Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

581/1501 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: Voi meitä kun putosimme. Onpas kyllä harmi, että sullakin vaikuttaa oikeilta menkoilta :( Mutta ihan hyvin päätetty, että kokeilet tämän kierron ilman teroluteja ja niistä stressaamista. Ehkä sun kroppa on tarvinnu vaan vähän apua käynnistymisessä.

Hummingbird: En tiedä kyllä, voisko se vuoto olla raskauden aikaista. Ei tässä oikein uskalla elätellä toivoa siitä, tai ehkä salaa ihan tosi vähän. Mutta ihan totta, että ei sitä tosiaankaan tiedä ennen ku se plussa pärähtää. Eikä sillonkaan voi olla vielä varma, että kaikki on ok. Mutta itse asiassa vaikka tipuinki nyt korkeelta niin olihan se ihanaa hetken aikaa ajatella, että nyt on varmana tärpänny.

Menhir: Ei ole sua vielä näkynyt täällä menkkakuopassa =) Toivotaan, ettei nähtäiskään! Tai muuten vedetään sitte ne angstikännit :D

Kimallus-84: Eihän niitä oireita aina ole kovin paljoa. Toivotaan, että nippailut olis hyvä merkki!

Ruthless: Hyvä että oot just nyt sinut vauva-asian kanssa =) Oon kateellinen sulle ku sulla on sentään kummipoika ja miehenpojantyttö joille shoppailla!

Minulla vaikuttaa vuoto justiinsa tyypilliseltä menkkojen ekan päivän vuodolta. Positiivista on se, että sitä tiputtelua ei tullu niin paljoa kuin yleensä. Ehkä se olis merkki että oma hormonitoiminta olis jotenkin tasaantumassa. Mutta harmittaa silti kyllä kovasti, olisin niiin halunnut olla nyt raskaana :<

582/1501 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ärtynyt nainen! Ovistestit ei vielkää tullu. Maksoin vielä ekstraa et tulee ykkösluokassa. Pah. Nyt jo kp 12 ja en vielkää pääse testaa. Toivottavasti ei mee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
583/1501 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Käy ostaa cittarista sellanen parin liuskan paketti. en muista monta niit oli mutta ei hinta ollu ku muutaman euron (alle 5e), Pääset heti testaan. Ja jatkat testailua kun tilaukset tulee. Kai ne nyt kohta tulee....

omaanapaa: mun selkä on aivan paskana. taas. selkäni on mun ikuisuus ongelma ja käyn sen vuoksi fysiossa ja hieronnassa ja vedän lääkkeitä. nyt se on taas siinä kunnossa että lääkekuuri ois poikaa. Mutta.... kun se piiiip ääni sanoo että mitäs jos oletkin raskaana niin noi hevosenkuuri relaksantit  ei ole oikein soveliaita. Aikani tässä pohdittuani otin eka lasin punkkua (ei rentouttanut muuta kun silmäluomet) joten vedin sitten nappia naamaan. Ja samaan aikaan taas ne ihme vatsatuntemukset (joita ollut siis jo 4kk oviksen jälkeen). ny vituttaa, Mutta järkeilin että jos olisin raskaana se olisi niin alussa (menkat alkavat ..pitäisi siis, ens viikolla) joten tuskin ois haittaakaan. Kai. En vaan kestä tota jatkuvaa kipua. Onneksi pe on fysiota ja saan varmaan fasciaa,hierontaa, akupunktiota ja kiropraktista käsittelyä niinkuin viime viikollakin. Oon pohtinut jo vuosia että mun selkä ei kyllä sovi raskaana olemiseen...... 

