Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUOLUKOIDEN PERJANTAIPULINAT

02.12.2005 |

pertun juhlahumun laskettua...uusi päivä jo näin vähän ennen puoltayötä=)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama juttu sukulaisjuhlien kanssa: niin tekis mieli sanoa että on vauva tulossa, mutta ei. Ja mun sukulaiset kyselee vielä että no JOKO OLIS VAUVA-UUTISIA?? Niin nousee joka kerta pala kurkkuun :(

Silloin jossain vaiheessa oli puhetta siitä että onko venäläiset miehet " helppoja" tässä asiassa:ON NE! Se on luonnollinen asia ja sitä ei mitenkään kovasti ajatella erikseen vaan se kuuluu parisuhteeseen (=nainen päättää).. Sen vuoksi järkytys oman miehen kohdalla olikin VALTAVA! Ja aluski luulin että se vitsailee, mutta tässä sitä vielä ollaan vaikka edistystä onkin tapahtunut.

Nyt on tulossa luokkakokous(vasta toukokuussa) ja jotenkin HÄVETTÄÄ mennä, sisko ollut samalla luokalla ja tuntuu että se on saavuttanut niin paljon. Tiedän että helposti käy niin että purskahdan vessassa itkuun ja lähen meneen sieltä :( Kuvittelen jo kuinka hän rupee hehkuttaa omaa vauvaa, johon on täysin oikeutettukin, siksi en halua ainakaan hänen mieltään pahoittaa.

Tulipas taas synkkä viesti

Vierailija
22/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana runo.. Kiitos piristyksestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplus 11/2005 oli juttu isien suhtautumisesta vauvan tuloon. Otsikko taisi olla jotain " Vauva tulee, oletko valmis" . Sitä lukiessani tuli mieleen Miitsun miehen kurja kommentti -toivottavasti saatte asian puhuttua ja kyseessä oli vaikka puhdas väärinkäsitys...? Kyllä meilläkin kesti kauan ennen kuin mies todella vaikutti innostuneelta raskaudesta tai vauvan tulosta. Oikeastaan ei missään vaiheessa ollut mikään superhyperkiinnostunut tai innostunut, mutta pääasia on, että lapsen synnyttyä rakastui tähän ensimmäisellä silmäyksellä. Ja oli mukana tukemassa mua raskausaikana, joka kylläkin oli suhteellisen helppoa aikaa mulle, olin niin kovin onnellinen tilastani ja yritin parhaani mukaan olla hössöttämättä ja antaa miehelle tilaa itse kasvaa ajatukseen isäksi tulosta. Hyvä isä siitä onkin tullut!

Joo, ja just tästä lupasin olla täällä puhumatta...sori.

Hannele, aivan ihana tuo runo!! Uskaltaisinkohan laittaa sen sähköpostilla ystävälleni, joka on ja kauan kärsinyt lapsettomuudesta ja nyt on kaikkea muutakin murhetta siellä:´( Runo on todella kaunis ja koskettava, mutta pelkään, että väännään veistä haavassa:|

-L-

Vierailija
24/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava fiilis eikö! Toivotaan että tärppää :)

Sit synnytys galluppi: Oon sitä pohtinut että miten hyvin meillä täällä asiat on...ja kun niin harvoin kuitenkaan mitään pahaa synnytyksessä käy, niin sitä unohtuu miten vaarallista se luomuna olisi, kun meidät ihmiset on niin huonosti rakennettu. Miettikää että joissakin kehitysmaissa joka 6. äiti kuolee synnytykseen elämänsä aikana. Järkyttävää! Ja sitten on vielä kaikki komplikaatiot...tulehdukset, avanteet ym, puhumattakaan lasten selviämisestä. Että vaikka siitä synnytyksen " epäluonnonmukaiseksi" menemisestä on niin paljon paasattu, niin minä ainakin olen onnellinen, että meillä on täydet mahdollisuudet sairaalasynnytyksiin ja kivunlievitykseen...mutta siis takaisin asiaan: Eli otan kyllä ilomielin vastaan avun ja ihan sairaalassa (vaikka olisihan se hienoa kotonakin) olen ajatellut synnyttää. En ole noista kivunlievityksistä vielä ollenkaan varma. Olen kuullut ilokaasusta liikaa pahaa ( siis ettei auttaisi ollenkaan ) ja epiduraali taas tuntuu turhan vahvalta. Ehkä joku paikallispuudute voisi olla hyvä...en tiedä vielä...

