvaikutukset on ihan perseestä. Kukaan läheisistä ei ymmärrä miten paha mun on olla. En jaksa esittää hyvin voivaa. Mä olen niin väsynyt, turhautunut, onneton tähän kaikkeen. Haluaisin lopettaa lääkärissä ravaamisen ja lääkkeiden syömiseN. Mutta ei se asiaa varmaan ratkaisisi. Ehkä pitäs päästä puhumaan jollekin ammatti ihmiselle. en tiedä haluanko mennä edes naimisiin.

ruthless: voin vaan kuvitella kuinka sua vituttaa. Niin väärin!!!!

832/1501 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä roikutaan ja elätellään toiveita. Ovista odotellaan noin viikon päähän. Tässä kierrossa en jaksa edes tikuttaa, kun eipä siitäkään hyötyä ole ollut. Yritystä takana 8 kuukautta...siis miten tää voi TAAS olla näin vaikeeta! *itkupotkuraivari*

833/1501 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia, tiedän niin ton tunteen. Mä en ole nähnyt mun kavereita moneen kuukauteen enää kun en halua enää leikkiä että kaikki on hyvin. En vaan jaksa käydä enää missään ihmisten kanssa jotka ei tiedä mitään tästä. On ihan kauheeta taistella koko ajan ja olla iloinen vaikka ei yhtään tee mieli. Toki jos vaan lähtis jonnekin kavereiden kanssa niin unohtuisikin tää kaikki yrittäminen. Tiedän joo. Mutta mitä tulee tohon parisuhteen epäilemiseen niin ole ihan rauhassa. Mullakin ollut tuollaiset hetkeni tässä vuoden aikana, se menee ohi. Sitä paitsi ootko miettiny että sun tunteet on ihan sekasin ehkä noista hormonilääkkeistä mitä vetelet. Että äläs nyt siellä tee nopeita johtopäätöksiä. Mutta joo siis mullakin ollut hetkiä jollon miettinyt että pitikö mennä naimisiin! Mutta ole ihan rauhassa, ihan normaalia alkaa miettimään kaikkea uusiksi kun tällästä tapahtuu. Koita nyt vaan jaksaa siellä ja uskoa siihen että vauva tulee vielä. Teillä kuitenkin on vasta käytössä lääkkeitä. On vielä kaikennäköisiä hoitoja ja inseminaatioita yms. Pitää nyt vaan jaksaa tän surku ajan ylitse! Suosittelen myös ammattilaiselle puhumista ennen mitään suurempia päätöksiä! 

Ruthless voi juku mikä tilanne! Ihan käsittämätöntä ja mikä ajoitus. Ihan hullua! Koita selvitä selväjärkisenä tästä tilanteesta!

Äiti11 voimia sullekin! Sekä kaikille muille tuskailijoille. Täytyy yrittää uskoa vaan ihmeeseen!

Täällä odotetaan maanantain gyneä ihan kun muuta ei elämässä olisikaan. Toivottavasti auttaa mua näiden vuotojen kanssa!

834/1501 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuossa aikaisemmin aloitin uuden ketjun ja siirryn nyt ehkä sinne päin itse, jos se nyt vaan ottaa tuulta alleen ja sinne porukkaa ilmestyy. Vauva kun ei tule luonnollisilla keinoilla niin siirryn siis "esikoista yrittämässä jo pidemmän aikaa" keskusteluun. Josko sieltä saisi apua tähän tuskaan :/ En joka tapauksessa halua siirtyä semmoiseen keskusteluun jossa vasta aloitettu yritys, joten siksi siirryn tuohon ketjuun :) Oikein hurjat tsempit nyt kaikille ja toivon että jokainen teistä saa sen halutun plussan piakkoin!

835/1501 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tosiaan vaikka siirtyä tuonne Hummingbird:n aloittamaan keskusteluun "esikoista yrittämässä jo pidemmän aikaa". Mä oon vähän samoilla linjoilla hummingbirdin kanssa siinä, että mielummin siirryn sellaiseen keskusteluun jossa on samassa tilanteessa olevia, eikä niinkään vasta yrityksen aloittavia..on sitten enemmän niitä kohtalotovereita joiden kanssa tätä asiaa jakaa ja jotka ymmärtää näitä mietteitä kun on pidempään yritetty. :)

Joten sinne siis siirryn minäkin, tää ketju kun alkaa tulla tiensä päähän, mulla ei ainakaan oo mahiksia enää tälle vuodelle saada vauvaa..Tuhrua tulee nyt toista päivää, että menkat sieltä tekee TAAS tuloaan.... :'(

Kimallus-84  Kp 26/24-29  Yk 11.