584/1501 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruthless: Tosi ikävää kyllä tommonen selkäkipu. Toi sun kertomus kuulosti kyllä mullekkin erittäin tutulta, ainoana erona on että mulla ei ole selän kanssa ongelmia vaan hartioiden! Mulla on hartiat jumittanu jo todella pitkään - toisin sanoen tässä viimeiset n.2,5 vuotta!! Ei viikkoakaan etteikö olis ainakin muutamana päivänä aivan järkyttävä hartioiden jumitus päällä, eikä tiedä mitenpäin välillä edes nukkuis kun ottaa kaikki nukkuma-asennotkin hartoiden päälle. Autossa pitkään istuminen tai esim.kaupungilla/kauppakeskusksissa ostoksilla tallustaminen pidempään, niin hartiat vetää ihan juntturaan, ja loppuilta menee aivan kauheessa hartiasäryssä! :/ Välillä ihan päänsärkyyn asti jumittaa. Kaikenmaailman hartiajumppaa oon kotona ja töissä yrittänyt, mutta se auttaa ehkä puoli tuntia ja jumitus on taas päällä.. Mies on yrittäny myös parhaansa mukaan hieroa ja ollaan hankittu sellanen hierontalaitekkin kotiin, mutta ei se pitkäksi aikaa oloa helpota. Voltarenia kuluu tuubikaupalla :D :/  Mä oon jo tavallaan tottunutkin tähän ainaseen hartiasärkyyn, kun tosiaan pari vuotta on tässä enemmän tai vähemmän kivussa menny.. Olen saanu lääkäriltä kans jotain lihasrelaxantteja, kolmiolääkkeitä, ja niitä aikanaan otin aika useestikkin, mutta kun liian usein niitä ottaa niin tehohan niistäkin lopulta menee. Nyt en oo ottanut niitä ollenkaan, koittanu olla erossa kaikista mahollisista lääkkeistä kun on tää vauvan yritys päällä, ettei haittaa alkion kiinnittymistä tai hedelmöittymistä tai muutakaan.. Tässä taannoin kun oltiin etelässä niin siellä iski kanssa aivan järkky hartiajumitus päälle kun koko päivä oltiin kiertelemässä kaupungilla nähtävyyksiä ym. päätäkin särki. Sillon otin yhen buranan, ja seuraavina 2 päivänä ei ollut särkyä ollenkaan, jonka jälkeen ne palas vähitellen taas kuvioihin, mutta aika hyvin tosiaan tuo burana helpotti oloa. Mietin vaan että olisko mulla mahollisesti joku lihastulehdus päällä jos kerta burana noin hyvin auttoi, eikös se oo tulehduskipulääke..? Voltarenista ei kuitenkaan oo yhtä hyvää apua ollut vaikka sekin on nimenomaan tulehduskipuun.

Ens viikolla mulla on aika työterveyteen, ihan vaan rutiinitarkastukseen, ja aion siellä ottaa asian puheeksi! Jos näille hartoille vois vihdoin viimein tehdä jotain! Tutkia tarkemmin että mikä niissä on!

Muutoin tänne ei kuulu ihmeempiä. Ei oo niin paljoa enää ollut edes noita vatsan nippailuja mistä aiemmin kerroin. Mitä lie olivat..Eikä myöskään lisäoireita oo ilmaantunut. Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, joten eiköhän tässä taas menkkoja ens viikolle odoteta, plääh..

Kimallus-84  Kp 22/24-29  Dpo 7.  Yk 5  (ja kohta varmaan Yk 6...) Huoh..

585/1501 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hummingbird: onko ollu oireita oviksesta? Toivotaan että testit tulee pian.:)

Mä en pysy enää mukana..menkat alkoi siis 2-3 päivää etuajassa ja oli niukat ja kesti vaan 2 päivää!! Whaat? Tänään ei enää mitään. Nippailua kuitenki välillä alamahassa ja järkyttävä VÄSY, vaikka lomalla ollu koko viikon. Mitä tää on? Voisko olla että toi vuoto oli kiinnitymisestä johtuvaa..hitsi, pitääkö sitä kuitenki lähtee ostaan raskaustestiä??