Oonko mä ainoa joka ei ole katsonut yhtään jaksoa bb:a?

Miten pian ennustajat vastaa? Lähetin madamelle postia, mutta ainakaan vielä ei vastausta ole kuulunut...

P

Vierailija
25/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että täällä on puolukoita, jotka pääsee tuonne toisien otsikoiden alle. Meilläkin onneksi on ollut ilmassa pientä lämpenemisen merkkiä, mutta ei parane innostua liikaa ettei kalaha omaan nilkkaan ja kovaa. Mutta kirjottelen miten käy.

LInnanjuhlista: Pyrin kattomaan joka vuosi, mutta yleensä loppua kohden alkaa innostus hiipua, kun kättelyä, kättelyä ja vielä kerran kättelyä...

BB: Katoin kokoaikana peräti yhden jakson ja sen perusteella olin kanssa sitä mieltä että Perttu voittaa, koska se tunnosti olevan oma kaheli ittensä eikä esittänyt mitään.

Ja nyt ei muuta kuin nokka kohti kotia ja illalla pikku jouluihin.

=o)

Vierailija
26/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pinoudun. En ole vanhempia pinoja edes lueskellut että joko ootte mua poistamassa listalta. Kyllä minä vielä kuumeilen sitä vauvaa eikä mies asiasta ole innostunut kuin ehkä vuoden tai parin päästä. Se madamekin vastasi minulle: tytön + pojan lokakuussa v. 2006, tytön syyskuussa v. 2009 ja tytön joulukuussa v. 2013. Ja se ellin vastaus oli: poika 4.5.2007, tyttö 18.3.2014, tyttö 5.2.2016 ja tyttö 27.6.2020. Eli pikapuoliin pitäis tärpätä että tuo madamen ennustus vois käydä toteen. Suojaamatonta seksiä ollaan meillä harrasteltu tasaisin väliajoin ja ne hedelmällisimmät päivät pitäis kohta olla ajankohtaisia, vaikka enhän niitä aikonut enää laskea enkä varsinaisesti ole laskenutkaan mutta kyllähän ne suunnilleen tietää. Olenko jo kertonu että meidän kuopus 11kk on nyt kävellyt ilman tukea noin kuukauden ja yrittää jopa juosta mutta sitten kaatuu. Sitten se kiipeilee joka paikkaan ja tanssii lasten huoneen pikkupöydällä. =) Sohvalta osaa yleensä tulla alas oikein mutta välillä pää kolisee. =(

Meillä on tässä ollu taas lapset vuoron perään jollakin tapaa kipeenä ja yhden kanssa käytiin oysissa korvien putsauksessa ja muutenki ollu kaikenlaista seka melskaa tämä viikko että ei ole ehtiny lukeen eikä kirjoittaan yhtään mitään. Aina kun ajattelin että menen vauvan keskustelu sivuille niin tuli jotain ja kone piti jättää syrjään.

Pitää tästä nytkin lähtä vähän ostoksille, miehen veronpalautuksia tuhlaamaan. =) Ihan harmittaa kun ei ehdi edes lukeen kaikkia teidän juttuja. =(

Linnan juhlia seuraan yleensä sivusta, surffaan yleensä samalla tai hommaan jotain yhtä aikaa. Pitäähän se nähdä kun entinen työkaveri sinne menee että minkälainen asu on tänä vuonna. Tapaamme joskus jossain sattumalta, mutta emme varsinaisesti pidä yhteyttä tämän tuttavan kanssa.

Mutta yritämpä tässä taas tulla katseleen teidän juttuja.