Tsemppiä teille kaikille, ja kaikkea hyvää jatkoon! :)  Aurinkoista kevättä ja plussat testeihin! ;)

Heippa! :)

836/1501 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan vielä kertomaan, että niinhän siinä sitten kävi että Kp 1 lähti täällä taas käyntiin tänään :( 

Ei vaikka kuinka yritetään niin ei tärppää!! Mä en tajuu....... :'(

Nyt meneekin sitten mahdollinen laskettu aika ihan ensi vuoden ekoille päiville, joten mun kohdalla tää ryhmä on nyt ohi, ei ole vauvaa vuodelle 2014 tulossa tähän talouteen.. Ei muuta kuin uutta yritystä ja ehkä sitten vauva edes vuodelle 2015 meille suotaisiin..toivotaan näin. Tsemppiä teille muille vielä loppurutistukseen, jos teistä jollakin on vielä mahikset saada tälle vuodelle! :)

Kimallus-84   Kp 1/24-29   Yk 12.

837/1501 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätä ketjua joku seuraa?

Itselläni on vielä teoreettinen mahdollisuus saada vauva tälle vuodelle...mutta enpä jaksa uskoa...

Kalenterin ja tuntemusten mukaan ovis tapahtuu juurikin tänään. Tikuttaa en ole viitsinyt, kun eipä ole hyödyttänyt. Saa nähdä miten käy tässä kierrossa. Jos nyt ihme tapahtuisi ja tärppi kävisi, niin laskettu aika osuisi juuri jouluun. Mutta sillä ei ole mulle mitään väliä...kunhan saisi sen vauvan!

838/1501 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surkuhupaisaa kuin se onkin, meillä on laskettuaika nyt sitten joulukuussa. :')
Ovulaatiotesteille hurraa!

839/1501 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia mitä sulle kuuluu? Ethän nyt ihan ole heittäytynyt pois raiteilta? Ilmottelehan itsestäsi!

840/1501 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans eräs joka voisi ilmoittautua keskustelunn mukaan.

Tässä vähän tietoja itsestäni. Olen vuosmallia -84 vielä synnyttämätön nainen ja tällä hetkellä vielä opiskelija. Mies ollut työelämässä jo kolme vuotta.

Nuorempana vannoutunut vela( älkää nyt kuvitelko että olen lapsenvihaaja, en tosiaan, mutta ajattelin aina ,että lapsenhankinta ei vain ole mun juttu), sittemmin miehen tavattuani pehmentynyt huomattavasti ja nyt ensimmäistä kertaa elämässäni tosiaan kärsin vauvakuumeesta! Siis apua?! Miten näin pääsi käymään, minä jonka ei pitänyt lapsia hankkia??? Elämä ironiaa sanon minä!

Noin vuosi sitten aloin ihan tosissani kyseenalaistamaan itseäni ja sitä miksi en haluaisi lapsia ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä on ihan puhtaasti pelko.Minä pelkään sitä valtavaa muutosta, pelkään että musta tulee huono äiti ja pelkään synnytystä kuollakseni. Tämä vauvakuume on ihan mieheni ansiota. Hänen takiaan olen alkanut kyseenalaistamaan itseäni ja tässä sitä nyt ollaan.

Valitettavasti tällä hetkellä on erittäin huono aika tulla raskaaksi. Meillä on talonrakennusurakka meneillään ja taloon pääsee muuttamaan aikaisintaa ensi jouluna 2013 tai alkuvuodesta 2014, joten siihen saakka pitäisi vielä hissutella.

Kaikkein huvittavinta on se, että mieheni ei vielä tiedä, että olen sairastunut vauvakuumeeseen. Voi luoja!

En kuitenkaan vielä ole valmis myöntämään asiaa miehelleni tai kenellekään muulle kuin teille. Haluan ensin rauhassa tutustua ja ottaa asioista selvää. Vauva-asiat on mun mukavuusalueen ulkopuolella ja mulle todellista harmaata aluetta. Siksi haluan valmistautu, ottaa asioista selvää, saada vinkkejä yms.

Eli jos nyt aluksi tulisin tsemppaamaan teitä ja katsotaan sitten keväällä 2013, jos alkaisi yrittämään sitä esikoista.

En ymmärrä itseäni. Siis, miten näin pääsi käymään

Ketju on lukittu.