586/1501 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oireita, naama alkoi taas kukkimaan, mutta katotaan. Testit hain just postista ja huomenna alkaa himotestaus :D Peittoja ollaan päätetty että heilutellaan joka toinen päivä. Kuulostaa kauhealta, mutta mieskin toivoo niin kovasti että muistuttelee aina että nyt on taas se päivä :D Moni täällä on varmaan vastaan tälläistä tehtailua, mutta me kokeillaan nyt tällälailla. Ja ei se oo sellasta ettei huvittais, mutta ajoitetaan tää nyt vaan joka toinen päivä. Maksimoidaan yritykset.  Mä oon niin varma että sä ole raskaana Vauvaunelmia. Toi on tosi tyhmää kun sinäänsä tuntee ittesä tyhmäksi että en mä voi olla raskaana kun menkatkin tuli. Mutta silti se pieni toivonkipinä on. Äääh en tiiä mitä sun kannattas tehdä. Mielenrauha toisaalta testillä olisi hyvä, mutta muista olla todella pessimistinen ettet vaan taas pety :) Jäitä hattuun tai jotain sellasta.

Kp 13/34 yk 5

587/1501 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Toivotaan että teillä sitten tärppäis tuolla joka toinen päivä-kaavalla :) Meillä on kans ihan samanlaista "tehtailua" ollut, joten ette ole ainoita :)  Aina oviksen aikaan ovisviikolla ollut tuo joka toinen päivä-tahti (ja välillä joka päivä), vaan ei vielä ole tärppi käynyt.. Toivotaan että teillä on parempi onni! :)  Pidän täällä peukkuja! :)

588/1501 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84 ai teilläkin. Ollaan toki edellisissä kierroissa yritetty samantyylistä mut aina jääny välistä joku päivä. Kyl se tietty vähän masentaa kun on niin usein harrastettu ja sit ei tuukkaan raskaaksi. Alkaa miettimään että mikä meissä sit on vikana. Ei oo kiinni ainakaan siitä ettei ois yritetty. Yleensä ne jotka valittelee tehtailuista tulee uutena tänne palstalle, 3 aikaisempaa lasta ja ovat kp 26/28 yk1 ja sit parin päivän päästä tulee kertoo et on raskaana :D et se siitä sitten, ei sellasen kannata tulla tuomitsemaan meitä tänne jotka täällä repii hiuksia päästään kun ei vaan tuu raskaaksi ja yritetään kaikkea huuhaata :D Ei millään pahalla teille jotka nyt tunnistatte itsenne :) 

Vauvaunelmia ootko jo tehnyt testiä tai päättänyt mitä teet?? Miltä vaikuttaa tilanne.

Ruthless voi vitsi kun jo nuorena selkä rikki :( mulla sillon tällön ja tuntuu ihan kauheelta. En voi kuvitellakaan miten hirveetä on jos se on jokapäiväistä. 

On: ovistestailu aloitettu. Tänään tuli vähän musta enemmän limaa... kiertojen mukaan vasta viikon päästä olisi ovis. Nyt pitäisi irrota munasolu taas siltä puolelta miltä puolelta tulin viimeksi raskaaksi. Täytyy toivoa, että tärppäis taas ja pysyis matkassa. Toivottavasti ei tuu taas pitkä kierto niinkun viimeksi tältä puolelta. En jaksais sitä taas. Soittoaika viikon päästä maanantaina gynelle niistä mun vuodoista ennen kuukautisia. Nyt siis kp14. Ovispäivä siis monelle muulle olisi.

589/1501 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Täysin samaa mieltä sun kanssa tosta mulle osoitetusta tekstistä! Olis voinu tulla mun omasta näppiksestä tuo kaikki :) Mä oon jo nyt alkanu miettimään että mikä meissä on vikana kun ei vaan tärppää. Yrityksen puutteesta se ei tosiaankaan johdu! Vaikka meilläkään ei oo "vasta" kun 5 kierros menossa niin silti..Tässäkin kierrossa tikutin oviksen ja sain selkeen plussan ja peittoja heiluteltiin sen perusteella tasan oikeeseen aikaan, vähän ennen ja vielä jälkeekin, mutta ei niin ei.. 

Mulla alkaa olemaan jo 99,9% varmuus siitä etten ole raskaana. Ei yhtään mitään oireita, ihan samanlaista olotilaa kuin muissakin kierroissa on ollut, ei mitään eroa.. On tää vaan niin vaikeeta, huoh.. muut ne vaan plussaa ekoista yrityskierroista.. 

Mä tässä taidan alkaa odottelemaan ens viikolla alkavia menkkoja - taas kerran.