Vierailija
27/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue][b]GALTSU:[/b] Äläpä hätäile! Voihan olla että sullakin on toukokuussa luokkakokouksessa erittäin hyviä uutisia kerrottavana! Toivottavasti! =o)

Tuon runon piristyksestä en tiiä.. Itsellä tuli itku kun luin tuon varsinkin kohta seuraava kohta kolahti niin täysillä:

[color=blue]

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen

Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

[color=dodgerblue]Toivottavasti on näin, että sitten ei enää nämä pettymykset ja karvaat kyyneleet tunnu niin pahalta ollenkaan. Jospa se vauva tuntuu sitten enemmän kuin ansaitulta =o)

[b]LILLIS[/b]: siitä en tiedä uskallatko laittaa tuota ystävällesi. Itse varmaan tykkäisin, siis vaikka itku tuliskin niin silti tykkäisin...

[b]PUMPSU:[/b] Mulla ennustajien vastauksiin meni noin viikko, madamella reilu.

[b]LEIJONA[/b], mukava kuulla kuulumisia! Toivottavasti sinäkin saat pian plussata! =o) Tulehan taas käymään!

Mukavaa perjantai-iltaa! Nyt alan kutoa tai askarrella. Mies korkkas kaljapullon...

Vierailija
28/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Linnanjuhlia pyrin katsomaan joka vuos, jos en ole töissä. tänä vuonna aamuvuorossa. Illalla ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa ja tuttavapariskunta tulee syömään. Ihana arvostella niitä pukuja ja kattoo kenen kanssa sinkut tulee...

Leijona: eipä tuo ainakaan minua häiritse jos harvemmin käyt kirjottelee, tuskin sua siinä tapauksessa listalta poistetaan... kiva ett pikkuinen on ottanut ensiaskelia, ne on niitä elämän suuria asioita, joista nauttii niin vanhemmat kuin lapsikin. Plussatuulia ++++

Synnytys G: sairaalassa ehdottomasti ja kipulääkettä jos siltä tuntuu. on taidettu keskustella asiasta aikaisemminkin. Kaverilla on nyt kaks vee poika ja hän sanoi ennen syntymää, ettei ota mitään kipulääkettä, ei kiroile ei huuda... aivan turhaa suunnitella asiaa noin...loppujen lopuksi hän otti epiduraalin, paracervikaalin, pudentaalipuudutuksen, ilokaasua, petidinia....ett siinä aika arsenaali. Löi siinä sivussa kätilöopiskelijaa ja kiros kuin mikäkin.... =) terve suloinen vaavi sieltä sit syntyi =)

Thunderille: onnen halit!!! Älyttömän hieno homma, ett mies tajuu ruveta laittaa pullia uuniin. toivotaan nyt vaan ett kaikki menee hyvin, eikä endo vaikuttais raskautumiseen =) plussasäteitä sinnekin =) ja mun puolesta saat hehkuttaa niin paljon kuin haluat. se kuuluu asiaa ja sitä vartenhan täällä ollaan, ett saadaan jakaa niin ilot kuin surut !!

Miitsu: *huhuilee* tuuhan kertoo pian tilanteet. nyt pidät hulluja jännityksessä ;)

Joo, jyväskylässä käytiin shoppailee. meni ihan sikana rahaa. ostin kahdet kengät, pikkujoulukoruja, pari paitaa, miehelle kauluspaidan, itelleni veromodasta pikkujoulupaidan... kalliiks tuli =( mut onpahan nyt ainakin hienot kengät =)

G: mitä käyttötavaraa ette pysty vastustatamaan, ett on ostettava vaan aina uusia ja uusia?? Itse myönnän olevani ihan sairas kenkä hullu. nytkin uusia kenkiä niin monet eteisessä, ett on laitettava jo niitä UUSIA kaappiin piiloon... mies on ihan raivona aina kun tuun ostoksilta...ett ei helvetti, taasko uudet kengät...

nyt lähen hivelee uusia ostoksia. palataan

G