Sori nyt tästä yliannostuksesta negatiivisuutta, mutta väkisinkin masentaa tämmönen. Onneks vastaleipomani pullat piristää! :)

Kimallus-84  Kp 23/24-29  Yk 5.

590/1501 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird ja Kimallus-84: Joo, ei ainakaan yrityksen puutteesta ole kiinni! Mekin yritetään joka toisen päivän taktiikkaa (tai jos jaksaa, niin joka päivänkin). Mutta on ärsyttävää kun vauva ei tulekaan pelkästään siksi että niin kovasti yrittää. Yleensä elämässä kuitenkin toteutuu ne asiat, joiden eteen näkee vaivaa. Mutta oikeasti pitäs vain yrittää muistaa, että tosi monilla on alussa ongelmia raskautua tai kestää yritys paljo pidempään ku yhen kierron verran. Oon käsittänyt ettei oo mitenkään poikkeavaa yrittää esim. puoli vuotta tai melkein vuodenkin. Korjatkaa, jos olen nyt ihan väärässä? Esim. tän mukaan vain 60 % pareista onnistuu ekan puolen vuoden aikana: http://haikaranjalanjaljilla.blogspot.fi/2010/09/kauanko-raskaaksi-tuleminen-kestaa.html . Mutta eihän tää tieto silti poista sitä pahaa fiilistä ja pelkoa, että mitä jos minussa/meissä onkin jokin vialla :/ Pitää vaan yrittää jaksaa uskoa, että kyllä se vielä onnistuu...

Vauvaunelmia: Minäkin haluan tietää, että oletko tehnyt testiä? :)

Just ku minä iloitsin, että menkkoja edeltävä tiputteluvuoto olis vähentyny, niin sitten jo alkaneet menkat muuttuikin tiputteluvuodoksi muutamaksi päiväksi. Outoa! Vasta tänään aukes kunnolla hanat ja nyt onkin sitten runsaat menkat. Eipähän ainakaan jää epäselväksi olenko raskaana vai en :O Tilasin varulta ajan lääkärille, jotta vois selvittää, onko tuo menkkoja edeltävä tuhruttelu jotain huolestuttavaa. Lueskelin myös vehnänalkioöljystä ja macasta poppaskonsteina ja päätin alkaa syömään niitä tässä kierrossa. :D

591/1501 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinette- älä huoli, on ihan normaalia tulla muutama päivä ennen menkkoja tollasta vuotoa. Joku gyne joskus sanoi näin. Samoin oviksen tienoilla on ihan normaalia. Mulla on vaan se ongelma että mulla tulee se 2 viikkoa :/ siitä mulla on nyt soittoaika siis. Joo tiedän mielessäni, että voi mennä kauan raskautumisessa ja se on normaalia, mutta kuten sanoit ei poista pelkoa tulevasta että mitä jos ei kuitenkaan raskaudu. Tunteet on sitten ihan eri asia. Mä oon vähän sellanen että en oikeen osaa muuta kun murehtia tulevia :D Niin sitä väkisinkin miettii jo puolen vuoden päähän että jos ei olekaan raskaana.

Kimallus-84 toi on vaan hyvä jos uskot ettet ole raskautunut ja oireita ei ole. Jos sulla olisi oireita ja toive liian korkeella sitten vaan sattuisi enemmän. Toivotaan kuitenkin, että pääset pilvien tasolle kohta kun testiin tuleekin se plussa :)  Yritä miettiä muita juttuja ja testaat sitten kun on myöhässä :) Helpommin sanottu kun tehty. Mä sorrun aina viikonloppuna himotestailemaan kun aikaa on...

Mä sain tänään ihka ensimmäisen haileen viivan ovistestiin. Aikaisemmin en oo saanu ees sitä aikaiseksi niin tää on kiva homma :) Nyt siis kysynkin teiltä, että kuinka kauan teillä on menny ekasta haaleasta viivasta siihen vahvaan viivaan? Puhutaanko viikosta vai 2 päivästä? Enitenhän tässä mietin että eikai se ole jo mennyt ohi ja tää on sitä jälkiviivaa :D vaikka eilen testasin iltapäivällä ja nyt aamulla tuli siis se haalea. Aamullahan ei saa toki noita testata, mutta mä en löydä parempaakaan aikaa kun töissä en ala sitä tekemään. En tiiä siis pitäskö ottaa jo nyt rinnalle clearblue kun mulla on niitä vain 7. Laskujen mukaan ovis pitäs olla vasta torstaina. Toki jos kierto on lyhentynyt kelpaa myös mulle :D

Vauvaunelmia, mitä sä nyt puuhaat? Tuu päästämään meijät jännityksestä :)

592/1501 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: En usko että sulla on ovis vielä ohi mennyt, jos eilen et saanut testiin mitään ja tänään haalean viivan. Uskon että on vahvistumassa :) Mulla ainakin mennyt niin että kun olen testannut haalean, niin seuraavana päivänä on sitten tullut se vahva viiva ja ovisplussa! Joten eiköhän sullakin viimeistään huomenna ole ovisplussa, tai jopa jo tänä iltana.. ;) Mäkin olen testannut 2 kertaa päivässä, aamulla ja illalla, vaikka ohjeissa sanotaankin ette pitäis aamupissasta tehdä.. Tsemppiä oviksen bongaukseen! :)

593/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tulin vaan kertomaan että tänään kp 25/24-29 ja tein herkän liuskatestin joka oli ihan puhdas nega. En kyllä mitään muuta odottanutkaan, kun ei mitään oireitakaan tässä ole ollut, mutta... Eli toisinsanoen menkkoja odotellessa, jotka alkaa nyt sitten ihan minä hetkenä hyvänsä. Tuhrua ei ole vielä näkynyt, joka mulla tulee yleensä 1-2 päivää ennen menkkoja (pillerien lopetuksen jälkeen alkanut mulla tää tuhruilu, ennen pillereitä ei koskaan ollut, vaan menkat alkoi samantien suoraan).

Jep..joten minä jään tätiä odottamaan, mutta tsemppiä teille muille! Olkaa ahkeria peittojen välissä ;)

Kimallus-84  Kp 25/24-29  Yk 5. (Joka vaihtuu kohta Yk 6.)

594/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84 :( harmi homma taas! Odottele nyt kuitenkin ihan rauhassa. Mä pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä että käviskin toisin :)

Tästä ovisbongailuista... Googlailin muiden ottamia kuvia ovistesteistä ja kattelin et yhdelläkin oli menny 5 päivää ekan hailan jälkeen et tuli vahva. Mulla menee varmaan näin. Tulispa se vahva vaan. Tänään nimittäin tosi heikko taas. En tiiä oliko jopa heikompi. Clearblue näytti myös tyhjää ympyrää. Ehkä se kuitenkin menee siihen ti-to aikavälille. Joka tapauksessa yritetään saada pankkiin nyt useammin tavaraa :D sit tulee vaan vastaan se et ei kannattais niin usein kun sit se määrä vähenee siihen mennessä kun on oikeasti ovis. Mut en oikeen uskalla luottaa täysin noihin testeihinkään jos se meneeki tässä ohi ja säästellään. Luin taas vauvakirjaa ja siellä taas mainittiin se et mun pitäs laihduttaa. Tää on typerää, miksi mä en saa itteäni niskasta kiinni. Samoin siel oli et terveellinen ruokavalio. Tää kuukausi on menny senkin osalta vähän penkin alle. Nyt pitäs alkaa laihduttaa ja ensi kierrosta syödä vain terveellistä ei yhtään limuja ja muita. Ottaa mukaan geippimehu ja muut. Muutaman kilon voisi saada pois ensi ovikseen mennessä. Plaah.

Jos mä en oo raskaana tammikuussa kun mun syliin lyödään uusin kummipoika niin mä en kestä . Kuinka mä selviin siitä :( syntyy siis tammikuuussa. Tajusin et mul on tän kierron jälkeen 1 kierto ennen joulua. Nice, sehän oli yksi mun takaraja millon uskoin olevani jo raskaana.

Onko täältä porukkaa hävinnyt kun tää alkanu menee muutaman ihmisen keskusteluksi :D 

595/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Ai vieläkin hailakkaa viivaa näyttää? hö.. Mulla on kyllä lähteny aina tummumaan kun on eka hailakka tullu. No eikai siinä sitte auta ku odotella :) Kyllä se ovisplussa sieltä vielä tulee :) Mäkin oon miettiny just tota että ei "kannattais" niin usein niitä peittoja heilutella kun sitte sen oviksen aikaan ei saa tavaraa talletettua niin hyvin.. Joinain kiertoina ollaan tehty jopa niin että ollaan alkukierrosta vähän säästelty ja sitte vasta just kun on ovis niin tehty hyvät talletukset :D Kuulostaa varmaan joillekkin ihan ihme touhulta ja liian väkinäiseltä.. :D Mut kaikki keinot pitää hei kokeilla :D 

Oishan se joo tosi kiva olla jouluna jo raskaana, olis ihan paras joululahja kyllä itselle se plussa :)) 

Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Täällä ainakin aurinko paistaa ja lämpötila näyttää pikkupakkasta, eli ihan mahtava ulkoluilma, joten mä lähden ainakin ulos haravoimaan pihaa. Jos sais vaikka noi lehdet siivottua pois ennen lumentuloa. 

Vierailija
596/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84: Millä tavalla ei saisi tavaraa talletettua hyvin? :) Mää taas luin jostain vauvajutusta, et päivittäinen seksi pitäs miehen siittiöt kunnossa. 

Toivottavasti sulle on tulossa vielä plussa. Onhan tuossa päiviä vielä jäljellä :). 

ON: Ei mitään hajua mitä on ensi viikolla tulossa. Bileet tuli ja meni ja join jopa yhen lasin skumppaa, boolia ja siideriä. Eli 3 annosta ja kukaan ei huomannut mitään kun oli sen verran hulinaa muuten ;).

Oireina on täl hetkellä pieni nuha ilman muita flunssaoireita, rinnat vähän kipeenä ja valkovuotoa tulee enemmän. Nuo nyt voi hyvin olla menkkaoireitakin. Tosin mieliala ei oo nyt muutamiin päiviin ollut mitenkään allapäin vaan enemmänkin pirteyden puolella. Saas nähä.. 

Kp 25/26-34

597/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menhir: Niin siis sitä tarkotin tolla ettei sais tavaraa talletettua niin hyvin jos joka päivä peittoja heiluttelee, että eikö se vaikuta siihen sperman määrään?? että jos joka päivä puuhailee niin ei tuu tavaraa niin paljoa kuin että jos vaan esim. 2 kertaa viikossa tjtn.. :D emmätiedä.. jotenki kuvittelisin näin :D Ooks mä nyt ihan tyhmä? 

Mennään muuten ihan samoilla kiertopäivillä :)  Mullakin on tota nenän tukkosuutta, ihan ku ois taas flunssa, vaikka just reilu viikko sitte 2 viikkoa kestäneestä flunssasta paranin.. Nyt nenä tukossa mutta ei juurikaan vuoda, eli limakalvot vaan vissiin turvonnu niin että tuntuu tukkoselta, niistäminen ei siis helpota mitenkään kun ei ole mitään mitä niistää ulos. Toivottavasti flunssa ei uusi heti edellisen perään.. :/ ei jaksais..

598/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips, tosta sperma asiasta. Mä luin myös et siittiöitä vähemmän jos touhuu, joka päivä. Mutta että just ne huonot siittiöt pysyy poissa ja tavara on laadukkaampaa jokapäiväisillä yhdynnöillä. Joten sen ei pitäis vaikuttaa raskautumiseen. Joten molemmat siis olette oikeessa. Itse 3 kertaa raskautunut todella tiuhalla tykittämisellä :D jos näin hauskasti sanotaan . Samaa kaavaa taas koetetaan toivottavasti yrittänyttä ei laiteta ja näin siis yrittäminen palkittaisiin ja pian kiitos :D ;)

599/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä olen jälleen! Touhannut lomalla muuta niin ajatukset pysyny vauvoista edes hiukan poissa.:)

tein siis sen testin sillon alkuviikosta ja negahan se oli. Näköjään oli vaan tosi niukat menkat. Noh mutta nyt jo uus yrityskierto alotettu ja illalla taas talletuksia

Vaikka sanoin että en testaa ovista tässä kierrossa niin kuitenkin pääin että sen teen.:D Edes se ovisplussa olis helpotus tässä tilanteessa, muuten raskautuminen on mahdoton. Ja testaankin sitte tässä tänään ekan kerran ku ehdin, koska nippailuja on jo ollu..tiedä jos olis aikanen ovis ku en viimeks sitä saanu. Nyt taitaa olla kai kp7. Yritän olla liikaa laskematta.:)

Greippimehuki lähti taas kaupasta mukaan, oon jo tottunut siihen!!

Hummingbirdille toivotaan ovisplussaa piakkoin!!:) Ja toivottavasti plyssataan ennen joulua se toinen plussa.:)<3

Mulla täällä myös flunssa ja kunnon räkätauti, mutta eipä se yritystä hidasta, sehän parantaa.:D

Tsemppiä kimallus84, jos ei nyt niin seuraavasta kierrosta meille kaikille plussa!

Tosta spermanlaadusta, eli mun käsittääkseni myös niin, että sperma on laadukkaampaa ja siittiöt hyvälaatuisia jos useemmin harrastaa, koska ne ei oo kauaa "muhinu".:) kyllä niitä ehtii tarpeeksi kehittyä joka päivä!

600/1501 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, tääkin täällä vielä pyörii :) edelleenkin lueskelen päivittäin teidän juttuja, mutta välillä iskee laiskuus kirjotella.... tai lähinnä sillon kun on niiin epätoivosen ärsyttävän inhottavan negatiivinen olotila niin tuntuu ettei viittis tulla tänne valittaa, ku en halua teitä muitakin vetää tänne maanrakoon... no joo, tulinpahan nyt kuitenkin kirjottamaan ja valittamaan, sori... joo-o, siis niin on toivo menetetty tässä kierrossa, et ei muuta kuin odottelemaan vaan seuraavaa... eli peittoja heiluteltu niin vähän, et melkee vois sanoa pyhästä hengestä tulleensa raskaaks, jos nyt olis tärppi käynyt... on jotenkin ollut halut hukassa, kun on niin toivoton olo.... no tänään kyl aamusta hieman piristyin ja päästiin hommailee ennen töihin lähtöä :) niiin ja JOS se ovis oliski ollut sillon kp 6, jolloin cb digissä virnisteli se hymynaama, niin sillon tuli kans lemmittyä, et eihän sitä ikinä tiedä, mut epäilen.... nyt olen siis alottanut ne terolutit ja nyt olis 5 teropäivä menossa.... jännittyneenä olen seuraillut tulisko jotakin sivuoireita, mut toistaseks ei ole onneks mitään.... vielä muutama päivä olis niitä napsittava ja sit pitäs alkaa menkat... et jos jotakin positiivista niin täst kierrost ei pitäis tulla pitkä, jos terot toimii niin päästään uuteen yritykseen pian :) ja nyt kyl hävettää myöntää, mut mul ei näköjää säily minkää sortin testit kaapissa... mun piti säästää ne loput ovistikut seuraavaan kiertoon, kun tässä kierrossa sen plussan sain (jos ees oli siis oikee), MUTTA ihan vaan huvikseen olen sit tehnyt niitä ovistestejä... ja en tiiä ees miks, varmaa ihan vaan testaamisen ilosta tai surusta en tiiä, mut siis mitään ne ei ole näyttänyt siis muutaku sitä tyhjää ympyrää.... no on niitä onneksi vielä muutama ens kiertoon jäljellä :) jooo, sori taas tää minäminäminä teksti...

niin ja hummingbird ja muut "tehtailijat" olen kateellinen tuollaisesta yrittämisestä, kunpa itelläkin intoa ja jaksamista riittäis joka toiseen päivään, mutta kun ei vaan jaksa tai sit ei ehdi.... tsemppiä teille kaikille ja toivotaan, että tärppäis :)

kimallus-84 toivotaan, että se vielä plussaks muuttuis, täällä peukut pystyssä :)

Rima kp 20/30-46 (nyt toivottavasti vielä lyhyempi kun terot käytös) yk 10

Ketju on lukittu.